| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SeG Veteran
|
Posted: 22.07.2018 15:25 Post subject: |
|
|
Jo jeg ser argumentet. Samtidig så er jeg ikke SÅ veldig bekymret om Europa ryker. Jeg tror uansett at vi har en god nok stall til å vinne seriegull med de vi har, tross skader. Men det er klart det hadde vært noe trygghet i å handle inn litt.
Konge til E3 _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 22.07.2018 15:35 Post subject: |
|
|
| Driblevækk wrote: | Litt uenig. Troppen er såpass skadeutsatt og akkurat nå et korthus i økende vind. Får vi ikke erstattere som går rett inn akkurat nå står ES i fare, og da blir det ingen CL-kvalik neste år.
Sjakk. |
Blir fort ingen EL heller om vi ikke vinner serien. Veien inn i EL er knallhard om man starter fra runde 1, spesielt med rankingen vår. Vi er ganske avhengige av å vinne ligaen skal det bli noe europa neste år. |
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 22.07.2018 16:18 Post subject: |
|
|
Hvis følgene av treneravsettelse gjør at vi ikke henter inn spillere er det en skandale!
Da virker Styre handlingslammet og må skiftes! _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 22.07.2018 16:19 Post subject: |
|
|
Jeg gir meg. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 22.07.2018 16:28 Post subject: |
|
|
Tipper ingen kommer inn, dessverre.
 |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 22.07.2018 16:40 Post subject: |
|
|
Tipper vi får en real overraskelse jeg  |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 22.07.2018 17:19 Post subject: |
|
|
| Bjørnebye sier på forsidesaken til 2mas at det kan komme spillere inn før avreise til Skottland. Senest i morgen. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 22.07.2018 18:01 Post subject: |
|
|
| Knall. Satse på det er en kantspiller eller en midtbanespiller da. Gjetter på kant, må nesten det om en ny spiller skal kunne bidra. Tviler på at et midtbanespiller går rett inn til en slik kamp, det kan derimot en signering slik som Adegbenro i fjor. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 22.07.2018 18:05 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Bjørnebye sier på forsidesaken til 2mas at det kan komme spillere inn før avreise til Skottland. Senest i morgen. |
La oss håpe det. Men han uttaler seg vanvittig vagt (i noe jeg antar er en SMS-samtale eller lignende), så det er umulig å lese mye ut av det uten at man legger mye optimisme til grunn.
Vi kommer sikkert til å forsvare oss godt, og jeg forventer årsbeste. Men skal vi få et godt resultat, i stedet for bare godt spill, må vi ha noen som kan true bakrommet. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.07.2018 18:34 Post subject: |
|
|
Tobias Borchgrevink Børkeeiet. Født 1999, spiller for Stabæk. Helt enormt bra U19-mesterskap på sentral midtbane for Norge, og som med det jo naturligvis vekker interesse ellers i Europa. Skal vi ha noen mulighet så må vi være på ballen fort.
Er på treårskontrakt, Stabæk har allerede mottatt bud fra Heerenveen før mesterskapet. Skal vi være med her må vi nok opp i 15-millionersklassen igjen. Det er jeg overbevist om at vi lønne seg både sportslig og økonomisk.
Ser veldig komplett ut. Har tidvis falt ned i midtforsvaret, men er først og fremst maestro på midten. Ekstremt presis langs bakken med både innside og ytterside, eminent ballkontroll og alltid godt orientert. Stoisk ro, veldig likt Selnæs. Dette er rett og slett den type sentralspiller vi skriker etter.
Hadde jeg vært speider hadde jeg notert navnet hans med blokkbokstaver og understreket det seks-syv ganger. |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 22.07.2018 18:59 Post subject: |
|
|
Det er på ingen måte den midtbanespilleren vi skriker etter, veldig lang unna faktisk...
Han er absolutt talent, og kan sikkert være en god investering på sikt! Men at han skal komme inn og umiddelbart løfte midtbanen vår er bare tull! Der er han er stykke unna... |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 22.07.2018 19:00 Post subject: |
|
|
| Veldig spent på hvem SIB drar opp av hatten… lite rykter om dagen |
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 22.07.2018 19:03 Post subject: |
|
|
Så kampen mot Italia. Tobias Borchgrevink Børkeeiet Ligner på en prikk på Selnes i spillet sitt.
Tviler vel på at han kommer hit. Blir nok solgt til utlandet. _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 22.07.2018 19:06 Post subject: |
|
|
| Vegard2711 wrote: | | Knall. Satse på det er en kantspiller eller en midtbanespiller da. |
Er Youssef Toutouh en mulighed? Står uden kontrakt og kan spille både kant og midtbane. Jeg ved ikke, om det er et minus, at han har en fortid i København, men kvalitetsmæssigt en interessant spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 22.07.2018 19:14 Post subject: |
|
|
| ja takk |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.07.2018 19:20 Post subject: |
|
|
| Lord Oakley wrote: | Det er på ingen måte den midtbanespilleren vi skriker etter, veldig lang unna faktisk...
Han er absolutt talent, og kan sikkert være en god investering på sikt! Men at han skal komme inn og umiddelbart løfte midtbanen vår er bare tull! Der er han er stykke unna... |
Er du KÃ¥re Ingebrigtsen?
Er man god nok er man gammel nok. Klisjé, men sant. Han har alle de egenskapene som vi mangler på sentral midtbane.
Ole Selnæs var året eldre da han herjet i 2015. Å hente Børkeeiet mtp. startplass til kommende sesong (rotering i år) ville vært knallsterk business. |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 22.07.2018 19:34 Post subject: |
|
|
Så du har gitt opp sesongen? Vi bør få inn noen som kan forsterke oss nå! Har sett alle kampen i u19 EM og mange med Stabæk i ES. Han er som sagt et talent, ikke uenig, men faller igjennom med en gang det går kjappere! Tviler sterkt på at han vil være god nok til en strartelver til neste sesong...han må gjerne bevise meg feil men han er milevis bak f eks Sander Berge på samme alder. Han er 19 år og spiller på U19 lage! Hadde han vært så god hadde han blitt tatt opp på u21...det er skjelden en u21 spiller i Norge skal være god nok for RBK sin midtbane... så nei, jeg er uenig med deg! Han bør vi ikke bruke masse penger på, når det eventuelt vil være lenge til han er aktuell for førsteelleveren, særlig når behovet er å forsterke asap, ikke om 1-2-3 år... |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 22.07.2018 20:03 Post subject: |
|
|
For meg virker det litt bortkastet å hente noen store forsterkninger nå før vi har fått en ny trener på plass, da ville det være langt mer logisk å hente inn talentfulle rollespillere. Det handler ikke om å gi opp sesongen, men tenke mer langsiktig enn noen kamper i Europa denne sommeren og høsten.
Nå virker dog Børkeeiet som en spiller som blir ganske dyr for oss, så da havner han uansett i en priskategori som vi ikke burde vurdere før vi har en trener på plass som kan være med på prosessen med å forsterke stallen. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.07.2018 20:25 Post subject: |
|
|
| Lord Oakley wrote: | Så du har gitt opp sesongen? Vi bør få inn noen som kan forsterke oss nå! Har sett alle kampen i u19 EM og mange med Stabæk i ES. Han er som sagt et talent, ikke uenig, men faller igjennom med en gang det går kjappere! Tviler sterkt på at han vil være god nok til en strartelver til neste sesong...han må gjerne bevise meg feil men han er milevis bak f eks Sander Berge på samme alder. Han er 19 år og spiller på U19 lage! Hadde han vært så god hadde han blitt tatt opp på u21...det er skjelden en u21 spiller i Norge skal være god nok for RBK sin midtbane... så nei, jeg er uenig med deg! Han bør vi ikke bruke masse penger på, når det eventuelt vil være lenge til han er aktuell for førsteelleveren, særlig når behovet er å forsterke asap, ikke om 1-2-3 år... |
Gitt opp sesongen? Hvor har du det fra?
