| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 31.08.2016 20:13 Post subject: |
|
|
Det er 7180 tilskuere på Ullevaal i kveld.
De burde fått tilbake pengene. De kommer vell neppe igjen for å se på Norge ivertfall. Mulig det frister å se Tyskland leke seg i 95 minutter da. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 31.08.2016 20:17 Post subject: |
|
|
Og DER kom Skjelvik inn på.  |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 31.08.2016 20:19 Post subject: |
|
|
Var det landskamp i dag, ja. Kjedelig at slik b-lagsfotball skal sette pause for Tippeligaen.
Har bursdag på søndag, så skal bruke den dagen på å gjøre mer fornuftige ting, og tror neppe jeg skal se flere landskamper før tåkefyrsten er sendt på huet og ræva ut av toppetasjen på Ullevål. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 31.08.2016 20:22 Post subject: |
|
|
Tror de aller fleste folk "tilgir" landslaget om de taper mot Tyskland. Men hadde Høgmo gitt litt mer faen og senket skuldra på gutta, og latt de prøve å underholde og vinne på Ullevaal i dag, mener jeg vi hadde hatt bedre sjanse på søndag.
2-0 her og litt giv hadde vært greit å ha med seg. Nå er det nok en dårlig erfaring med laget jagende inn i sluttminuttene.
Kunne vel trent defensivt siste 20 eller noe i stedet da. |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 31.08.2016 20:28 Post subject: |
|
|
Høgmos landslag er kunst. Det får meg til å føle sinne, frustrasjon, sorg og skam på én gang. Veldig ubehagelig å se på, og det er kanskje intensjonen.
Nyland er forøvrig noe så ubrukelig som en skuddredd keeper. Uten at han kan klandres for tapet i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 31.08.2016 20:30 Post subject: |
|
|
Takk og lov for at jeg ikke bryr meg nevneverdig om landslaget, da hadde det vært tunge tider. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
Posted: 31.08.2016 20:34 Post subject: |
|
|
Bragdene fra 90 tallet fremstår som sterkere og sterkere.
Norges desidert beste lag er knapt på talefot med B-cupen i europa. Landslaget er på nivå med Island og Finnland, men ikke de svakere østeuropeerne.
Av spillere som ikke var fullt så svake var Svensson og han nye Samuelsen.
Per Mathias bør gjøre en riktig ting i livet; å søke avskjed i nåde.
Å ligge lavt uten press på ballfører er i alle fall ikke godfot mot våre teknisk svake spillere. Gruer meg til Tyskland på Søndag. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 31.08.2016 20:49 Post subject: |
|
|
| Hacken wrote: | Tror de aller fleste folk "tilgir" landslaget om de taper mot Tyskland. Men hadde Høgmo gitt litt mer faen og senket skuldra på gutta, og latt de prøve å underholde og vinne på Ullevaal i dag, mener jeg vi hadde hatt bedre sjanse på søndag.
2-0 her og litt giv hadde vært greit å ha med seg. Nå er det nok en dårlig erfaring med laget jagende inn i sluttminuttene.
Kunne vel trent defensivt siste 20 eller noe i stedet da. |
Kan tilgi tap som 0-1, 0-2 og 1-2, men det er faen ikke greit med ydmykelser som 0-4, 0-5 og 0-6. Blir ikke overrasket om det går såppas til helvette.
Problemene rundt landslaget er langt mer omfattende en bare Høgmo desverre. Helle forbundet er en ekkel kult dominert av pamper og tåkefyrster. Sparking av Høgmo er desverre ingen løsning, løsningen er desverre revolusjon. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 31.08.2016 20:50 Post subject: |
|
|
| Hvis vi skulle tape med syv-åtte mål og bli totalt ydmyket av Tyskland, ville det vært godt nok til at Peg ville blitt fjernet? Og hva skal egentlig til for at udugelige Semb skal bli fjernet? |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 31.08.2016 20:50 Post subject: |
|
|
| DonQuiote wrote: | Bragdene fra 90 tallet fremstår som sterkere og sterkere.
|
Tviler på om vi noen gang kommer til å oppleve noe slikt igjen. Glad jeg opplevde glansperioden under Drillo og Semb. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.08.2016 22:02 Post subject: |
|
|
Høgmo klager på få treningskampdatoer og kvitterer med å bytte i stykker laget dermed null verdi med denne kampen. Han bruker også alle byttene som unnskyldning etter kampen. Tåkefyrsten er ikke riktig rett!!! Han roter med mange spillere, ulike formasjoner osv - bare tulliball........
Enig i at det er mange andre inkompetente folk i NFF - jeg skjemmes av NFF!!!! NFF=elendig omdømme |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 31.08.2016 22:39 Post subject: |
|
|
Per Mathias Høgmo.... Eller Gale-Mathias. Så dårlig har jeg aldri sett det norske landslaget.
Det sier litt.
Det var bedre den siste Drillotiden. Det sier mer.
Åh! som vi trenger en god trener. Høgmo kan sikkert undervise på kunsthøyskolen. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 31.08.2016 22:44 Post subject: |
|
|
Peg er i hverfall ikke bekymra
Det er jo tross alt bare en treningskamp mot storlaget Hviterussland. Bare vent til vi møte superlagene som Fiji og Tahiti. Da skal vi vise hvor gode vi er med uavgjort _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 31.08.2016 23:56 Post subject: |
|
|
Per må gå _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 01.09.2016 00:14 Post subject: |
|
|
| Det som burde bekymre NFF mest er at ingen bryr seg om det landslaget her. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 01.09.2016 00:20 Post subject: |
|
|
| Det blir fullt hus og utsolgt (og har vært det lenge) når det teller på søndag mot Tyskland. Får de et godt resultat der skal du se det tar av med snakk om medaljer hos Høgmo og masse entusiasme i folket. |
|
| Back to top |
|
 |
Bjorn Proff
|
Posted: 01.09.2016 00:55 Post subject: |
|
|
Ingen bryr seg om landslaget, halvparten av folka på landslaget er ikke Norske engang. Da vil nok ikke de som faktisk er Norske bry seg særlig om laget heller.
Mercenaries, you get what you pay for.
Heia Island, de legger ned innsats langt over "paygrade", mon tro hvorfor. :p |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 01.09.2016 05:25 Post subject: |
|
|
Halvparten ikke norske? Forklar. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 01.09.2016 05:28 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | Hvis vi skulle tape med syv-åtte mål og bli totalt ydmyket av Tyskland, ville det vært godt nok til at Peg ville blitt fjernet? Og hva skal egentlig til for at udugelige Semb skal bli fjernet? |
Brasil tapte 7-1 for Tyskland i VM. To år senere slo de Tyskland i OL. Say no more...... |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 01.09.2016 06:39 Post subject: |
|
|
OL teller ikke. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
Posted: 01.09.2016 08:36 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Halvparten ikke norske? Forklar. |
Tror han mener at det er noen sånn derre svartinger på laget. |
|
| Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
Posted: 01.09.2016 08:40 Post subject: |
|
|
| hansern wrote: | | Attaboy wrote: | | Hvis vi skulle tape med syv-åtte mål og bli totalt ydmyket av Tyskland, ville det vært godt nok til at Peg ville blitt fjernet? Og hva skal egentlig til for at udugelige Semb skal bli fjernet? |
Brasil tapte 7-1 for Tyskland i VM. To år senere slo de Tyskland i OL. Say no more...... |
Hehe, tamt argument. Om du var seriøst.
Husker en overskrift i avisa, Neymars store revansje over Tyskland. Tror tyskera velger 7-1 og påfølgende VM-gull 100 av 100 ganger, enn at juniorlaget deres tapte i OL. Men nok off-topic fra meg nå. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 01.09.2016 08:52 Post subject: |
|
|
Hvordan er tradisjonen for å sparke trenere midt i en kvalik? Sitter med et inntrykk av at vi har tradisjon for at de blir ut gjeldende kvalik (og mesterskapet som hører til, hvor vi da som regel ikke er med).
Jeg hadde 0.0 tro på Perry når han kom for 2. gang, og jeg har hele veien hatt samme tro på Peg. Jeg våger påstanden at landslaget ikke vil ha NOEN varig fremgang til tross for betydelig mengde råtalent på spillerfronten før vi bytter trener.
Hvem som skal være landslagssjef vet jeg ingenting om. Nordlie? Rekdal? Skullerud? Man kan få utslett av alternativene.
Men dette kommer ikke til å bli bedre med Høgmo. Det er ikke gjetting. Det er så åpenbart at jeg ikke trenger å bli kalt klarsynt når historien gir meg (og maaaange andre) rett. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 01.09.2016 08:57 Post subject: |
|
|
| smogli wrote: | | Mustrum Ridcully wrote: | | Halvparten ikke norske? Forklar. |
Tror han mener at det er noen sånn derre svartinger på laget. |
Spiser dem kebab til frokost også eller? Noen må ringe Sylvi _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Humma Proff

|
Posted: 01.09.2016 09:04 Post subject: |
|
|
| Bjorn wrote: | Ingen bryr seg om landslaget, halvparten av folka på landslaget er ikke Norske engang. Da vil nok ikke de som faktisk er Norske bry seg særlig om laget heller.
Mercenaries, you get what you pay for.
Heia Island, de legger ned innsats langt over "paygrade", mon tro hvorfor. :p |
Artig, er Norsk med stor forbokstav den nye 88-slangen for "hvit"? Ellers har du vel god kontroll på stamtavlene til de andre alternativene, sånn at vi kan forsikre oss om at vi finner slekta i Heimskringla? |
|
| Back to top |
|
 |
|