| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ivernagel Junior
|
Posted: 07.01.2018 05:17 Post subject: |
|
|
Tettey var rett og slett klasse mot Chelsea. Defensivt posisjonerer han seg så godt, så Chelsea sine spillere slet stort med å komme seg gjennom i midten. Ble dog spesielt overrasket over hans offensive spill. Brukte ved 90% av anledningene han fikk ballen enten 1 eller 2 touch, som holdt tempoet høyt. Også evnen hans til å "alltid være ledig" var god, til og med i veldig trange situasjoner. Hadde vært en klassesignering å få han tilbake. _________________ Bring Per Værner Rønning back |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 07.01.2018 09:09 Post subject: |
|
|
Tettey var veldig bra i går, vil utvilsomt forsterke oss. Men det blir et bikkjeslagsmål om plassene på midtbanen hvis han dukker opp. Hvem forsvinner da? 2 x Konradsen, Trondsen, Jensen, Lundemo og Tettey. I tillegg har vi Stamnestrø og Skarsem. Stamnestrø regner jeg ikke med denne sesongen, mens Skarsem bør få noen innhopp og evt cupkamper hvis han skal få sjansen til å utvikle seg og ta nivået.
Med Tettey ser jeg to aktuelle konstellasjoner på midtbanen i normale kamper:
Trondsen - Tettey - Jensen
Eller:
A.Konradsen - Tettey - Jensen
Hvis disse fire holder seg nogenlunde skadefrie blir det få kamper på Lundemo og M. Konradsen. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 07.01.2018 10:40 Post subject: |
|
|
| Kommer Tettey, regner jeg med at både Lundemo og de to Konradsene er aktuelle som stoppere. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 07.01.2018 11:19 Post subject: |
|
|
| Forhåpningene stiger til værs hver gang jeg ser oppdateringer denne tråden. Hadde forsterket oss noe helt sinnsykt, men synd det nok er svært lite sannsynlig i 2018. Tipper 2019 er mer sannsynlig, og da sikkert først til sommeren ettersom sesongen er ferdig da. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 07.01.2018 11:32 Post subject: |
|
|
Spent på hvordan du kom til den konklusjonen. Tettey har kontrakt med Norwich frem til juni. Hvis han ikke kommer i sommer, så vil han naturligvis skrive en lengre kontrakt med en annen klubb. Hvorfor skulle han da bryte denne kontrakten etter kun ett år og komme til oss sommeren 2019?
Nei, sommeren 2018 er now or never for Tettey tilbake til RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 07.01.2018 12:40 Post subject: |
|
|
| Tror nok han fort er keen på et år til ute. Han drar på åra, og da blir kontraktslengdene kortere. Blir vel mer og mer normalt med kontrakter på ett og to år på spillere i hans alder, og han har vel uttalt i media at håpet/fokuset er å fortsette i England (husker ikke hvor jeg leste det). |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 07.01.2018 17:47 Post subject: |
|
|
| Tettey kommer i år. Kona vil hjem. Hvis det er helt umulig for Norwich å få play off, så er nok Norwich ute etter å kutte lønnskostnader i mars.. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 07.01.2018 18:56 Post subject: |
|
|
| Du mener altså at Bjørnebye vil prøve å hente han i dette vinduet? |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 07.01.2018 19:21 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Tettey kommer i år. Kona vil hjem. Hvis det er helt umulig for Norwich å få play off, så er nok Norwich ute etter å kutte lønnskostnader i mars.. |
Det passer meg utmerket, selv om jeg velger å ha null tiltro til det. Vil heller være en positivt overrasket pessimist enn det motsatte  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.01.2018 21:48 Post subject: |
|
|
Tettey har vært ryktet på vei i omtrent samtlige overgangsvinduer i minst tre år her inne, så jeg holder ikke pusten denne gangen heller. Det er ingen overraskelse om han avslutter karrieren her, men om det skjer i morgen eller i 2020 får tiden vise.
Håper han kommer tidlig nok til å kunne være bauta i et par-tre år, i det minste. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 07.01.2018 21:49 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Tettey kommer i år. Kona vil hjem. Hvis det er helt umulig for Norwich å få play off, så er nok Norwich ute etter å kutte lønnskostnader i mars.. |
Dette vet vi egentlig stemmer.
A) Bjørnebye er nok i konstant dialog om å hente ham hjem men det beror på B og C.
B) Tettey kan bli et år til i Norwich hvis de rykker opp
C) Tettey kan bli lengere i utlandet om det kommer et meget lukrativt tilbud som frister hele familien
værre er det ikke.
er nok noe av det samme vi holder dialog med Ciljan om. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 08.01.2018 16:20; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 07.01.2018 23:03 Post subject: |
|
|
| Hva i huleste? Hinter du om at messi bare driver og synser? Og at dette er noe som hvem som helst kan synse seg fram til også? |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 08.01.2018 12:36 Post subject: |
|
|
Messi synser ikke, er det ikke han med gode kilder på brakka  |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 08.01.2018 15:12 Post subject: |
|
|
Men jeg har ikke sett mye til Mikkelsen i det siste. Mon tro om han har reist til England for å snakke med Tettey. _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 08.01.2018 17:20 Post subject: |
|
|
Tja, gjennomsnittslønnen i Norwich forrige sesong var £28000 i uka og gjennomsnittet i Championship var ca halvparten av det igjen. Hvis Tettey f.eks blir tilbudt ny kontrakt på ca. £20000 i uka blir dette ca 10 millioner NOK i året, kanskje 3-4 ganger så mye som RBK kan tilby. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.01.2018 18:48 Post subject: |
|
|
| Penger er heldigvis ikke alt. |
|
| Back to top |
|
 |
Mighty Senior

|
Posted: 08.01.2018 19:16 Post subject: |
|
|
| O-Rex wrote: |
Hvis disse fire holder seg nogenlunde skadefrie blir det få kamper på Lundemo og M. Konradsen. |
Akkurat det lever jeg greit med. Slik laget er konstruert i dag, virker det ikke som at disse to er tiltenkt veldig mye spilletid. Men både skader (lange og korte), samt spillersalg kan raskt forekomme. |
|
| Back to top |
|
 |
Rosenvingen Senior

|
Posted: 08.01.2018 19:34 Post subject: |
|
|
| Quote: | Tettey has been something of a revelation for City this season, having had a relatively poor 2016-17 campaign under Alex Neil. Under Farke he seems to relish his responsibility as the most experienced man in the core of midfield and it is not surprising that Norwich’s recent run of seven defeats in 10 games coincided with the Norwegian’s absence through injury.
The statistics speak for themselves so far - Norwich have yet to lose this season when Tettey has started, winning seven matches and drawing two. |
http://www.pinkun.com/nor...-1-5345833
En spiller som gjør det så bra mot Chelsea bør vel være aktuell for en PL-klubb. Tror Tettey er en av de som kan spille til han er 40.  |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 08.01.2018 21:34 Post subject: |
|
|
Det har jo gått rykter i noen år om at kona vil hjem til Trondhjem. Og Tettey selv sa vel at "hadde det vært opp til kona så hadde jeg vært Rosenborgspiller nå".
Tror det er den eneste sjansen vi har for å få han til RBK nå eller i sommer. At han har lovet kona at "etter denne kontrakten flytter vi hjem". Selv ønsker han å fortsette i England sier han.
Jeg vil i hvert fall gjerne ha han hjem igjen. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 08.01.2018 22:56 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Penger er heldigvis ikke alt. |
Nei, klart ikke men her er det jo ikke snakk nå eller aldri. Det er jo bare snakk om å utsette hjemturen med 12 måneder for en gevinst på mange millioner samt at han får fortsette på relativt høyt nivå i en liga der han trives (nå tar jeg for gitt at han får tilbud fra klubber på Championship/PL nivå. Tror ikke det er mange som hadde takket nei til det av sentimentale grunner _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.01.2018 23:07 Post subject: |
|
|
Norwich bør vel snart sende innpå Tettey for å sikre straffekonk på Stamford Bridge.
Viasat4 viser ekstraomgangene om noen lurer. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.01.2018 23:26 Post subject: |
|
|
Tettey kom på banen først nå etter 116 minutter. Får vi se ham skyte straffe?  |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
JW Rutinert
|
Posted: 03.02.2018 17:57 Post subject: |
|
|
| Gult kort til Tettey på overtid i seier 1-0 hjemme mot Middlesborough. Norwich taper sjelden med han på banen. Får vi Tettey tilbake kan håpet om CL være realistisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 03.02.2018 21:03 Post subject: |
|
|
| Kaptein også i dag Tettey. |
|
| Back to top |