| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
batigol Veteran
|
Posted: 28.09.2006 20:00 Post subject: |
|
|
Det var ikke hands, Iversen tar den på brystet _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
FamousGrouse Senior
|
|
|
| Svendsea wrote: | | hmm står på Adressa live at siste målet til Rbk kan diskuteres som hans av Iversen??? |
den var så midt på magen som du får det  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
|
Dette er uden tvivl den mest spændende kampen jeg har set i år. Snak om himmel og helvede. Første omgang var i dårlige, men for en andre omgang.
I dag ser vi hvorfor Storflor og Braaten bør starte på vingene. Vingspillet er i verdensklasse i andre omgang, godt hjulpet på vej af gode overlap fra midtbanespillere og backer.
Iversen er en match vinner, det har han vist mange ganger i år. Selv om jeg ikke liker fyren, kan man ikke komme uden om at han er en god fodbold spiller.
Det er bare og tegne en 7-årig kontrakt med Sapara, han har alt og mere af hvad der skal til for at blive en gigant på midtbanen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
| Riv Tryggvasson-statuen og sett opp Iversen i stedet |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 28.09.2006 20:01 Post subject: |
|
|
| Dette er den sterkeste fotballopplevelsen jeg har hatt siden Lyn i 2004. Helt fantastisk! |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 28.09.2006 20:02 Post subject: |
|
|
Så flott at det ble lagt til 6 min, så får Bergen lokal-tv og Stavrum noe å snakke om. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 28.09.2006 20:03 Post subject: |
|
|
FANTASTISK!!
Sapara og Iversen er verdensklasse! Og for et heade-raid av Braaten! |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 28.09.2006 20:04 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: |
I dag ser vi hvorfor Storflor og Braaten bør starte på vingene. Vingspillet er i verdensklasse i andre omgang, godt hjulpet på vej af gode overlap fra midtbanespillere og backer. |
litt usikker.. både Braaten og Storflor sliter med den siste viktige avgjørelsen, skuddene blir meget ofte blokkert eller går utenfor, ganske ofte blir det dribling eller en taktisk dårlig pasning når skudd er å foretrekke.. Både Storflor og Braaten har MYE å trene på når det gjelder det avgjørende øyeblikket! |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 28.09.2006 20:04 Post subject: |
|
|
Iversen, Tørum, Sapara....  |
|
| Back to top |
|
 |
Svendsea Senior
|
Posted: 28.09.2006 20:05 Post subject: |
|
|
| Da er vel Iversen bare ett mål bak Veigar i antall mål.... |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 28.09.2006 20:06 Post subject: |
|
|
| Dags wrote: | | Så flott at det ble lagt til 6 min, så får Bergen lokal-tv og Stavrum noe å snakke om. |
jess, og det skulle bare mangle etter alle "skadene" og drøyingen til Tromsø.. |
|
| Back to top |
|
 |
AmG Proff

|
Posted: 28.09.2006 20:06 Post subject: |
|
|
Griner av glede  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 28.09.2006 20:07 Post subject: |
|
|
| jarln wrote: | | litt usikker.. både Braaten og Storflor sliter med den siste viktige avgjørelsen, skuddene blir meget ofte blokkert eller går utenfor, ganske ofte blir det dribling eller en taktisk dårlig pasning når skudd er å foretrekke.. Både Storflor og Braaten har MYE å trene på når det gjelder det avgjørende øyeblikket! |
Hvem vil du have i stedet(Af nuværende spillere i truppen)? Jeg er enig i at de begge mangler lidt i afslutningene, men de skaber så mange chancer for de andre i laget, at det bliver opvejet.. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
|
|
Årest råeste kamp!!
1. omgang var så dårlig at det var pinlig. Bare langpassninger, og masse individuelle feil. Spessielt bakover.
2. omgang er helt rått.. Ciljan spiller vel årest kamp for hans del? Setter fart framover hele tiden, deler baller ut til alle sider.
Braaten var på hele tiden. lukter internasjoal klasse av gutten, han løp etter ALT! GENIAL med ball. Regner med alle fikk med seg lang siden på hodet.
Sapara. han er helt rå. bare å forlenge til han er langt over tredve. Både skudd og passningsfoten er jo langt over TL klasse! Itillegg viser han jo stor teknisk klasse, samt glimrende overblikk.
Bestemann iversen er over alt. han løper etter ball, han beveger seg somo en gud. han var rå!
2. omgang var helt vilt. Det lukter gull. Men for mange 1. omganger som denne til kan det gå jævlig galt. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
|
|
| For en opplevelse. Helt sykt. Er helt ferdig nå. Sapara må jo være tidenes kjøp. Så fortjent så fortjent. Frode Olsen forsvarer de 6 minuttene. Fint at alle ikke er idiot. Åh så deilig. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.09.2006 20:08 Post subject: |
|
|
Har ikke sett Iversen så målkåt siden sist han var i RBK, før skadene kom. I dag var han bare en stangheading fra hat-trick.
Enig med Harald i at vingspillet var meget bra i andre omgang, da mye fungerte for oss. Allikevel har både Braaten og Storflor mye å gå på i de avgjørende situasjonene foran mål.
Sapara er en arbeidshest og utrolig bra spiller. Vil gjerne se ham sentralt på midten snart. Med Tettey og Skjelbred som indreløpere tror jeg laget vil bli enda bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 28.09.2006 20:10 Post subject: |
|
|
Skjelbred kom inn og viste 2005 nivå  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
rbkman Junior
Joined: 09 Sep 2006 Posts: 12 Location: andre hus til venstre
|
Posted: 28.09.2006 20:12 Post subject: |
|
|
det var helt sinsykt digg.
Ivers,Braaten og sappy=verdensklasse |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 28.09.2006 20:12 Post subject: |
|
|
Skjelbred var bra ja. Tv2s reporter fokuserer selvfølgelig utelukkende på de 6 tilleggsminuttene og at det blir vanskelig når Høgmo kommer tilbake.  |
|
| Back to top |
|
 |
Prebba Senior

|
Posted: 28.09.2006 20:13 Post subject: |
|
|
Fy faen for en kamp!Sappi + Iversen = GULL  |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
|
|
| Harald wrote: | | jarln wrote: | | litt usikker.. både Braaten og Storflor sliter med den siste viktige avgjørelsen, skuddene blir meget ofte blokkert eller går utenfor, ganske ofte blir det dribling eller en taktisk dårlig pasning når skudd er å foretrekke.. Både Storflor og Braaten har MYE å trene på når det gjelder det avgjørende øyeblikket! |
Hvem vil du have i stedet(Af nuværende spillere i truppen)? Jeg er enig i at de begge mangler lidt i afslutningene, men de skaber så mange chancer for de andre i laget, at det bliver opvejet.. |
jeg sa jeg er usikker.. og du har nok rett i at det ikke er noen som er bedre i troppen om dagen! nå var det nok Sapara som skapte mest for lagkamerater i dag..
Men Vi må ikke se oss helt blinde, Braaten var særdeles god teknisk i kveld, men han må bli mer effektiv og ta flere gode rasjonelle valg når han nærmer seg og er inne i 16-metern! Tror han vet det sjøl.. han scorer for lite i forhold til antall sjanser han skaper, mye av det samme gjelder Storflor.. Vi kan bare håpe at de blir bedre  |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
|
|
Hvordan kunne jeg tvile? Dette var magisk og en kamp jeg aldri kommer til å glemme. Følelsesmessig var det en berg-og dalbane men det er nå slik det er å være en ekte supporter!
Jeg håper RBK tar med seg 2. omgangen inn i Lyn-kampen. Da blir det overkjøring.
Takk, Ivers  |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 28.09.2006 20:16 Post subject: |
|
|
Definitivt bare å se fremover nå.. På Søndag blir'e liv, vinner vi da og Brann ikke får full pott har vi seriegullet langt nedi ene lomma! Det hadde dempet presset før den avgjørende kampen i Bergen og gitt oss den nødvendige roen når Høgmo er tilbake.. Det hadde vært no  |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 28.09.2006 20:18 Post subject: |
|
|
| Denne seieren var så sinnssykt deilig at det er umulig å beskrive!!! Som alle andre skriver, Sapara og Iversen var helt fantastiske + at Skjeldbred viser lovende takter. Han er mye bedre enn Tettey for øyeblikket! |
|
| Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 28.09.2006 20:21 Post subject: |
|
|
Er ikke i tvil om at Storflor skal spille, men han er helt avhengig av å ha Skjelbred med seg, Skjelbred var utrolig god når han kom inn og Storflor fikk mye mer plass,passninger og rom..
Sapara, trenger ikke si noe gutten er sinnsykt god, det samme gjelder Iversen kansje blir han toppscorer=)....
Braaten har ihvertfall ikke o2 opptak som en mosjonist, han jobbet helt sinnsykt i dag og når han har de ferdighetene han har i tillegg... |
|
| Back to top |
|
 |
|