| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var Rosenborgs beste spiller? |
| Adam Larsen Kwarasey |
|
5% |
[ 6 ] |
| Jonas Svensson |
|
3% |
[ 4 ] |
| Tore Reginiussen |
|
8% |
[ 10 ] |
| Holmar Eyjolfsson |
|
1% |
[ 2 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
19% |
[ 22 ] |
| Mike Jensen |
|
10% |
[ 12 ] |
| Anders Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
1% |
[ 2 ] |
| Pål André Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Christian Gytkjær |
|
38% |
[ 44 ] |
| Yann-Erik de Lanlay |
|
10% |
[ 12 ] |
|
| Total Votes : 114 |
|
| Author |
Message |
trundelag Senior
|
Posted: 02.08.2016 19:52 Post subject: |
|
|
| Ser vi er slitene, men syns AOPEL bare blir dårligere og dårligere! Dette tar vi!! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
Gytkjær misbruker en god mulighet, kunne sluppet ballen forbi seg til Midtdsjø i bedre posisjon etter en pasning fra Helland, men klønet det til og mistet ballen. <-- fra adressa
Bolleknegten har bra innsats i varmen, men det der oppsummerer jo hans prestasjoner i første omgang.
Forøverig kan ikke Helland spille om vi skal forsvare oss, han ser på at mannen rett ved siden av ham tar ned ballen, han er for treg i reaksjonen i press og selv om han har bra dødballfot så gjør han ikke jobben bra nok defensivt og i press... Selvfølgelig noe bra fra ham også, men men.
Jensen virker "av" i dag, holder seg på knærne, mister baller, upresis. Konradsen spiller farlig også. Ikke akkurat toppnivå guttene leverer på.
Mest fornøyd med Forsvarsfireren i første omgang, det og Yanni som viser skills når han ENDELIG får ballen :p
Tror vi må opp noen hakk hvis ikke frykter jeg at vi ryker. vil IKKE ha ekstraomganger i denne varmen. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
|
|
Midtsjø å konradsen må ut. La gytkjær tømme seg i 25 minutter til før vi setter inn mush.
Like egentlig ikke det jeg ser å tror det blir totalkollaps å 2-0-tap i andreomgang.
Håper på ett bedre resultat så klart. |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
|
|
| SuperTimCahill wrote: | | Brødsmula wrote: | | Stokke er RBK's desidert beste så langt. Klasse! |
Beste kommentatoren i Norge by far!! |
Tiltredes. Ingen over-ingen ved siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
|
|
Dersom det er Sogndal/Mjøndalen-taktikk mot oss som gjelder, har det jo egentlig fungert ganske bra. Vi har riktignok ikke fått til nok overganger.
Ellers er jo lavt tempo og drøying forholdsvis greit, så lenge vi ikke slipper inn. Det er jo ikke vanskelig å terge på seg verken spillere, trenere eller publikum i Nicosia. Makan til sutrete gjeng skal man lete lenge etter. |
|
| Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 02.08.2016 19:53 Post subject: |
|
|
| Faen som jeg svetter, og jeg sitter! |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 02.08.2016 19:54 Post subject: |
|
|
Enig med de som sier at Gytkjær har vært overaskende bra.
Han får ballen helt alene, men klarer å holde på den, og sende den videre.
Synd han ikke slapp den gjennom til Midtsjø..
Men den som kritiserer Gytkjær i denne omgangen har umulig kunne sett den samme omgangen som meg... _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
|
|
Gi meg et par trommestikker, så skal jeg ta verdens kjappeste trommesolo. Faen som jeg skjelver. Sjelden vært så nervøs.
Ser ikke kampen, men gi nå Bakenga andreomgangen. Vi trenger en bakromsspiss, for APOEL må satse om de ikke får mål de første 15-20 minuttene av andreomgang.
Noen som kjapt kan fortelle hvordan kampen har vært? Ser enkelte ikke-RBK-supportere på VGD skrive at RBK gjør en fin bortekamp i Europa, men det virker langt farligere her inne. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
|
|
En stor utfordring for oss er at vi må ha mye tempo og bevegelse for å virke.
Forutsetningene for det er små i dag.
Dermed blir det litt sånn Rosenborg gjør ting de ikke kan. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner.
Last edited by eksil on 02.08.2016 19:55; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 02.08.2016 19:55 Post subject: |
|
|
| Mighty wrote: | | Herlighet da gutta! Noen som tydeligvis er fora med for mye taktikk og skremselspropoganda. Fotball er fotball, spill fotball! Gå på løp, gjør hverandre ledig. Tør å hold på ballen istedet for å pælme den vekk. |
insjallah! amin! |
|
| Back to top |
|
 |
rbkfan7878 Junior

|
|
|
Med de målsjansene hadde de ligget under mot et bedre lag.
Er bare APOELs ineffiktivitet som gjør at RBK fortsatt har en sjans. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
|
|
Jeg synes faktisk at Skjelvik har vært okej. Han er to forskellige spillere med og uten ball, og det kommer tydelig fram her.
Ellers trengs det fart på topp. Dølle er rask. Helland og Gyt jobber bra, men mangler fart. Med ordentlig bakromstrussel kunne vi fort hatt et par mål her. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 02.08.2016 19:56 Post subject: |
|
|
Om vi rir denne av i andre, da er det bare å takke høyere makter. Gutta ser ut som om de allerede er i ekstraomganger _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
pesa13ac Junior

|
|
|
Enig med det som blir sagt om Gyt. Han er god med ball i beina. Eneste som er dumt det har tatt en hel vårsesong å se han ha ball i beina i det hele tatt.
Last edited by pesa13ac on 02.08.2016 19:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
|
|
| Vi ligger lavt og har egentlig grei kontroll. De fleste mulighetene Apoel har fått kommer etter direkte hodemist av våre spillere. Skjelvik og Konradsen i første rekke. Mangler intensitet i midtbaneleddet. Spesielt Jensen og Midtsjø ser ut som de skal stå å forsvare hele tiden. Sjeldent opp i presset og evner ikke å holde på ballen. Midtstopperne bra. Svensson litt under pari faktisk, mister markeringen sin på den enorme sjansen mot slutten der. de Lanlay og Gytkjær bra, Helland helt grei. |
|
| Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
|
|
| Dew wrote: |
Noen som kjapt kan fortelle hvordan kampen har vært? Ser enkelte ikke-RBK-supportere på VGD skrive at RBK gjør en fin bortekamp i Europa, men det virker langt farligere her inne. |
60-40 ballbesittelse vil jeg tro til APOEL.
Apoel er upresise, men skaper farlige sjanser med innlegg fra høyrevingen. Annet enn det har det vært litt forsvarskluss som har kapt sjanser.
Apoel kjører kampen uten å skape de helt store sjansene.
Midtbanen vår er usynlig, ellers gjør laget en god kamp med tanke på utgangspunktet. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 02.08.2016 19:57 Post subject: |
|
|
| rbkfan7878 wrote: | Med de målsjansene hadde de ligget under mot et bedre lag.
Er bare APOELs ineffiktivitet som gjør at RBK fortsatt har en sjans. | Mot et bedre lag hadde Apoel også ligget under pga deres ikke spesielt imponerende forsvar. |
|
| Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 02.08.2016 19:57 Post subject: |
|
|
Gytkjær har vel vært banens beste i første omgang. Han er der ballen kommer på hvert oppspill, holder på den og får spilt videre. Løper og jobber hardt. Noen blir aldri fornøyde  _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 02.08.2016 19:58 Post subject: |
|
|
Jeg så aldri kampen mellom Maccabi og RBK. Nå skjønner jeg hva alle snakker om...
Men faen så dårlig spillerne er i duellspillet i dag. Det er akkurat som om de tror de ikke kan gå på andreballen om de ikke selv vant duellen?!
Forøvrig stemmer jeg for Gersbach inn - flytte opp Skjelvik - Dølle over på høyre - Helland ut, i tillegg til Villmann inn for Midtsj.
Last edited by Juch on 02.08.2016 19:58; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
|
|
Helt fryktelig kamp å se på. Ulidelig. Hvor lenge unngår vi baklengs? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
|
|
| hello wrote: | | Jeg FATTER ikke hvordan det er mulig å kritisere Gytkjær etter denne omgangen her. Han er tett på lagets best. Jobber rævva av seg på topp, holder på ballen, ekstremt viktig oppspillspunkt og forstyrrer oppspillene deres hele tiden. Han er ikke utpå der for å løpe i bakrom. Det er de Lanlay og Helland sin jobb. Våkn opp da. |
Enig at Gyt gjør en god jobb, men vi ligger i en kompakt 4-5-1 med kantene trekt langt ned, de Lanlay og Helland har ikke noe ansvar for å løpe i bakrom. |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
|
|
Rosenborg virker kanskje noe nervøst.
Jeg synes ikke det har vært så dårlig, all den tid APOEL ikke har skapt noe som helst. Bortsett fra den ene sjansen, som forøvrig var offside.
Men de har ikke hadd noen klare 100% sjanser.
Jeg synes jeg så at APOEL virket noe mindre aggresive på slutten. Virket som Rosenborg fikk bedre tid med ballen. Dette kan kanskje være et tegn på at APOEL har gått ut i hundre for å få det ene målet de trenger. Den taktikken har så langt feilet, og de har da kjørt hard stil uten å få noe igjen for det.
Nå gjennstår det å se om Rosenborg klarer å ri av andre omgangen.
Jeg er utrolig nervøs.. huff.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
|
|
| moomoo wrote: | | Jensen virker "av" i dag, holder seg på knærne, mister baller, upresis. | Han holdt seg på knærne fordi han fikk en ball i mellomgulvet. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
Sier ikke Grytkjær har vært dårlig. han legger ned innsats! Men synes virkelig dette beviser at vi mangler en spiss, for offensivt er det veldig magre bidrag forruten hellands skudd som burde vært en cross mot Gytolainen.
Han løper mye og forstyrrer fint, men en spiss skal også fremstå som farlig offensivt, hvis ikke kan vi droppe spissen og heller spille med en terrier som fremskutt midtbanespiller.
Så om man skal se på innsats så fortjener Grytkjær BB for han løper som en helt. Mulig jeg har et forvrengt syn på spissrollen dog.. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
|
| Hvis Bakenga skal inn så må han inn på TOPP. Ikke ta ut De Lanlay som vi gjorde sist. De Lanlay er en av de få offensive truslene vi ahr i laget. I tillegg må Midtsjø byttes ut tidligere enn sist og få inn Matti. |
|
| Back to top |
|
 |
|