English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Skip
Proff

PostPosted: 10.09.2004 14:25    Post subject: Reply with quote

Synnes vi burde ha kjøpt Hangeland Rolling Eyes

Last edited by Skip on 19.09.2004 14:59; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Troinndern
Veteran

PostPosted: 10.09.2004 15:17    Post subject: Reply with quote

Vi kjøpte ikke han fordi han ble for dyr.
Fint at Rune og Ola bruker litt krefter på å få overgangsmarkedet i norge ned på jorda igjen, ved å ikke kjøpe spillere som prises for høyt..prisene har steget alt for høyt etter min smak.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 13.09.2004 08:14    Post subject: Reply with quote

Syns vel Vålerenga-kampen viste at vi har et stopperproblem. Teknikerne Fredheim Holm og Gashi var jo tydeligvis for mye for dem. Jeg vil ha en stopper på plass i vinter, det er det vi trenger.
TomH
Veteran

PostPosted: 13.09.2004 13:31    Post subject: STOPPEREN!! Reply with quote

Stopperen vi trenger er ANDRE MURI. Er det ingen som ser hva jeg skriver??!! Alle her prater om at det ikke finnes gode nok alternativer utenom Hangeland. Det finnes flere, men den beste av dem er MURI!!
Hangeland er ikke et godt valg!
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 13.09.2004 13:50    Post subject: Reply with quote

Muri er vel et godt alternativ. Problemet er vel at Stabæk er den eneste klubben som har uttalt at de ikke selger flere til RBK samme hvilken pris de får. Det var når noen snakket om at Martin Andresen skulle til RBK i fjor at daglig leder der sa noe slikt.
Nå er jeg ikke enig i dem som sier at VIF-kampen viser at vi trenger nye stoppere. Alle kan vel ha en dårlig dag på jobb. Problemet for RBK er nok at Riseth/Hoftun er et meget godt stopperpar og da blir det vanskelig å få inn en ny en som er etablert i en toppklubb. De fleste vil jo gjerne spille også da. Men de begynner jo å dra på åra de to da. Vanskelig å vrake Hoftun likevel når han leverer så bra i 95% av kampene (hvertfall). Hadde jo vært litt bra om RBK kunne finne en ny toppspiller i lokale lag.
Men både Stabæk og Viking er jo innblandet i bunnstriden. Hvis en av dem rykker ned bør det vel kunne gå an å få hentet enten Hangeland eller Muri.
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran

PostPosted: 14.09.2004 11:38    Post subject: MURI Reply with quote

Enig Trondh. Derfor håper jeg at Stabæk og Sogndal rykker ned! Det er flere spillere på disse lagene som er spennende og som ville styrket RBK! (MURI, ØDEGAARD).

I mellomtiden bør RBK hente Kopteff (Bosmannspiller). Han blir iallefall ikke Vikingspiller neste år. Kan noen spørre Ola Bye, Perry, eller Rune B om hva som er GALT med Kopteff?! Hvorfor er de så lunkne?? Bor selv i Tromsø og kan derfor ikke spørre selv.

Her oppe (Tromsø) er man forresten veldig imponert over Kopteff (og Muri etter at jeg markedsførte ham...). Selv om Hans Åge Yndestad er en god spiller på venstrekanten til Tromsø, har TIL sterkt signalisert ønske om å hente Kopteff når vinduet åpnes igjen. Så i avisene i går at flere lag også kunne tenke seg å hente Kopteff....Men, altså ikke RBK. Hvorfor??
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 14.09.2004 12:10    Post subject: Re: MURI Reply with quote

TomH wrote:
I mellomtiden bør RBK hente Kopteff (Bosmannspiller). Han blir iallefall ikke Vikingspiller neste år. Kan noen spørre Ola Bye, Perry, eller Rune B om hva som er GALT med Kopteff?! Hvorfor er de så lunkne?? Bor selv i Tromsø og kan derfor ikke spørre selv.

Skjønner ikke hvorfor han ikke er vurdert jeg heller. Eneste argumentet er at vi har ganske mange offensive spillere, men det er for få vingspillere.
Det er jo utfordringer framover som en må begynne å ta tak i. Odd Inge Olsen har ikke fått fornyet kontrakt. Roar Strand har vel lang på vei sagt at han undertegner sin siste ettårskontakt nå. Erik Hoftun drar på åra. Brattbakk har to år igjen, Ørjan Berg blir jo heller ikke yngre. Nå synes jo Ola By at stallen var for tynn før de hentet Helstad. Da må de jo allerede ha noen i kikkerten for å erstatte O.I.Olsen. For de må vel ha en like bred stall dersom vinteren skal brukes til videre CL eller UEFA-cup spill.
Back to top
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 14.09.2004 16:59    Post subject: Reply with quote

skal vi han en ny spiller må det være midtstopper eller midtbane... mn ingen av delene haster.... midtstopper plassn kan vi bynne å tenke på....
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 15.09.2004 08:31    Post subject: Reply with quote

Hei til alle dere, jeg må si dere har kommer med mange gode innlegg i det siste! Cool
Vi i RBK har et stort forsvars problem! Jeg må si at jeg er en av dem som hater områkeringer pga. skader, og jeg elsker backupp! Wink

Så jeg vil bønnfalle RBK-ledelsen til å kjøpe en god midtforsvarer snarets! Rolling Eyes

Muri og Hangeland er gode kanidater men det kanskje billigere kanidater utlands!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 15.09.2004 20:42    Post subject: Reply with quote

Nyhet med blanda føleseler! Rolling Eyes Wink
Ødegaard blir i Sogndal
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 15.09.2004 20:58    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
Nyhet med blanda føleseler! Rolling Eyes Wink
Ødegaard blir i Sogndal

Slik jeg ser det, er dette kun for å være snill med Sogndal mhp. overgangssum. Dersom Sogndal rykker ned, forsvinner Ødegaard uansett, men saftkokerne kan kreve litt ekstra for en "spiller med langtidskontrakt"... Rolling Eyes

PS! Jeg fikset litt på linken din.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 15.09.2004 20:59    Post subject: Reply with quote

det der har ingen annen virkning på at rbk henter ham, enn prisen. de har tradisjon for sånt der nede.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 15.09.2004 21:10    Post subject: Reply with quote

Enig med dere der, håper og tror at det ikke betyr så mye!
Vi kjøper`n! Very Happy Smile Laughing Cool Razz Wink Mr. Green
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 15.09.2004 21:11    Post subject: Reply with quote

spørs om det blir nødvendig om Store Øyvind fortsetter sånn.

Gi meg dugende forsvarere.

og en midtspiss.......

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Erik87
Proff

PostPosted: 15.09.2004 22:01    Post subject: Reply with quote

Kunne tenkt meg ødegård ja! men har problemer med å finne en plass til han, må evt spille på midtbanen.
Trenger en midtstopper etter sesongen.
men alt står jo å vipper på hvem som rykker ned. Sogndal forsvinner, la oss håpe at Viking elelr Stabæk følger etter, med Molde som taper kvalikkkampene!!! Twisted Evil
TomH
Veteran

PostPosted: 16.09.2004 13:26    Post subject: Til ERIK 87, RECON, og BAADSHAH/TAB Reply with quote

ERIK 87, RECON og BAADSHAH/TAB (tungvint navn): Vi er alle enige om at RBK trenger midtstopper (e)! ANDRÈ MURI er MANNEN!! Hvordan få folk til å skjønne dette?! Glem Hangeland!! Fryktelig dyr og ikke spesielt god sammenlignet med MURI!
Back to top
Skip
Proff

PostPosted: 16.09.2004 13:38    Post subject: Reply with quote

Vi trenger nye midtstoppere det er vært fall helt klart. Men jeg er litt usikker på hvem Rolling Eyes .....

Tenkte på Hangeland, men han er jo for dyr Crying or Very sad .....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kienast
Junior

PostPosted: 17.09.2004 08:29    Post subject: Reply with quote

Dere snakker om Hangeland og MUri, men hvorfor ikke Frode Kippe? Kontrakten hans går ut etter denne sesongen, han er ekstremt god på hodet, kaptein på¨Lillestrøm og er faktisk veldig ung. Kan ikke si han er bedre enn Hangeland, men jeg mener han ihvertfall er bedre enn Muri. Kippe har jo til og med ett par år som utenlandsproff bak seg.. Smile
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 17.09.2004 19:24    Post subject: Reply with quote

Jeg mener alle 3 er gode nok anternativer bare de er under 27 år så, fordi vi må fornye laget og det er viktig!
Songdal rykker ned, da kjøper vi Ødegård og hvis Stabæk rykker ned også så kan vi kjøper Muri og Martin Andresen som erstatter for Ørjan Berg om noen år! Wink Laughing Very Happy

Ps: Jeg vet Martin Andresen ikke har spilt like overlegent som i fjor, men alle vet hans pontensialet, og jeg mener "bare" han kan erstatte Ørjan Berg om noen år! Rolling Eyes

Opps: Min mening! Wink Cool

Info: Navnet er Baadshah fordi det betyr Konge og Tab rimer på mitt virkelige navn, så derfor ble det Baadshah/Tab!
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 17.09.2004 19:52    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
Info: Navnet er Baadshah fordi det betyr Konge og Tab rimer på mitt virkelige navn, så derfor ble det Baadshah/Tab!

Hjertelig velkommen til forumet er du uansett! Cool
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 17.09.2004 19:55    Post subject: Reply with quote

Hyggelig melding Sjef! Very Happy Smile Cool Laughing Wink
Takk!
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 18.09.2004 12:13    Post subject: Reply with quote

Start vil ha Torjus Hansén, går han "må" Rbk kjøpe 2 nye midtforsvarere!
http://fotball.adressa.no...leID=67668
Hva synes dere?
Back to top
Bamse
Senior

PostPosted: 18.09.2004 12:28    Post subject: Reply with quote

Sjer at Andre Muri e nevnt flere ganger her, å må si at etter å sjett Brann-Stabæk sist mandag, at Muri etter mitt inntrykk e en god midtstopper, som kanskje kunne vært et godt kjøp!!

RBK4EVER
Proff

PostPosted: 18.09.2004 14:35    Post subject: Reply with quote

Frode kippe er vel ikke et så dårlig alternativ... har riktignok ikke sett han spille denne sesongen, men fordet... 194cm høy.... han der tar lett john carew eller hvem det nå skulle være i en hodeduell Laughing 26 år.... passer bra.... ungt nok, og alderen minsker sjangsene for at han vil ha utandlandsopphold.... altså en midtstopper vi kan bruke lenge... på spillerbørsen har han 5,71 i år... 0,09 mer enn vår egen Erik hoftun... og 0,15 mer enn hoftuns midtstopperkolllega.... 0,16 poeng mer enn vår midtbane dirigent berg.... Eneste på Rosenborg som har mer enn Frode kippe er vår nyinkjøpte lille venn fra sverige, som bare står oppført med 4 kamper.... Men om listen angir spillerkvaliteten rett kan diskuteres ettersom Petter Rudi ligger øvest med 5,76 poeng... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
For øvrig er Petter eneste som slår Kippe....

Men shit i det Laughing Kippe virker som en mann for oss!!!! Very Happy
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 19.09.2004 08:50    Post subject: Reply with quote

Kjøp inn Frode Kippe og Andrè Muri, hvis Torjus Hansén går! Very Happy Laughing Wink
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 133, 134, 135  Next
Page 38 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb