View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SindreDenGode Junior
|
Posted: 26.08.2006 12:40 Post subject: |
|
|
Angående at TV2 er RBK-fiendtlig. Helt enig med Vincent her, det er bare innbilning. Synes at kommentatorene Alsaker og Eriksen/Semb som vanligvis har RBK-kampene er dyktige og nøytrale. Davy er jo Brann-supporter men ingen utprega RBK-motstander. Han som har gitt Rosenborg den krasseste kritikken i det siste er jo faktisk Mini. _________________ "you boys took one hell of a beating!" |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2006 13:25 Post subject: |
|
|
Det blir ikke lagt skjul på at Davy er Brann-supporter - og det er bra. Jeg synes han er flink til å være objektiv i forhold til Rosenborg. Selv når han spøker om Rosenborg, synes jeg han som oftest er flink til å poengtere noe som er tilfelle. Ellers tar jeg han med et smil. Frode Olsen er mye verre. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 26.08.2006 13:31 Post subject: |
|
|
Nå sklir dette ganske langt off topic, men det jeg reagerer på er først og fremst mengden Brann-stoff i forhold til de andre lagene. Enten Brann ligger på topp, bunn eller midt på tabellen er det en overvekt av Bergensrelatert stoff. Og det mener jeg er feil for en kanal som tross alt skal være riksdekkende.
Øyvind Alsaker nøytral kommentator? Pøh. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 26.08.2006 13:35 Post subject: |
|
|
Synes FXT er litt for Brann-fiksert. Det var veldig mye positivt rundt "Brann-tar-gull". Husker forøvrig en tittel på en sak hvor Brann slo et lag 2-0. Overskriften lød: Se Branns målfest! |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 26.08.2006 14:01 Post subject: |
|
|
Er detnoen som var på treningen kl. 11.00 idag? Jeg er spent på folk syntes om Sapara etter første trening med klubben!!!!
Er det noen som kan legge igjen et lite refferat? _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.08.2006 15:40 Post subject: |
|
|
Jeg må ha lov til å mene at det virker som om TV2 ikke liker at RBK gjør det bra, eller kanskje rettere sagt - setter veldig pris på om noen andre enn RBK preger den norske serien.
Det er forståelig, for all del, og det gjør meg ikke noe, for det er desto mer artig når RBK gjør det bra.
Rent journalistisk (siden jeg er journalist selv) så må det være et feilgrep å bruke det meste av tiden på en spiller som ikke kommer til Norge og på en dagen derpå-sak på Brann framfor å bruke litt plass (om enn kritisk for den del) på tidenes dyreste utenlandsimport.
Faktisk litt rart siden TV2 er veldig opptatt av å tabloidisere alt mulig. Når Mifsud kaster trøya i pur glede og litt aggresjon over at laget sliter i motgang og endelig lykkes brukes det umiddelbart som nok et tegn på demonstrasjon.
Per Ciljan Skjelbred rev jo av seg trøya og kastet den i bakken mot Raufoss... Bratigol gjorde det hjemme mot Besiktas i den første CL-kvalifiseringen og det er flere andre eksempler.
TV2 hauser jo den norske eliteserien (som jevnt over er dårligere enn noen gang målt opp mot resten av Europa) noe enormt, i hver eneste TV-sendte kamp er det etter kommentatorene å dømme verdensklasse i enkelte situasjoner og utenlandsimportene preger serien som aldri før.
Da forekommer det meg noe merkelig at de ikke bruker plass på det som er tidenes dyreste utenlandsovergang, en spiller som er kaptein på det beste laget i et annet land, han er i tillegg ung og ydmyk. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 26.08.2006 15:44 Post subject: |
|
|
TV2 hadde i allefall aksjer i Brann, mulig de har de ennå... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 26.08.2006 15:51 Post subject: |
|
|
HeiaVincent wrote: | Jeg ville bare kommentere dette med TV2, og et er tull og tøys at de har noe spesielt imot RBK. Dette er bare noe som lever inne i hodene deres. Saken har ikke blitt nedprioritet, det er nok slik at TV2 ønsker å ha saker om spilleren via fotballprogrammene, ikke nyhtene. Dere kan jo ta en kikk på andre riksmedier og legge merke til at sakene ikke er like store som norges største import skulle tilsi. |
TV2 er ALLTID imot RBK og sån vill d alltid være. Kommentatorene er imot RBK under kampene, det virker hvertfall slik. Da snakker jeg ikke bare om David Watne.
Dessuten TV2 er veldig raskt ute hvis det går dårlig med RBK. Er det noe bra som skjer, rapporteres det minimalt. Et godt eksempel er jo ikke en dritt om Marek sapara. |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 26.08.2006 17:22 Post subject: |
|
|
Noe må reagere, aldri sett en tråd mer off topic.. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 26.08.2006 17:40 Post subject: |
|
|
Tilbake til topic, tror dere Sapara blir presentert på mandag før Stabæk kampen, eventuellt i pausen?
I så tilfelle synst eg vi/noen bør sørge for ett velkomstbanner eller noe slikt...noen som er enig? eventuellt kan vidermelde ett ønske til Tifo Trondheim eller andre aktuelle?
 _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.08.2006 17:41 Post subject: |
|
|
Sapara har blitt presentert. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2006 17:48 Post subject: |
|
|
Hunk wrote: | Noe må reagere, aldri sett en tråd mer off topic.. |
Man prøvde vel å komme frem til hvorfor det har seg slik at Marek Sapara-kjøpet ikke ble dekt skikkelig av TV2, men det ble noen avsporinger; blant annet jeg om Davy. |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2006 18:17 Post subject: |
|
|
Hvem tar ansvar for å redigere på RBK-"siden" på Wikipedia, da?
Synes Sapara fortjener en plass der. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2006 18:20 Post subject: |
|
|
Den engelske var i orden. Fikset den norske nå. Sapara selv trenger finpuss også. |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 26.08.2006 18:27 Post subject: |
|
|
Ser ut til at Tørum lover ett Sapara innhopp om han blir spilleberettiget morro  _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 26.08.2006 18:32 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Den engelske var i orden. |
Takket være meg faktisk... Hehe |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2006 18:34 Post subject: |
|
|
Glimrende Jeg er i ferd med å lage den engelske profilen hans, så dere vet det. Hvis ingen allerede er godt i gang, da? |
|
Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 26.08.2006 18:45 Post subject: |
|
|
I den norske versjonen av Wikipedia står det at han er slovensk, og han er plassert i samme kategori som f.eks Koren.
Slovenia/Slovakia-syndromet?  |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2006 18:47 Post subject: |
|
|
La merke til det jeg også. Den norske "siden" hans der trenger en oppusing, det står også at han er kaptein på Ruzomberok, men spiller på Rosenborg.
Siden jeg ikke gidder å registrere meg, håper jeg noen andre gidder å endre litt på det  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2006 18:51 Post subject: |
|
|
Du trenger bare å skrive inn et brukernavn og passord for å registrere deg. Ikke noe mer. Ikke e-post engang. |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2006 18:52 Post subject: |
|
|
Hm, bare det? Kan vel alltids gidde allikevel, da. |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2006 19:17 Post subject: |
|
|
Vel, da endret jeg det selv. Vet ikke hvor bra det ble, men... Bedre enn det var før i alle fall. Hvis den var forferdelig dårlig kan jo bare noen andre redigere den igjen. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2006 19:33 Post subject: |
|
|
Bra Har fikset litt på den engelske versjonen. Er litt usikker på årstallene, og antall kamper og mål mangler. Har også lagt inn bilde. Det blir slettet hvis jeg ikke får tillatelse av 2mas. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 26.08.2006 19:39 Post subject: |
|
|
Jeg spør igjen........er det noen som overvar treningen idag kl.11.00 og som kan si noe om inntrykket av Sapara? _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 26.08.2006 19:50 Post subject: |
|
|
Står noen ord om treningen på kjernen.no, men mest morsomheter fra den kanten  _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
|