English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.03.2017 23:56    Post subject: Reply with quote

Artigkaill denne PapaSmurf på VGD. Han snakker om at "vi andre" ikke kan være med på lønnskarusellen - altså at de ikke kan betale så mye som vi betaler Bendtner. Typen er dog Molde-supporter. Skrur man klokka tre-fire år tilbake hadde Molde 30+ spillere på lønningslista, og lønna til trener-trekløveret (Solskjær, Dempsey og han andre briten) utgjorde nesten en "dobbel Bendtner" alene. Da brukte de heller ikke egne oppsparte midler.

Minner meg om forhørsscenen i The Dark Knight: "Don't talk like one of them, you're not! Even if you'd like to be."
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 00:14    Post subject: Reply with quote

De der britene som twitrer om norsk fotball må jo være tidenes losers. Hvilke engelskmenn drømmer om det når de er små liksom.
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 00:15    Post subject: Reply with quote

Kan ikke forestille meg hvem som følger/leser heller...
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 00:17    Post subject: Reply with quote

Jeg følger ingen av dem bare så det er sagt. Enig.
robbie
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 00:31    Post subject: Reply with quote

Oslo øst wrote:
zaphod81 wrote:
Jeg tror bare det å ha en sterk og teknisk god spiss kommer til å heve laget voldsomt offensivt, og dette forventer jeg at han er umiddelbart. .

Her tror jeg du vil bli veldig skuffet. Pr dags dato er han egentlig ikke god nok for første elleveren. Men, hvis han får trent, er motivert og blir spilt i form, vil han kunne bli knallgod.

Jeg tror det Zaphod mente et at en stor og sterk spiss, uavhengig av navn, og uavhengig av form, automatisk får spillet i 4-3-3 til å gli bedre. Selv en 57 år gammel Gøran Sørloth ville bundet opp forsvarere og skapt rom for innovervinger og indreløpere. Så selv om formen til Bendtner sannsynligvis er elendig, kan han heve laget allerede nå.
Back to top
View user's profile Send private message
elguapato
Junior

PostPosted: 08.03.2017 00:33    Post subject: Reply with quote

Bare å glede seg!!

https://www.youtube.com/w...szlCMNDSbM
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 08.03.2017 01:06    Post subject: Reply with quote

Med fare at for at noe er nevnt fra før - rekker ikke å lese tråden nå:

»Jeg har snakket så meget med ham gennem ti år, og for mig er det vigtigt - og også for ham selv - at han skal leve op til det, der kræves af at være en professionel fodboldspiller,« siger Morten Olsen.

»Alle kan jo se - og jeg har hørt det fra de klubber, han har været i, senest fra Wolfsburg - at manden har et potentiale. Han skal leve med forventningerne. Og det er først og fremmest ham selv, som skal vise, at han kan. Både over for sig selv og for omgivelserne. Jeg håber i allerhøjeste grad, at det er et godt klubvalg,« siger Morten Olsen.

Læs mere: Morten Olsen om Bendtner: Han skal leve op til kravene

– På Lerkendal blir han oppdratt, forteller Eggen til NRK.

– Det at han ikke skulle finne seg til rettet og at han skal bli en rabulist (opprørsk, journ.anm.) på Lerkendal og i Trondheims bymiljø, det er jeg ikke særlig bekymret for. Det har vi klart å takle veldig bra opp gjennom årene, sier den tidligere Rosenborg-treneren.

(...)

Det var i Sunderland spissen ble voksen. Fotballspilleren ble, sammen med den tolv år eldre kjæresten Caroline Fleming, sønn (sic!!!) til lille Nicholas. En skikkelig opptur. Fleming er dansk baronesse og det er også her kallenavnet «Lord Bendtner» stammer fra.

Les mer: Mysteriet Bendtner

Med lidt hjælp fra støtterne i den danske presse - i alt beskedenhed, nærmere bestemt Se og Hør - ER den danske fodboldspiller nemlig nu blevet noget så fornemt som Lord af Glencoe.

Skulle der sidde en enkelt eller to læsere uden dyb indsigt i britisk lokalgeografi, kan vi fortælle, at Glencoe er beliggende i det vestlige Skotland.

Her ejer Niklas Bendtner nu et lille stykke land. Som i under en enkelt kvadratmeter. Men størrelsen er jo som bekendt ikke alt! Og med jordloddet følger den helt officielle titel 'Lord Bendtner'.

Læs mere: Her er beviset: Se Lord Bendtners adelstitel

Det trodde de skulle gi Bendtner offisiell status som Lord, men den gang ei.

Skotsk lov slår fast at det er umulig for dansken å få offisiell status som Lord med et slik kjøp.

Les mer: Bendtner trodde han ble Lord. Så kom myndighetene på banen

Siden at Emil Nielsen allerede er prinsen af Rosenborg, kan vel Bendtner nøye seg med å bli en av alle som er greve af Rosenborg?

Forresten forstår jeg det sånn at sønnen Nicolas ikke har noen adelstittel, siden at mora mistet sin baronessetittel da hun giftet seg med 007-onkelbarnet.

Avslutningsvis må jeg si at jeg skjemmes på NRK sine vegne over at denne karen fikk stor oppmerksomhet i Dagsrevyen i kveld. Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tobamessi
Junior

PostPosted: 08.03.2017 01:11    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Jeg vil være fornøyd med 20 mål. Jeg forventer også at han er god til å holde på ballen og hjelper laget offensivt. Sånn som Iversen gjorde. Mitt tips er at han gjør det okej, og at han blir værende lengre enn hva ekspertene spår.

Kjenner til det med Wolfsburg. Jeg ser bare for meg en kamp i CL-kvalifiseringen vi skal ligge bakpå å forsvare oss. Da må midtspissen løpe ræva av seg. Og det VET jeg at Bendtner ikke kommer til å gjøre. Problemet hans er at han er tung, dårlig defensivt og kanskje en anelse lat.

Ellers er jeg ganske enig. Føler meg ganske sikker på 15+ mål i Eliteserien, og et godt bidrag til seriegull. Det som er spørsmålet for meg er om Bendtner vil være tungen på vektskålen mtp. en plass i CL.

Nå har vi tatt dobbelen to år på rad, så i år kommer vi til å være enda mer kresne. Kun seriegull og CL-deltakelse vil være godt nok. Cupen kan noen andre ta for min del.
tobamessi
Junior

PostPosted: 08.03.2017 01:13    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg forventer ikke noe bakromslyn, men en spiller som har hakket større toppfart enn Iversen og Gytkjær

Tror du skal være litt forsiktig med forventningene til denne toppfarten. Tror Gytkjær er en god del raskere enn Bendtner, men det kan være synet som bedrar. Når jeg tenker på "tung" spiller, så tenker jeg på Nicklas Bendtner.
tombur
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 01:18    Post subject: Reply with quote

Neineinei..... Vi må vinne alt.... Vi må bygge så mange doble serie og cupmesterskap at ingen vil klare å ta fra oss rekorden. Etter ti år på rad så kan man kanskje nedprioritere cupen litt å slippe til noen juniorer.
Hulken
Rutinert

PostPosted: 08.03.2017 01:19    Post subject: Reply with quote

For meg er det godt nok med gull og et godt EL der man kan lukte på å ta seg videre. Ikke et must med CL selv om det hadde vært gøy! Selve cupgullet betyr ikke like mye i år, men den feststemningen i Oslo cupfinalehelgen med flere tusen trøndere kan jeg ta HVERT år...
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 01:25    Post subject: Reply with quote

Chuck Bendtner wrote:
De der britene som twitrer om norsk fotball må jo være tidenes losers. Hvilke engelskmenn drømmer om det når de er små liksom.

Han Perry er like irriterende som navnebroren på landslaget.

https://www.youtube.com/w...H7W6aIS1BE
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 01:27    Post subject: Reply with quote

Har nok folk å hate uten å legge de to til den lista. To nobodies.
Largactyl
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 01:37    Post subject: Reply with quote

Blir ikke ekspert sjøl om en blir betalt for det, se bare mr Jonsson eller herr Stokstad.

