English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Norge - Brasil
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 16.08.2006 23:46    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
En helt grei kamp av Norge, ikke supert, men langt fra dårlig. En skam av trenerne å ikke la Braaten komme inn før, han skulle kommet inn tvert på 1-1. Min vurdering av spillerne i dag:

Morten Gamst Pedersen - 6
Bra kamp. Presise dødballer, god pasningsfot. Herlig mål. Blir litt usynlig utover i andre omgang.

Morten må jeg si skuffet meg igjen i en landskamp! Har noen helt elendig dødballer! Meget skuffende, selv en 3divisjons-spiller klarer å slå bedre! Tommel'n ned

For øverig, en fin fin kamp ble imponert av Solskjær, han fortjener skryt! Tommel'n opp! Er glad jeg var i Ullevaal å så på! Wink
attach
Forumsjef

PostPosted: 17.08.2006 09:09    Post subject: Reply with quote

Synes ikke Myhre fortjener skylda. Han kunne tatt skuddet, men forsvaret var ikke akkurat patent før skuddet kom heller. En skylddeling er vel det mest riktige her, selv om det er ganske så uinteressant.

Jeg har fortsatt en slags skuffelse i kroppen etter kampen; vi kunne ha vunnet den, men jeg kan ikke klage. Synd at kanonskuddet til Riise ble reddet. Det hadde vært et bra punktum, det...
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 17.08.2006 21:32    Post subject: Reply with quote

Tenk deg da, fy faen da hadde jeg blitt glad! Very Happy
Men fint at Solskjær fikk viljen sin! Smile
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 18.08.2006 12:24    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Solskjær er veldig god, håber han holder sig skadefri. Braaten bør komme ind i andre, synes ikke Strømstad er god nok på højrekanten. Han kan evt. tage Martin Andresens plads, som ikke har overbevidst.
Forsvaret vores sliter, jeg synes ikke hverken Hagen eller Hangeland har vidst noget som forsvarer en plads i første 11'eren.

Off topic:

Men siden De skryter av Solskjær så vil jeg gjerne skryte av Gravesen, han ar Stor mot Polen (Dette er ikke en lilleputtnasjon)! Han hadde 2 flotte assister! Den ene var jo et meget flott innlegg, det andre var overblikk som er ren verdensklasse, for en stikker han sendte, Nydelig passning! Tommel'n opp! Wink
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb