View previous topic :: View next topic |
Banens beste mot APOEL |
Kwarasei |
|
0% |
[ 1 ] |
Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
Reginiussen |
|
0% |
[ 1 ] |
Eyolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
Skjelvikolini |
|
66% |
[ 87 ] |
Jensen |
|
3% |
[ 5 ] |
Konradsen |
|
6% |
[ 9 ] |
Midtsjø |
|
0% |
[ 0 ] |
Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
Gytkjær |
|
10% |
[ 14 ] |
deLanlay |
|
6% |
[ 9 ] |
Bakenga |
|
2% |
[ 3 ] |
Villmannsson |
|
0% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 130 |
|
Author |
Message |
Per Proff
|
Posted: 27.07.2016 12:30 Post subject: |
|
|
Hvis noen andre tilfeldigvis er i Praha, så vises kampen på Rocky O'Reillys! |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 27.07.2016 12:55 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | Driblevækk,
ser du bruker et kjent avatar-bilde, som også tidligere brukere på forumet har brukt. Så jeg stiller spørsmålet, har du gjort "come-back" her på forumet etter flere år i full stillhet ? |
Hehe, har allerede fått forespørsel her på melding fra flere om det samme, men det er ikke tilfelle altså! Ivrig leser her inne som bare vil begynne å delta! Beklager skuffelsen !  _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.07.2016 12:59 Post subject: |
|
|
Driblevækk wrote: | Over 8000 solgte. Lov å håpe på 4000 solgte i dag? |
Solgt 1000 billetter de siste tre timene. Over 9000 nå.
Tipper vi ender på 11500. |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 27.07.2016 13:08 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke helt.. Det er så vanvittig mange pessimister her inne på forumet i forkant av kampen mot Apoel !!
Hva er greia liksom? Snakke laget sitt ned, og innta en slik negativ holdning på forhånd? Jeg blir bare oppgitt over enkeltes tankegang.
Dere kan da ikke ha så jævla dårlig tro på guttan våre?
Jeg gleder meg helt villt til kampen i kveld, og inntil det motsatte er bevist, har jeg ståltro på seier, og at dette går veien over to kamper.
Slutt å syt, og kom dåkker på kamp, i stedet for å sitte hjemme å uffe dere over alt som er galt fatt i vårt kjære RBK.
 _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.07.2016 13:09 Post subject: |
|
|
Ikke sååå mange:
Resultat?
Seier 81% [ 48 ]
Uavgjort 8% [ 5 ]
Tap 10% [ 6 ]
Antall stemmer : 59 |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 27.07.2016 13:12 Post subject: |
|
|
Å antyde at vi får veldig tøff motstand i kveld er ikke det samme som og ikke ha tro på våre menn. Det må faktisk være lov å si at andre kanskje kan slå oss. Igjen, ikke fordi vi ikke har tro på våre, men fordi vi møter et godt lag. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 27.07.2016 13:17 Post subject: |
|
|
Spillmessig så tror jeg ikke APOEL er så mye bedre enn Norrköping, men de har jo noen spillere som kan gjøre ting på egenhånd som RBK må passe seg for.
Husker Ljuboja på Legia i 2012, han skilte seg fra resten av spillerne og sendte jo Legia opp i 1-0 før RBK klarte å snu kampen ved Reginiussen og DEN scoringen til Mix.
RBK traff bra på signeringene det sommervinduet (med unntak av Alas). |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.07.2016 13:29 Post subject: |
|
|
APOEL go into the tie boosted by the double signing of Greek winger Giannis Gianniotas on loan from Olympiacos, who played for them last season from January, and veteran Belgian striker Igor de Camargo from Genk.
The only slight concern is over full-back Zhivko Milanov, who was unable to start last Tuesday’s match and did not train towards the end of the week either. Other than that, manager Thomas Christiansen has a clean bill of health going into Wednesday’s encounter.
(...)
While they have lost their last six away group matches in European competition, APOEL have lost just one of their last seven Champions League qualifying games. Five have resulted in draws and their last victory came last season at the same stage as Wednesday’s game, incidentally against Scandinavian opposition in Danish outfit FC Midtjylland.
However APOEL have a good record against Scandinavian teams in Europe. In eight meetings so far, they were eliminated just once, back in 1979.
Given Rosenborg’s prolific attack, Christiansen may decide to abandon his much favoured 4-1-4-1 team formation for a more defensive 4-2-3-1 with VinÃcius Oliveira Franco or Costakis Artymatas partnering Nuno Morais in the midfield holding position.
Read more: APOEL ready for Rosenborg test in Champions League
Slovensk dommer: Slavko Vinčić
Trønder-Avisa:

Midtsjø tror trønderne har gode muligheter mot laget som var i kvartfinalen av Mesterligaen så sent som i 2011-12-sesongen.
- APOEL er godt lag med mange gode enkeltspillere, men vi er i en veldig god stim for tida, og har vist det siste året at vi har tatt store steg ute i Europa. Vi er best når vi er offensive, og går selvfølgelig ut for å vinne kampen på Lerkendal. Vi er avhengige av å få med oss et best mulig resultat til bortekampen, derfor skal vi naturligvis også være smarte defensivt, slik at vi slipper unødvendige baklengsmål, sier 22-åringen. |
|
Back to top |
|
 |
wendigo Senior

|
Posted: 27.07.2016 14:06 Post subject: |
|
|
Slavko Vinčić er forøvrig samme dommer som dømte oppgjøret mellom APOEL og Midtjylland i Danmark som endte med APOEL-seier. I oppgjøret ble det delt ut 2 gule kort, et til hvert lag. Mer statistikk pÃ¥ dommeren her. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 27.07.2016 14:16 Post subject: |
|
|
Liket at vi er offensive, men det er stor fare for at vi blir kontret i senk i dag. Vi mangler nok fortsatt kynismen vi trenger for å slå europeiske lag i øvre middelsjikt. APOEL kommer antakelig til å ligge lavt og satse på kontringer. |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 27.07.2016 14:44 Post subject: |
|
|
Er midtplassene på langsiden utsolgt eller ikke åpnet? |
|
Back to top |
|
 |
TottoD Proff
|
Posted: 27.07.2016 14:56 Post subject: |
|
|
Nå bør de åpne sparebank1. |
|
Back to top |
|
 |
KarlHeinz Junior
|
Posted: 27.07.2016 14:56 Post subject: |
|
|
Har kreert meg en brukerkonto så jeg kan hylle "WT62". Makan til innsikt skal man lete lenge etter. Savner innspill ang dagens kamp.
Nitrist at det bare er solgt ca 10k. Lov å håpe på 13? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.07.2016 15:21 Post subject: |
|
|
Solgt 100 billetter på et kvarter nå. Det går unna. |
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 27.07.2016 15:22 Post subject: |
|
|
Det var sikkert ikke så forbanna mange flere innenfor portene mot fkh heller, og da "slapp" vel rundt halvparten å betale for billetten (sesongkort). Jeg synes salget er bra jeg. Fellesferie og ikke noe spesielt attraktiv motstander. Kort tid på å kjøpe billett også! |
|
Back to top |
|
 |
TottoD Proff
|
Posted: 27.07.2016 15:24 Post subject: |
|
|
Nå er det bare "dårlige" billetter til salgs også. Mange som sitter å venter på en ledig langside. |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 27.07.2016 15:25 Post subject: |
|
|
MarcoVb wrote: | Nå er det bare "dårlige" billetter til salgs også. Mange som sitter å venter på en ledig langside. |
Tror du de har åpnet en langside innen kl 18.20? Jeg og en kamerat tenkte å kjøpe billett i luka da jeg er på jobb til 18. |
|
Back to top |
|
 |
TottoD Proff
|
Posted: 27.07.2016 15:28 Post subject: |
|
|
Ser ikke ut til at de åpner sparebank1, da hadde de vel gjort det allerede? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.07.2016 15:29 Post subject: |
|
|
MarcoVb wrote: | Nå er det bare "dårlige" billetter til salgs også. Mange som sitter å venter på en ledig langside. |
Dette var en problem mot Norrköping også. Folk vegrer seg for å kjøpe billetter når det bare er drittplasser igjen. De må åpne opp SB1. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 27.07.2016 15:31 Post subject: |
|
|
Tviler jeg STERKT på.
Hvis folk ikke går på kamp fordi de ikke får sitte på langsida, blir jeg ovverasket. Det finnes nesten ikke bedre sted å se kampen fra enn på Kortsida på øvre halvdel. Der har man minst like god oversikt. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 27.07.2016 15:42 Post subject: |
|
|
Hvor det er best å sitte er jo høyst subjektivt. Synes perspektivet fra kortsidene blir helt feil. Vanskelig å se avstander, og ikke på langt nær like deilig å se ballen blåse i mål.
Sånn ca. midt på nedre del av langsidene passer meg perfekt. Får litt vinkel på målet, man ser avstandene i lengderetning, og man får studert detaljene på nært hold. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 27.07.2016 15:50 Post subject: |
|
|
SÃ¥klart det er subjektivt.
Men dropper du seriøst å dra på kamp fordi du ikke får tak i gode langsidebilletter? Jeg tror ikke mange gjør det, egentlig.
De kommer med all sannsynlighet ikke til å åpne langsiden. De ønsker at det skal se godt besøkt ut på Tv, og da er vel de tre tribunene de har valgt riktige valg. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
TottoD Proff
|
Posted: 27.07.2016 15:51 Post subject: |
|
|
Jeg liker å se kampen fra siden, akkurat som de velger å filme det på TV. Kan selvsagt skylde meg selv for at jeg var sen med å bestiile. Sitter å håper at de skal åpne Sparebank1. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 27.07.2016 15:52 Post subject: |
|
|
Denne kampen handler ikke om å se. Det handler om å føle. Er du blind og døv? Kom dæ på kamp læll. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 27.07.2016 15:54 Post subject: |
|
|
Driblevækk wrote: | Å antyde at vi får veldig tøff motstand i kveld er ikke det samme som og ikke ha tro på våre menn. Det må faktisk være lov å si at andre kanskje kan slå oss. Igjen, ikke fordi vi ikke har tro på våre, men fordi vi møter et godt lag. |
Enig. Dessuten så historisk sett hever vi oss ett par hakk når vi møter god motstand. Så, selv om Apoel sannsynligvis er det beste laget vi har møtt i år, er jeg positiv. Glem Norrköping, nå kan vi vise hvor lista ligger. Vi er gode nok til å skåre. Vi må bare passe på å unngå de forbaska bortemålene. |
|
Back to top |
|
 |
|