| View previous topic :: View next topic |
| Banens beste |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hedenstad |
|
2% |
[ 3 ] |
| Reginiussen |
|
7% |
[ 8 ] |
| Skjelvik |
|
2% |
[ 3 ] |
| Meling |
|
8% |
[ 9 ] |
| Jensen |
|
21% |
[ 23 ] |
| Konradsen |
|
46% |
[ 50 ] |
| Midtsjø |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bendtner |
|
10% |
[ 11 ] |
| de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 108 |
|
| Author |
Message |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:20 Post subject: |
|
|
Noen som har link til en videosnutt hvor jeg kan se den store sjansen til De Lanlay en gang til ? _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:33 Post subject: |
|
|
Moomoo,
dessverre er Bendtner en for dårlig spiss for RBKs nivå.
Bendtner er RBKs svakeste punkt. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 475 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 27.07.2017 13:10 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | varg88 wrote: |
Jeg syns vi hadde en ok kamp mot en ganske svak motstander, ikke noe mer. Det blir utgangspunktet for børsen. Vi lå veldig lavt og gjorde Celtic bedre enn de faktisk er. Skjelvik var feilplassert noen ganger som Celtic heldigvis ikke kunne utnytte og han mistet ballen ved noen anledninger, ellers var han ok. De Lanlay er ikke i form enda. Det er ikke overraskende etter korsbåndskaden. Han burde ha scoret og var relativt lite involvert offensivt, han gjorde riktignok en god jobb bakover. Det holder mtp motstander og i sammenlikning med de andre spillerne til en 4er etter min mening. |
Utover de utdypende vurderingene, som jeg ikke er enig i:
Du mener altså at 4 er riktig karakter for en ok kamp, og at Celtic er en ganske svak motstander.
Er du sikker på at du har gått inn på riktig forum? Dette er et Rosenborg-forum, så vår referanse for motstand er typisk Brann, Haugesund, Tromsø etc. Vi opererer også med karakterer fra 1-10, der 10 er topp. Ikke for eksempel Bayern München-forum, med 1-6 og 1 er topp, som du kanskje tenker her? |
Jeg mener at Celtic var en svak motstander i går, det betyr jo ikke at jeg ikke mener at de kan spille veldig mye bedre. De var tungvint og klarte ikke å komme til de store sjansene - delvis fordi vi var disiplinert og delvis fordi de kunne ikke bedre, sikkert fordi de er i starten av sesongen og har en del spillere ute med skade. Spesielt taktisk var vi for stiv. Vi kunne ha sett at de var sårbare bakover men vi var for disiplinert til å kunne utnytte det. Det er viktig å kunne tilpasse under kampen, spesielt i Europa. Likevel var det gledelig å se at vi var såpass disiplinert. Sånn sett en ok kamp og hvis man bedømmer kampen sånn er det selvfølgelig helt riktig å gi 4 for en del spillere. Hvis laget presterer ok er det helt naturlig at en del får 5 og en del mer og mindre. Nå kan man selvfølgelig være uenig men jeg vet hva 4 betyr  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.07.2017 14:16 Post subject: |
|
|
Våre spillere skal ha mye av æren for at Celtic fikk til lite i går. Nøkkelspillere som Sinclair fikk ekstremt lite tid og plass, slik at de rett og slett ikke fikk muligheten til å skape all verden. Til og med Celtic TVs kommentatorer bemerket dette. Med unntak av av Bendtner jobbet alle steinhardt bakover, og dette var mye av grunnen til at Celtic kun skapte et par halvsjanser på hjemmebane. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 27.07.2017 16:32 Post subject: |
|
|
| Spiller vi slik som vi spilte mot Celtic i går, kunne vi ha gått videre i en evt. CL-gruppespill. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 27.07.2017 16:47 Post subject: |
|
|
| Meget god kamp i går, men vi må huske at de stilte uten en naturlig spiss. Og manglet tre av sine aller beste spillere. Det blir som om vi skulle stilt uten Hansen, Reg og Mike. Det var jo nettopp fra 25 meter og inn de virkelig kunne trengt en spiller som vet å bevege seg rett. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel1 Rutinert
|
Posted: 27.07.2017 17:00 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | Det var helt påfallende hvor rolige vi var med ball på egen halvdel. Spesielt Skjelvik var til tider nærmest valiumrolig når han tredde ballen til midtbanespillere under press. Som faktisk gjorde seg spillbare under tredve meter unna. |
Håper KI senker indreløperne noen hakk i serien også.
Skjelvik er rene Baresi med alternativer å spille til på midten  |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 27.07.2017 17:38 Post subject: |
|
|
| pingvin wrote: | | Meget god kamp i går, men vi må huske at de stilte uten en naturlig spiss. Og manglet tre av sine aller beste spillere. Det blir som om vi skulle stilt uten Hansen, Reg og Mike. Det var jo nettopp fra 25 meter og inn de virkelig kunne trengt en spiller som vet å bevege seg rett. |
Å? Slik jeg har forstått det er det kun Dembele som er fast mann av de som er skadet, mulig Boyata (Var vel han Ajer erstattet?) også. Mens Sviatchenko, Gamboa, Griffiths rullerer litt.
Forøvrig gjorde Bendtner en kanoninnsats igår. Hadde vi hatt Gytkjær der hadde han aldri vunnet duellene, mens Søderlund hadde trebeina ballen vekk umiddelbart etter medtak. Gjorde enormt for angrepet vårt at han bandt opp og strødde pasninger. På bakgrunn av det han viste der burde han starte neste onsdag også. Selv om Vilhjalmsson på alle måter har fortjent mer spilletid nå. |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 27.07.2017 20:09 Post subject: |
|
|
| Griffiths er i alle fall en kvalitetsspiss, han kan godt holde seg skadet til etter neste onsdag. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 27.07.2017 20:39 Post subject: |
|
|
| Macha: Han stopperen ble omtalt bautaen bak der. Griffiths og Dembele stod for enormt mange av Celtics mål i fjor leste jeg et sted i forkant av kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 27.07.2017 20:40 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Spiller vi slik som vi spilte mot Celtic i går, kunne vi ha gått videre i en evt. CL-gruppespill. |
Nå må vi ikke ta helt av her. God kamp i går, men faktum er at vi står uten mål og med et helt åpent utgangspunkt til hjemmekampen. Celtic er også per i dag veldig langt unna champions leaguenivå, så de er ingen målestokk. Slår vi de ikke har vi ingenting i Europa å gjøre, slår vi de får vi nok en test på om vi faktisk har noe i Europa å gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 28.07.2017 04:24 Post subject: |
|
|
| Noen som har en link til høydepunkter fra kampen? Nord Korea er mere åpent samfunn enn Celtic |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 28.07.2017 12:36 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | Macha wrote: | | Skottene sier selv at kvaliteten på Celtic TV er piss, ville kommet meg til en pub med visning om mulig. |
Celtic tv er jo ikke noe bedre på pub enn andre steder. |
Og Hello og Nicolai: siktet selvfølgelig til at man da slapp å betale for skiten. Selv satt jeg på Lille London og nøt en feilfri stream. Virket tydeligvis bedre enn for mange andre  |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 28.07.2017 19:13 Post subject: |
|
|
Fikk faktisk tilbake de £15 fra Celtic TV. Hadde jeg ikke trodd, men det hjelper vist å klage. _________________ Alfredbørs 1-10: 1 |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 31.07.2017 17:20 Post subject: |
|
|
| Er det noen som har fått deaktivert betalingen på den forbanna Worldpay-nettsiden? Jeg får ikke logget på samme hvilken nettleser og påloggingslink jeg prøver å bruke. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 31.07.2017 17:23 Post subject: |
|
|
| Jada, det gikk ganske kjapt rett etter kampen. Jeg ville dobbeltsjekket at du bruker rett brukernavn og passord. Linken er grei. Det er her du skal logge inn. Brukernavn og passord finner du i to separate mailer fra Worldpay. |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 31.07.2017 17:30 Post subject: |
|
|
Ah, knall! Takker hello!  |
|
| Back to top |
|
 |
pelvis Junior
|
Posted: 31.07.2017 19:08 Post subject: |
|
|
| JohnTiger wrote: | | Noen som har link til en videosnutt hvor jeg kan se den store sjansen til De Lanlay en gang til ? |
Du kan se/laste ned hele kampen minus de to første minuttene her: https://openload.co/f/0PbPH23K0q0/
de Lanlays målsjanse kommer 01:13:45 ut i videoen. |
|
| Back to top |
|
 |
|