English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hólmar Örn Eyjólfsson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 33, 34, 35  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Makkverk
Veteran

PostPosted: 08.09.2016 19:59    Post subject: Reply with quote

Synd han ikkje vart solgt. Han er på langt nær uerstatteleg, og verdien vil neppe auke framover - kontrakta går ut om eitt år. Selg til vinteren for å få litt cash og frigjort nokre midler. Bjørdal er betre.
View user's profile Send private message
Jolern
Proff

PostPosted: 08.09.2016 20:18    Post subject: Reply with quote

Bra det ikke ble noe av, hvis det var slik at det var lite penger å hente på selve utlånet. eyjolfsson hadde sikkert ikke imponert tilstrekkelig til at Real Betis ville ha benyttet seg av kjøpsopsjonen, og Rosenborg hadde måtte spille resten av sesongen uten førstevalget på stopperplass.

Last edited by Jolern on 08.09.2016 22:25; edited 1 time in total
Back to top
Hallis
Senior

PostPosted: 08.09.2016 22:21    Post subject: Reply with quote

Jolern wrote:
Bra det ikke ble noe av, hvis det var slik at det var lite penger å hente på selve utlånet. eyjolfsson hadde sikkert ikke imponert tilstrekkelig til at Sevilla ville ha benyttet seg av kjøpsopsjonen, og Rosenborg hadde måtte spille resten av sesongen uten førstevalget på stopperplass.

Betis*
Back to top
Jolern
Proff

PostPosted: 08.09.2016 22:25    Post subject: Reply with quote

ah, vet ikke hvor jeg fikk Sevilla fra. Rettet opp i nå Smile
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 08.09.2016 22:30    Post subject: Reply with quote

Sikkert fordi Real Betis er fra Sevilla og de vel sier klubb fra Sevilla i artikkelen. Da er det fort gjort å bli lurt.

Ellers er jeg enig med din analyse. Jeg tror ikke holmar hadde imponert nok til at han hadde blitt solgt for 1.5 mill euro, og i så måte hadde hele greia vært et tapsprosjekt for oss.

Om intet annet kunne det være verdifullt å si ja bare for å presisere at vi lar spillere prøve seg når sjansen byr seg, siden vi uansett ikke har så fryktelig mye å spille for.
Back to top
Jolern
Proff

PostPosted: 08.09.2016 23:23    Post subject: Reply with quote

Mysteriet oppklart! Very Happy
Back to top
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 08.09.2016 23:39    Post subject: Reply with quote

Real Betis skulle sikkert bare ha en plan C midtstopper. Tenk Londak, bruk minst mulig og kast...

Men det er tydelig at Holmar egentlig har litt bråttom ut nå, på tide å drille Villmannen som den stopperen han egentlig er? Razz
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 09.09.2016 00:06    Post subject: Reply with quote

Jeg liker tanken. Men Ville er litt treg for min smak. Vi trenger fart og pasningsstyrke der bake. Men slike stoppere koster 20-30 millioner. Så vi bør nok se etter midtbanespillere/angripere vi kan kjøpe og gjøre stopper av.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 09.09.2016 03:06    Post subject: Reply with quote

Håper og tror han drar allerede nå i vinter. Mye spilletid i RBK og tatt ut på landslaget holder til å kunne selge han.
Back to top
knoff2010
Junior

PostPosted: 09.09.2016 09:25    Post subject: Reply with quote

Syns man skal gi gutten litt kred. han er ryddig, ingen klaging men bretter istedenfor opp armene og går ut i media med forståelse for hvorfor klubben ikke ville slippe nå.

Jeg syns ikke Holmar har gjort seg bort, men at han i en optimal stall kun ville vært 3/4 valg det er åpenlyst.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 09.09.2016 11:23    Post subject: Reply with quote

Svært synd at dette ikke ble noe av. Jeg har uansett forstått det slik at han ikke vil forlenge kontrakten så da håper jeg vi kjøper en erstatter og Holmar blir sittende på benken frem til kontrakten løper ut.
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 09.09.2016 11:42    Post subject: Reply with quote

Ryddig type. Pluss i boka. Solgt i vinter.
Ræven
Rutinert

PostPosted: 09.09.2016 13:24    Post subject: Reply with quote

Låne billig frem til sommeren 2017, med opsjon på kjøp for €1,5m, når kontrakten går ut senere i 2017. En virkelig kjempemulighet RBK gikk glipp av der, gitt...
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 09.09.2016 13:47    Post subject: Reply with quote

Se på alternativet, da; Et snaut døgn på å finne og hente en habil erstatter, som deretter må spilles inn i laget. Dersom dette mislykkes sitter man med Skjelvik og Bjørdal som erstattere. Til tross for hans mangler i Europa er Holmar en knall stopper i TL. Europatoget er gått for oss, men det er likevel viktig at vi holder hodet kaldt i hjemlig liga og sikrer både gull og europaspill for neste år. Jeg vil argumentere for at et salg av Holmar i verste fall kunne vært et salg av gullet.
Kai88
Veteran

PostPosted: 09.09.2016 13:54    Post subject: Reply with quote

Ræven wrote:
Låne billig frem til sommeren 2017, med opsjon på kjøp for €1,5m, når kontrakten går ut senere i 2017. En virkelig kjempemulighet RBK gikk glipp av der, gitt...

