English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
KÃ¥re Ingebrigtsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 210, 211, 212 ... 271, 272, 273  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jubajuba
Rutinert

PostPosted: 19.07.2018 23:32    Post subject: Reply with quote

Celtic tror jeg uansett blir noen hakk for sterke for oss, med eller uten KÃ¥re og Erik.
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran

PostPosted: 19.07.2018 23:44    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke annet enn takk deg for alt KÃ¥re.
Fantastisk menneske og trener, synd du ikke utviklet deg selv nok til å beholde jobben.

Avgjørelsen i seg selv er, dessverre for deg, helt riktig.

Igjen, tusen takk for alle minnene.
Du har skrevet deg inn med gullskrift i denne fantastiske klubben. Tommel'n opp! RBK
Hver stolt av deg selv.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Montana
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 00:04    Post subject: Reply with quote

Jeg er enda ikke kommet over sjokket over at Kåre ble avsatt på dagen, og kommer til å avvente til ny løsning er på plass med å konstatere noe, men når det først skulle skje synes jeg styret gjorde rett i å gjøre det nå før Celtic og før de bega seg ut på sommervinduet.

Takk for alt KÃ¥re.
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 00:14    Post subject: Reply with quote

Vi reiser fra Glasgow med Brendan Rodgers i sekken

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 20.07.2018 00:14    Post subject: Reply with quote

I tillegg til Eggen så har vi da reaksjon fra Botheim:
RBK-talent sjokkert: – Det er dumt. Trist
Noen flere?
Back to top
SvennO
Rutinert

PostPosted: 20.07.2018 00:15    Post subject: Reply with quote

Eggen:
Quote:
Jeg synes ikke at dette var overraskende. Ser man på hvordan Rosenborg har spilt både denne og forrige sesong, så ser en fotballfagmann at det ikke har vært bra nok, sier Eggen til TV 2.

– Resultatene har vært ganske gode, men ikke spillet, fortsetter mannen som ledet trønderne til 15 seriemesterskap, seks cupgull og flere Mesterliga-gruppespill.
Back to top
Indreløper
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 00:19    Post subject: Reply with quote

Du milde måne. Dette etter kaoskampen i går blir nesten for mye. Hvis dette trenerskiftet slår feil står det skrevet i stein at det er Koteng som er nestemann ut døra. Dog heller jeg til å være enig i valget, tross elendig timing med gulljag og Europa.

EDIT: Tusen hjertelig takk for alle store minner, gode kamper og ditt lunefulle smil, din herremann.
bongo
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 00:26    Post subject: Reply with quote

Kan ikke si jeg direkte støtter sparkingen av Kåre, men jeg er veldig fornøyd med at vi har en styreleder og et styre som faktisk tør gjøre det. Jeg tror de fleste har skjønt at noe var veldig feil i år, selv har jeg tenkt at Kåre rett og slett var mett og lei. Sånn sett er det helt riktig at han får sparken nå.
Spørsmålet er bare om man kan finne noen bedre? Der er jeg veldig i tvil, men en mer sulten og offensiv trener kan man definitivt hoste opp!
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 20.07.2018 00:30    Post subject: Reply with quote

Først og fremst: tusen millioner takk til Kåre Ingebrigtsen som kommer til å stå igjen som en av de mest suksessrike RBK-trenerne noensinne. Takk for at du var den adrenalinsprøyta du var da du kom inn som trener og satset kompromissløst på hard trening og offensivt spill - det var som å finne en bunke gamle panini-klistremerker på bunnen av ei eske. Takk for Ajax hjemme, mitt nest vakreste enkeltøyeblikk på Lerkendal. Jeg vil huske deg med glede, og kanskje stiene våre krysses igjen. Da Jönsson og Perry måtte gå som RBK-trenere var det en gledens dag, flasker ble sprettet og framtidstroen var stor - dette er mer en dag for refleksjon, og en viss uro for fremtiden, for dette var jo Prosjektet man kunne tro på, det åpenbare potensialet til å rocke Europa i nittitallsstil. Det gjør litt vondt at Ingebrigtsens Rosenborg ufravikelig er over for denne gang.

Når det gjelder styrets avgjørelse, så kan jeg ikke annet enn å støtte konklusjonen, av grunner jeg har sagt mange ganger. Det går på manglende utvikling av laget, og tilsynelatende utilstrekkelig kompetanse til å snu den negative trenden. Den vekkeren Kåre var for klubbens identitet er jo paradoksalt det som feller ham - det er sitt eget ideal, blant annet, han ikke klarer å leve opp til. Til syvende og sist handler det om å gjenskape suksess, og på det spillemessige har aldri de stegene kommet etter juni 2015.

Mye og mangt kan sies om timing og leveranse. Jeg ville ikke gjort det på den måten selv - og ja, jeg vet jeg nettopp skrev 'ikke et sekund til', men det var lite gjennomtenkt - men nettopp på grunn av den barduse timingen føler jeg meg ganske sikker på at det ligger en utløsende årsak der, i tillegg til den helt korrekte analysen som er gjort av utviklingen over tid. I en ideell verden hadde selvsagt styret rullet inn en ferdiganalysert kandidat av et kaliber som gjorde at alle tenkte 'ja, sorry, Kåre, men du må faktisk vike', men det er gode grunner til å ikke rekruttere med trener på oppsigelse. I det minste har vi i Coolen en som har vært trener på riktig nivå tidligere, og som får med seg en typisk assistent i Henriksen, og så får vi se hva tiden bringer, og håpe Bjørnebye ikke sitter på hendene mtp erstattere.

Det ligger en viss trygghet i det at vi har mye kompetanse på fotball i styret vårt - i motsetning til hva enkelte aviskommentatorer med brukerfeil på google-knappen sin tror - og uttalelsene til den gamle mester Eggen er også egnet til å underbygge avgjørelsen, samtidig som det understreker hvor langt dette prosjektet har fjernet seg fra den mentorordningen det var bygget på.

Det kaster også en del lys på hvordan det tenkes fotballprestasjon framfor (eller i det minste sammen med) resultat i RBK-land, på en helt annen måte enn det gjør i resten av Norge. MP er en nærmest karikert representant for 'den lille dammen' når han skriver at man umulig kan være misfornøyd så lenge resultatene i Norge er bra - uten å engang vurdere prestasjoner og utvikling. Som om en klubb bare kan slutte å forsøke å utvikle seg hvis de vinner EliteSerien. Her på berget er det helt klart mange og ulike meninger om hvorvidt denne sparkingen er den riktige avgjørelsen, men det jeg mener er felles er at samtlige her ytrer meninger om prestasjonen, de fleste er enige i at de, tross resultater, ikke er helt bra nok, og uenigheten dreier seg mer om hvorvidt Kåre/Erik var riktige til å snu skuta, og hvor mye tid de eventuelt skulle fått på seg. Dette utgjør en felles forståelse, som jeg mener gjør oss i stand til å ha en opplyst debatt om emnet på dette forumet, uten å antyde/skrive i klartekst at alle meningsmotstandere enten ikke har spilt fotball, ikke kan noe om fotball, ikke er trøndere, eller er under fire år. Den typen argumentasjon, om enn i affekt, er en bortkastet mulighet.

Det blir spennende å se hva slags kortsiktige og langsiktige effekter vi får av dette byttet. Jeg mener jo fullt og fast at laget slik det har framstått de siste 18 månedene har hatt såpass klare strukturelle svakheter at en dyktig fagperson skal kunne gjøre noen grep for å få bedre fasong på laget. Coolen burde i det minste ha gjort seg opp noen meninger på forhånd, så tett på som han har vært, og det blir interessant å se hvilke grep som tas først.
Back to top
gurgla
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 00:40    Post subject: Reply with quote

Koteng er en råtass!

Han sier det rett ut. Styret tok dette opp for første gang for ett år siden, at de så at Kåre ikke var erfaren nok og at utviklingen har stoppet opp. Koteng sier også at de hadde samtaler etter det.

Her tror jeg Koteng gjorde den eneste feilen i denne saken, han burde sparket Kåre da men styret hadde nok veldig lyst at Kåre skulle lykkes og de tøyde strikken for langt.

Etter Ranheim kampen, masse bråk og RBK uttaler at det er 4-3-3 som gjelder og vi så faktisk en endring i spillet. Vi ble mer direkte og fremsto plutselig underholdende i en periode.

Vi må ikke glemme alle skadene og de utfordringene som er knyttet til det.

Jeg støtter Koteng 100%. Merkelig tidspunkt men jo tidligere jo bedre. Alle ser jo at Kåre har tydelige mangler som trener.

Du fikk oss ut av hølet, du sto fast på RBKs prinsipper en stund og vi ble bæst igjen. Takk for det!! <3
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 00:50    Post subject: Reply with quote

Godt å ha et handlekraftig og sterkt styre, som faktisk styrer, selv når vanskelige avgjørelser skal tas. Jeg heller mot at dette er en riktig avgjørelse. Eggen sier det samme. Essensielt at det gjøres en jævla god jobb med ansettelsen av neste trener.
Barney
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 01:10    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Først og fremst: tusen millioner takk til Kåre Ingebrigtsen som kommer til å stå igjen som en av de mest suksessrike RBK-trenerne noensinne. Takk for at du var den adrenalinsprøyta du var da du kom inn som trener og satset kompromissløst på hard trening og offensivt spill - det var som å finne en bunke gamle panini-klistremerker på bunnen av ei eske. Takk for Ajax hjemme, mitt nest vakreste enkeltøyeblikk på Lerkendal. Jeg vil huske deg med glede, og kanskje stiene våre krysses igjen. Da Jönsson og Perry måtte gå som RBK-trenere var det en gledens dag, flasker ble sprettet og framtidstroen var stor - dette er mer en dag for refleksjon, og en viss uro for fremtiden, for dette var jo Prosjektet man kunne tro på, det åpenbare potensialet til å rocke Europa i nittitallsstil. Det gjør litt vondt at Ingebrigtsens Rosenborg ufravikelig er over for denne gang.

Når det gjelder styrets avgjørelse, så kan jeg ikke annet enn å støtte konklusjonen, av grunner jeg har sagt mange ganger. Det går på manglende utvikling av laget, og tilsynelatende utilstrekkelig kompetanse til å snu den negative trenden. Den vekkeren Kåre var for klubbens identitet er jo paradoksalt det som feller ham - det er sitt eget ideal, blant annet, han ikke klarer å leve opp til. Til syvende og sist handler det om å gjenskape suksess, og på det spillemessige har aldri de stegene kommet etter juni 2015.

Mye og mangt kan sies om timing og leveranse. Jeg ville ikke gjort det på den måten selv - og ja, jeg vet jeg nettopp skrev 'ikke et sekund til', men det var lite gjennomtenkt - men nettopp på grunn av den barduse timingen føler jeg meg ganske sikker på at det ligger en utløsende årsak der, i tillegg til den helt korrekte analysen som er gjort av utviklingen over tid. I en ideell verden hadde selvsagt styret rullet inn en ferdiganalysert kandidat av et kaliber som gjorde at alle tenkte 'ja, sorry, Kåre, men du må faktisk vike', men det er gode grunner til å ikke rekruttere med trener på oppsigelse. I det minste har vi i Coolen en som har vært trener på riktig nivå tidligere, og som får med seg en typisk assistent i Henriksen, og så får vi se hva tiden bringer, og håpe Bjørnebye ikke sitter på hendene mtp erstattere.

Det ligger en viss trygghet i det at vi har mye kompetanse på fotball i styret vårt - i motsetning til hva enkelte aviskommentatorer med brukerfeil på google-knappen sin tror - og uttalelsene til den gamle mester Eggen er også egnet til å underbygge avgjørelsen, samtidig som det understreker hvor langt dette prosjektet har fjernet seg fra den mentorordningen det var bygget på.

Det kaster også en del lys på hvordan det tenkes fotballprestasjon framfor (eller i det minste sammen med) resultat i RBK-land, på en helt annen måte enn det gjør i resten av Norge. MP er en nærmest karikert representant for 'den lille dammen' når han skriver at man umulig kan være misfornøyd så lenge resultatene i Norge er bra - uten å engang vurdere prestasjoner og utvikling. Som om en klubb bare kan slutte å forsøke å utvikle seg hvis de vinner EliteSerien. Her på berget er det helt klart mange og ulike meninger om hvorvidt denne sparkingen er den riktige avgjørelsen, men det jeg mener er felles er at samtlige her ytrer meninger om prestasjonen, de fleste er enige i at de, tross resultater, ikke er helt bra nok, og uenigheten dreier seg mer om hvorvidt Kåre/Erik var riktige til å snu skuta, og hvor mye tid de eventuelt skulle fått på seg. Dette utgjør en felles forståelse, som jeg mener gjør oss i stand til å ha en opplyst debatt om emnet på dette forumet, uten å antyde/skrive i klartekst at alle meningsmotstandere enten ikke har spilt fotball, ikke kan noe om fotball, ikke er trøndere, eller er under fire år. Den typen argumentasjon, om enn i affekt, er en bortkastet mulighet.

Det blir spennende å se hva slags kortsiktige og langsiktige effekter vi får av dette byttet. Jeg mener jo fullt og fast at laget slik det har framstått de siste 18 månedene har hatt såpass klare strukturelle svakheter at en dyktig fagperson skal kunne gjøre noen grep for å få bedre fasong på laget. Coolen burde i det minste ha gjort seg opp noen meninger på forhånd, så tett på som han har vært, og det blir interessant å se hvilke grep som tas først.

Jeg vet man ikke skal sitere i tide og utide, men dette er et strålende innlegg Tommel'n opp!

Noen har sett dette før andre (inkludert meg), men det begynner å bli lenge siden det har vært gøy å gå på kamp.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 01:15    Post subject: Reply with quote

@Zaphod81👍🏼

Du skriver og reflekterer svært godt.

Det er naturlig at det er mye følelser derav en del voldsomme utfall på sosiale medier nå. Det er likevel overraskende, til tross for at vi snakker om Morten P, at Morten P synker så dypt i jakten på klikk og oppmerksomhet at han går ut så radikalt og ensidig.

Eggen pluss en del av de andre gamle heltene i styret som besitter en grei totalvekt fotballforståelse og RBK-røtter har vurdert dette over tid og kommet til en konklusjon. En slik mulig konklusjon har samtidig vært kilde til heftige debatter her på forumet.

Jeg synes Kroksæter oppsummerte greit med at det ble puttet mer ressurser inn en hva man fikk ut.

Da Hroar ble hfjernet var det også sterke reaksjoner basert på sympati. Visst var det synd på ham, men i ettertid ser man at det var riktig.

Jeg er glad for at vi har en handlekraftig styreleder i Koteng. Han stiller seg også til hogg da han vet det er kontroversielt. Men han tror på det og gjennomfører.

Så gir jeg mine meningsmotstandere rett i at graden av suksess her står og faller på et godt alternativ.
håpløs
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 01:16    Post subject: Reply with quote

Storsosialisten Eggen er jeg usikker på. Med alle titlene til KI og hans popularitet i folket.. " Jeg stiller meg ALTID bak styrets avgjørelser".
-Det som taler for er 2ogethalvt år uten endring. Skulle gjerne vært med på de samtalene KI-NAE.
Det som er mest håpløst er at KI ikke har klart å endre på så enkle feil.
Heller ikke under kamp..

