View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 29.05.2016 23:57 Post subject: |
|
|
Vel, jeg har i hvert fall alltid ment at Skjelvik har vært en ressurs for oss. Mente også at 9 mill var for lite i sin tid, så mulig jeg har sett meg blind på ham, men har alltid vært glad for å ha ham i stallen. Derfor har han heller aldri fått en eneste mishagsytring fra meg. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 30.05.2016 00:01 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Vår alles lånehai fra Bærum, om jeg ikke husker feil. |
Er det på det rene at "Lynvingen" egentlig var Paal? _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.05.2016 00:03 Post subject: |
|
|
Nei. Men mener Hedon (eller noen andre?) bekreftet det på et vis. Kanskje. Kanskje ikke. Slik er ihvertfall historien i mitt hode. |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 30.05.2016 00:05 Post subject: |
|
|
Hehe, måtte søke opp innleggene hans. Husker han skrev sykt mye rart. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 30.05.2016 00:07 Post subject: |
|
|
Og ALT handlet om hvor elendig Skjelvik var og hvor idiotisk handel RBK hadde gjort. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 30.05.2016 00:09 Post subject: |
|
|
Alltid vært litt fan av Skjelvik men etter den horrible tversoverpasningen mot Nest-Sotra(?) var jeg litt irritert.
Men tror også han har mye godt spill gjemt unna bak dårlig selvtillit. Virker hvertfall som han opptrer nølende og uten selvtillit i mange situasjoner. Dette er derimot HELT borte når han spiller på vingplassen. Da er han nesten klasse. Så det senest mot Molde.
Han er snart 25 år og som stopper/back har han fortsatt flere år å utvikle seg videre på. Dorsin hadde jo sin beste periode i 2009-2010 i tospann med Lustig. Da var han 28-29 år og holdt jo videre godt nivå etterpå også.
Men et nesten viktigere aspekt ved det hele er nemlig det at han må spille mye for å kunne bli solgt for mye. Det er jo det vi ønsker og noe annet har vi heller ikke råd til. Å selge spillere dyrt, så vi kan hente bedre og bedre spillere og selge for mer og mer penger.
Dette gjelder flere av spillerne som vi tidvis mener presterer under pari, og derfor var det ekstremt viktig og veldig gledelig å se at Yanni endelig begynte å prestere.
Last edited by Macha on 30.05.2016 00:10; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Kommandør Junior

|
Posted: 30.05.2016 00:09 Post subject: |
|
|
Må si at jeg fortsatt vil se Skjelvik som ving. Så det jo mot Molde i går, da han fosset forbi halve Molde-laget i rene Gareth Bale-stil.
Skulle ønske han var mer jevn i dribleforsøkene sine, for det går enten i det katastrofale eller det geniale. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 30.05.2016 00:13 Post subject: |
|
|
Dew wrote: |
Hvor går turen videre? Karrieren hans åpnet friskt her på RBKweb med et visst rasshøl som snakket han ned under et 'anonymt' nickname. Vår alles lånehai fra Bærum, om jeg ikke husker feil. |
Dette fikk jeg ikke med meg. hvem er det du sikter til?
Oppmannen wrote: |
Er det på det rene at "Lynvingen" egentlig var Paal? |
Paal hvem?
NÃ¥ ble jeg nysgjerrig her. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.05.2016 00:17 Post subject: |
|
|
Diskerud. Far Mix _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 30.05.2016 02:48 Post subject: |
|
|
Må være pinlig for Mix, dette kapitlet. Han visste garantert hva faderen holdt på med. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.05.2016 08:36 Post subject: |
|
|
Han skal ha for en kreativ måte å formidle seg på da. Men mest svulstig og pompøst, uten at så mye egentlig blir sagt. Men ja, flaut for hele familien Mixerud _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 30.05.2016 14:09 Post subject: |
|
|
Hvordan fant man ut at det var faren til Mix?
Han var kritisk til mix i noen kommentarer også, men det er kanskje for å "dekke" til. |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 30.05.2016 14:22 Post subject: |
|
|
Dersom det faktisk var farin til Mix skjønner jeg godt at han ble her en så kort periode, for så å flytte til andre siden av jorden. Leste gjennom mye av det Lynvingen skrev, og det er jo helt fantastisk at han klarte å skrive så mye, men med så lite innhold. Et svulstig vokabular og evne til å omtale seg selv i 3. person, er ikke nødvendig vis nok for å dekke til svada. |
|
Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 30.05.2016 14:56 Post subject: |
|
|
Herregud, det der hadde jeg ikke fått med meg. Vet jo at fyren ikke er helt god, men hva i alle dager var agendaen hans her? |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 30.05.2016 15:12 Post subject: |
|
|
Lynvingen ja, husker ham. Prøvde seg vel på en slags superhelt-sjargong i med seg selv som tredjeperson uten at det var veldig vellykket. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.05.2016 15:19 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | Hvordan fant man ut at det var faren til Mix?
Han var kritisk til mix i noen kommentarer også, men det er kanskje for å "dekke" til. |
Om jeg husker riktig fikk Hedon tips fra noen fra Stabæks forum. Han hadde visst vært helt lik der. Mener også Hedon sa han sendte en til ham og spurte hvorfor han holdt på sånn. Tror det ble stille da. Men vår kjære admin vet vel mer presist _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 30.05.2016 17:11 Post subject: |
|
|
6 Jørgen Skjelvik, Rosenborg - stopper
To 6'ere på rad som stopper. 44 vellykkede pasninger mot Molde (flest i Rosenborg).
Har han framgang tro? |
|
Back to top |
|
 |
Lynvingen Junior
|
Posted: 30.05.2016 23:21 Post subject: |
|
|
Hør her karer,
Det er meg igjen.
Savnet, omstridt, åpenbart ikke glemt. Lynvingen kom som en konge, dro som en legende. Nesten tre år etter går det fortsatt gjetord om Lynvingens treffsikre observasjoner.
Det er på tide å tromme sammen til lag igjen, et reinspikka guttelag, hvor historiene fra 2013 multipliseres med fire og presenteres som nyklekka kyllinger. Det er herved offisielt. Lynvingen drar plastikken av sofaen og forbereder et grasiøst comeback fra lavere divisjoner.
Det er litt rompe-rass at Mixerud soler seg i glansen av Lynvinges nypolerte sølvtøy. Finn frem dobøtta og de brukte dongene og pælm hele dritten over den identifikasjonen der. Elvis var en kul fyr som dreiv og sang og sånt. Han ble jævlig feit. I dag er han religion. La oss holde originalen original. Ellos-onanisten fra Oslo vest når ikke Lynvingen til anklene. Det blir som å tilby dama di gummiprodukter fra Kondomeriet og beholde slangen i kurven.
Attach, Hedon, Dolphins. Hva de het alle sammen. Dueller som inneholdt adskillige interessante fronter som gutter mot mann, forsvar mot angrep og gauda mot rockefort. Det var blodslit. Det var stas. Men det var først og fremst enveiskjøring.
La oss ta det siste først. Lynvingen gikk på banen med en presis analyse av Skjelviks kvaliteter. Kavende mellom de ovennevnte herremenns knallrosa hengepatter leverte Lynvingen pur briljans og vekket murrende harme hos forumets hylende mammagriser. Hovmod står åpenbart for fall. Den horrible førstetouchen ble visseløpig ikke unnfanget under Lynvingens pianofingre, snarere en forutseende treffsikker og presis cocktail av egenskapene til dette trebeinet fra skyggens dal.
At Skjelvik mislykkes er ikke noe overraskende for Lynvingen, la oss ha tilstrekkelig magamål til å innrømme såpass. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 30.05.2016 23:27 Post subject: |
|
|
Det har gått med litt cognac i kveld skjønner jeg |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.05.2016 23:29 Post subject: |
|
|
Hahaha flott flott. Du skal ha for leken med språket. Og ja Skjelvik er ikke alltid verden. Det er mye rart. Skal gi deg rett der. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 30.05.2016 23:29 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 30.05.2016 23:31 Post subject: |
|
|
Haha, Lynvingen/10! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.05.2016 23:32 Post subject: |
|
|
Lynvingen svinger tuktens ris. Det er herlig _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 30.05.2016 23:37 Post subject: |
|
|
Hjelp så pinlig. Dette er lyrikk som kun oppstår etter to flasker vin når man overrasker seg selv med hyperintelligente, snappy vendinger. "Ååå guuud her er jeg god!"
Gratis tips: les igjennom åndsverket FØR du reparerer i mårra for en realitycheck. |
|
Back to top |
|
 |
|