| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
larsarus Legende

|
Posted: 14.02.2017 01:30 Post subject: Re: Strååååålende Herremenn 2017 |
|
|
Det der er en attitýd jeg har lengtet etter....
 |
|
| Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 14.02.2017 08:45 Post subject: |
|
|
Anders Trondsen er ikke i form og ser ut til å miste startplassen i Sarpsborg. Har slitt med influensa og bihulebetennelse og startet å trene igjen for tidlig, så blir ikke bra. Kanskje ikke så interessant, men så navnet hans var oppe til forslag igjen. _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
| Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 14.02.2017 16:05 Post subject: |
|
|
| Glimt skal ha avslått RBK sitt bud på Matthias Norrmann. Øk budet da! |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 14.02.2017 16:09 Post subject: |
|
|
| Normann sier at bare én klubb har vist konkret interesse, men vil ikke si om det er fra inn- eller utland. Sier det er en toppklubb. Adressa hevder de har flere kilder på RBK-bud. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 14.02.2017 16:18 Post subject: |
|
|
| Han er en veldig god defensivt men hvordan er pasningsferdighetene hans? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.02.2017 16:21 Post subject: |
|
|
| Fortsett i tråden hans. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 14.02.2017 20:03 Post subject: |
|
|
Rasmus Elm er lite fornøyd med treningsforholdene i Kalmar...
| Quote: | - Det är katastrof, så är det. Det märks framför allt nu när man varit iväg och spelat på jättefina gräsplaner och så kommer man hem till den här dörrmattan, säger Elm till Barometern.
- Jag känner både i leder, benhinnor och knän. Det blir stelt och jag får ont. Helst av allt hade jag sluppit att vara här, men verkligheten är en annan och det är bara att acceptera det. Förra året när jag kom ut här så tog det två veckor innan jag fick känning, nu tog det två dagar. Det kommer att slita, men det är ju bara att acceptera som sagt, säger Elm. |
Rasmus Elm totalsågar egna planen: "Dörrmatta" |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 14.02.2017 20:17 Post subject: |
|
|
| Virker som en sytpave med mye skader, styr unna sier nå jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.02.2017 21:15 Post subject: |
|
|
Virker han som en sytepave generelt, eller er det akkurat det der du reagerte på?
Om treningsforholdene gjør at han konstant går rundt med smerter og føler seg halvskadet, så synes jeg ikke det er rart at han klager. Resten av klubben er sikkert klar over at det er dårlig de også. |
|
| Back to top |
|
 |
marco83 Senior
|
Posted: 14.02.2017 22:00 Post subject: |
|
|
du kan gå inn i spillerne skjermen Hedenstad og Meling og fjerne Svensson?
normann ville være et godt kjøp, håper jeg at med ham kan få Ingvartsen stedet for saplvis det ikke skal være fysisk klar! |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 14.02.2017 22:03 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Virker han som en sytepave generelt, eller er det akkurat det der du reagerte på?
Om treningsforholdene gjør at han konstant går rundt med smerter og føler seg halvskadet, så synes jeg ikke det er rart at han klager. Resten av klubben er sikkert klar over at det er dårlig de også. |
SÃ¥nn generelt, ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 14.02.2017 23:50 Post subject: |
|
|
Jeg har lite tro på at verken Mathias Norman eller noen andre midtbanespillere kommer i løpet av vinteren. Da har jeg mer tro på at det kommer en ny ving, om ikke annet på lån til sommeren,
På midtbanen har vi i grunn nok folk, og har fått inn Lundemo mens ingen har gått ut. Om det kommer en så må det nesten være en storfisk a la Elm, selv om jeg har liten tro på det og. |
|
| Back to top |
|
 |
KB Junior
|
Posted: 15.02.2017 13:08 Post subject: |
|
|
Mathias Norman ville vært en knallsignering. Han er fortsatt ung, og er allerede god nok til å heve den defensive midtbaneposisjonen i RBK. Fantastisk pasningsfot og godt overblikk. Samtidig har han defensive kvaliteter som langt overgår Konradsen med robust fysikk og god timing i tacklingene.
I tillegg vil nåværende pris være langt under det vi må betale for evt å hente han om noen år, når potensialet har blomstret og han er blitt mer fullkommen.
Dette frigir også Konradsen til å bli mer rendyrket som indreløper evt midtstopper, hvor hans kvaliteter kommer bedre til utnytte.
Samtidig kan Stamnestrø og Gudi sendes på utlån i påvente av evt salg av midtbanespillere i sommervinduet. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 15.02.2017 20:39 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | iconbit wrote: | Gudi blev af flere regnet som for dårlig til Nordsjælland, mens Lobotka af flere bliver regnet som for god. Men samme klub, ja  |
Snakkes om en høy prislapp på Superligaens kanskje beste sentrale midtbane, a-landslagsspiller i en alder av 22 år og kaptein for U21-landslaget som har kvalifisert seg til sluttspill.
Er det i det hele tatt mulig å få han under 10 millioner, tror du? For mer enn det tror jeg ikke vi er villige til å bruke. |
Det er selvsagt et rigtig godt spørgsmål, hvor tilgængelig han er, og jeg skal ikke påstå at jeg har svaret.
Han er ingen profil i Superligaen, men i FC Nordsjælland er han en af profilerne. Det er han sammen med blandt andet Maxsø, Marcondes, Donyoh, Bartolec, Carlgren, Mikkelsen og Assante og Ingvartsen. I mine øjne er han også en top 3-profil på laget, men han må klart være lettere tilgængelig end Ingvartsen. Jeg fandt dog, at flere superliga-spillere har peget på, at han ikke blot burde betragtes som en profil i FC Nordsjælland, men i hele ligaen:
"Folk er godt klar over, at han er en af FCNs bedste spillere, men jeg mener også, at han er en af de bedste i Superligaen." - Kasper Fisker, fodboldspiller i Randers
FC Nordsjælland er en lille klub i dansk sammenhæng. De har ligaens laveste tilskueresnitt og er placeret i den nedre halvdel. Det gør deres spillere langt mere tilængelige end FCM, Brøndby og FCKs spillere.
Jeg tænker, at 8-10 millioner er et udmærket bud på en pris, men jeg har heller ingen tro på at vi får en god Selnæs-erstatter for mindre end det. Vi kan ikke hente en ny Jensen som bosman hvert overgangsvindue for at sige det sådan. Den eneste a-landslagserfaring han har er 45 minutter i en venskabskamp, hvor han blev skiftet ind sammen med Filip Kiss. Så mere etableret på a-landslaget er han ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 16.02.2017 14:35 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | | Jeg tænker, at 8-10 millioner er et udmærket bud på en pris, men jeg har heller ingen tro på at vi får en god Selnæs-erstatter for mindre end det. Vi kan ikke hente en ny Jensen som bosman hvert overgangsvindue for at sige det sådan. Den eneste a-landslagserfaring han har er 45 minutter i en venskabskamp, hvor han blev skiftet ind sammen med Filip Kiss. Så mere etableret på a-landslaget er han ikke. |
Etter å ha sett på vg-nett at nevnte Selnæs ble Manchester united fan etter å ha møtt Solskjær, er jeg skeptisk. (Jeg leser fan av tullelag etter å ha vært eksponert for en dust)
Kan vi ikke heller lete etter en Skammelsruderstatter?
(Beklager på forskudd usakligheten i dette innlegget, men følte det måtte sies) |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.02.2017 14:54 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | Han er ingen profil i Superligaen, men i FC Nordsjælland er han en af profilerne. Det er han sammen med blandt andet Maxsø, Marcondes, Donyoh, Bartolec, Carlgren, Mikkelsen og Assante og Ingvartsen. I mine øjne er han også en top 3-profil på laget, men han må klart være lettere tilgængelig end Ingvartsen. Jeg fandt dog, at flere superliga-spillere har peget på, at han ikke blot burde betragtes som en profil i FC Nordsjælland, men i hele ligaen:
"Folk er godt klar over, at han er en af FCNs bedste spillere, men jeg mener også, at han er en af de bedste i Superligaen." - Kasper Fisker, fodboldspiller i Randers |
Ja, jeg vet ikke om han er en profil i mediene der nede i den forstand, men etter å ha lest meg opp på spilleren på diverse danske forum og kommentarfelt - fikk jeg inntrykk av at det var ganske bred enighet om at han var en av de aller beste i ligaen, og en som FCN skal tjene masse penger på. Jeg fikk også inntrykk av at han var landslagsspiller, men det er vel noen som smører tykkere på enn andre.  |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 16.02.2017 15:19 Post subject: |
|
|
| Det er visst bestilt kake igjen. Denne gangen en sjokoladekake. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 16.02.2017 15:37 Post subject: |
|
|
Kayode eller Anthony Ujah?
Hvor troverdig har dine kaker vært sålangt? |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 16.02.2017 15:59 Post subject: |
|
|
| Sjokoladekake på Fredag kanskje? |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 16.02.2017 16:11 Post subject: |
|
|
| Spørs om RBK har nok penger til å kjøpe ingrediensene til en god sjokoladekake på en fredag. Syns de skal bruke litt penger som gave til seg selv da de har jublieumsår. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 16.02.2017 17:02 Post subject: |
|
|
| Ja, ingrediensene er vanligvis dyrere på en fredag. |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 16.02.2017 17:13 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Det er visst bestilt kake igjen. Denne gangen en sjokoladekake. |
Har alltid stolt blindt på disse kakebestillingene. Men aldri tenkt over hvilken kake som bestilles? Er det vanligvis blautkak eller romkak? Hva kan man legge i en sjokoladekake? _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.02.2017 17:23 Post subject: |
|
|
| Lukket valnøtt ved oi-caser og no-brainere. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 16.02.2017 17:32 Post subject: |
|
|
| Jeg antok at sjokoladekake var en metafor på kakens anledning og ikke en typebetegnelse på hva som faktisk ble bestilt. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 16.02.2017 17:33 Post subject: |
|
|
Når man signerer verdensklassespillere er det selvsagt Kvæfjordkake som gjelder. Også kallt verdensbeste-kake. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
|