Last edited by Largactyl on 08.03.2017 01:53; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
hello
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 01:50    Post subject: Reply with quote

Han og Matsska er jo av samme ulla. Scouting er den hellige gral og alle norske klubber er dumme fordi de ikke skjønner hvor mye de kunne tjent på å ha ansatt noen, aller helst seg selv, til en slik rolle. Det finnes utømmelige jaktmarker der ute med billige og gode spillere som bare venter på å bli oppdaget av disse fotballoraklene med en fantastisk nese for talent. Men siden ingen gidder å ha noe å gjøre med disse bitre typene fulle av komplekser så har det rabla fullstendig på twitter for de.Sitter å raljerer over at nordmenn er idioter, skjønner ingenting, liker engelsk fotball og tror Martin Ødegaard er god.
Back to top
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 08.03.2017 01:53    Post subject: Reply with quote

tobamessi wrote:
zaphod81 wrote:
Jeg forventer ikke noe bakromslyn, men en spiller som har hakket større toppfart enn Iversen og Gytkjær

Tror du skal være litt forsiktig med forventningene til denne toppfarten. Tror Gytkjær er en god del raskere enn Bendtner, men det kan være synet som bedrar. Når jeg tenker på "tung" spiller, så tenker jeg på Nicklas Bendtner.

Gytkjær er ikke "en god del raskere" enn noen profesjonelle fotballspillere. Bendtner er nok ikke noe lyn, men han er 195 eller noe så det vil uansett se seigt ut.
Back to top
tobamessi
Junior

PostPosted: 08.03.2017 02:21    Post subject: Reply with quote

CLkvart wrote:
Gytkjær er ikke "en god del raskere" enn noen profesjonelle fotballspillere. Bendtner er nok ikke noe lyn, men han er 195 eller noe så det vil uansett se seigt ut.

Som sagt - kan være synet som bedrar.
Megafritz
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 02:43    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
For meg er det godt nok med gull og et godt EL der man kan lukte på å ta seg videre. Ikke et must med CL selv om det hadde vært gøy! Selve cupgullet betyr ikke like mye i år, men den feststemningen i Oslo cupfinalehelgen med flere tusen trøndere kan jeg ta HVERT år...

+1
Back to top
Chuck
Junior

PostPosted: 08.03.2017 02:49    Post subject: Reply with quote

http://www.nottinghampost...story.html

Relativt oppløftende lesing?
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 06:46    Post subject: Reply with quote

Niklas vil gjøre RBK great again.
Back to top
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 08.03.2017 07:46    Post subject: Reply with quote

Make Bendtner great again!
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 08:21    Post subject: Reply with quote

Alt jeg har lest om mannen etter overgangen har vært positiv lesing. Jeg skal innrømme at jeg trodde han hadde verre historie enn det han har, og han virker mye mer profesjonell enn jeg i utgangspunktet trodde han skulle være.

Om det er slik at han trenger en trener, klubb og ei gruppe som spiller hverandre gode, skal han i alle fall ikke kunne si noe annet enn at han fikk det, om og hvis han drar. Jeg er fortsatt i godt humør etter overgangen, og gleder meg stadig til å gni dette inn overfor folk på jobben som ikke skjønner fotball (heier på VIF og slikt).

NÃ¥r var det seriestart igjen?
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 08:57    Post subject: Reply with quote

Kroksæter er seg selv:
- Urokråka
- Bråkebøtta
- Få skikk på ham
- Stikk motsatte av det RBK har sagt de skal gjøre
- Husk Nicki Bille
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 09:25    Post subject: Reply with quote

Stas med Bendtner minutt for minutt, i det minste.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 08.03.2017 09:33    Post subject: Reply with quote

Syntes forresten at argumentet med Bille blir litt søkt. Klubben har endra seg veldig siden han var her, og det er nok ikke feil å anta at klubben er bedre rusta til å håndtere en "bråkmaker" nå enn det vi var når Bille var her.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 297, 298, 299  Next
Page 19 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb