View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Makkverk Veteran

|
Posted: 08.09.2016 19:59 Post subject: |
|
|
Synd han ikkje vart solgt. Han er på langt nær uerstatteleg, og verdien vil neppe auke framover - kontrakta går ut om eitt år. Selg til vinteren for å få litt cash og frigjort nokre midler. Bjørdal er betre. _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Jolern Proff

|
Posted: 08.09.2016 20:18 Post subject: |
|
|
Bra det ikke ble noe av, hvis det var slik at det var lite penger å hente på selve utlånet. eyjolfsson hadde sikkert ikke imponert tilstrekkelig til at Real Betis ville ha benyttet seg av kjøpsopsjonen, og Rosenborg hadde måtte spille resten av sesongen uten førstevalget på stopperplass.
Last edited by Jolern on 08.09.2016 22:25; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hallis Senior

|
Posted: 08.09.2016 22:21 Post subject: |
|
|
Jolern wrote: | Bra det ikke ble noe av, hvis det var slik at det var lite penger å hente på selve utlånet. eyjolfsson hadde sikkert ikke imponert tilstrekkelig til at Sevilla ville ha benyttet seg av kjøpsopsjonen, og Rosenborg hadde måtte spille resten av sesongen uten førstevalget på stopperplass. |
Betis* |
|
Back to top |
|
 |
Jolern Proff

|
Posted: 08.09.2016 22:25 Post subject: |
|
|
ah, vet ikke hvor jeg fikk Sevilla fra. Rettet opp i nå  |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 08.09.2016 22:30 Post subject: |
|
|
Sikkert fordi Real Betis er fra Sevilla og de vel sier klubb fra Sevilla i artikkelen. Da er det fort gjort å bli lurt.
Ellers er jeg enig med din analyse. Jeg tror ikke holmar hadde imponert nok til at han hadde blitt solgt for 1.5 mill euro, og i så måte hadde hele greia vært et tapsprosjekt for oss.
Om intet annet kunne det være verdifullt å si ja bare for å presisere at vi lar spillere prøve seg når sjansen byr seg, siden vi uansett ikke har så fryktelig mye å spille for. |
|
Back to top |
|
 |
Jolern Proff

|
Posted: 08.09.2016 23:23 Post subject: |
|
|
Mysteriet oppklart!  |
|
Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 08.09.2016 23:39 Post subject: |
|
|
Real Betis skulle sikkert bare ha en plan C midtstopper. Tenk Londak, bruk minst mulig og kast...
Men det er tydelig at Holmar egentlig har litt bråttom ut nå, på tide å drille Villmannen som den stopperen han egentlig er?  |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.09.2016 00:06 Post subject: |
|
|
Jeg liker tanken. Men Ville er litt treg for min smak. Vi trenger fart og pasningsstyrke der bake. Men slike stoppere koster 20-30 millioner. Så vi bør nok se etter midtbanespillere/angripere vi kan kjøpe og gjøre stopper av. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 09.09.2016 03:06 Post subject: |
|
|
Håper og tror han drar allerede nå i vinter. Mye spilletid i RBK og tatt ut på landslaget holder til å kunne selge han. |
|
Back to top |
|
 |
knoff2010 Junior
|
Posted: 09.09.2016 09:25 Post subject: |
|
|
Syns man skal gi gutten litt kred. han er ryddig, ingen klaging men bretter istedenfor opp armene og går ut i media med forståelse for hvorfor klubben ikke ville slippe nå.
Jeg syns ikke Holmar har gjort seg bort, men at han i en optimal stall kun ville vært 3/4 valg det er åpenlyst. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 09.09.2016 11:23 Post subject: |
|
|
Svært synd at dette ikke ble noe av. Jeg har uansett forstått det slik at han ikke vil forlenge kontrakten så da håper jeg vi kjøper en erstatter og Holmar blir sittende på benken frem til kontrakten løper ut. |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 09.09.2016 11:42 Post subject: |
|
|
Ryddig type. Pluss i boka. Solgt i vinter. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
Ræven Rutinert
|
Posted: 09.09.2016 13:24 Post subject: |
|
|
Låne billig frem til sommeren 2017, med opsjon på kjøp for €1,5m, når kontrakten går ut senere i 2017. En virkelig kjempemulighet RBK gikk glipp av der, gitt... |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 09.09.2016 13:47 Post subject: |
|
|
Se på alternativet, da; Et snaut døgn på å finne og hente en habil erstatter, som deretter må spilles inn i laget. Dersom dette mislykkes sitter man med Skjelvik og Bjørdal som erstattere. Til tross for hans mangler i Europa er Holmar en knall stopper i TL. Europatoget er gått for oss, men det er likevel viktig at vi holder hodet kaldt i hjemlig liga og sikrer både gull og europaspill for neste år. Jeg vil argumentere for at et salg av Holmar i verste fall kunne vært et salg av gullet. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 09.09.2016 13:54 Post subject: |
|
|
Ræven wrote: | Låne billig frem til sommeren 2017, med opsjon på kjøp for €1,5m, når kontrakten går ut senere i 2017. En virkelig kjempemulighet RBK gikk glipp av der, gitt... |
Slenger meg bak den! Kunne skrevet kontrakt med Betis, og reist tilbake 6 mnd senere som bosman. Ugunstig, for å si det mildt! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.09.2016 14:19 Post subject: |
|
|
Jeg innser at budet var for dårlig, synd at det ikke var litt mer tid så vi kunne fått til en litt bedre deal. Holmar kommer neppe til å skrive ny kontrakt så vi vil ikke få mye penger for han uansett. Vi hadde klart oss fint resten av sesongen med Skjelvik og Bjørdal, og vi hadde sendt et fint signal ved å selge til La Liga. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.09.2016 14:37 Post subject: |
|
|
Enig med Henning. Det måtte dog en litt bedre (innledende) avtale til; låneavtalen virker å ha en potensiell "taper", og det er oss. Om det hadde blitt salg for 13-14 millioner er det omtrent galskap å ikke selge. Holmar er langt fra uerstattelig, har relativt kort kontraktstid igjen, og vi hadde klart oss med erstatterne all den tid vi er ute av Europa og leder TL med latterlig margin. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.11.2016 22:23 Post subject: |
|
|
Adressa wrote: | - Jeg ser frem til å fortsette etter jul. Jeg har ingenting konkret fra andre klubber, og det skal også mye til for at jeg skal bli fristet av noe. Det må være på «Betis-nivå»; jeg drar ikke til en litt bedre liga for litt mer penger. Jeg liker meg godt her, og jeg regner med at vi skal snakke med RBK om kontrakt over jul. |
|
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 24.11.2016 23:46 Post subject: |
|
|
strålende nyheter!
elsker å høre spillerne si hvor mye de trives! viser hvor godt miljø der er nå.
alle skjønner han vil ut om la liga eller bundesliga klubber kommer på banen, men fint og se han er åpen for ny kontrakt:) |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 24.11.2016 23:49 Post subject: |
|
|
Blir litt overraska (og nesten litt bekymra) om det ikke har vært noen slags tilnærming fra rbk om forlengelse av kontrakt. han er vår beste stopper |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 25.11.2016 00:24 Post subject: |
|
|
Holmar synes jeg er undervurdert. Han er smart fotballspiller som ikke gjør så mye av seg. Han gjør ting enkelt med god posisjonering og lesing av spillet. Som stopper er det viktigste du gjør å holde linja, og der er ingen bedre. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 25.11.2016 01:18 Post subject: |
|
|
Skrev vel noe av det samme i en børs for noen måneder siden, men jeg mener fortsatt han er vår (desidert) beste stopper. Ikke så god pasningsfot, men er raskere og _langt_ bedre som duellspiller enn de andre. Og han er så sykt mye tryggere med ball i bena også. Posisjoneringsmessig også overlegen. Står stort sett alltid rett. Må veldig ofte redde stumpene etter Reginiussen har feilberegnet. Synes egentlig de passer greit sammen, for Reginiussen tør å gå opp mer og er mer en "risk taker". Synes likevel Holmar er så mye bedre på alt annet at han totalt sett er en bedre stopper. Tror egentlig Forren kunne passet godt med Holmar også, men tror ikke det er mulig å ha Forren/Reginiussen/Holmar i klubben og holde alle fornøyde.
Uansett, for all del forleng kontrakten med Holmar. Eneste stopperen vi har som jeg mener per dags dato holder Europa-nivå. Reginiussen har det også i seg - om han kommer seg opp på det nivået han hadde før skaden. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7156 Location: South-west coast exile
|
Posted: 25.11.2016 13:35 Post subject: |
|
|
Vi må absolutt forlenge så fort som mulig. Om han fortsetter på det nivået han har vært inne på i det siste bør vi gjøre det vi kan for å få maksimalt for han når han drar videre. |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 25.11.2016 22:45 Post subject: |
|
|
Tviler ganske sterkt på at signerer noen ny kontrakt. Han vil nok ut å prøve seg i større klubber, spesielt etter at Betis (?) la inn et bud på han. |
|
Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
|
Back to top |
|
 |
|