Jeg tror han ville forsterket oss fra dag èn, nettopp på grunn av den spillertypen han er. Hvor han står eksakt ift. Sander Berge gidder jeg ikke begi meg ut på, det er ikke spesielt interessant. Men jeg mener han er i den kategorien spillere; altså - norske midbanetalenter med soleklare utsikter for å prege A-landslaget de neste 10-15 årene. Dette kan bli VÅR Sander Berge, da vi sov i timen sist.
At ikke U21-spillere kan være god nok for RBK er forresten bare tull. Og du vil nok finne spillere som Børkeeiet der veldig snart nå som 1999-årgangen er i ferd med å avslutte spill på yngre landslag. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.07.2018 20:27 Post subject: |
|
|
| Nordens Lokomotiv wrote: | For meg virker det litt bortkastet å hente noen store forsterkninger nå før vi har fått en ny trener på plass, da ville det være langt mer logisk å hente inn talentfulle rollespillere. Det handler ikke om å gi opp sesongen, men tenke mer langsiktig enn noen kamper i Europa denne sommeren og høsten.
Nå virker dog Børkeeiet som en spiller som blir ganske dyr for oss, så da havner han uansett i en priskategori som vi ikke burde vurdere før vi har en trener på plass som kan være med på prosessen med å forsterke stallen. |
I utgangspunktet enig, men det er vedtatt at vi skal "tilbake til røttene" og spille 4-3-3, og da er spillertypen Børkeeiet essensiell - og muligens innenfor rekkevidde NÅ, men definitivt ikke om ett år. |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 22.07.2018 21:24 Post subject: |
|
|
| U21 spiller kan selvfølgelig være god nok, men det er skjelden en spiller på det norske u21 er det...og vedkommende er ikke der en gang...vi får være enig om å være uenig! Tror han hadde svekket midtbanen veldig om han skulle inn og spille nå! Greit nok at han har vært god i u19 EM, men det flere spillere som har vært meget god der som ikke akkurat briljerer i ES. På sikt kan han nok bli god nok. Men om vi skal ut med 10-15 mill for en spiller ville jeg valgt en som pr. i dag er langt bedre... |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 22.07.2018 21:30 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | | Vegard2711 wrote: | | Knall. Satse på det er en kantspiller eller en midtbanespiller da. |
Er Youssef Toutouh en mulighed? Står uden kontrakt og kan spille både kant og midtbane. Jeg ved ikke, om det er et minus, at han har en fortid i København, men kvalitetsmæssigt en interessant spiller. |
Dette ville vært en klassesignering!
Kontrakten hans med FCK gikk akkurat ut i følge Transfermarkt:
https://www.transfermarkt...ler/164658 |
|
| Back to top |
|
 |
oskisjunior Rutinert
|
Posted: 22.07.2018 21:32 Post subject: |
|
|
Montolivo frigitt av Milan.  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.07.2018 23:13 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | La oss håpe det. Men han uttaler seg vanvittig vagt (i noe jeg antar er en SMS-samtale eller lignende), så det er umulig å lese mye ut av det uten at man legger mye optimisme til grunn. |
Var ikke så mye han ville si om akkurat det der. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 22.07.2018 23:29 Post subject: |
|
|
Borc ville vært en kanonsignering. nå må de som sier nei, vi må ha noen som funker NÅ ta seg en bolle. Hen han vil jo funke nå. han er jo kanskje den eneste i norge som KAN spille regista OG som har enormt forbedringspotensialet.
Benk+ i år, fast neste år = problem solved, og det er ikke akkurat et lite problem. Spørsmålet er heller om vi vil bruke så mye som Stabæk vil forlange.
Ca 10 mil er helt grei deal for han vil kunne bidra mye mere enn m.k. gjør akkurat nå samt vil det ikke være noen direkte konkurrent til Skarsem. S[ kan vi hente en kvalitetspiller til indreløper rollen som kan utfordre å presse de vi har. ville vært utrolig sterkt for midtbanen.
tør ikke tippe noe som heldst, håper vi handler ROLLESPILLERE. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|