Timingen er helt grei. Kan ikke bli verre taktisk mot Celtic. Men de bør komme seg på STOR bane lør, ikke søn, å være der hele treningen å repetere.
De fleste er voksne menn så jeg forventer 100%!

KÃ¥re er tilbake om 10-12Ã¥r.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 01:21    Post subject: Reply with quote

Hjelpe meg for et rotete innlegg. Nicket ditt er på ballen Tommel'n opp!

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 01:30    Post subject: Reply with quote

Det et jo merkelig at 2015- og 2018-Kåre er så vidt forskjellige personer. Skulle tro at erfaring og suksess gjorde ham til en bedre trener, men det ser motsatt ut. Jeg tror ikke Kåre mangler faglig dyktighet, men vi undervurderer kanskje det presset en hovedtrener i RBK er utsatt for?
Ingen andre trenere i Norge er i nærheten av å ha dette presset,kanskje er det slik at for en normal trener så er 4-5 år i sjefsstolen på Lerkendal noe av det maksimale man kan forvente?
Det er ikke mange NAE/ Ferguson /Wenger igjen i fotballen nå.
( Wenger er jo forøvrig ledig...)
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 02:25    Post subject: Reply with quote

Dette var rett og slett på tide! Tidspunktet var ikke et sekund for tidlig, for med flere nitriste kamper med KI som overordnet, ville man opplevd massiv tilskuerflukt, mer og mer aggressive tilhengere/supportere/journalister, og ikke minst ville sportslig utvikling vært totalt fraværende. I all den tid KI prøvde sitt beste på å utfordre Hesten på kjedelig og feig fotball, til tross for advarselen KI fikk av Koteng, var dette uunngåelig av styret. At styret har tenkt på dette i minst ett år, forteller at styret/Koteng er i takt med forumet, og da tenker jeg at uansett tidspunkt ville vært 'elendig'. Kudos til styret som er tøff nok til ta en slik avgjørelse. For det handler jo, til syvende og sist, om klubbens beste, og vi har jo alle sett at fotballen som her blitt servert de siste par årene har vært kjedelig og frustrerende å se på.

Største gleden er uansett at Hoftun ENDELIG er ferdig i klubben. Herregud som jeg har ventet på denne dagen. Tommel'n opp!
Toilling
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 03:53    Post subject: Reply with quote

Hadde ikke trodd dette skulle skje så tidlig.
Men vi har alle sett på indreløpere som står å koser seg med midtstoppere mens det spilles ute på kanten uten å få presise og gode innlegg mens ankeret er omringet og alene.
Back to top
Angriff
Proff

PostPosted: 20.07.2018 07:10    Post subject: Reply with quote

Tusen takk til Kåre! Han har betydd ekstremt mye for Rosenborg, og jeg tror få ville greid å løfte Rosenborg til et vinnerlag slik han har gjort.

Kanskje var det likevel riktig å skille lag nå, men Kåre, du blir stående med gullskrift i historiebøkene rett under Nils Arne. Vi var ingenting da du kom.

Vi skal heie på deg uansett hva du gjør i fortsettelsen, så lenge du ikke trener Molde.

Tenker Welhaven oppsummerer det hele ganske godt:https://www.vg.no/sport/f...r-haaploes
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 20.07.2018 08:27    Post subject: Reply with quote

Dette var jaggu litt av en nyhet å få servert etter nesten to uker uten internett i rurale strøk i Colombia. Men avgjørelsen er absolutt korrekt og det viser klart og tydelig at styret tør å ta vanskelige valg selv når det går relativt bra resultatmessig. Takk for gull og gode stunder Kåre, men når dette har lagt seg litt så tror jeg at du også skjønner at dette var selvforskyldt.
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 09:05    Post subject: Reply with quote

Sjt. Wiseth wrote:
Trond Sollied jeg lukter?

Kan jo være det blir Arsene Wenger og Zinedine Zidane i tospann? Razz
O-Rex
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 09:14    Post subject: Reply with quote

Tusen takk til Kåre for titler og for en tidvis strålende jobb. Jeg har vært kritisk til endel av disponeringene og til spillestil, og vært klar for å vurdere ny trener, men det har ikke i min villeste fantasi vært aktuelt å gjøre det nå. Regner med det har vært en prosess innad i styret en periode og at de står for det de har gjort.

Etter å ha sovet på saken tenker jeg at det er greit at våre veier skilles. Har man mistet troen på prosjektet må man ta affære. Kunne ventet til sesongen er over, da hadde støyen blitt mindre og man hadde kanskje hatt en bedre plan for en ny trenerduo. Koteng og styret har i alle fall gitt seg selv en enorm fallhøyde på kvaliteten på ny trener. Det bør komme en storfisk.

Vi har et bra lag, med et par mangler. Kåre har fått mindre og mindre ut av troppen, og det siste halvannet året er det bare i enkeltkamper og kortere perioder vi virkelig har vært gode. Vi har gode resultater, men jeg synes at prestasjonene som ligger bak mer har kunne vært relatert til enkeltspillere enn til laget.

Det er mulig at Kåre har fått maks ut av det han kan klare i RBK, at det ikke er så mye mer potensiale å hente ut. Da er avgjørelsen ok, selv om timingen kunne vært annerledes. Er veldig spent på fortsettelsen, styret tok i går på seg et meget tungt ansvar. Det er ikke mange å skylde på hvis vi ikke greier å få en ny og veldig bra trener som utvikler spillet nå. Kan bli noen interessante årsmøter i årene som kommer.
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 09:36    Post subject: Reply with quote

Det virker som forumet til våre "rivaler" fra Oslo øst er like splittet som forumet her mtp Kåres avgang:

VPN wrote:
Det er faktisk helt sykt.
Man har har 3 strake seriemesterskap, 2 av 3 cup gull. I gruppespill 2 av 3 år i Europa samt at tilskuersnittet har økt hvert år. Man har heng på seriegull igjen, man er med i cupen og i CL kvallik, så får man fyken?
Har vi en trener som fikser seriegull er han legende i mine hender for livssttid!

VPN wrote:
De har hatt den beste stallen i flere år, og burde vunnet soleklart hver sesong spør du meg. Kåre hadde ikke klart det samme med et lag uten kapital, det er helt sikkert.
Men se på spillet de har prestert, og hvor baktunge de har vært i perioder. Hvordan er det mulig med den stallen?
Kåre har hatt ansvaret hele veien, og selvom RBK har prestert ved å vinne serie og cup, har utviklingen gått tilbake.
Jeg skjønner dem godt, og dette er dårlige nyheter for oss andre dessverre

vegardj
Rutinert

PostPosted: 20.07.2018 09:58    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Da Hroar ble hfjernet var det også sterke reaksjoner basert på sympati. Visst var det synd på ham, men i ettertid ser man at det var riktig.

Nå er det ikke ikke følelser og sympati som er grunnen til at folk er kritiske og bekymret, da.

Edit: Beklager at jeg tar ting ut av kontekst, men jeg syntes det var en unødvendig ting å skrive.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 20.07.2018 10:12    Post subject: Reply with quote

bongo wrote:
Kan ikke si jeg direkte støtter sparkingen av Kåre, men jeg er veldig fornøyd med at vi har en styreleder og et styre som faktisk tør gjøre det. Jeg tror de fleste har skjønt at noe var veldig feil i år, selv har jeg tenkt at Kåre rett og slett var mett og lei. Sånn sett er det helt riktig at han får sparken nå.
Spørsmålet er bare om man kan finne noen bedre? Der er jeg veldig i tvil, men en mer sulten og offensiv trener kan man definitivt hoste opp!

Se for deg at det er dama di, og du skjønner at dere ikke har noen fremtid sammen. Å slå opp med en gang er ett tøft, men riktig valg. Man bør ikke holde på henne mens man leter etter noe bedre Very Happy
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 210, 211, 212 ... 271, 272, 273  Next
Page 211 of 273

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb