| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
toki Veteran

|
Posted: 25.07.2017 12:57 Post subject: |
|
|
Stooort pluss i boka etter uttalelsen om Europaspill. Så skal han få lov til å imponerene i større grad enn han har gjort hittil i sesongen. _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2017 13:27 Post subject: |
|
|
| Jeg ble imponert over Melings defensive ferdigheter 1-mot-1 mot Ajax. Når han får luket ut litt slurv, som jeg tror skyldes at han er litt uvant med nivået, så kan han bli en liten gigant for oss på venstrebacken. Han viser bra tekniske ferdigheter også. Skal ikke se bort fra at venstresiden vår blir vår store styrke nå, med Meling og Adegbenro. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 26.08.2017 15:22 Post subject: |
|
|
| Kanskje vært vår beste spiller de siste ukene. Begynner å komme inn i det. Lenge siden vi har hatt en bra fotballspiller på venstreback, så det er godt. |
|
| Back to top |
|
 |
torrax Junior
|
Posted: 26.08.2017 19:25 Post subject: |
|
|
| Her klart vært bra for oss i det siste, men Kluivert hadde han i baklomma frem til han måtte gå av |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2017 19:30 Post subject: |
|
|
| Meling fikk faktisk relativt god kontroll på Kluivert etter de 5-6 første minuttene. De første minuttene setter jeg på kontoen for nivåsjokk. Han er jo ikke vant til å møte slike spillere til daglig. Da tar det litt tid før man henger med på notene. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 27.08.2017 02:39 Post subject: |
|
|
Siden alle synes å være enige her tar jeg høyde for at jeg har oversett noe, men jeg mener han var svak. Enkelt og greit. Av det jeg kan huske var Meling nærmest alene skyld i mange av Ajax sine sjanser.
Edit: for what it's worth: de danske kommentatorene konkluderte med at "Meling har vært svak i kveld". _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.08.2017 02:54 Post subject: |
|
|
Hvilke sjanser var det han nærmest alene var skyld i? Tilbakespillet husker jeg, og en gang hvor Cerny slapp igjennom. Mer?
Jeg synes Meling har vært en av våre beste i ecup-kval denne sommeren. Vår egen Marcelo, og jeg tror han selges for en meget anseelig sum penger i løpet av neste sesong om han fortsetter utviklingen. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 27.08.2017 11:08 Post subject: |
|
|
| Meling er enormt god. Ferdig med saken. |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 27.08.2017 11:19 Post subject: |
|
|
Meling har vært sinnsykt god, de som mener noe annet har ikke sett de siste kampene. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 27.08.2017 11:20 Post subject: |
|
|
Meling er uten tvil en av de som har spilt best i sommer. Merkelig at Danskene mener han var svak mot Ajax. De må være veldig farget av åpningen på kampen. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 27.08.2017 14:04 Post subject: |
|
|
Tror man lett lar seg farge av inntrykket man fra før har av spillern.
Vi som ser Rosenborg dag ut og dag inn vet at Meling kan bedre, så når han gjør en sånn blemme blir jeg ikke så irritert. Hadde det vært Skjelvik fra glansdagene som back som hadde gjort samme innvolvering hadde jeg irritert meg over den hele kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 27.08.2017 14:22 Post subject: |
|
|
| Meling har to horrible minutter i åpningen, slapp forbi et par innlegg, får ikke skjermet/blokkert et bakromsløp, samt flørter med to gule kort, men er ellers en gigant på banen i Ajax-kampen (8-9). Han er vel også dratt ut av posisjon til andre siden av midtstopperene ved å følge motspiller på målene. Så får man vurdere hvor mye kort og blemmene under kampstarten skal trekke ned. Noe bør det trekke, så da er vel 7-8 en fin karakter? |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 27.08.2017 15:49 Post subject: |
|
|
| Etter å ha sett videoen med Meling mot Ajax i kamptråden, slår det meg at Melings kjappe tankegang kan ha vært helt avgjørende før de to siste målene vår. Først spiller han hurtig og presist på én-touch til de Lanlay som slår innlegg. Etterpå tar han et hurtig innkast som Adegbenro utnytter til det fulle. Det er nok mange spillere som ville brukt et eller to sekund mer i de situasjonene der, da kunne mulighetene vært spolert allerede. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 27.08.2017 15:51 Post subject: |
|
|
Jeg konkluderer med at noen har blanda med en tubaspillende Brynjar Meling
 _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Angriff Proff

|
Posted: 25.09.2017 21:03 Post subject: |
|
|
Aleesami er ute med skade og går glipp av San Marino og Nord-Irland.
Er det nå Meling spiller seg inn på landslaget for å bli der? |
|
| Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 25.09.2017 21:22 Post subject: |
|
|
Regner med at Birger kommer inn på laget for godt ja.
Merkverdig at han har vært bak Alesami  |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 26.09.2017 11:41 Post subject: |
|
|
| Alesami har stort sett vært katastrofe hver gang jeg har sett han. Helt merkelig at det ikke finnes bedre alternativ en plass.. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7377 Location: South-west coast exile
|
Posted: 26.09.2017 11:55 Post subject: |
|
|
| Han spiller jo i det fantastiske UTLANDET, klart han får automatisk innpass da. |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 26.09.2017 16:20 Post subject: |
|
|
| Kamerat Ola wrote: | | Han spiller jo i det fantastiske UTLANDET, klart han får automatisk innpass da. |
Ser på det slik jeg også.
Har vel aldri sett ale salami god på landslaget, følger ikke med i italiensk fotball så skal ikke utdype om han spiller godt på klubblaget.
Blir også forbannet om Svensson ikke starter før elabdeloi. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 26.09.2017 18:39 Post subject: |
|
|
| Kamerat Ola wrote: | | Han spiller jo i det fantastiske UTLANDET, klart han får automatisk innpass da. |
Bortimot en universell regel det der. Den dagen Andre Hansen spiller for en klubb i en av de større ligaene så blir han også god nok til å benke Jarstein på landslaget  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 26.09.2017 22:21 Post subject: |
|
|
Allessalami har gjort det relativt bra for Palermo med tanke på lagets prestasjoner. Spiller mot langt bedre motstandere enn noen annen venstreback med norsk statsborgerskap.
At han ikke har levert på landslaget er jeg helt enig i, men man kan ikke stikke under en stol at det må ha vært fryktelig vanskelig å spille back på landslaget slik det har fremstått.
Personlig synes jeg Melli er en bedre back, og at til og med Skjelvik bør spille forran Alesaami, men det er nå min mening og jeg er ikke landslagssjef.
Se på Midtbanekonstelasjonen for eksempel. Vi har veldig like typer sentralt etter at Ciljan gav seg. Hadde vært utrolig spennende å se hva han kunne levert for landslaget pr i dag.
Vi mangler den forløsende sentrale kraften som forhåpentligvis er tilbake nå med Selnæs.
Kan aldri slutte å håpe for landslaget, men å sette penger på seier og forvente gevinst er nok enda utopi :/ _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
avtrekkeren Proff
|
Posted: 08.10.2017 22:44 Post subject: |
|
|
| Storspilte, og fikk 5 på børsen av dagbladet. Hurra for journalister. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 08.10.2017 22:46 Post subject: |
|
|
Om eks-postmann Trond Henriksen klarer å utvikle Melings evne til å levere til riktig adresse, så blir dette suverent. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.10.2017 11:08 Post subject: |
|
|
Ganske digg å se vi har en venstreback på landslaget som faktisk fungerer en smule bedre enn Alesaami :/
Ikke at jeg synes Al er noen dårlig spiller, men Meling viser jo på fint lite total spilletid at han løser oppgaven uhorvelig mye bedre!
Melinho  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|