Slenger meg bak den! Kunne skrevet kontrakt med Betis, og reist tilbake 6 mnd senere som bosman. Ugunstig, for å si det mildt!
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 09.09.2016 14:19    Post subject: Reply with quote

Jeg innser at budet var for dårlig, synd at det ikke var litt mer tid så vi kunne fått til en litt bedre deal. Holmar kommer neppe til å skrive ny kontrakt så vi vil ikke få mye penger for han uansett. Vi hadde klart oss fint resten av sesongen med Skjelvik og Bjørdal, og vi hadde sendt et fint signal ved å selge til La Liga.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 09.09.2016 14:37    Post subject: Reply with quote

Enig med Henning. Det måtte dog en litt bedre (innledende) avtale til; låneavtalen virker å ha en potensiell "taper", og det er oss. Om det hadde blitt salg for 13-14 millioner er det omtrent galskap å ikke selge. Holmar er langt fra uerstattelig, har relativt kort kontraktstid igjen, og vi hadde klart oss med erstatterne all den tid vi er ute av Europa og leder TL med latterlig margin.
2mas
Sjef

PostPosted: 24.11.2016 22:23    Post subject: Reply with quote

Adressa wrote:
- Jeg ser frem til å fortsette etter jul. Jeg har ingenting konkret fra andre klubber, og det skal også mye til for at jeg skal bli fristet av noe. Det må være på «Betis-nivå»; jeg drar ikke til en litt bedre liga for litt mer penger. Jeg liker meg godt her, og jeg regner med at vi skal snakke med RBK om kontrakt over jul.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ciljan
Rutinert

PostPosted: 24.11.2016 23:46    Post subject: Reply with quote

strålende nyheter!

elsker å høre spillerne si hvor mye de trives! viser hvor godt miljø der er nå.

alle skjønner han vil ut om la liga eller bundesliga klubber kommer på banen, men fint og se han er åpen for ny kontrakt:)
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 24.11.2016 23:49    Post subject: Reply with quote

Blir litt overraska (og nesten litt bekymra) om det ikke har vært noen slags tilnærming fra rbk om forlengelse av kontrakt. han er vår beste stopper
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 25.11.2016 00:24    Post subject: Reply with quote

Holmar synes jeg er undervurdert. Han er smart fotballspiller som ikke gjør så mye av seg. Han gjør ting enkelt med god posisjonering og lesing av spillet. Som stopper er det viktigste du gjør å holde linja, og der er ingen bedre.
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 25.11.2016 01:18    Post subject: Reply with quote

Skrev vel noe av det samme i en børs for noen måneder siden, men jeg mener fortsatt han er vår (desidert) beste stopper. Ikke så god pasningsfot, men er raskere og _langt_ bedre som duellspiller enn de andre. Og han er så sykt mye tryggere med ball i bena også. Posisjoneringsmessig også overlegen. Står stort sett alltid rett. Må veldig ofte redde stumpene etter Reginiussen har feilberegnet. Synes egentlig de passer greit sammen, for Reginiussen tør å gå opp mer og er mer en "risk taker". Synes likevel Holmar er så mye bedre på alt annet at han totalt sett er en bedre stopper. Tror egentlig Forren kunne passet godt med Holmar også, men tror ikke det er mulig å ha Forren/Reginiussen/Holmar i klubben og holde alle fornøyde.

Uansett, for all del forleng kontrakten med Holmar. Eneste stopperen vi har som jeg mener per dags dato holder Europa-nivå. Reginiussen har det også i seg - om han kommer seg opp på det nivået han hadde før skaden.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 25.11.2016 13:35    Post subject: Reply with quote

Vi må absolutt forlenge så fort som mulig. Om han fortsetter på det nivået han har vært inne på i det siste bør vi gjøre det vi kan for å få maksimalt for han når han drar videre.
Back to top
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 25.11.2016 22:45    Post subject: Reply with quote

Tviler ganske sterkt på at signerer noen ny kontrakt. Han vil nok ut å prøve seg i større klubber, spesielt etter at Betis (?) la inn et bud på han.
Back to top
Jarwson
Senior

PostPosted: 13.12.2016 21:39    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/sport/fo.../23872229/
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 33, 34, 35  Next
Page 15 of 35

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb