English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Brann - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Peto
Senior

PostPosted: 18.09.2006 16:11    Post subject: Reply with quote

Gashi veier 70 kg, Petter Waagan Moen veier 62 kg, Martin Andresen veier 80 kg og Eirik Bakke veier 80 kg fordelt på 189 cm. Ikke kom her og si at dette er noen muskelbunter!!!!! Evil

Last edited by Peto on 18.09.2006 16:11; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2006 16:11    Post subject: Reply with quote

Har du kastet et blikk på Skjelbred og Tettey?
Back to top
Peto
Senior

PostPosted: 18.09.2006 16:24    Post subject: Reply with quote

BÃ¥de Gashi og Waagan Moen har samme fysikk som Skjelbred og Tettey. De stiller omtrent i samme klasse.

Eirik Bakke (189 cm/80 kg) og Martin Andresen (180 cm/80 kg) er ikke noen utpregede hardhauser de heller. Har til tider synes at Martin Andresen har virket "litt" fett men det kan ha med kroppstype å gjøre.

På Lerkendal i sommer greide Skjelbred seg bra i duellen mot Andresen og hvis du tenker på at Skjelbred er 18 år og Andresen er 29 år så er det forskjell i fysikk p.g.a. alder og utvikling. Hvis du ser bilde av Skjelbred og Andresen i bar overkropp og sammenligner finner du lett ut at Skjelbred er mer atletisk og muskuløs. Er rimelig sikker på at Skjelbred løper fra Andresen uten problemer. Våren 2005 var den tiden Skjelbred debuterte i tippeligaen og det er riktig at Skjelbred ikke fikk noen hyggelig kamp i Bergen mot Brann og RBK tapte 4-1. Det tror jeg de revansjerer kraftig i år!!! RBK
Back to top
Roar1961
Senior

PostPosted: 18.09.2006 16:24    Post subject: Reply with quote

Jeg tror vi kommer til å bruke Vidar mot Andresen, fysisk er de på likefot og jeg tror faktisk Vidar vil løse denne oppgaven meget godt. Den jeg frykter hos Brann er Vaagan Moen, og hans innlegg og dødballer. RBK må satse på å krige hardt på midtbanen, spille forsiktig defensivt og kjøre høyt tempo i angrep. Brann's svake punkt er temposvakt forsvar, og det må vi utnytte med hurtig overgangsspill.
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 18.09.2006 16:31    Post subject: Reply with quote

- Brann har sine svakheter

Knut Tørum så Brann-Sandefjord på TV i går kveld. Han mener seieren var fortjent, men at Brann ikke bare viste styrke i oppgjøret.
attach
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2006 16:34    Post subject: Reply with quote

Tror dere det kan bli aktuelt å spare spillere hvis dem har 2 gule kort (evt. 4 osv) i bortekampen mot HamKam før den mot Brann? Jeg tviler egentlig på det siden det er bortekamp, HamKam kan jo være vriene på Briskeby, men umulig er det ikke. Det kan sikkert avhenge av hvem det er også. Hvilken posisjon osv.

Har det blitt praktisert i Rosenborg før?
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 18.09.2006 17:19    Post subject: Reply with quote

Hvordan praksisen i RBK har vært på dette før husker jeg ikke. Men jeg tviler på at man sparer spillere pga noe sånt i kampen mot Kamma. Det er såpass få kamper igjen når vi kommer til Briskeby at jeg tror Tørum peiser på med de spillerne han har tilgjengelig uavhengi av hvor mange kort den enkelte har da. Synes ikke man kan tillate seg å spare spillere når man da kan risikere å gi Brann ei luke poengmessig før vi skal til Bergen.
POL
Senior

PostPosted: 18.09.2006 18:16    Post subject: Reply with quote

Tror Peto skal konse mer på RBK enn Brann, all den tid RBK ikke har imponert på noen som helst måte de kampene de har vunnet. men til gjengjeld betyr det egentlig ingenting så lenge laget vinner. For meg virker det som om peto er veldig for Brann da han konstant peker på branns svakheter. Typisk det når du frykter et annet lag;-)
Back to top
Peto
Senior

PostPosted: 18.09.2006 18:35    Post subject: Reply with quote

Har ikke noe imot Brann jeg "POL" men hjertet mitt er i RBK.

Eneste jeg ble veldig forbannet da Åtvidaberg slo ut Brann av UEFA-cupen fordi dette ødelegger for norsk fotball! Evil
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 20.09.2006 14:50    Post subject: Reply with quote

Men på den annen side er det jo fint å ha noe å le av.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.09.2006 15:01    Post subject: Reply with quote

Flyturen har allerede blitt dobbelt så dyr fordi jeg har avventet TV-kampoppsettet, og nå gadd jeg ikke vente lenger: slengte inn en bestilling hos SAS. Tolker reglene for ungdomsbillett dithen at jeg evt. mot et gebyr på 200 kr. kan utsette hjemreisen fra mandag til tirsdag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harald
Forumsjef

PostPosted: 21.09.2006 15:20    Post subject: Reply with quote

Jeg overvejer selv og tage turen op til den kampen, da den ligger sidst i efterårsferien. Deværre kan jeg ikke bestille fly før TV2 tager sig sammen og offentligører kampopsættet.
Altså håber jeg ikke kampen bliver rykket til mandag.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Peto
Senior

PostPosted: 21.09.2006 16:34    Post subject: Reply with quote

Jeg bor 10 min fra Gardermoen med bil men vurderer å kjøre til Bergen. Det er som "2mas" sier veldig mye usikkerhet rundt kampdatoen og allerede nå med å vente med å bestille flybillett har prisene i denne perioden gått veldig opp. Flyselskapene er smarte og tenker "business" og vet at denne helgenen er det stort påtrykk til Bergen fra Trondheim og Oslo og andre steder hvor supportere vil se "seriefinalen". Men jeg klager ikke. Her jeg bor kan jeg se alle bortekampene til RBK med en radius på 2 timer (FFK, Sandefjord, Odd Grenland, Stabæk, Lyn, VIF, LSK og Hamkam). Legger jeg på 2 timer til så er jeg i Kristiansand. Jeg kjører fra mitt bosted til Trondheim på 5 timer. Dette gjør at jeg får med de fleste kampene på Lerkendal også. Hvis jeg må kjøre til Bergen og Brann-kampen bruker jeg 6 timer. Det er mye fin natur å se på den strekningen og i Bergen venter årets kamp i Norsk fotball. Cool
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.09.2006 17:09    Post subject: Reply with quote

Et rykte på VGD sier at TV-kampene blir offentliggjort allerede i morra. Tror sjøl at de venter til neste fredag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
POL
Senior

PostPosted: 21.09.2006 20:03    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
- Brann har sine svakheter

Knut Tørum så Brann-Sandefjord på TV i går kveld. Han mener seieren var fortjent, men at Brann ikke bare viste styrke i oppgjøret.

Tørum snakker visst om RBK;-)
Back to top
Peto
Senior

PostPosted: 21.09.2006 21:32    Post subject: Reply with quote

RBK skuffet stort idag mot Sandefjord og gjør meg betenkt med tanke på gullkampen. Har Branns kamp mot Sandefjord friskt i minne! Cool
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.09.2006 21:36    Post subject: Reply with quote

Fra tråden "Gullkampen 2006":
Peto wrote:
RBK`s kamp mot Sandefjord gjør meg betenkt om dette laget har kvaliteter til å ro i land seriegullet. Har Branns kamp mot Sandefjord friskt i minnet! Cool

Kanskje det holder nå?
Back to top
Peto
Senior

PostPosted: 21.09.2006 21:40    Post subject: Reply with quote

Har du sett kampen idag "Attach"?

Det var utrolig skuffende! Etter 19 minutter stod det 4-0 til Sandefjord. Sad
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.09.2006 21:42    Post subject: Reply with quote

Ja, jeg var på Lerkendal, men poenget var at innlegget ditt ikke var så viktig at det trengte å bli publisert i to tråder samtidig.

Det stod forresten 2-0 etter 19 min.
Back to top
Peto
Senior

PostPosted: 21.09.2006 21:44    Post subject: Reply with quote

Har gutta den samme innstillingen i Bergen er jeg redd det kan bli stygt? Da er det bedre å se kampen hjemme foran tv-skjermen. Som Kjetil Rekdal sa det; jeg gidder ikke å reise rundt å bli "pisset" på. Ble betenkt etter guttas innsats mot Sandefjord! Sad
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.09.2006 21:46    Post subject: Reply with quote

Medgangssupporter også?
Back to top
Peto
Senior

PostPosted: 21.09.2006 21:52    Post subject: Reply with quote

Er ikke det attach. Er bare utrolig skuffet og trenger bare litt tid til å fordøye dette. Er ikke dårlig taper og selvfølgelig er det normalt at RBK taper en gang iblant men måten gutta taper på idag er jeg meget skuffende over og er ikke en klubb som RBK verdig. Ifølge media var det ikke noe særlig bra stemning på Lerkendal idag heller? Sad
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 21.09.2006 22:14    Post subject: Reply with quote

Blir sjeldent bra stemning av å slippe inn 5 mål.
Back to top
Byåsengutt
Junior

PostPosted: 21.09.2006 22:55    Post subject: Reply with quote

Et tap måtte komme før eller siden, og jeg er glad det kom i cupen. Vi har ikke spilt veldig bra i kampene vi har vunnet i høst, og kanskje det var akkurat dette som skulle til for at spillerne og Tørum skulle våkne.

Jeg forventer full innsats fremover, og jeg tviler sterkt på at vi undervurderer Brann på bortebane.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.09.2006 23:06    Post subject: Reply with quote

Ja, statistisk og realistisk sett, måtte vi tape en eller to kamper i høst. Jeg er også "glad" for at det kom i cupen. Serien betyr helt klart mest. Nå kan vi ha statistikken med oss mot Brann Wink
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Next
Page 2 of 21

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb