View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 475 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 03.08.2017 10:39 Post subject: |
|
|
Enig, han gjorde det greit i forhold til det han er i stand til å gjøre. Han var heldig at han ikke ble avgjørende pga markeringssvikt og dårlige pasninger. Nivået hans holder kanskje i ES men ikke i Europa og derfor trenger vi alltid flaks med sånne spillere. Og hvis det er nivået vi har når vi må benytte bredden av stallen er det ikke godt nok. Det var også derfor vi røk ut. Vi klarte ikke å holde forsvaret sammen uten Tore. |
|
Back to top |
|
 |
steinmetz Rutinert
|
Posted: 03.08.2017 13:00 Post subject: |
|
|
Hulken wrote: | Tja, han tok seg opp litt utover kampen, men i første omgang hadde han markeringsglipp på første store sjansen til Celtic, i tillegg til 3-4 enkle pasninger utover sidelinja. Er dog en helt grei backup. |
Løgn skal ikke få stå uimotsagt.
Første store sjanse (hvis du ikke tar med Lustig sin volley), er Sviatchenko sin heading på frispark, hvor bendtner stopper den på brystkassa. Der er det Konradsen som glipper.
På den andre sjansen hvor Hansen redder mesterlig, så er det Skjelvik som slipper mannen sin og markerer opp Bjørdal sin mann istedenfor. Mener at begge 2 må ta skylden for denne. |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1051 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 18.08.2017 13:56 Post subject: |
|
|
Helt utrolig at vi holdt nullen med denne mannen på banen. Kudos Bjørdal. Men Tore må være tilbake neste uke. Da er Ajax garantert mer tente. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 18.08.2017 13:58 Post subject: |
|
|
Trodde du ville ryke ut jeg, tombur? |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 18.08.2017 14:06 Post subject: |
|
|
andrezinho wrote: | Trodde du ville ryke ut jeg, tombur? |
Jeg liker fortsatt ikke mange av valgene Kåre tar. Men jeg også har sett en alvorlig forbedring de siste kampene selv om ingenting er på skinner enda. Men mye har også å gjøre med spillerne vi har til rådighet, spesielt kantene og mangel på en sentral herremann av rang. Jeg så roen i hardt press laget hadde igår jeg også, og om Kåre faktisk lærer av feilene, så kan jeg godt svelge stoltheten min og la han få mer tid. Frykter dog enda at feil valg blir gjort hjemme og det sender oss på hue og ræva ut.
- Det kunne fort blitt stygt mot Ajax. Vi hadde egentlig flaks. De kunne greit vunnet 4-0. Vi var gode i andre omgang, men da kunne ting allerede hvert greit avgjort om ikke Ajax hadde brent skudd på skudd. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Last edited by tombur on 18.08.2017 14:09; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 18.08.2017 14:08 Post subject: |
|
|
De kunne vunnet 4-0 ja, men vi kunne også vunnet 0-3 hvis Bendtner hadde satt første og Meling hadde fått straffe. |
|
Back to top |
|
 |
Riversen Proff
|
Posted: 18.08.2017 14:10 Post subject: |
|
|
tombur wrote: | andrezinho wrote: | Trodde du ville ryke ut jeg, tombur? |
Jeg liker fortsatt ikke mange av valgene Kåre tar. Men jeg også har sett en alvorlig forbedring de siste kampene selv om ingenting er på skinner enda. Men mye har også å gjøre med spillerne vi har til rådighet, spesielt kantene og mangel på en sentral herremann av rang. Jeg så roen i hardt press laget hadde igår jeg også, og om Kåre faktisk lærer av feilene, så kan jeg godt svelge stoltheten min og la han få mer tid. Frykter dog enda at feil valg blir gjort hjemme og det sender oss på hue og ræva ut.
- Det kunne fort blitt stygt mot Ajax. Vi hadde egentlig flaks. De kunne greit vunnet 4-0. Vi var gode i andre omgang, men da kunne ting allerede hvert greit avgjort om ikke Ajax hadde brent skudd på skudd. |
Lol. Snakk om å være surpeis. Men det er da enda godt at du "lar" Kåre få mer tid da. Vi kunne like godt ledet 2-0 tidlig i første omgang. Da kunne det faktisk blitt stygt for Ajax. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 18.08.2017 19:05 Post subject: |
|
|
Æres den som æres bør: Bjørdal har fått hard medfart av flere her inne (meg selv inkludert), men han leverte meget bra på stor scene i går. Han var langt unna den akilleshælen flere av oss fryktet. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Jolern Proff

|
Posted: 18.08.2017 19:10 Post subject: |
|
|
Tatt oss til Europa før, Bjørdal  |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 18.08.2017 19:12 Post subject: |
|
|
Hadde vært gøy å se en slik "Bjørdal mot Ajax"-video...*host* |
|
Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 18.08.2017 19:44 Post subject: |
|
|
tombur wrote: | andrezinho wrote: | Trodde du ville ryke ut jeg, tombur? |
- Det kunne fort blitt stygt mot Ajax. Vi hadde egentlig flaks. De kunne greit vunnet 4-0. Vi var gode i andre omgang, men da kunne ting allerede hvert greit avgjort om ikke Ajax hadde brent skudd på skudd. |
Jævla idiot.
Vunnet snart 3 år på rad, slått Ajax og spilt jevnt med Celtic, og du er kaaanskje "villig til å gi han mer tid"???
Folk som deg burde vært nektet internetttilgang. Kom deg ut døra å til den virkelige verden. |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 18.08.2017 19:51 Post subject: |
|
|
Er jeg en jævla idiot fordi jeg har en annen mening enn deg?.. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2136 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 18.08.2017 19:56 Post subject: |
|
|
Æres den som æres bør, og i dag har jeg lyst til å sende mye heder og ære til JL Bjørdal. Han har vokst med oppgavene. Stort sett veldig bra kamp i går, og jeg tok meg i å ikke savne Tore så mye som jeg trodde. Kudos til Johan! _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.08.2017 20:04 Post subject: |
|
|
SteinarG wrote: | Jævla idiot. |
Unødvendig. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
Posted: 25.08.2017 11:19 Post subject: |
|
|
Synes Johan skal få litt oppmerksomhet etter kampen i går også, virkelig vokst på meg i alle fall! |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 25.08.2017 11:54 Post subject: |
|
|
Har definitivt blitt tryggere i posisjonerings- og duellspillet. Slipper iallfall å være redd for at han skal gå til en norsk bakgårdsklubb. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Last edited by Indreløper on 25.08.2017 12:22; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 25.08.2017 11:58 Post subject: |
|
|
Han har noen jævlig stygge balltap i 2. omgang i går også. Men i slike kamper hvor Ajax begynner å pumpe baller istede for å spille ball, er Bjørdal en veldig nyttig spiller. Han ser veldig trygg ut når han får duellere og bare være en bauta bak i forsvaret. Men når ballen går raskt langs bakken sliter han mer. MEn nok en gang positivt overrsaket over Bjørdal. Gjort mange spådommer til skamme _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 25.08.2017 12:00 Post subject: |
|
|
I går synes jeg han slet veldig i den perioden hvor vi ble presset bakover. Synes feks at han slet relativt mye med ball i forhold til hva han pleier.
Ellers er jeg enig i at han fortjener all mulig kudos. Å starte med Bjørdal i stedet for Reginiussen var smart av Kåre, da Skjelvik og Bjørdal var strålende i Amsterdam - mens Reginiussen var heller rusten mot Haugesund. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 25.08.2017 12:03 Post subject: |
|
|
Bjørdal er litt som å spikre ei plate kryssfiner over hullet ditt i veggen - det fungerer stort sett overraskende bra, men det merkes litt når vinteren kommer for alvor.
Uansett skal han ha kudos for helhjertet innsats, og å spille på sitt beste når det virkelig gjelder. At han ikke har Skjelviks frekvens i beina kan han jo egentlig ikke lastes for. |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 25.08.2017 12:15 Post subject: |
|
|
Bjørdal er ikke i nærheten av god nok. Men han skal selvsagt ha ære, sammen med de andre som spilte, at vi slo ut Ajax. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.08.2017 12:19 Post subject: |
|
|
Bjørdal har levert over evne både mot Celtic og Ajax. Har hatt styggflaks at håpløse feilpasninger ikke har resultert i mål imot, men skal ikke ha fokus på det.
Fint at han forsvinner fra klubben med positive minner og en flott høst i bagasjen. Men bort må han om vi skal utvikle oss videre. |
|
Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 25.08.2017 13:13 Post subject: |
|
|
Selv om Det har vert hett rundt forsvaret som enhet x2 mot ajax, så har ikke Bjørdal hatt mange involveringer. Ballen havnet sjeldent i hannes sone i egen 16meter. Da synker selvsagt mulighetene for å gjøre seg bort. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 25.08.2017 17:43 Post subject: |
|
|
Indreløper wrote: | Har definitivt blitt tryggere i posisjonerings- og duellspillet. Slipper iallfall å være redd for at han skal gå til en norsk bakgårdsklubb. |
Han har alltid vært god på duellspill og posisjonering. Det er alt det andre han sliter med. |
|
Back to top |
|
 |
Standfot Proff
|
Posted: 25.08.2017 19:55 Post subject: |
|
|
Forleng kontrakten og selg fortest mulig, prisen på Bjørdal blir neppe mye høyere enn hva den er nå.
Må nevne at jeg har sansen for ham, og jeg setter stor pris på jobben han har gjort for oss. Syns slett ikke han er dårlig, stikk motsatt faktisk, men jeg syns fremdeles Tore er bedre og syns vi klarer oss med en stopper som nærmer seg pensjonsalder. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 25.08.2017 21:37 Post subject: |
|
|
Bjørdal har alltid vært bra på duellspill og posisjonering. I et kampbilde som mot Ajax, hvor de har mye ball, fungerer han stort sett greit. Der han først og fremst blir avslørt er når vi står høyere med laget og han oftere havner i løpsdueller og 1 mot 1 situasjoner. |
|
Back to top |
|
 |
|