English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2017
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 178, 179, 180  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
larsarus
Legende

PostPosted: 14.02.2017 01:30    Post subject: Re: Strååååålende Herremenn 2017 Reply with quote

Det der er en attitýd jeg har lengtet etter....

Back to top
View user's profile Send private message
Lillhammring
Senior

PostPosted: 14.02.2017 08:45    Post subject: Reply with quote

Anders Trondsen er ikke i form og ser ut til å miste startplassen i Sarpsborg. Har slitt med influensa og bihulebetennelse og startet å trene igjen for tidlig, så blir ikke bra. Kanskje ikke så interessant, men så navnet hans var oppe til forslag igjen.
Micmac
Rutinert

PostPosted: 14.02.2017 16:05    Post subject: Reply with quote

Glimt skal ha avslått RBK sitt bud på Matthias Norrmann. Øk budet da!
Back to top
Undergangen er nær
Veteran

PostPosted: 14.02.2017 16:09    Post subject: Reply with quote

Normann sier at bare én klubb har vist konkret interesse, men vil ikke si om det er fra inn- eller utland. Sier det er en toppklubb. Adressa hevder de har flere kilder på RBK-bud.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 14.02.2017 16:18    Post subject: Reply with quote

Han er en veldig god defensivt men hvordan er pasningsferdighetene hans?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2017 16:21    Post subject: Reply with quote

Fortsett i tråden hans.
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 14.02.2017 20:03    Post subject: Reply with quote

Rasmus Elm er lite fornøyd med treningsforholdene i Kalmar...

Quote:
- Det är katastrof, så är det. Det märks framför allt nu när man varit iväg och spelat på jättefina gräsplaner och så kommer man hem till den här dörrmattan, säger Elm till Barometern.

- Jag känner både i leder, benhinnor och knän. Det blir stelt och jag får ont. Helst av allt hade jag sluppit att vara här, men verkligheten är en annan och det är bara att acceptera det. Förra året när jag kom ut här så tog det två veckor innan jag fick känning, nu tog det två dagar. Det kommer att slita, men det är ju bara att acceptera som sagt, säger Elm.

Rasmus Elm totalsågar egna planen: "Dörrmatta"
Back to top
Fusion
Veteran

PostPosted: 14.02.2017 20:17    Post subject: Reply with quote

Virker som en sytpave med mye skader, styr unna sier nå jeg.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2017 21:15    Post subject: Reply with quote

Virker han som en sytepave generelt, eller er det akkurat det der du reagerte på?

Om treningsforholdene gjør at han konstant går rundt med smerter og føler seg halvskadet, så synes jeg ikke det er rart at han klager. Resten av klubben er sikkert klar over at det er dårlig de også.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
marco83
Senior

PostPosted: 14.02.2017 22:00    Post subject: Reply with quote

du kan gå inn i spillerne skjermen Hedenstad og Meling og fjerne Svensson?

normann ville være et godt kjøp, håper jeg at med ham kan få Ingvartsen stedet for saplvis det ikke skal være fysisk klar!
Back to top
Fusion
Veteran

PostPosted: 14.02.2017 22:03    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Virker han som en sytepave generelt, eller er det akkurat det der du reagerte på?

Om treningsforholdene gjør at han konstant går rundt med smerter og føler seg halvskadet, så synes jeg ikke det er rart at han klager. Resten av klubben er sikkert klar over at det er dårlig de også.

SÃ¥nn generelt, ja.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 14.02.2017 23:50    Post subject: Reply with quote

Jeg har lite tro på at verken Mathias Norman eller noen andre midtbanespillere kommer i løpet av vinteren. Da har jeg mer tro på at det kommer en ny ving, om ikke annet på lån til sommeren,

På midtbanen har vi i grunn nok folk, og har fått inn Lundemo mens ingen har gått ut. Om det kommer en så må det nesten være en storfisk a la Elm, selv om jeg har liten tro på det og.
Back to top
KB
Junior

PostPosted: 15.02.2017 13:08    Post subject: Reply with quote

Mathias Norman ville vært en knallsignering. Han er fortsatt ung, og er allerede god nok til å heve den defensive midtbaneposisjonen i RBK. Fantastisk pasningsfot og godt overblikk. Samtidig har han defensive kvaliteter som langt overgår Konradsen med robust fysikk og god timing i tacklingene.

I tillegg vil nåværende pris være langt under det vi må betale for evt å hente han om noen år, når potensialet har blomstret og han er blitt mer fullkommen.

Dette frigir også Konradsen til å bli mer rendyrket som indreløper evt midtstopper, hvor hans kvaliteter kommer bedre til utnytte.

Samtidig kan Stamnestrø og Gudi sendes på utlån i påvente av evt salg av midtbanespillere i sommervinduet.
Back to top
iconbit
Veteran

PostPosted: 15.02.2017 20:39    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
iconbit wrote:
Gudi blev af flere regnet som for dårlig til Nordsjælland, mens Lobotka af flere bliver regnet som for god. Men samme klub, ja Smile

Snakkes om en høy prislapp på Superligaens kanskje beste sentrale midtbane, a-landslagsspiller i en alder av 22 år og kaptein for U21-landslaget som har kvalifisert seg til sluttspill.

Er det i det hele tatt mulig å få han under 10 millioner, tror du? For mer enn det tror jeg ikke vi er villige til å bruke.

Det er selvsagt et rigtig godt spørgsmål, hvor tilgængelig han er, og jeg skal ikke påstå at jeg har svaret.

Han er ingen profil i Superligaen, men i FC Nordsjælland er han en af profilerne. Det er han sammen med blandt andet Maxsø, Marcondes, Donyoh, Bartolec, Carlgren, Mikkelsen og Assante og Ingvartsen. I mine øjne er han også en top 3-profil på laget, men han må klart være lettere tilgængelig end Ingvartsen. Jeg fandt dog, at flere superliga-spillere har peget på, at han ikke blot burde betragtes som en profil i FC Nordsjælland, men i hele ligaen:

"Folk er godt klar over, at han er en af FCNs bedste spillere, men jeg mener også, at han er en af de bedste i Superligaen." - Kasper Fisker, fodboldspiller i Randers

FC Nordsjælland er en lille klub i dansk sammenhæng. De har ligaens laveste tilskueresnitt og er placeret i den nedre halvdel. Det gør deres spillere langt mere tilængelige end FCM, Brøndby og FCKs spillere.

Jeg tænker, at 8-10 millioner er et udmærket bud på en pris, men jeg har heller ingen tro på at vi får en god Selnæs-erstatter for mindre end det. Vi kan ikke hente en ny Jensen som bosman hvert overgangsvindue for at sige det sådan. Den eneste a-landslagserfaring han har er 45 minutter i en venskabskamp, hvor han blev skiftet ind sammen med Filip Kiss. Så mere etableret på a-landslaget er han ikke.
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 16.02.2017 14:35    Post subject: Reply with quote

iconbit wrote:
Jeg tænker, at 8-10 millioner er et udmærket bud på en pris, men jeg har heller ingen tro på at vi får en god Selnæs-erstatter for mindre end det. Vi kan ikke hente en ny Jensen som bosman hvert overgangsvindue for at sige det sådan. Den eneste a-landslagserfaring han har er 45 minutter i en venskabskamp, hvor han blev skiftet ind sammen med Filip Kiss. Så mere etableret på a-landslaget er han ikke.

Etter å ha sett på vg-nett at nevnte Selnæs ble Manchester united fan etter å ha møtt Solskjær, er jeg skeptisk. (Jeg leser fan av tullelag etter å ha vært eksponert for en dust)

Kan vi ikke heller lete etter en Skammelsruderstatter?

(Beklager på forskudd usakligheten i dette innlegget, men følte det måtte sies)
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2017 14:54    Post subject: Reply with quote

iconbit wrote:
Han er ingen profil i Superligaen, men i FC Nordsjælland er han en af profilerne. Det er han sammen med blandt andet Maxsø, Marcondes, Donyoh, Bartolec, Carlgren, Mikkelsen og Assante og Ingvartsen. I mine øjne er han også en top 3-profil på laget, men han må klart være lettere tilgængelig end Ingvartsen. Jeg fandt dog, at flere superliga-spillere har peget på, at han ikke blot burde betragtes som en profil i FC Nordsjælland, men i hele ligaen:

"Folk er godt klar over, at han er en af FCNs bedste spillere, men jeg mener også, at han er en af de bedste i Superligaen." - Kasper Fisker, fodboldspiller i Randers

Ja, jeg vet ikke om han er en profil i mediene der nede i den forstand, men etter å ha lest meg opp på spilleren på diverse danske forum og kommentarfelt - fikk jeg inntrykk av at det var ganske bred enighet om at han var en av de aller beste i ligaen, og en som FCN skal tjene masse penger på. Jeg fikk også inntrykk av at han var landslagsspiller, men det er vel noen som smører tykkere på enn andre. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Konesseur
Veteran

PostPosted: 16.02.2017 15:19    Post subject: Reply with quote

Det er visst bestilt kake igjen. Denne gangen en sjokoladekake.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 16.02.2017 15:37    Post subject: Reply with quote

Kayode eller Anthony Ujah? Wink

Hvor troverdig har dine kaker vært sålangt?
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 16.02.2017 15:59    Post subject: Reply with quote

Sjokoladekake på Fredag kanskje?
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 16.02.2017 16:11    Post subject: Reply with quote

Spørs om RBK har nok penger til å kjøpe ingrediensene til en god sjokoladekake på en fredag. Syns de skal bruke litt penger som gave til seg selv da de har jublieumsår.
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 16.02.2017 17:02    Post subject: Reply with quote

Ja, ingrediensene er vanligvis dyrere på en fredag.
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 16.02.2017 17:13    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Det er visst bestilt kake igjen. Denne gangen en sjokoladekake.

Har alltid stolt blindt på disse kakebestillingene. Men aldri tenkt over hvilken kake som bestilles? Er det vanligvis blautkak eller romkak? Hva kan man legge i en sjokoladekake?
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2017 17:23    Post subject: Reply with quote

Lukket valnøtt ved oi-caser og no-brainere.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 16.02.2017 17:32    Post subject: Reply with quote

Jeg antok at sjokoladekake var en metafor på kakens anledning og ikke en typebetegnelse på hva som faktisk ble bestilt.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 16.02.2017 17:33    Post subject: Reply with quote

Når man signerer verdensklassespillere er det selvsagt Kvæfjordkake som gjelder. Også kallt verdensbeste-kake.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 178, 179, 180  Next
Page 92 of 180

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb