View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MikkelBille Proff
|
Posted: 11.08.2016 01:06 Post subject: |
|
|
Det var jo to budskap i ryktet. Oppfattet at du avkreftet at Forren var aktuell. Men nå er det altså det med at han blir best betalt. Det trodde ikke jeg heller. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.08.2016 13:28 Post subject: |
|
|
Såvidt meg bekjent befinner det seg ikke noe konkret kontraktsforslag på bordet til Vegard fra Rosenborg.
Angående samtaler så ble det sagt noe som at grunnet kontraktssituasjonen så har man snakket litt med forskjellige folk, så tolker det dit at noen fra oss har sondert terrenget. (siden det ble sagt på den måten)
At han skal bli vår best betalte spiller kan jo være om vi eventuelt hadde signert ham på free transfer å sign-on fee blir bakt inn i lønnspakken. men at han får høyest grunnlønn tror jeg ingenting på, og sokkene skal spises om så skjer! det har jeg lovet!
Er fremdeles overbevist om at Klubben har bedre alternativer på blokka.
Men understreker at jeg ikke har snakket med Forren selv om saken, men stukket nesen litt langt frem for å fiske info som jeg kan dele med utsultede RBK-fans  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 28.08.2016 19:26 Post subject: |
|
|
Forren har fått et drømmetilbud fra Besiktas. Forstod ikke helt hva slektningen hans mente med 18 mill - om det var årslønn eller sign on fee. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 28.08.2016 23:56 Post subject: |
|
|
18 millioner kroner eller lire? Hvor mange kebabs får man for det? |
|
Back to top |
|
 |
Bjorn Proff
|
Posted: 29.08.2016 00:02 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | 18 millioner kroner eller lire? Hvor mange kebabs får man for det? |
Mye koster en pent brukt Abrams M1 i Tyrkia?
Er vel et vitkigere spørsmål. ;P |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.08.2016 12:24 Post subject: |
|
|
haha Bjørn
Men kan være riktig for Vegard det her, få sikret seg litt og samtidig fått nye utfordringer andre steder enn her  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Bjorn Proff
|
Posted: 29.08.2016 14:57 Post subject: |
|
|
Spørs om han er bedre til fotball enn risikosport. :p |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 29.08.2016 16:47 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | 18 millioner kroner eller lire? Hvor mange kebabs får man for det? |
Med prisen av en kebab satt til 12-18 lire * så får man 1-1,5 millioner kebaber hvis det er snakk om 18 millioner lire. Hvis det er snakk om 18 millioner kroner snakker vi 50614629 lire, eller 2811923- 4217885 babb.
Med tanke på at Forren sikkert er vant til en viss standard så ligger vi vel i nedre sjikt når det gjelder antall babb, men i verste fall snakker vi om 1 million / 365 = 2739 babb per dag.
* http://www.doyouknowturke...rice-list/ |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 29.08.2016 17:37 Post subject: |
|
|
I alle fall ikke 18 millioner lire. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 29.08.2016 18:04 Post subject: |
|
|
For 2739 babb dagen ville jeg hoppet på første fly. Madammen ville sikkert være mere skeptisk dog. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.08.2016 18:13 Post subject: |
|
|
18 mill kr ja. Tipper at det egentlig er 2 mill euro tilbudet er på og det er vel sånn ca 18 mill kr. Viss det er sign on fee på dette beløpet(evt deler av det) lukter det vel januarovergang. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.08.2016 20:07 Post subject: |
|
|
Lukter bullshit, spør du meg. Forren ønsker seg til utlandet, men av familiære årsaker til land som er nære Norge både geografisk og kulturelt. Altså er England, Belgia, Nederland og Frankrike typiske land som kan være aktuelle. Tyrkia har vel passert Russland og Ukraina som det "verste" stedet å dra til i løpet av 2016. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.08.2016 22:27 Post subject: |
|
|
Slett ikke sikkert at Forren får noen tilbud fra gode ligaer med mye penger... Tyrkiske klubber og myndigheter passer godt på fotballspillerne. |
|
Back to top |
|
 |
Humma Proff

|
Posted: 29.08.2016 22:52 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Lukter bullshit, spør du meg. Forren ønsker seg til utlandet, men av familiære årsaker til land som er nære Norge både geografisk og kulturelt. Altså er England, Belgia, Nederland og Frankrike typiske land som kan være aktuelle. Tyrkia har vel passert Russland og Ukraina som det "verste" stedet å dra til i løpet av 2016. |
..for å spille fotball, regner jeg med du mener. Selv om jeg ikke tror millionlønnede fotballspillere verken merker noe særlig til eller bryr seg særlig om Erdogans politiske powerplay.
Hvis du derimot tror Tyrkia er det verste stedet å dra til per nå generelt, vil jeg i tillegg til Ukraina tipse deg om land som Syria, Irak, Afghanistan, Mexico, Nigeria, Yemen, Pakistan, Palestina, Sør-Sudan, Sudan, Egypt og Libya, for å nevne noen. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.08.2016 23:00 Post subject: |
|
|
Godt poeng, Humma
Spørs om Forren og Linnes har snakket litt om saken. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 29.08.2016 23:34 Post subject: |
|
|
Jeg tror nok også at kosmopolitiske Istanbul framstår som tryggere og mere opplyst enn den asiatiske majoriteten av Tyrkia. Så det er sikkert lettere å si ja til Besiktas enn Trabzonspor.
Men om Forren drar ned dit, så varer det neppe lengre enn oppholdet hans i Hampshire. |
|
Back to top |
|
 |
Org45 Junior
|
Posted: 30.08.2016 08:16 Post subject: |
|
|
Humma wrote: | Hedon wrote: | Lukter bullshit, spør du meg. Forren ønsker seg til utlandet, men av familiære årsaker til land som er nære Norge både geografisk og kulturelt. Altså er England, Belgia, Nederland og Frankrike typiske land som kan være aktuelle. Tyrkia har vel passert Russland og Ukraina som det "verste" stedet å dra til i løpet av 2016. |
..for å spille fotball, regner jeg med du mener. Selv om jeg ikke tror millionlønnede fotballspillere verken merker noe særlig til eller bryr seg særlig om Erdogans politiske powerplay.
Hvis du derimot tror Tyrkia er det verste stedet å dra til per nå generelt, vil jeg i tillegg til Ukraina tipse deg om land som Syria, Irak, Afghanistan, Mexico, Nigeria, Yemen, Pakistan, Palestina, Sør-Sudan, Sudan, Egypt og Libya, for å nevne noen. |
Veldig strengt mot Mexico detta, ellers et godt poeng. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 30.08.2016 09:20 Post subject: |
|
|
Jo, litt strengt er det nok men mexere jeg kjenner sier at det har blitt jævlig heavy de siste årene. Spesielt i byer og landsdeler der det har vært tryggt før. Litt småkjipt når regeringen og snuten samarbeider med kartellene og henretter studenter. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.08.2016 10:05 Post subject: |
|
|
Humma wrote: | Hvis du derimot tror Tyrkia er det verste stedet å dra til per nå generelt, vil jeg i tillegg til Ukraina tipse deg om land som Syria, Irak, Afghanistan, Mexico, Nigeria, Yemen, Pakistan, Palestina, Sør-Sudan, Sudan, Egypt og Libya, for å nevne noen. |
Om det ikke kom tydelig nok fram, så snakker jeg om Europa. Det er helt urealistisk at Forren skal dra til Asia eller Afrika med de kravene jeg nevnte (nærhet til familien, kulturet og geografisk). Selvfølgelig finnes det nasjoner på verdensbasis som er verre enn Tyrkia, men i Europa er de særdeles lite attraktive for folk som har trygghet som viktigste krav. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.08.2016 10:11 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Slett ikke sikkert at Forren får noen tilbud fra gode ligaer med mye penger... |
Selvfølgelig ikke. Det er nettopp derfor det er høyaktuelt å forlenge med Molde eller dra til Rosenborg. Han har tidligere nevnt spesifikt Russland og Tyrkia som steder han ikke vil spille. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 30.08.2016 14:54 Post subject: |
|
|
RBK og Molde har nok ikke penger eller sportslig nivå til å friste Forren antar jeg. En storklubb i Tyrkia oppfyller begge deler. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 30.08.2016 15:19 Post subject: |
|
|
Ja. Men det er ingen fare for at de gir han spilletid. Så han kommer vel rekende oppover etter et halvt års tid. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.08.2016 15:35 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | RBK og Molde har nok ikke penger eller sportslig nivå til å friste Forren antar jeg. En storklubb i Tyrkia oppfyller begge deler. |
Ja, men du ser bort ifra at Forren ikke vil til Tyrkia. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 30.08.2016 15:46 Post subject: |
|
|
Men uansett, Forren kommer ikke og skal ikke til RBK!
RBK trenger en helt annen stoppertype og det er med hurtighet og som er bra med ball.
Glem Forren og slett tråden!!! _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 30.08.2016 16:55 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Ja. Men det er ingen fare for at de gir han spilletid. Så han kommer vel rekende oppover etter et halvt års tid. |
Ja, og mye rikere
Enig i at Forren kan holde seg borte fra RBK av grunner som er nevnt tidligere i tråden. |
|
Back to top |
|
 |
|