| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristoffer99 Senior
|
Posted: 27.07.2017 11:48 Post subject: |
|
|
På Billettgrafen står det ca 5000 sesongkort og ca 6000 ukjente. Betyr dette at det er 5000 av de 9000 (?) med sesongkort som har gjenkjøpt plassene sine og at man kan forvente ca 4000 nye tilgjengelige seter i morgen kl 12?
(såfremt ingen flere med sesongkort gjenkjøper innen kl 23:59 i kveld) |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.07.2017 11:50 Post subject: |
|
|
kristoffer99: Ja, i utgangspunktet så stemmer det. Men det er definitivt noen ukjente setekoder ute og går, så vi kan ikke si med stor sikkerhet at disse tallene er eksakte. Men sånn ballpark'ish er det nok. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
kristoffer99 Senior
|
Posted: 27.07.2017 11:55 Post subject: |
|
|
Mange bedrifter osv som ikke passer på gjenkjøptsreglene etc kan jeg tenke meg.
Har sesongkort selv men skulle ha med meg en ekstra og fikk ikke somlet til å kjøpe billetter og ettersom jeg har prima plass fra før skal jeg ikke sitte på ytterste måkeplass. Venter derfor til i morgen kl 12 der jeg på en rasteplass midt i nowhere sverige andektig stanser bilen og åpner billettmasterappen!
Enig med han over at stolpen til Prica var sur, husk også Strand i 80.noe minutt hadde en som keeper slo over krysset... Men så skakkjørt klubben var da er det en mulighet for at det var til the better good. Apoel i fjor derimot, kostet oss seedingplass?? |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:21 Post subject: |
|
|
Blir Griffiths og Dembele klar til neste kamp?.
Tror mye avhenger av det for Celtic. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 27.07.2017 12:22 Post subject: |
|
|
| Ditto for Helland og Reginiussen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 27.07.2017 12:25 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: | Blir Griffiths og Dembele klar til neste kamp?.
Tror mye avhenger av det for Celtic. |
Mener å ha lest at det er ganske sikkert at Dembélé ikke er klar til neste kamp. Suspensjonen til Griffiths er over til neste kamp - men han har slitt med en skade i leggen og er derfor usikker. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 27.07.2017 12:26 Post subject: |
|
|
| Dembele er ute til september, Griffiths er usikker grunnet muskelskade i leggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:33 Post subject: |
|
|
Utgangspunktet mitt er - vi ryker for Celtic. Det må man faktisk forvente over to kamper. Men jeg syns vi skal gå ut med full styrke, sjokkere de, litt som Dundalk gjorde hjemme mot oss. Da er det greit om vi feiler og ryker til EL-playoff. Men ikke om vi er baktunge og skal kontre på hjemmebane. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:33 Post subject: |
|
|
Må si jeg er sykt nervøs foran denne kampen altså.
Mye p.g.a at det ble 0-0. Det er da en liten ledelse favør Celtic her da.
Bendtner bør få fornyet tillit. Han binder opp spillere, og klarer å holde på ballen på topp. En viktig egenskap i slike kamper. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1069 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 27.07.2017 12:36 Post subject: |
|
|
| Driblevækk wrote: | | Utgangspunktet mitt er - vi ryker for Celtic. Det må man faktisk forvente over to kamper. Men jeg syns vi skal gå ut med full styrke, sjokkere de, litt som Dundalk gjorde hjemme mot oss. Da er det greit om vi feiler og ryker til EL-playoff. Men ikke om vi er baktunge og skal kontre på hjemmebane. |
Nei, vi bør ikke forvente å tape mot Celtic over to kamper. Spesielt ikke når vi har med oss 0-0 fra Skottland. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:41 Post subject: |
|
|
0-0 er ikke et godt utgangspunkt å ha med seg tilbake på hjemebane. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.07.2017 12:44 Post subject: |
|
|
Prestasjonsmessig var det bra i går, resultatmessig er det umulig å komme unna at bortemål teller mer enn hjemmemål, og vår mulighet for bortemål var i går... _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 27.07.2017 12:46 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: | | 0-0 er ikke et godt utgangspunkt å ha med seg tilbake på hjemebane. |
Det er det om man er kapabel til å score mer hjemme enn bortelaget gjør. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:47 Post subject: |
|
|
| tombur wrote: | | niccolai wrote: | | 0-0 er ikke et godt utgangspunkt å ha med seg tilbake på hjemebane. |
Det er det om man er kapabel til å score mer hjemme enn bortelaget gjør. |
Altså bortemål er mer verdt. Vi klarte ikke det i går.
Ergo er 0-0 et dårlig utgangspunkt isolert sett. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
stian1991 Junior
|
Posted: 27.07.2017 12:49 Post subject: |
|
|
Er så enkelt og greit at vi må skåre mer mål enn bortelaget. Da går vi videre.
Jeg tar gjerne 0-0 framfor det de fleste her forventet før kampen. De gjorde halvparten av jobben i går. Nå er det bare å gjøre det samme på lerkendal, som blir fullt av 21500 gale trøndere som øyner noe stort i horisonten igjen.
Alle tiders mulighet til å slå Celtic over 2 kamper. |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 27.07.2017 12:50 Post subject: |
|
|
| stian1991 wrote: | Er så enkelt og greit at vi må skåre mer mål enn bortelaget. Da går vi videre.
Jeg tar gjerne 0-0 framfor det de fleste her forventet før kampen. De gjorde halvparten av jobben i går. Nå er det bare å gjøre det samme på lerkendal, som blir fullt av 21500 gale trøndere som øyner noe stort i horisonten igjen.
Alle tiders mulighet til å slå Celtic over 2 kamper. |
NÃ¥r du sier der slik.
Hadde jo i utgangspunktet ikke forventet uavgjort. Hadde i hodet mitt tenkt at 2-1 tap kan være bra.
Vi får krysse fingrene, og håpe at RBK er like skjerpet som på bortebane!. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 27.07.2017 13:10 Post subject: |
|
|
| tombur wrote: | | Driblevækk wrote: | | Utgangspunktet mitt er - vi ryker for Celtic. Det må man faktisk forvente over to kamper. Men jeg syns vi skal gå ut med full styrke, sjokkere de, litt som Dundalk gjorde hjemme mot oss. Da er det greit om vi feiler og ryker til EL-playoff. Men ikke om vi er baktunge og skal kontre på hjemmebane. |
Nei, vi bør ikke forvente å tape mot Celtic over to kamper. Spesielt ikke når vi har med oss 0-0 fra Skottland. |
Hahahaha OKAY.
Samtidig som at du poster masse drit på Celticforumet at de bør knuse oss og at laget vært er søppel og at du ønsker at vi taper med store sifre så det kan skje endringer.
Og nå er det "vi bør ikke forvente å tape mot Celtic over to kamper". Eller går det inn i den normative "vi bør jevnspille mot barcelona og være i CL hvert eneste år"-greia di? |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 27.07.2017 13:14 Post subject: |
|
|
| machiavelli wrote: | | tombur wrote: | | Driblevækk wrote: | | Utgangspunktet mitt er - vi ryker for Celtic. Det må man faktisk forvente over to kamper. Men jeg syns vi skal gå ut med full styrke, sjokkere de, litt som Dundalk gjorde hjemme mot oss. Da er det greit om vi feiler og ryker til EL-playoff. Men ikke om vi er baktunge og skal kontre på hjemmebane. |
Nei, vi bør ikke forvente å tape mot Celtic over to kamper. Spesielt ikke når vi har med oss 0-0 fra Skottland. |
Hahahaha OKAY.
Samtidig som at du poster masse drit på Celticforumet at de bør knuse oss og at laget vært er søppel og at du ønsker at vi taper med store sifre så det kan skje endringer.
Og nå er det "vi bør ikke forvente å tape mot Celtic over to kamper". Eller går det inn i den normative "vi bør jevnspille mot barcelona og være i CL hvert eneste år"-greia di? |
Slutt å te deg som en fett! Det jeg postet der var med utgangspunktet i hvordan vi har hvert i hele sesongen frem til den kampen. Selv ikke du kan være så dum at du ikke forstår det. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.07.2017 13:20 Post subject: |
|
|
Nå må du roe deg ned ti hakk tombur, hvis ikke henger du i en tynn tråd. En form for normal folkeskikk er minstekravet om du skal være her.
Moderator |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 27.07.2017 13:40 Post subject: |
|
|
| Stigningskurven på denne STAUT-grafen må vel være noe av det høyeste vi har sett? Dette blir stinn brakke! |
|
| Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 27.07.2017 13:43 Post subject: |
|
|
| Billettsalget er helt enormt! Kun LB og HB som har igjen "habile" seter, resten er (dessverre) rundt 200 enkeltseter. |
|
| Back to top |
|
 |
Jolern Proff

|
Posted: 27.07.2017 13:48 Post subject: |
|
|
| Er vel rundt 4000 sesongkortholdere som enda ikke har benyttet seg av gjenkjøpstilbudet, så vidt jeg kan se. Blir bedre plasser tilgjengelig i morgen. |
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 27.07.2017 13:55 Post subject: |
|
|
Det der med enkelt seter skjer fortsatt, kan ikke noen spørre noen om de der??
Dette er tross alt ca 50.000 i inntekter per fullsatt stadion om man regner med 300 enkeltseter ledige.
Skal ikke mye IT kunnskap til for å fikse dette problemet. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.07.2017 13:56 Post subject: |
|
|
MariusM: Jeg varslet klubben om det i starten av sesongen, og de skulle ta det videre, men ser ikke ut til å ha hatt mye effekt, nei. Spesielt synd på kamper som denne. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 27.07.2017 13:58 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | | MariusM: Jeg varslet klubben om det i starten av sesongen, og de skulle ta det videre, men ser ikke ut til å ha hatt mye effekt, nei. Spesielt synd på kamper som denne. |
Skjønner ikke at noen i billettsalget på RBK ikke kan være veldig inntressert i å fikse dette, de skulle jo ha fikset det med engang dette var nevnt.
edit: Ticketmaster har jo tilogmed dette som ett option man kan sette på ved events.
Last edited by AlfredoJojo on 27.07.2017 14:02; edited 3 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
|