English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sukram
Veteran

PostPosted: 13.06.2017 21:25    Post subject: Reply with quote

(Så til de grader feil tråd)
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 13.06.2017 21:47    Post subject: Reply with quote

Merker meg at Skjelvik ikke er med på lista. Han er vel tidligere klokket inn helt i verdenstoppen hva fotballspillere angår?
hello
Veteran

PostPosted: 14.06.2017 00:37    Post subject: Reply with quote

Er nok ikke noe særlig for den strekken hans å drive med sprinttester. Når det kommer til dateringen tipper jeg de brukte et gammelt ark siden han la ut et par story'er til hvor de faktisk løp i dag.

Bestetider 10-meter sprint for arkivet:
Bendtner - 1,53
Bakenga - 1,56
Jensen - 1,56
Helland - 1,56 (manglet to forsøk, men bekreftet samme tid som Mike og Mush på Twitter)
Lundemo - 1,56
de Lanlay - 1,59
Hedenstad - 1,61
Gersbach - 1,63
Bjørdal - 1,64
Helmersen - 1,64
Jevtovic - 1,65 (manglet to forsøk)
Vilhjalmsson - 1,66
Back to top
Kommandør
Junior

PostPosted: 14.06.2017 00:55    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Merker meg at Skjelvik ikke er med på lista. Han er vel tidligere klokket inn helt i verdenstoppen hva fotballspillere angår?

4,69 på 40 meter
3,68 på 30 meter

Løper vel 10 meter på rundt 1,30-1,40 tipper jeg.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 14.06.2017 07:42    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Stubbelur wrote:
Har adressa skrevet en artikkel, bak betalingsmur, basert på instagramstoryen til Bendtner? Neutral

Hey, Adressa legger "Ordet fritt" bak betalingsmur...

Ironien når nye høyder.
robbie
Veteran

PostPosted: 14.06.2017 12:41    Post subject: Reply with quote

Din tanke er fri - iallefall.
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 16.06.2017 23:47    Post subject: Reply with quote

Artikkel på adressa: Bendtner der er du god. God gutt
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 16.06.2017 23:55    Post subject: Reply with quote

Han fremstår veldig bra i det intervjuet. Godt å lese! RBK

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 17.06.2017 10:48    Post subject: Reply with quote

Folk må faen meg ta seg sammen.

- Har du fått gå i fred i Trondheim, slik du hadde håpet på?

- Både og. Jeg holder meg for det meste på de samme restaurantene, og der er det ikke så mye. Men etter at dere (Adresseavisen) publiserte hvor jeg bor har det vært problemer der. Folk kommer hjem til meg, banker på, roper inn gjennom vinduene og tar bilder utenfor huset. Det er litt irriterende.

- Er det et stort problem?
- Det er ikke større enn at alle er hyggelige, men jeg vet ikke hvordan du hadde hatt det om du følte deg overvåket hele tiden. Om du følte du ikke kunne gå rundt i ditt eget hus, eller om du ser at folk står og kikker inn på deg når du skal på kjøkkenet. Det er ikke behagelig i sitt eget hjem, der man skal være seg selv. Når det er sagt har alle som har banket på vært hyggelige mennesker.
Back to top
Gauder
Junior

PostPosted: 17.06.2017 10:57    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Folk må faen meg ta seg sammen.

Første som slo meg når hjernetrusten i Adressa trodde det var smart å publisere hvor mannen bor.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 17.06.2017 10:58    Post subject: Reply with quote

Hva faen er det som feiler folk.
Back to top
BalleK
Veteran

PostPosted: 17.06.2017 11:27    Post subject: Reply with quote

Man kan lure på hva som feiler folk ja...

Men når det er sagt så er det jo helt utrolig at Adressa publiserer hvor han bor. Jeg ble nokså paff da jeg så det må jeg innrømme. Vær Varsom-plakaten punkt 4.3 handler bl.a. om vern av privatliv.
Henri
Legende

PostPosted: 17.06.2017 11:31    Post subject: Reply with quote

Når jeg er i Trondheim pleier jeg alltid å svippe innom Bendtner for å kikke og rope litt gjennom vinduet hans.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 17.06.2017 12:54    Post subject: Reply with quote

Her må foreldrene ta en runde med sine avkom som er havnet i oppmerksomhetsbobla.
Får begynne med å sende roperten rundt på sykehjemmene. Skjønt de får vel neppe besøk av de som heller tasser rundt huset til en kjendis, så de må kanskje heller sende en snæpp til slekta om å skaffe seg et liv?

Kjenner jeg faktisk blir litt irritert av uforskammede fjols som i sum plager Bendtner.
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 17.06.2017 13:28    Post subject: Reply with quote

Dette minner meg om noe.

Etter double-triumfen i 2015 slapp Adressa inn på en privat fest der supportere og spillere feiret en vanvittig sesong. Alex Lund Hansen dro igang "Hate Molde By". Noen publiserte videoen, Adressa fulgte opp med å erklære skandale. Når en skolekid ble "mobbet" (dvs. noen andre elever sang den sangen i hans nærhet) fastlo Adressa at RBK-supportere skaper mobbere og mobbing.

Så publiserer da Adressa en greie om hvor kult hus lorden har kjøpt seg, en haug med snørrjørs tenker "Det vet jeg hvor er!" - og konsekvensene rapporterer Adressa forferdet om, som om de (igjen) bare er en nyhetsformidler og ikke i det hele tatt med på å skape den virkeligheten de lever av å rapportere fra.
toki
Veteran

PostPosted: 17.06.2017 17:15    Post subject: Reply with quote

Har ikke vært på besøk enda, men etter å fått vite hvor det ligger så kan en få et greit bilde gjennom google street view. Det kan ikke ha vært skjerming mot vei og naboer som sto øverst på listen hos arkitekten akkurat... Ser også ut til at det går en gangveg/snarveg rett bak huset. Derimot ikke sagt at en trenger å rope og ringe på.
Lurer på hva han tenker når den tiende ungen m/forelder svinger innom og lurer på om han vil kjøpe en sekk med toalettpapir eller en boks med overprisede kjeks...

At en avis har et bilde av det nye huset til en kjendis er da heller ikke uvanlig. Adressa har vel også lagt ut et bilde av Kåre I. sitt, men nødvendig er det vel ikke.
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 17.06.2017 21:47    Post subject: Reply with quote

gisp! wrote:

Får begynne med å sende roperten rundt på sykehjemmene.

Confused

jeg er livredd gamlinger
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 18.06.2017 00:45    Post subject: Reply with quote

Hvis Adressa slutter å legge ut hvor fotballspillere bor, hvordan skal en stakkar vite hvor han skal gå og invitere seg selv på kaffe

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 18.06.2017 06:30    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvordan folk får seg til det. Dog, når det er sagt, hvis du kjøper et hus som har egen hjemmeside, er det vel litt naivt å tro at ingen får vite om det ...

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på bluesky
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 18.06.2017 12:26    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Når jeg er i Trondheim pleier jeg alltid å svippe innom Bendtner for å kikke og rope litt gjennom vinduet hans.

Virker som en helt normal ting å gjøre synes jeg Smile
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 18.06.2017 17:35    Post subject: Reply with quote

Noen andre utdrag fra saken:

- Man kan aldri love noen noe, men måten Rosenborg gjerne vil spille fotball på fører til at angriperen kommer frem til mange sjanser. Av visse årsaker lykkes ikke det i enkelte kamper, og titter man på antallet sjanser jeg har kommet til sammenlignet med det tidligere angrepsspillere har fått, tror jeg man vil se at min statistikk er lav. Men jeg har spilt fotball lenge og bråker ikke med det. Det er ikke noe som gjør at jeg sier «hva faen er det?». Vi lykkes som et lag, vi taper som et lag. Individuelt vil jeg gjerne ha flere sjanser, det er klart jeg vil. Jeg vil gjerne score tre mål hver kamp, men det som kommer aller først er laget, sier Bendtner.

(...)

- Til tider kan jeg kanskje bli høyere i banen, og ikke være utålmodig når jeg ikke får ballen på en stund. Jeg er en type spiller som gjerne vil ha ballen, som gjerne vil skape sjanser for og spille med de andre. Men man vil alltid kunne finne ett eller annet vi kan gjøre bedre.

Les mer: Bendtner i stort intervju: - Det viktigste var å finne igjen gleden. Jeg var blitt lei fotball
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Churchill
Proff

PostPosted: 18.06.2017 20:55    Post subject: Reply with quote

Han har noen fantastiske vendinger og guddommelige mottak denne Bendtner. Kjempesignering!
Bye
Veteran

PostPosted: 18.06.2017 21:00    Post subject: Reply with quote

Selv om Bendtner i likhet med resten av laget ikke har prestert veldig bra, er han ikke problemet til Rosenborg. Det burde være tydelig for alle som har sett RBK spille i år.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Churchill
Proff

PostPosted: 18.06.2017 21:07    Post subject: Reply with quote

Problemet er mye større enn at Bendtner ikke fungerer, men fyren er uansett rett og slett elendig.
gisp!
Legende

PostPosted: 18.06.2017 21:25    Post subject: Reply with quote

Det er kompetansen til trenerduoen Kåre/Erik som er for dårlig til å utnytte ferdighetene Bendtner faktisk har.

I kampen mot Haugesund hadde André Hansen 60 balltouch. Bendtner hadde kun 34.
Så relativt få ballberøringer skyldes heller ikke at Bendtner er lat, gjør ting feil, i likhet med mange andre er for dum til å forstå den geniale planen til revolusjonerende Kåre/Erik etc.

INGEN av våre offensive spillere (indreløperne og angrepstrio) hadde flere balltouch enn keeper Hansen i kveldens kamp.

Dette skyldes mangler i kompetanse /umodenhet som trener på dette nivået / uforløst genialitet hos trenerne, ikke mangler ved Bendtner.

Bendtners erfaring bør kunne være en referanse for en eventuelt lærevillig Kåre.
Kanskje han i løpet av sin karriere har sett eller hørt om noen lag som systematisk har klart å spille seg gjennom til gode sjanser mot kompakte dog høytpressende lag uten å ha pasningsalternativer nærmere enn 30-40 meter og uten å ha fart i fremre ledd?

Bjørnebyes Flo-pasning holdes utenfor her av to grunner:
En er at vår tropp er bygget opp stort sett uten spillere som evner å vinne andreballer høyt på banen.
To er at planen til Kåre/Erik tilsynelatende er at våre indreløpere (ofte) skal møte feilvendt og ikke utnytte fordelen som ligger i å komme i full fart med ball foran seg i farlig område mot ryggende motstander som utfordres både i bredde og dybde.

Misforstå ikke dithen at det er Flo-pasningen som er ønsket.
Dog prøvde Meling 17 langpasninger/crossere i kveld og traff på 4.
Dette var ikke 17 tilfeldigheter som bare plutselig skjedde. Dette var noe benken, kanskje uten å forstå det, hadde planlagt.

Summa summarum så får ikke Bendtner ballen fordi Kåre/Erik ikke har lyktes med å lage en fungerende plan for hvordan ballen skal treffe ham.
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 297, 298, 299  Next
Page 68 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb