View previous topic :: View next topic |
BB mot Celtic |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Meling |
|
76% |
[ 58 ] |
Hovland |
|
2% |
[ 2 ] |
Reginiussen |
|
1% |
[ 1 ] |
Hedenstad |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
9% |
[ 7 ] |
Lundemo |
|
2% |
[ 2 ] |
Trondsen |
|
3% |
[ 3 ] |
Bendtner |
|
1% |
[ 1 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Helland |
|
2% |
[ 2 ] |
Levi |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 76 |
|
Author |
Message |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 01.08.2018 22:47 Post subject: |
|
|
Dette intervjuet med Søder er det verste!!!!!!
Virker til at han ikke bryr seg en døyt om hvordan det går bare han får spilt litt fotball, makan til likegyldighet! |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 01.08.2018 22:47 Post subject: |
|
|
Sorry, men etter å ha sett kampen med engelske kommentatorer, så ble jeg overbevist om at de hadde rett når de sa at dette var akkurat det Celtic ønsket. De har flere "gear", som det ikke ble nødvendig å sette inn. Enkel og forholdsvis grei kamp for Celtic. RBK fikk ros i første omgang, selv om det virket som om Celtic hadde omtrent full kontroll på dette fra start til slutt.
Men, jeg ser svært positive tendenser etter at Coolen kom inn. Laget leverte også en ok første omgang. Dette kan bli bra, hvis Coolen får sjansen til å fortsette med den jobben han har startet på. Tror han trenger et år - da vi først og fremst er for dårlig trent. Det kan han ikke gjøre noe med - før sesongen er over... |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 01.08.2018 22:49 Post subject: |
|
|
Herregud, Celtic hadde full kontroll på dette. De ledet 3-1 og visste det veldig godt. Å tro at vi var så forbanna gode er tull og tøys. |
|
Back to top |
|
 |
GeirOve Proff
|
Posted: 01.08.2018 22:51 Post subject: |
|
|
Hvilken skade var det Helland fikk?
Vi trenger en ving til, også får vi selge unna de mest skadeskutte. Blir bare å kaste bort lønnsbudsjettet |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
|
|
Bart1 wrote: | Sorry, men etter å ha sett kampen med engelske kommentatorer, så ble jeg overbevist om at de hadde rett når de sa at dette var akkurat det Celtic ønsket. De har flere "gear", som det ikke ble nødvendig å sette inn. Enkel og forholdsvis grei kamp for Celtic. RBK fikk ros i første omgang, selv om det virket som om Celtic hadde omtrent full kontroll på dette fra start til slutt.
Men, jeg ser svært positive tendenser etter at Coolen kom inn. Laget leverte også en ok første omgang. Dette kan bli bra, hvis Coolen får sjansen til å fortsette med den jobben han har startet på. Tror han trenger et år - da vi først og fremst er for dårlig trent. Det kan han ikke gjøre noe med - før sesongen er over... |
Kan jo ikke si det, når RBK kom til flere sjanser. Da har de jo ikke kontroll! Et mål og Celtic hadde vaklet.. det tror jeg ikke på.. Edouard var tydelig frustrert i 1.omgang _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff..
Last edited by niccolai on 01.08.2018 22:52; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
|
|
niccolai wrote: | KitWalker wrote: | Dette laget er alt for dårlig fysisk til å spille den fotballen vi ønsker.
Hva i helvette har de drevet på med på treningsfeltet?
Her kreves det svar!! |
Hadde vi fått målet i 1.omgang så hadde vi tatt dette! |
Førsteomgangen var meget bra for da spilte vi som vi ønsker å spille men andreomgangen var langt under pari.
Vi mangler fysikk til å spille den fotballen vi ønsker i 90 minutter.
Det er under enhver kritikk at laget er så dårlig fysisk befatning. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 01.08.2018 22:52 Post subject: |
|
|
Hadde bare Søder flyttet hode eller bein og styrt ballen i mål hadde kampen sett helt annerledes ut. Samme som de forferdelig dårlig timede målene i Glasgow |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 01.08.2018 22:53 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Herregud, Celtic hadde full kontroll på dette. De ledet 3-1 og visste det veldig godt. Å tro at vi var så forbanna gode er tull og tøys. |
Celtic hadde kontroll utover i 2.
Men de lot RBK komme til sjanser, og slet mye mer enn i Skottland _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
tobyk Proff

Joined: 18 Mar 2015 Posts: 254 Location: Ute i distriktene.
|
Posted: 01.08.2018 22:56 Post subject: |
|
|
BrendAn Rodgers fremstår som en veldig sympatisk type. Liker fyren, og håper de slår AEK og lykkes i CL.
Last edited by tobyk on 01.08.2018 22:57; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 01.08.2018 22:56 Post subject: |
|
|
For noe jævla piss.
1) Gå i kroppen på motspillere
2) Ta den satans ballen
3) Når de får ballen så skal det være full fart rett mot mål
4) Støttepasning til keeper ut i 80. minutt når de må ha to mål? Har de drukket syre?
5) Pasninger på tvers i midtforsvaret når de må opp og score? Gang på gang på gang. Hvor kommer dette fra? Jeg lurer helt seriøst på hvem som mener at dette er en god ide.
6) RBK ser ut som maur på vinteren mens motspillerne ser ut som maur i sola. Hver kamp. Hvorfor er det slik?
7) Hele RBK ser dævvkjørte ut etter 45 min, når de er i sesong med lang sommerferie. Celtic har ikke begynt serien en gang.
Konklusjon. Det ser ut som RBK ikke ønsker å vinne. Det er helt jævlig å se på, nesten som under hesten dette. Huff! Dette er dårlige greier. _________________ begynner vel å bli gammel |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 01.08.2018 22:59 Post subject: |
|
|
chroma wrote: | For noe jævla piss.
5) Pasninger på tvers i midtforsvaret når de må opp og score? Gang på gang på gang. Hvor kommer dette fra? Jeg lurer helt seriøst på hvem som mener at dette er en god ide. |
HAR DU SETT ROSENBORG SISTE TO Ã…RA?
Dette har vært 80% av spillet vårt under Kåre...
Det sitter i ryggmargen. Må mye avlæring til. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 01.08.2018 23:04 Post subject: |
|
|
chroma wrote: | For noe jævla piss.
1) Gå i kroppen på motspillere
2) Ta den satans ballen
3) Når de får ballen så skal det være full fart rett mot mål
4) Støttepasning til keeper ut i 80. minutt når de må ha to mål? Har de drukket syre?
5) Pasninger på tvers i midtforsvaret når de må opp og score? Gang på gang på gang. Hvor kommer dette fra? Jeg lurer helt seriøst på hvem som mener at dette er en god ide.
6) RBK ser ut som maur på vinteren mens motspillerne ser ut som maur i sola. Hver kamp. Hvorfor er det slik?
7) Hele RBK ser dævvkjørte ut etter 45 min, når de er i sesong med lang sommerferie. Celtic har ikke begynt serien en gang.
Konklusjon. Det ser ut som RBK ikke ønsker å vinne. Det er helt jævlig å se på, nesten som under hesten dette. Huff! Dette er dårlige greier. |
Et svar på alle sju punkter: For dårlig fysisk. Det trenes ikke hardt nok, rett og slett. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 01.08.2018 23:05 Post subject: |
|
|
Dette var en ganske tafatt forestilling imo. Den Valur-kampen må jaggu ha vært dårlig om folk er fornøyde med dette. Så veldig ut som om spillerne syntes det var åkke som om vi vant eller ikke. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 01.08.2018 23:06 Post subject: |
|
|
Sett under ett har denne kampen vært veldig positiv. Jeg tror ikke Celtic har valgt å være svakere enn oss. Det ligger alt for stor risiko for at vi skal score for det. Ajer vedgår også at de følte seg presset i første.
Jeg merker meg at vi plutselig fremstår mer offensivt i alle ledd. Også det bakre. Samtidig ser jeg at vi ville kommet til en del flere sjanser dersom ballførerne var mer besluttsomme.
Denne ubesluttsomheten mener jeg bestemt tilhører den negative delen av arven fra Kåre Ingebrigtsen. Etter tre år med stadig mer usynlig offensiv struktur og trening på relasjoner slik vi ønsker det, vel det tar mer enn to kamper til for å snu det.
Det var imidlertid mer besluttsomhet enn hva vi har sett under KÃ¥re.
Positivt!
Jeg tror på denne stallen og dette laget. Men som Eggen sa: man blir god på det man trener på.
Vi trenger forsterkninger. Takk til styret som tar grep. HÃ¥per det ryker av overgangsvinduet.
Børs:
Hansen - 6 - Ikke satt på store prøver. Trakk seg i en duell.
Hedenstad - 3 - Bedre enn forrige katastrofe og klar stolpe. Svak på innlegg og offensivt. Ok defensivt.
Hovland - 6 - Helt grei kamp. Kontant. Et par svake oppspill.
Tore - 7 - Solid. Bidrar offensivt.
Meling BB - 7 - Briljerer både defensivt og offensivt. Viktig. Innsats!
Helland - 3 - Faller gjennom internasjonalt igjen. For light. Bør erstattes. Dessverre. Får ikke til noe som helst.
Mike -5 - Kjemper. God i mye. -1 for svake/dårlige valg i siste trekk.
Lundemo - 6 - Totalt forvandlet med annet kampbilde. Mange trygge pasninger. Ikke bare god defensivt men alt i alt god.
Trondsen - 5 - Litt usynlig, samtidig hardtarbeidende og bidrar offensivt.
Søder - 5 - veldig sterk fighter. Veldig svak avslutter. Kamprusten. Naturlig nok.
Bendtner - 5 - Kommer ikke til sin rett heller ikke i dag. Ikke noe magiske øyeblikk heller.
Coolio - 7 - Meget god kampplan. Med litt bedre relasjoner (som kommer) og noen forsterkninger vil dette laget bli veldig godt med en mer offensiv tilnærming. Likte godt det han sa om «et skritt frem i alle ledd». _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 01.08.2018 23:07 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Herregud, Celtic hadde full kontroll på dette. De ledet 3-1 og visste det veldig godt. Å tro at vi var så forbanna gode er tull og tøys. |
Første 45 minuttene var vi klart bedre enn dem. Etter pause så så det ut som 11 hvite drakter med kols. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 01.08.2018 23:12 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Hva i helvette har de drevet på med på treningsfeltet?
Her kreves det svar!! |
Han som hadde ansvaret for det har fått sparken, så akkurat den biten kan vi vel la ligge. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 01.08.2018 23:14 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | KitWalker wrote: | Hva i helvette har de drevet på med på treningsfeltet?
Her kreves det svar!! |
Han som hadde ansvaret for det har fått sparken, så akkurat den biten kan vi vel la ligge. |
Ja. Sant. Det var jo et slags svar at hovedtreneren fikk sparken. |
|
Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 01.08.2018 23:14 Post subject: |
|
|
Dette var rett og slett rævva!
Det lukter ikke mål noen plass og celtic som har 3-1, kan bare ligge bakpå hele kampen med sorte brikker å gå for remis i et langt gjesp av en fotballkamp. |
|
Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
Posted: 01.08.2018 23:15 Post subject: |
|
|
Synes vi var det klart beste laget i første, og det hadde slett ikke vært urettferdig om vi hadde gått til pause med ledelse. Mangler dessverre litt brodd fremover. Men det vi viste i første bør være nok til å vinne Eliteserien.
I andre omgang ser det ut til at vi går tomme ganske fort. Vi evner rett og slett ikke å holde oppe trykket fra første omgang. Man kan spørre seg om hva man har holdt på med på treningsfeltet det siste året; de såkalte testene som viser at laget er godt trent kan de hive på sjøen.
Synes Coolen har gjort en grei figur hittil, virker allerede som en bedre taktiker enn Kåre (det skulle kanskje ikke så mye til). Med noen gode uker på treningsfeltet og et par forsterkninger er jeg sikker på at laget hever seg i høst og vinner serien. Om det holder til Europa League er dog mer usikkert. |
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 01.08.2018 23:21 Post subject: |
|
|
Tenker at det er et grunnleggende premiss at lag som Rosenborg iallefall gjør alt de kan på treningsfeltet, det som ikke går på dyre spillerkjøp og lønninger, for å være best mulig rustet treningsmessig mot bedre bemidlede motstandere. Kåre og laget ble mett som faen, det er nesten synd at han ikke må stå til ansvar og intervjues etter disse to kampene, for i denne e-cupkvalikken blir det virkelig avslørt. Men det hadde vel blitt de samme svarene som det pleier å bli. Og Helland er stolt over innsatsen... Jeg kan egentlig ikke se for meg at han spiller her neste år, om styret mener alvor med ambisjonshevingen. Måletokken må alltid være Europa, Eliteserien er hverdagen, og den skal vinnes med de suverent beste forutsetningene. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 01.08.2018 23:24 Post subject: |
|
|
Om Helland spiller i Rosenborg neste år så bør alle møte opp og tvinge styret ut. Han er den desidert dårligste spilleren vi har. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
6strand6 Junior
|
Posted: 01.08.2018 23:25 Post subject: |
|
|
Børs:
Hansen - 5 Ikke så mye å gjøre, ett par svake utspill
Hedenstad - 5 Minus for rævva innlegg, Pluss for å stort sett ha kontroll bakover.
Reg - 7 solid, men blir ikke førstevalget på ving
Hovland - 7 kompromissløs. Trygg og god.
Birger - 8 BB uten tvil! Internashonalt nivå offensivt og defensivt
Lundemo - 6 bedre enn på lenge. Riktignok bedre arbeidsvilkår enn i Glasgow
Trondsen - 5
Mike - 7 jobber og sliter! Godt å se hørføreren nærme seg gammel storhet
Helland - 3 Gi han jobb som medieansvarlig. Holder ikke mål.
Søder - 5 Jobber knallhardt, men må faen meg begynne å putte !
Lord - 5 evner å holde på ballen, fikk dog ikke se så mye av de "ekatreme spissferdighetene foran mål" i dag
Levi - 6 Uredd! Håper og tror det løsner for han etterhvert! |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 01.08.2018 23:27 Post subject: |
|
|
En god kamp hvor det er vanskelig å vite om det er Celtic som spiller noen gir under maks eller Rosenborg som er gode.
Vi gikk ut knallhardt og satset på å score et mål i første omgang. Når all løpingen og presset ikke fører til mål går nødvendigvis luften ut av ballongen. Men igjen: Vi har sett flere gode kamper der man tror ting skal løsne for å deretter spille ræv neste kamp.
Tipper vi taper fortjent mot Ranheim til helga og så er vi tilbake til status quo. |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 01.08.2018 23:41 Post subject: |
|
|
1.omg er nydelig. Rolig i hodet, gode bevegelser og tempo på ball foran spiller.
Celtic var mer skjelven enn de vil innrømme.
NB er så dårlig trent at det er flaut for han selv å se på reprisen.
PAH trenger også flere slike type kamper.., men da blir han også en bedre spiller forøvrig.
Ikke rart de er positive nå..
Blir spennende å se den fysiske utv med så få treninger, men gode kamper. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 02.08.2018 00:01 Post subject: |
|
|
DÃ¥rlig med poll her... |