| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brady Veteran

|
Posted: 16.08.2006 17:03 Post subject: |
|
|
| rbkjoachim wrote: | | Og si at: "Hei, jeg er en 16 år gammel gutt som heter Joachim. Kan dere være så snille å legge inn et bud på en spiller som heter Per Nilsson, han spiller for Odd, han koster bare 15 millioner!"? Nei du, trokke Bratseth er så lett å overtale! |
Du kan jo gå inn på brakka i morra, si at du er den nye Messiahs og forlange å snakke med Bratseth.
Et must her er sandaler og en parykk med langt hår, hvis du ikke har fra før. Det vil også hjelpe på om du får lurt med deg noen 4-5 år gamle unger inn som kan holde deg i hånda. På overkroppen bør du ha en grønn-hvit Werder Bremen-skjorte som du har fått noen til å tegne et elghode foran på.
Litt tunge-tale mellom utsagnene om at du er den nye Messiahs og ropene på Bratseth vil heller ikke være å forakte.
Lykke til.....  |
|
| Back to top |
|
 |
rbkjoachim Junior

|
Posted: 16.08.2006 17:24 Post subject: |
|
|
Her er mine krav som den nye Messiahs: du (Brady) fikser flybillett fra Oslo til Trondheim, Troll-limmo (her må du kanskje stå i litt i og med at det finnes få av dem i hele verden, du må kjøpe 2 stykker og sveise dem sammen til en limmo, plastelina funker ikke når du skal sette de sammen, da knekker bilen når den går over 200km/h) som kjører meg direkte til brakka, alle effekter og 5-åringene! Når jeg (den nye Messiahs) har overtalt Bratseth til å legge inn budet på 15 millioner på Per Nilsson, skal jeg ha en hummer-limmo som venter på meg utenfor brakka, i den skal det være en Dolly Dimples pizza, 1,5L Cola og 2 blonde glamourmodeller, limmoen kjører en rundtur på 3-4 timer før den kjører til flyplassen, der står du (Brady) klar med en signert RBK-skjort av alle på RBK's A-lag (nei, det skal ikke være Høgmo sin autograf på) og en flybillet til Oslo! _________________ Vi e alltid med Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.08.2006 17:29 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | [Hva mener du med å prestere i Uefa-cupen?? Hvor langt gikk Brøndby i Uefa-cupen ifjor/for ifjor da??  |
Hvad jeg mener? Det jeg skriver selvfølgelig. At han har præsteret på et højt niveau i UEFA-cuppen og på landslaget. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 16.08.2006 17:29 Post subject: |
|
|
| rbkjoachim wrote: | | 2 blonde glamourmodeller |
Jeg forstår ikke greia med at jenter er nødt til å være blonde for å være pene...  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.08.2006 17:30 Post subject: |
|
|
Og nu tilbage til topic, please. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
rbkjoachim Junior

|
Posted: 16.08.2006 19:26 Post subject: |
|
|
Beklager Harald, kunne ikke dy meg å fortsette på Brady sin ville historie. Men over til topic, har RBK i noen sammenheng nevnt at Pelle Nilsson KAN være et aktuelt kjøp i det hele tatt? Er mulig jeg ikke har sett det, det skal sies. Men om de ikke har gjort synes jeg det er merkelig, han er jo akkuratt den midtstopperen RBK leter etter, han er knallgod! _________________ Vi e alltid med Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 16.08.2006 19:42 Post subject: |
|
|
Det de store klubbene ute i Europa har er jo gode offensive midtstoppere, de fleste angrepene starter med forsvarerne, istedenfor Riseth som poler ballen så langt han klarer, og hvis en Rbk spiller får den og scorer sier han at det var akkurat det han prøvde på.., særlig Pelle/Per Nillson ser ut til å være en god offensiv midtstopper (Vet at Riseth scoret mot vålerenga) som rbk kanskje trenger.. hadde ikke hatt imot pelle nillson og mika koppinnen i vårt midtforsvar.
Man kan godt si fram og tilbake at Bjørn tore Kvarme og Riseth er kjeeempe gode. Det ville ikke jeg gjort, begge er trege, og når en spiller av så "stort" kalliber som Abiodun for Ham kam, leker karrusell med stopperne er det TYDLIG at vi må ha en/to bedre midtstoppere en de som er der.
NÃ¥ er endelig Mika Koppinnen skade fri, men hvor lenge varer det?
Hva budskapet er?
Jeg mener ikke, løp og kjøp Pelle Nillson, men jeg mener tydlig noe bør gjøres. Og Pelle Nillson har vært god, så hvorfor ikke? Og når vi er rikeste klubben i norden.. hvorfor kjøpe en middels god spiss fra Burkina Faso?
Spør meg ikke. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 16.08.2006 21:06 Post subject: |
|
|
| RbkUrge wrote: | ..når vi er rikeste klubben i norden.. hvorfor kjøpe en middels god spiss fra Burkina Faso?
Spør meg ikke. |
Fordi middels spisser fra Burkina Faso harmonerer bedre med prisatsene Bratseth opererer med, i forhold til spillere av topp nordisk klasse.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.08.2006 21:19 Post subject: |
|
|
| Vi er ikke den rikeste klubben i Norden heller.. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 16.08.2006 21:25 Post subject: |
|
|
Nei, det er nok FCK, ja, selv om jeg hater å innrømme det.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 16.08.2006 21:27 Post subject: |
|
|
Hvordan kan Fck ha mer penger? Når Rosenborg har nesten vært med flest ganger i CL på rad i hele europa? Hvor er det FCK får sine inntekter? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 16.08.2006 21:30 Post subject: |
|
|
Foretningsdriften på si, alle konsertene og slikt, bl. a.
Dessuten har de vel en mer velstående eier/direktør i utgangspunktet også.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.08.2006 22:55 Post subject: |
|
|
Vet ikke om det er det at direktøren er så rik selv så mye som det er at Don Ø er et finansgeni!
Sjelløs, men et finansgeni. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 17.08.2006 00:11 Post subject: |
|
|
| RbkUrge wrote: | Hva budskapet er?
Jeg mener ikke, løp og kjøp Pelle Nillson, men jeg mener tydlig noe bør gjøres. Og Pelle Nillson har vært god, så hvorfor ikke? Og når vi er rikeste klubben i norden.. hvorfor kjøpe en middels god spiss fra Burkina Faso?
Spør meg ikke. |
Men det som er positivt er jo at RBK vet dette (med midtstopperkrisa) og har deretter prøvd å kjøpe Mickael Antonson og Mickael Nilsson (BK) uten å få napp! Så de vet om problemet og har sikkert allerede spurt Odd-ledelsen om et kjøp, men jeg har en føelse av at RBK-ledelsen gir litt for lett opp! Så vi Odd-ledelsen har sagt at vi selger ikke til en norsk rival, så tror de det er over, uten at de prøver å overbevise dem!
Ps: Min mening og en liten føelse jeg har!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.08.2006 09:53 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | | prøvd å kjøpe Mickael Antonson og Mickael Nilsson (BK) uten å få napp! |
Har vi det? Var det ikke Karl Svensson, da? |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 17.08.2006 16:27 Post subject: |
|
|
Han her burde være innenom vår pengesekk. Ung offensiv back som vi eventuelt kan låne med oppsjon på kjøp.
http://www.united.no/inde...s_paa_laan
PS: Etter nyttår altså. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 17.08.2006 17:48 Post subject: |
|
|
Og så går vi off-topic med 4. grads forhør om hvorfor folk surfer innom united.no!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 17.08.2006 19:58 Post subject: |
|
|
Innenfor pengesekken: Muligens
Interessert i å komme hit: Neppe
Man U interessert i å låne ham til oss: Hell no!
God nok for Rosenborg: Jeg har mine tvil
Summa-sumarum: Nja..skeptisk
Og hva faen er det som er så ille om folk surfer innom United.no, da, Recon? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 17.08.2006 20:03 Post subject: |
|
|
Faen ta deg baadshah. Du har ødelagt hele forumets forhold til smileys nå!!!  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 17.08.2006 21:10 Post subject: |
|
|
| Fjern denne delen: "s forhold til smileys nå" og du har et sant utsagn. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 17.08.2006 22:28 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Baadshah/Tab wrote: | | prøvd å kjøpe Mickael Antonson og Mickael Nilsson (BK) uten å få napp! |
Har vi det? Var det ikke Karl Svensson, da? |
Beklager De har helt Rett!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 17.08.2006 22:31 Post subject: |
|
|
| VerneTroyer wrote: | Innenfor pengesekken: Muligens
Man U interessert i å låne ham til oss: Hell no!
God nok for Rosenborg: Jeg har mine tvil
Og hva faen er det som er så ille om folk surfer innom United.no, da, Recon? |
Min vudering!
Innenfor pengesekken: Det er han nok, men RBK-ledelsen kommer aldri til å betale summen!
Man U interessert i å låne ham til oss: Hvorfor ikke, Lyn får jo også spillere!
God nok for Rosenborg: Helt klart, en eller to klasser over Basma!
http://www.united.no/inde...s_paa_laan
Manager for Rangers - Paul Le Guen er godt fornøyd med å ha fått Bardsley til klubben.
"Jeg er veldig fornøyd med at Phil Bardsley har signert" fortalte han til Rangers offisielle hjemmeside.
"Jeg var på Old Trafford i fjor når United møtte Benfica - Bardsley spilte den kampen og han imponerte meg".
Paul Le Guen - Lyon-legende vant seriemesterskapet 5 år på rad!
Ps: Beklager Recon!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 18.08.2006 08:25 Post subject: |
|
|
Forskjellen her er at Lyn og Viking lånte Mads Timm, en spillere som stort sett spilte på reserve- og ungdomslaget, og som har et eneste innhopp på a-laget (riktignok i CL, men likevel), mens denne mannen du gjetrne hadde sett i svart og hvitt har omtrent samme posisjon i United som Nordvik og Co. har i Rosenborg, altså akkurt på nippet til å slå seg inn i a-lagstroppen (Og som spilte en hel drøss med kamper for nettopp a-laget i fjor, spesielt så lenge de hang med i Europa).
Viking hadde forøvrig Roy Hodgson som trener da de lånte Timm, og Lyn hadde vel akkurat rukket å ansette Mr. Berg, hvis jeg ikke tar helt feil. Slike faktorer må også taes med i betraktningen her..  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 18.08.2006 10:02 Post subject: |
|
|
Peg Mathias har jo bare kontakter i Moss og Trømsø (ser det ut til).  |
|
| Back to top |