English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - APOEL
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 26, 27, 28  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens beste mot APOEL
Kwarasei
0%
 0%  [ 1 ]
Svensson
0%
 0%  [ 0 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 1 ]
Eyolfsson
0%
 0%  [ 0 ]
Skjelvikolini
66%
 66%  [ 87 ]
Jensen
3%
 3%  [ 5 ]
Konradsen
6%
 6%  [ 9 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 0 ]
Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Gytkjær
10%
 10%  [ 14 ]
deLanlay
6%
 6%  [ 9 ]
Bakenga
2%
 2%  [ 3 ]
Villmannsson
0%
 0%  [ 1 ]
Total Votes : 130

Author Message
Per
Proff

PostPosted: 27.07.2016 12:30    Post subject: Reply with quote

Hvis noen andre tilfeldigvis er i Praha, så vises kampen på Rocky O'Reillys!
Back to top
View user's profile Send private message
Driblevækk
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 12:55    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Driblevækk,
ser du bruker et kjent avatar-bilde, som også tidligere brukere på forumet har brukt. Så jeg stiller spørsmålet, har du gjort "come-back" her på forumet etter flere år i full stillhet Very Happy ?

Hehe, har allerede fått forespørsel her på melding fra flere om det samme, men det er ikke tilfelle altså! Smile Ivrig leser her inne som bare vil begynne å delta! Beklager skuffelsen ! Surprised
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 27.07.2016 12:59    Post subject: Reply with quote

Driblevækk wrote:
Over 8000 solgte. Lov å håpe på 4000 solgte i dag?

Solgt 1000 billetter de siste tre timene. Over 9000 nå.

Tipper vi ender på 11500.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
JB
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 13:08    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner ikke helt.. Det er så vanvittig mange pessimister her inne på forumet i forkant av kampen mot Apoel !!
Hva er greia liksom? Snakke laget sitt ned, og innta en slik negativ holdning på forhånd? Jeg blir bare oppgitt over enkeltes tankegang.
Dere kan da ikke ha så jævla dårlig tro på guttan våre?
Jeg gleder meg helt villt til kampen i kveld, og inntil det motsatte er bevist, har jeg ståltro på seier, og at dette går veien over to kamper.
Slutt å syt, og kom dåkker på kamp, i stedet for å sitte hjemme å uffe dere over alt som er galt fatt i vårt kjære RBK.

RBK RBK RBK
attach
Forumsjef

PostPosted: 27.07.2016 13:09    Post subject: Reply with quote

Ikke sååå mange:

Resultat?
Seier 81% [ 48 ]
Uavgjort 8% [ 5 ]
Tap 10% [ 6 ]
Antall stemmer : 59
Back to top
Driblevækk
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 13:12    Post subject: Reply with quote

Å antyde at vi får veldig tøff motstand i kveld er ikke det samme som og ikke ha tro på våre menn. Det må faktisk være lov å si at andre kanskje kan slå oss. Igjen, ikke fordi vi ikke har tro på våre, men fordi vi møter et godt lag.
Vegard2711
Legende

PostPosted: 27.07.2016 13:17    Post subject: Reply with quote

Spillmessig så tror jeg ikke APOEL er så mye bedre enn Norrköping, men de har jo noen spillere som kan gjøre ting på egenhånd som RBK må passe seg for.

Husker Ljuboja på Legia i 2012, han skilte seg fra resten av spillerne og sendte jo Legia opp i 1-0 før RBK klarte å snu kampen ved Reginiussen og DEN scoringen til Mix.

RBK traff bra på signeringene det sommervinduet (med unntak av Alas).
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 27.07.2016 13:29    Post subject: Reply with quote

APOEL go into the tie boosted by the double signing of Greek winger Giannis Gianniotas on loan from Olympiacos, who played for them last season from January, and veteran Belgian striker Igor de Camargo from Genk.

The only slight concern is over full-back Zhivko Milanov, who was unable to start last Tuesday’s match and did not train towards the end of the week either. Other than that, manager Thomas Christiansen has a clean bill of health going into Wednesday’s encounter.

(...)

While they have lost their last six away group matches in European competition, APOEL have lost just one of their last seven Champions League qualifying games. Five have resulted in draws and their last victory came last season at the same stage as Wednesday’s game, incidentally against Scandinavian opposition in Danish outfit FC Midtjylland.

However APOEL have a good record against Scandinavian teams in Europe. In eight meetings so far, they were eliminated just once, back in 1979.

Given Rosenborg’s prolific attack, Christiansen may decide to abandon his much favoured 4-1-4-1 team formation for a more defensive 4-2-3-1 with Vinícius Oliveira Franco or Costakis Artymatas partnering Nuno Morais in the midfield holding position.

Read more: APOEL ready for Rosenborg test in Champions League

Slovensk dommer: Slavko Vinčić

Trønder-Avisa:

Midtsjø tror trønderne har gode muligheter mot laget som var i kvartfinalen av Mesterligaen så sent som i 2011-12-sesongen.

- APOEL er godt lag med mange gode enkeltspillere, men vi er i en veldig god stim for tida, og har vist det siste året at vi har tatt store steg ute i Europa. Vi er best når vi er offensive, og går selvfølgelig ut for å vinne kampen på Lerkendal. Vi er avhengige av å få med oss et best mulig resultat til bortekampen, derfor skal vi naturligvis også være smarte defensivt, slik at vi slipper unødvendige baklengsmål, sier 22-åringen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
wendigo
Senior

PostPosted: 27.07.2016 14:06    Post subject: Reply with quote

Slavko Vinčić er forøvrig samme dommer som dømte oppgjøret mellom APOEL og Midtjylland i Danmark som endte med APOEL-seier. I oppgjøret ble det delt ut 2 gule kort, et til hvert lag. Mer statistikk pÃ¥ dommeren her.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 14:16    Post subject: Reply with quote

Liket at vi er offensive, men det er stor fare for at vi blir kontret i senk i dag. Vi mangler nok fortsatt kynismen vi trenger for å slå europeiske lag i øvre middelsjikt. APOEL kommer antakelig til å ligge lavt og satse på kontringer.
Back to top
Flaav
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 14:44    Post subject: Reply with quote

Er midtplassene på langsiden utsolgt eller ikke åpnet?
Back to top
TottoD
Proff

PostPosted: 27.07.2016 14:56    Post subject: Reply with quote

Nå bør de åpne sparebank1.
Back to top
KarlHeinz
Junior

PostPosted: 27.07.2016 14:56    Post subject: Reply with quote

Har kreert meg en brukerkonto så jeg kan hylle "WT62". Makan til innsikt skal man lete lenge etter. Savner innspill ang dagens kamp.

Nitrist at det bare er solgt ca 10k. Lov å håpe på 13?
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 15:21    Post subject: Reply with quote

Solgt 100 billetter på et kvarter nå. Det går unna.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 15:22    Post subject: Reply with quote

Det var sikkert ikke så forbanna mange flere innenfor portene mot fkh heller, og da "slapp" vel rundt halvparten å betale for billetten (sesongkort). Jeg synes salget er bra jeg. Fellesferie og ikke noe spesielt attraktiv motstander. Kort tid på å kjøpe billett også!
Back to top
TottoD
Proff

PostPosted: 27.07.2016 15:24    Post subject: Reply with quote

Nå er det bare "dårlige" billetter til salgs også. Mange som sitter å venter på en ledig langside.
Back to top
Micmac
Rutinert

PostPosted: 27.07.2016 15:25    Post subject: Reply with quote

MarcoVb wrote:
Nå er det bare "dårlige" billetter til salgs også. Mange som sitter å venter på en ledig langside.

Tror du de har åpnet en langside innen kl 18.20? Jeg og en kamerat tenkte å kjøpe billett i luka da jeg er på jobb til 18.
Back to top
TottoD
Proff

PostPosted: 27.07.2016 15:28    Post subject: Reply with quote

Ser ikke ut til at de åpner sparebank1, da hadde de vel gjort det allerede?
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 15:29    Post subject: Reply with quote

MarcoVb wrote:

Dette var en problem mot Norrköping også. Folk vegrer seg for å kjøpe billetter når det bare er drittplasser igjen. De må åpne opp SB1.
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 15:31    Post subject: Reply with quote

MarcoVb wrote:

Tviler jeg STERKT på.

Hvis folk ikke går på kamp fordi de ikke får sitte på langsida, blir jeg ovverasket. Det finnes nesten ikke bedre sted å se kampen fra enn på Kortsida på øvre halvdel. Der har man minst like god oversikt.

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Harceïde
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 15:42    Post subject: Reply with quote

Hvor det er best å sitte er jo høyst subjektivt. Synes perspektivet fra kortsidene blir helt feil. Vanskelig å se avstander, og ikke på langt nær like deilig å se ballen blåse i mål.

Sånn ca. midt på nedre del av langsidene passer meg perfekt. Får litt vinkel på målet, man ser avstandene i lengderetning, og man får studert detaljene på nært hold.
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 15:50    Post subject: Reply with quote

SÃ¥klart det er subjektivt.

Men dropper du seriøst å dra på kamp fordi du ikke får tak i gode langsidebilletter? Jeg tror ikke mange gjør det, egentlig.

De kommer med all sannsynlighet ikke til å åpne langsiden. De ønsker at det skal se godt besøkt ut på Tv, og da er vel de tre tribunene de har valgt riktige valg.

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
TottoD
Proff

PostPosted: 27.07.2016 15:51    Post subject: Reply with quote

Jeg liker å se kampen fra siden, akkurat som de velger å filme det på TV. Kan selvsagt skylde meg selv for at jeg var sen med å bestiile. Sitter å håper at de skal åpne Sparebank1.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 15:52    Post subject: Reply with quote

Denne kampen handler ikke om å se. Det handler om å føle. Er du blind og døv? Kom dæ på kamp læll.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 27.07.2016 15:54    Post subject: Reply with quote

Driblevækk wrote:
Å antyde at vi får veldig tøff motstand i kveld er ikke det samme som og ikke ha tro på våre menn. Det må faktisk være lov å si at andre kanskje kan slå oss. Igjen, ikke fordi vi ikke har tro på våre, men fordi vi møter et godt lag.

Enig. Dessuten så historisk sett hever vi oss ett par hakk når vi møter god motstand. Så, selv om Apoel sannsynligvis er det beste laget vi har møtt i år, er jeg positiv. Glem Norrköping, nå kan vi vise hvor lista ligger. Vi er gode nok til å skåre. Vi må bare passe på å unngå de forbaska bortemålene.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 26, 27, 28  Next
Page 9 of 28

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb