View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 29.07.2018 18:11 Post subject: |
|
|
Jeg vet åpenbart ikke om hvordan dette tilfellet fungerer, men jeg har hørt om tilfeller der klubben med tilbakekjøpsklausul får prioritet så lenge budet er like høyt som eventuelle andre bud(?). Liverpool har garantert rett til å bli informert om det kommer bud på han, og vil sikkert også få muligheten til å matche budet. Hvis de da gjør det regner jeg med vi selger til Liverpool med mindre spilleren nekter å dra dit. |
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 29.07.2018 18:22 Post subject: |
|
|
Jeg måtte bare se kampen han spillte igår ireprise. Å fy fjell han ser god ut!!!!!! Sjekke en detalje han har på ca 90.10min.  _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 29.07.2018 18:23 Post subject: |
|
|
Kjenner ikke spilleren, men stoler på de som kjenner Liverpool at dette er en klassespiller. Vil ikke ta av ennå, hvis vi ikke får signert ham i løpet av en dag eller to så blir han snappet av noen andre. Det som er store penger for oss er vekslemynt i de store ligaene. Tipper han går til en annen PL klubb, men håper jeg tar feil. |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 29.07.2018 18:25 Post subject: |
|
|
Noah FC wrote: | Jeg måtte bare se kampen han spillte igår ireprise. Å fy fjell han ser god ut!!!!!! Sjekke en detalje han har på ca 90.10min.  |
Hvor kan man se dette? |
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 29.07.2018 18:27 Post subject: |
|
|
Sumo viser kampen i reprise iallefall.
https://sumo.tv2.no/sport...layer=true
Mulig det ligger ut høydepunkter på tv2 sporten elr no _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 29.07.2018 18:31 Post subject: |
|
|
https://twitter.com/Viasp...9332335616
Petter Veland wrote: |
Etter hva jeg hører; Pedro Chirivella er på radaren til Rosenborg, men det er et stykke igjen til enighet. Uvisst hvor lang tid det vil ta. Summene fra England som tilsier at han eventuelt blir den dyreste gjennom tidene virker noe oppblåste, men forhandlinger er forhandlinger.. |
Last edited by Fusion on 29.07.2018 18:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 29.07.2018 18:32 Post subject: |
|
|
Fusion wrote: | https://twitter.com/Viasp...9332335616
Petter Veland:
Etter hva jeg hører; Pedro Chirivella er på radaren til Rosenborg, men det er et stykke igjen til enighet. Uvisst hvor lang tid det vil ta. Summene fra England som tilsier at han eventuelt blir den dyreste gjennom tidene virker noe oppblåste, men forhandlinger er forhandlinger.. |
Som jeg trodde... for godt til Ã¥ være sant! 😐 _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 29.07.2018 18:33 Post subject: |
|
|
Kampen vises på tv2 Sport i morgen 21blank. |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 29.07.2018 18:38 Post subject: |
|
|
Synes vi skal være såpass edruelige at vi skjønner at det er for godt til å være sant. Vi kjøper nok lillebror Reginiussen når denne går i vasken. Fagermo blir lansert som trener. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Kristiansen Junior
|
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 29.07.2018 18:43 Post subject: |
|
|
Summet meg litt.. dette kommer ikke til å skje _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff..
Last edited by niccolai on 29.07.2018 18:43; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.07.2018 18:43 Post subject: |
|
|
Om denne går i vasken så... ja ... Da er det bare å jobbe på videre. Klubben viser at de har ambisjoner.
Det syns jeg faktisk er litt godt å kjenne på. Avtale eller ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 29.07.2018 18:44 Post subject: |
|
|
Klopp kommenterer også
https://twitter.com/AJNo9
 _________________ Ja. D va d da. Sei d.
Last edited by Noah FC on 29.07.2018 18:46; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 29.07.2018 18:44 Post subject: |
|
|
Minner om at RBK var interresert i en annen spiller i fjor, som havnet i Swansea, og det gjør også denne mannen. Ingen spiller med sine fulle fem, velger Eliteserien, og en evt. Europa Leauge-sesong over Championship spill..
Hvis Liverpool har troen på han, så sender de han ikke til Eliteserien, uansett klausul i en evt. salgskontrakt.
Dette er som i fjor, at Bjørnebye kan si at det var nesten at jeg klarte det. |
|
Back to top |
|
 |
Jolern Proff

|
Posted: 29.07.2018 18:45 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Her sikler Kåre etter en Zackhariassen i S 08 til en stiv pris på 25-30 mill. Så tryller SIB frem denne!!! |
Strengt tatt ingen grunn til å tro at dette ikke er en spiller det ble jobbet med mens Kåre fortsatt satt i sjefsstolen |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 29.07.2018 18:51 Post subject: |
|
|
Synes noen her overvurderer championship noe grasalt... Kommer man som stjerneskudd til Rosenborg så er man hovedmannen i laget, som kjemper for å nå champions league spill. Og lykkes det, så har man bedre fremtidsutsikter enn i en fysisk dominerende liga som championship. Spesielt når man er en spe spanjol. Bare europaliga overgår det å spille i championship. Det handler om å ha ett best mulig utstillingsvindu. Det har man rett og slett ikke i championship. Men man har det om rammene er så gode at man nærmest med sikkerhet klarer å vippe laget sitt inn i en europa-cup. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 29.07.2018 18:52 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Minner om at RBK var interresert i en annen spiller i fjor, som havnet i Swansea, og det gjør også denne mannen. Ingen spiller med sine fulle fem, velger Eliteserien, og en evt. Europa Leauge-sesong over Championship spill..
Hvis Liverpool har troen på han, så sender de han ikke til Eliteserien, uansett klausul i en evt. salgskontrakt.
Dette er som i fjor, at Bjørnebye kan si at det var nesten at jeg klarte det. |
Han VAR i Swansea, men slet med spilletid. I midten av julestria så sparket Swansea manager og pluttselig var han aktuell for spilletid igjen. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 29.07.2018 18:53 Post subject: |
|
|
Jolern wrote: | KitWalker wrote: | Her sikler Kåre etter en Zackhariassen i S 08 til en stiv pris på 25-30 mill. Så tryller SIB frem denne!!! |
Strengt tatt ingen grunn til å tro at dette ikke er en spiller det ble jobbet med mens Kåre fortsatt satt i sjefsstolen |
Hele ideen med å ha en helhetlig plan for hvordan laget skal spille, er at man i slike perioder, kan fortsette så tilnærmet normalt som mulig. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Jolern Proff

|
Posted: 29.07.2018 18:57 Post subject: |
|
|
ja, gjør ikke det oss enige?  |
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
|
|
Slapp av gutta. Liverpool har AKSEPTERT et bud fra oss. Og det kommer fra James Pearce, som har rett 10/10 ganger når det kommer til Liverpool-stoff. Det eneste som kan gå galt er forhandlingene mellom Pedro og Rosenborg.
Dette skjer  |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
|
|
Veldig bra signering. Et mye bedre kjøp en Bendtner for eksempel.
Det eneste spørsmålstegnet er hvorfor en slik spiller går til Tippeligaen - en av europas svakeste ligaer og ikke Nederland, Spania eller England? Regner med det må være snakk om utlån eller lignende.
Ser på Transfermarkt at han er verdt rund 6 millioner kroner. Men ser at Klopp skriver 35 millioner på sin Twitterporfil for tre timer siden. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.07.2018 19:00 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: | Fusion wrote: | https://twitter.com/Viasp...9332335616
Petter Veland:
Som jeg trodde... for godt til Ã¥ være sant! 😐 |
Det ska sies at når det kommer til overganger i Rosenborg så er det minimalt pressen får vite og jeg antar Veland har en kilde som er nær RBK miljøet men ikke så nær. Nå meldte James Pearce, den mest pålitelige journalisten når det kommer til Liverpool at spilleren er på vei til medisinsk test. Så er spørsmålet om hva som er korrekt. |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
|
|
Bart1 wrote: | Veldig bra signering. Et mye bedre kjøp en Bendtner for eksempel.
Det eneste spørsmålstegnet er hvorfor en slik spiller går til Tippeligaen - en av europas svakeste ligaer og ikke Nederland, Spania eller England? Regner med det må være snakk om utlån eller lignende.
Ser på Transfermarkt at han er verdt rund 6 millioner kroner. Men ser at Klopp skriver 35 millioner på sin Twitterporfil for tre timer siden. |
Når det gjelder Bendtner så burde vi kanskje prøve å inngå en byttehandel med FCK mot Ndoye. Men jeg tviler på at de er dumme nok til å gjøre det. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
|
|
For at norsk Eliteserie må komme på et høyere nivå må slike signeringer komme oftere og oftere, så vil ligaen på sikt for bedre kvalitet. Kanskje Ala sveits modellen. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.07.2018 19:05 Post subject: |
|
|
Forresten. Når Pearce skriver at han er på vei til medisinsk test så må de også ha blitt enige om kontrakt mellom spiller og klubb? |
|
Back to top |
|
 |
|