English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.03.2017 18:12    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Basert på denne artikkelen får jeg ikke følelsen av at vi har sprengt banken på Bendtner i det hele tatt. 1 mill NOK til Forest, 2,5 mill til bendtner i sign on fee, plus 5 mill i året i lønn. Årslønna er jo det "verste", men selve overgangssummen på 3,5 mill er vel overkommelig.

Det står som sagt 4 mill DKK inkludert SOF. Det er stor forskjell.
Back to top
View user's profile Send private message
Whoppa
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:18    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
En internasjonal spiss som er vant med kontrakter verdt borti 100 millioner over tre år drar ikke til Trondheim for å melke sitronen.
Kan ikke se for meg at han kommer til Trondheim for å feste og være kongen på byen heller.

Blir bra dette.
Back to top
tobamessi
Junior

PostPosted: 07.03.2017 18:24    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Jeg har ikke fulgt med så mye på engelsk fotball før de siste par årene (og nittitallet). Hva er det Bendtner har gjort gjennom årene som er så ille, egentlig? Siden han nevnes i samme åndedrag som Bille.

Nicklas Bendtner har visstnok vært en gjenganger på utestedene i byene han har bodd, København skal ha vært favoritten ifølge flere danske skribenter.
Hyppige trafikkuhell (edru eller beruset vet jeg ikke), flere slåsskamper, flere episoder med dårlig oppførsel i fylla, hærverk på et utall biler sammen med lagkamerat Lee Cattermole i Sunderland én gang.

I det siste har ikke skandalene vært av det omfanget, men jeg mener å ha lest at dårlig holdning og latskap, samt en grov forsentkomming, var grunnen til at han ble fristilt av Wolfsburg.

Jeg kjenner ikke igjen det samme temperementet i Bendtner som i Bille, men de sammenlignes nok for sine store selvbilder og ikke minst sine oppsiktsvekkende merittlister. PÃ¥ fylla.
tobamessi
Junior

PostPosted: 07.03.2017 18:25    Post subject: Reply with quote

Dansken wrote:
Det er nu ikke rimeligt at sammenligne Bendtners skifte med Van Der Vaart, sidstnævnte skiftede ikke for at få karrieren på ret køl, han skiftede for at komme tættere kæresten og sønnen. Og så er Van Der Vaart også i en helt anden forfatning, han render jo rundt med en topmave Smile

Bendtners eneste grund til at skifte til Rosenborg er at få karrieren på ret køl.

Godt poeng! Smile
SeG
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:26    Post subject: Reply with quote

En annen ting som skjedde i Wolfsburg var dette bilstyret. Han møtte vel opp på trening i Audi/Merce, noe som Wolfsburgs hovedsponsor Volkswagen syntes var ganske irriterende. Så det var nok også en viktig årsak til at han kom skjevt ut der

http://www.nettavisen.no/...93578.html

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:26    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Forsterker bare mitt håp om at Mike blir fadder for Nicklas.

Var det ikke Rashani som skulle bli fadder?
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:29    Post subject: Reply with quote

Vi har hatt mange konger på byen i RBK opp gjennom årene, og takhøyden der er vel også rimelig stor så lenge man holder seg innenfor lovens grenser. Tror det der skal gå greit jeg. Er mer spent på hvor stort prosjekt det er å få han i topp fysisk form.

Last edited by Sløvsekken on 07.03.2017 18:30; edited 1 time in total
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:29    Post subject: Reply with quote

libido wrote:
RbkUrge wrote:
Forsterker bare mitt håp om at Mike blir fadder for Nicklas.

Var det ikke Rashani som skulle bli fadder?

https://www.youtube.com/w...QttweuOyrU

Blir noe slikt hvis så blir tilfellet

Back to top
Standfot
Proff

PostPosted: 07.03.2017 18:33    Post subject: Reply with quote

Det var noen her inne som dro igang en hjemme snekret Bendtner låt, kan vi ikke gå inn for å lage en liten sang til ham? Noe vi kan synge fra tribunen under kamp? Gjerne i skikkelig engelsk supporter stil. Da gjør også vi en innsats for at han skal trives og prestere. Jeg mener å ha lest en del kreative innlegg rundt omkring i dette forumet, noen av oss må vel brenne inne med noe bortgjemt kreativitet? Smile Tommel'n opp!
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:40    Post subject: Reply with quote

Leste et sted (husker ikke eksakt hvilken nyhet) om at Solbakken ville hente Bendtner da han trente med dem, men at sportsjefen ikke ønsket å gamble med lorden. Vitner om at kvalitet har han. Må bare være stabil.

Jeg lever godt med 10+ SÅLENGE han får oss til å vinne ES og skyter oss til CL.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.03.2017 18:44    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Basert på denne artikkelen får jeg ikke følelsen av at vi har sprengt banken på Bendtner i det hele tatt. 1 mill NOK til Forest, 2,5 mill til bendtner i sign on fee, plus 5 mill i året i lønn. Årslønna er jo det "verste", men selve overgangssummen på 3,5 mill er vel overkommelig.

"Roseborg har solgt spillere for nesten 50 millioner kroner de siste årene, noe som gjør at klubben nå kan punge ut på den danske spydspissen."

Må bare ønske TV2 god bedring. Vi har solgt spillere for nesten 50 mill de siste årene? På hvilken planet er noe av dette riktig?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SeG
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:45    Post subject: Reply with quote

Heheh må da være noen kronestykker mer enn 50 vel? Og hva er de siste årene?

Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:49    Post subject: Reply with quote

tobamessi wrote:
Jeg kjenner ikke igjen det samme temperementet i Bendtner som i Bille, men de sammenlignes nok for sine store selvbilder og ikke minst sine oppsiktsvekkende merittlister. PÃ¥ fylla.

Det siste var vel en historie hvor han hadde travet rundt Køben og tigget gratis nattmatt (han må ha mistet kortet eller noe sånt). Senere pisket han en taxi med skinnbeltet sitt.

Artig historie. Selv om jeg har gjort verre ting sjøl. Det er forøvrig Bille som har blitt sammenlignet med Bendtner, og ikke motsatt. Bendtner er orginalen.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 07.03.2017 18:52    Post subject: Reply with quote

Ikke ett vondt ord om Kåre på noen som helst måte altså, men jeg må innrømme at når det "personlighetshåndtering" og "talentforedling" i Bendtners tilfelle hadde jeg veldig gjerne sett at det fortsatt var gamlefar som styrte skuta på Lerkendal.

Men sportslig blir nok dette kanon uansett.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 07.03.2017 18:56    Post subject: Reply with quote

Standfot wrote:
Det var noen her inne som dro igang en hjemme snekret Bendtner låt, kan vi ikke gå inn for å lage en liten sang til ham? Noe vi kan synge fra tribunen under kamp? Gjerne i skikkelig engelsk supporter stil. Da gjør også vi en innsats for at han skal trives og prestere. Jeg mener å ha lest en del kreative innlegg rundt omkring i dette forumet, noen av oss må vel brenne inne med noe bortgjemt kreativitet? Smile Tommel'n opp!

Åh Lord, når du skåre mål for RBK....osv på melodien til "Mercedes-benz", f.eks.?

Last edited by Bakklandia on 07.03.2017 19:04; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 18:57    Post subject: Reply with quote

Nå har jeg ikke fulgt Bendtner overvettes tett, men det virker jo som de fleste påfunnene der havner i kategorien barnslig (med unntatt av fyllekjøringen selvsagt). Problemet med Bille var jo først og fremst et ekstremt temperament som gjorde det lett å bringe han ut av fatning.
Back to top
Standfot
Proff

PostPosted: 07.03.2017 18:59    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Standfot wrote:

Åh Lord, når du skåre mål for RBK....osv på melodien til "Mercedes-benz", f.eks.?

Joda, men Dolly Parton skriker vel ikke helt "supporter sang"? Men for all del, topp med forslag Tommel'n opp!
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.03.2017 18:59    Post subject: Reply with quote

Fryktelig lav lønn, som dette er for Bendtner, er en slags lovnad om innsats slik jeg ser det. Han bruker oss uten tvil som springbrett, og er her kun så kort han må for å finne større og gildere jaktmarker. Det er helt greit; om han lykkes gir det oss både sportslig og økonomisk utbytte, kanskje i meget stor skala.

Vi skal også ta med oss at han velger oss, og etter sigende var veldig på. Vi har eksportert flere spisser til gode ligaer de siste årene, og når tilogmed verdensstjerner velger oss som springbrett, er det gjort mye riktig, og kan gi ytterligere signal om at vi er en god mellomstasjon.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 19:02    Post subject: Reply with quote

Under KI har vi vel solgt spillere for noe som 120 millioner? Litt usikker.

Det at han går ned så mye i lønn er et godt tegn, og det er heller ikke noe problem at han ser på oss som en plass for å revitalisere karrieren, det må vi bare tåle. Skyter han oss til Europa har han gjort seg selv verdt utgiftene.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 19:06    Post subject: Reply with quote

Standfot wrote:
Bakklandia wrote:
Standfot wrote:

Joda, men Dolly Parton skriker vel ikke helt "supporter sang"? Men for all del, topp med forslag Tommel'n opp!

Dolly Parton? Mener bestemt at dette er en Janis Joplinsang

Back to top
jojojo
Senior

PostPosted: 07.03.2017 19:22    Post subject: Reply with quote

Lord Bendtner- du er en genial tanksenter
Du score mål- å lord Bendtner-skååål.

PÃ¥ Wonderwall-refrenget.
KitWalker
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 19:23    Post subject: Reply with quote

Onkelbarnet mitt, en svoren RBK-og Arsenal- supporter er helt i 100 !!
Hans favorittspiller, klar for RBK!!!
Hans mor(min søster) skjønner ikke en spøtt hva alt oppstyret er for noe Very Happy

Å æ flire RBK RBK RBK
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 19:34    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/nyheter...kameratene

Uff stakkar Lanlay. Legg merke til at han gjør hendene sine klare for å hilse, så går Bendtner bare videre for å hilse på KI. Hilste på alle utenom han.

Last edited by Mikkelsen on 07.03.2017 19:34; edited 1 time in total
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 19:34    Post subject: Reply with quote

Vi har trofaste tjenere som Mike og Tore som ikke har egne sanger. Micke Fuckings Dorsin fikk aldri sin egen sang (bortsett fra en sandardgreie). Bendtner har ikke en gang hatt en trening med laget og dere snakker om å lage sang til ham?

Nope.
Back to top
Standfot
Proff

PostPosted: 07.03.2017 19:36    Post subject: Reply with quote

STRANDerGUD, det virker det som om du har rett i. Enten roter jeg, ellers så er det mulig Dolly coveret lita og det er det jeg tenker på, ikke at jeg vet altså..

Uansett, ikke helt dit jeg ønsker meg. Men nå er det ikke jeg som bestemmer da Razz

Eru: Tenkte ikke dette var noe vi burde gjøre på bakgrunn av han status i klubben, som stjernespiller eller hva man vil kalle det, men heller for å utvikle mennesket Bendtner. Det sies jo at det er en av grunnene til at han kommer hit, for å komme tilbake på sporet.

Last edited by Standfot on 07.03.2017 19:46; edited 1 time in total
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 297, 298, 299  Next
Page 16 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb