|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 16.08.2006 23:46 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | En helt grei kamp av Norge, ikke supert, men langt fra dårlig. En skam av trenerne å ikke la Braaten komme inn før, han skulle kommet inn tvert på 1-1. Min vurdering av spillerne i dag:
Morten Gamst Pedersen - 6
Bra kamp. Presise dødballer, god pasningsfot. Herlig mål. Blir litt usynlig utover i andre omgang.
|
Morten må jeg si skuffet meg igjen i en landskamp! Har noen helt elendig dødballer! Meget skuffende, selv en 3divisjons-spiller klarer å slå bedre!
For øverig, en fin fin kamp ble imponert av Solskjær, han fortjener skryt! Er glad jeg var i Ullevaal å så på!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.08.2006 09:09 Post subject: |
|
|
Synes ikke Myhre fortjener skylda. Han kunne tatt skuddet, men forsvaret var ikke akkurat patent før skuddet kom heller. En skylddeling er vel det mest riktige her, selv om det er ganske så uinteressant.
Jeg har fortsatt en slags skuffelse i kroppen etter kampen; vi kunne ha vunnet den, men jeg kan ikke klage. Synd at kanonskuddet til Riise ble reddet. Det hadde vært et bra punktum, det... |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 17.08.2006 21:32 Post subject: |
|
|
Tenk deg da, fy faen da hadde jeg blitt glad!
Men fint at Solskjær fikk viljen sin!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.08.2006 12:24 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Solskjær er veldig god, håber han holder sig skadefri. Braaten bør komme ind i andre, synes ikke Strømstad er god nok på højrekanten. Han kan evt. tage Martin Andresens plads, som ikke har overbevidst.
Forsvaret vores sliter, jeg synes ikke hverken Hagen eller Hangeland har vidst noget som forsvarer en plads i første 11'eren. |
Off topic:
Men siden De skryter av Solskjær så vil jeg gjerne skryte av Gravesen, han ar Stor mot Polen (Dette er ikke en lilleputtnasjon)! Han hadde 2 flotte assister! Den ene var jo et meget flott innlegg, det andre var overblikk som er ren verdensklasse, for en stikker han sendte, Nydelig passning!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |