| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Skip Proff

|
Posted: 10.09.2004 14:25 Post subject: |
|
|
Synnes vi burde ha kjøpt Hangeland 
Last edited by Skip on 19.09.2004 14:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 10.09.2004 15:17 Post subject: |
|
|
Vi kjøpte ikke han fordi han ble for dyr.
Fint at Rune og Ola bruker litt krefter på å få overgangsmarkedet i norge ned på jorda igjen, ved å ikke kjøpe spillere som prises for høyt..prisene har steget alt for høyt etter min smak. |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 13.09.2004 08:14 Post subject: |
|
|
Syns vel Vålerenga-kampen viste at vi har et stopperproblem. Teknikerne Fredheim Holm og Gashi var jo tydeligvis for mye for dem. Jeg vil ha en stopper på plass i vinter, det er det vi trenger. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.09.2004 13:31 Post subject: STOPPEREN!! |
|
|
Stopperen vi trenger er ANDRE MURI. Er det ingen som ser hva jeg skriver??!! Alle her prater om at det ikke finnes gode nok alternativer utenom Hangeland. Det finnes flere, men den beste av dem er MURI!!
Hangeland er ikke et godt valg! |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 13.09.2004 13:50 Post subject: |
|
|
Muri er vel et godt alternativ. Problemet er vel at Stabæk er den eneste klubben som har uttalt at de ikke selger flere til RBK samme hvilken pris de får. Det var når noen snakket om at Martin Andresen skulle til RBK i fjor at daglig leder der sa noe slikt.
Nå er jeg ikke enig i dem som sier at VIF-kampen viser at vi trenger nye stoppere. Alle kan vel ha en dårlig dag på jobb. Problemet for RBK er nok at Riseth/Hoftun er et meget godt stopperpar og da blir det vanskelig å få inn en ny en som er etablert i en toppklubb. De fleste vil jo gjerne spille også da. Men de begynner jo å dra på åra de to da. Vanskelig å vrake Hoftun likevel når han leverer så bra i 95% av kampene (hvertfall). Hadde jo vært litt bra om RBK kunne finne en ny toppspiller i lokale lag.
Men både Stabæk og Viking er jo innblandet i bunnstriden. Hvis en av dem rykker ned bør det vel kunne gå an å få hentet enten Hangeland eller Muri. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 14.09.2004 11:38 Post subject: MURI |
|
|
Enig Trondh. Derfor håper jeg at Stabæk og Sogndal rykker ned! Det er flere spillere på disse lagene som er spennende og som ville styrket RBK! (MURI, ØDEGAARD).
I mellomtiden bør RBK hente Kopteff (Bosmannspiller). Han blir iallefall ikke Vikingspiller neste år. Kan noen spørre Ola Bye, Perry, eller Rune B om hva som er GALT med Kopteff?! Hvorfor er de så lunkne?? Bor selv i Tromsø og kan derfor ikke spørre selv.
Her oppe (Tromsø) er man forresten veldig imponert over Kopteff (og Muri etter at jeg markedsførte ham...). Selv om Hans Åge Yndestad er en god spiller på venstrekanten til Tromsø, har TIL sterkt signalisert ønske om å hente Kopteff når vinduet åpnes igjen. Så i avisene i går at flere lag også kunne tenke seg å hente Kopteff....Men, altså ikke RBK. Hvorfor?? |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 14.09.2004 12:10 Post subject: Re: MURI |
|
|
| TomH wrote: | I mellomtiden bør RBK hente Kopteff (Bosmannspiller). Han blir iallefall ikke Vikingspiller neste år. Kan noen spørre Ola Bye, Perry, eller Rune B om hva som er GALT med Kopteff?! Hvorfor er de så lunkne?? Bor selv i Tromsø og kan derfor ikke spørre selv.
|
Skjønner ikke hvorfor han ikke er vurdert jeg heller. Eneste argumentet er at vi har ganske mange offensive spillere, men det er for få vingspillere.
Det er jo utfordringer framover som en må begynne å ta tak i. Odd Inge Olsen har ikke fått fornyet kontrakt. Roar Strand har vel lang på vei sagt at han undertegner sin siste ettårskontakt nå. Erik Hoftun drar på åra. Brattbakk har to år igjen, Ørjan Berg blir jo heller ikke yngre. Nå synes jo Ola By at stallen var for tynn før de hentet Helstad. Da må de jo allerede ha noen i kikkerten for å erstatte O.I.Olsen. For de må vel ha en like bred stall dersom vinteren skal brukes til videre CL eller UEFA-cup spill. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 14.09.2004 16:59 Post subject: |
|
|
skal vi han en ny spiller må det være midtstopper eller midtbane... mn ingen av delene haster.... midtstopper plassn kan vi bynne å tenke på.... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 15.09.2004 08:31 Post subject: |
|
|
Hei til alle dere, jeg må si dere har kommer med mange gode innlegg i det siste!
Vi i RBK har et stort forsvars problem! Jeg må si at jeg er en av dem som hater områkeringer pga. skader, og jeg elsker backupp!
Så jeg vil bønnfalle RBK-ledelsen til å kjøpe en god midtforsvarer snarets!
Muri og Hangeland er gode kanidater men det kanskje billigere kanidater utlands! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.09.2004 20:58 Post subject: |
|
|
Slik jeg ser det, er dette kun for å være snill med Sogndal mhp. overgangssum. Dersom Sogndal rykker ned, forsvinner Ødegaard uansett, men saftkokerne kan kreve litt ekstra for en "spiller med langtidskontrakt"...
PS! Jeg fikset litt på linken din. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.09.2004 20:59 Post subject: |
|
|
det der har ingen annen virkning på at rbk henter ham, enn prisen. de har tradisjon for sånt der nede. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 15.09.2004 21:10 Post subject: |
|
|
Enig med dere der, håper og tror at det ikke betyr så mye!
Vi kjøper`n!  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.09.2004 21:11 Post subject: |
|
|
spørs om det blir nødvendig om Store Øyvind fortsetter sånn.
Gi meg dugende forsvarere.
og en midtspiss....... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 15.09.2004 22:01 Post subject: |
|
|
Kunne tenkt meg ødegård ja! men har problemer med å finne en plass til han, må evt spille på midtbanen.
Trenger en midtstopper etter sesongen.
men alt står jo å vipper på hvem som rykker ned. Sogndal forsvinner, la oss håpe at Viking elelr Stabæk følger etter, med Molde som taper kvalikkkampene!!!  _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 16.09.2004 13:26 Post subject: Til ERIK 87, RECON, og BAADSHAH/TAB |
|
|
| ERIK 87, RECON og BAADSHAH/TAB (tungvint navn): Vi er alle enige om at RBK trenger midtstopper (e)! ANDRÈ MURI er MANNEN!! Hvordan få folk til å skjønne dette?! Glem Hangeland!! Fryktelig dyr og ikke spesielt god sammenlignet med MURI! |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 16.09.2004 13:38 Post subject: |
|
|
Vi trenger nye midtstoppere det er vært fall helt klart. Men jeg er litt usikker på hvem .....
Tenkte på Hangeland, men han er jo for dyr ..... |
|
| Back to top |
|
 |
Kienast Junior
|
Posted: 17.09.2004 08:29 Post subject: |
|
|
Dere snakker om Hangeland og MUri, men hvorfor ikke Frode Kippe? Kontrakten hans går ut etter denne sesongen, han er ekstremt god på hodet, kaptein på¨Lillestrøm og er faktisk veldig ung. Kan ikke si han er bedre enn Hangeland, men jeg mener han ihvertfall er bedre enn Muri. Kippe har jo til og med ett par år som utenlandsproff bak seg..  _________________ Hamarkameratene |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 17.09.2004 19:24 Post subject: |
|
|
Jeg mener alle 3 er gode nok anternativer bare de er under 27 år så, fordi vi må fornye laget og det er viktig!
Songdal rykker ned, da kjøper vi Ødegård og hvis Stabæk rykker ned også så kan vi kjøper Muri og Martin Andresen som erstatter for Ørjan Berg om noen år!
Ps: Jeg vet Martin Andresen ikke har spilt like overlegent som i fjor, men alle vet hans pontensialet, og jeg mener "bare" han kan erstatte Ørjan Berg om noen år!
Opps: Min mening!
Info: Navnet er Baadshah fordi det betyr Konge og Tab rimer på mitt virkelige navn, så derfor ble det Baadshah/Tab! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.09.2004 19:52 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | | Info: Navnet er Baadshah fordi det betyr Konge og Tab rimer på mitt virkelige navn, så derfor ble det Baadshah/Tab! |
Hjertelig velkommen til forumet er du uansett!  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 17.09.2004 19:55 Post subject: |
|
|
Hyggelig melding Sjef!
Takk! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 18.09.2004 12:28 Post subject: |
|
|
Sjer at Andre Muri e nevnt flere ganger her, å må si at etter å sjett Brann-Stabæk sist mandag, at Muri etter mitt inntrykk e en god midtstopper, som kanskje kunne vært et godt kjøp!!
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 18.09.2004 14:35 Post subject: |
|
|
Frode kippe er vel ikke et så dårlig alternativ... har riktignok ikke sett han spille denne sesongen, men fordet... 194cm høy.... han der tar lett john carew eller hvem det nå skulle være i en hodeduell 26 år.... passer bra.... ungt nok, og alderen minsker sjangsene for at han vil ha utandlandsopphold.... altså en midtstopper vi kan bruke lenge... på spillerbørsen har han 5,71 i år... 0,09 mer enn vår egen Erik hoftun... og 0,15 mer enn hoftuns midtstopperkolllega.... 0,16 poeng mer enn vår midtbane dirigent berg.... Eneste på Rosenborg som har mer enn Frode kippe er vår nyinkjøpte lille venn fra sverige, som bare står oppført med 4 kamper.... Men om listen angir spillerkvaliteten rett kan diskuteres ettersom Petter Rudi ligger øvest med 5,76 poeng...
For øvrig er Petter eneste som slår Kippe....
Men shit i det Kippe virker som en mann for oss!!!!  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 19.09.2004 08:50 Post subject: |
|
|
Kjøp inn Frode Kippe og Andrè Muri, hvis Torjus Hansén går!  |
|
| Back to top |