View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 02.02.2016 09:49 Post subject: |
|
|
34 år er jo "ingenting" for en keeper, hadde vært perfekt med han som reservekeeper et par sesonger til, men med så mange hodesmeller så er det kanskje best gi seg. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.02.2016 00:15 Post subject: |
|
|
Nå må vi vel se hvordan dette går. Han fikk vel ingen tilbakefall i fjor, så vidt jeg kan huske ...? Altså halvannet år siden forrige hjernerystelse. |
|
Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 04.02.2016 16:36 Post subject: |
|
|
ALH får begynne å spille med Cech-hjelm og tannbeskyttelse. Full amatørbokser-outfit, så kanskje han slipper flere sånne skader. Fyren må jo navigere etter ballen med hodet. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.02.2016 16:57 Post subject: |
|
|
Har han ikke begynt med hjelm da? Han hadde i hvert fall det ei stund. |
|
Back to top |
|
 |
kengjer Senior
|
Posted: 04.02.2016 17:07 Post subject: |
|
|
Jo, han både spilte og trente med hjelm. Men tror det var seint i sommer han fikk klarsignal om å slutte og bruke hjelm. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.02.2016 21:26 Post subject: |
|
|
- Hva kan dere si om prognosen?
- Egentlig ingenting, svarer Thorbjørnsen.
- Kan han friskmelde seg sjøl eller tvinger dere ham til å hvile?
- Jeg vil ikke si noe utover at det går ganske bra, mye bedre enn forrige gang. Men han må få tid og føle seg klar for å stå igjen.
Les mer: Uvisst når reservekeeperen er tilbake
Forresten var vel Vikingur-kampen den første Lunna spilte uten hjelm i fjor. Ser at han hadde hjelm mot Vuku, og tror han hadde det samme mot Fløya. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.02.2016 23:55 Post subject: |
|
|
Noe tvetydig Bjørnebye i Adressa:
Quote: | Det som er avgjørende er «Lunna» sin situasjon, og hva vi gjør dersom han er ute en lengre periode. Det er mye som tyder på at han er det. |
Quote: | Det går ganske bra med «Lunna». Spørsmålet er hvor lang tid det tar. |
Virker vel som om første del av sitatet dessverre er riktig prognose ...? |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 23.02.2016 00:43 Post subject: |
|
|
34 år. Stått under 50 ligakamper. Norges Pegguy Arphexad?
Voldsomt toppnivå. Alltid skadet når han er god og på vei til å etablere seg.
RBKs beste mot Brøndby i 08 og i vårsesongen 14. Burde gi seg nå.
Det er mitt resyme.
Liker han veldig godt, men sett strek mens leke enda er god. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 29.02.2016 10:40 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Norges Pegguy Arphexad? |
Vel, vi får se da, etter han legger opp. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 29.02.2016 11:43 Post subject: |
|
|
Gøril vil aldri tillate det. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.03.2016 18:43 Post subject: |
|
|
- Det har vært litt prat fram og tilbake, men i utgangspunktet tar vi det helt med ro med Lunna. Han trener egentlig ikke noe i det hele tatt nå, forteller medisinsk ansvarlig Haakon Schwabe til rbkweb.no.
Les mer: Lunna kan fortsatt ikke trene
Sånn i ettertid må vi kunne si at dr. Holen tilsynelatende var i overkant optimistisk 1. februar. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.04.2016 18:39 Post subject: |
|
|
Oppland Arbeiderblad på mandag:
Christopher Lund Tronhus (24) mener han kunne ikke bli annet enn keeper etter oppvekst sammen med den ni år eldre Rosenborg-keeperen Alexander Lund Hansen.
- Jeg hadde nok ikke noe valg. Han er ni år eldre enn meg og jeg fulgte jo i hans fotspor hele tiden mens vi vokste opp i Åfjorden på Fosen, sier Christopher Lund Hansen (sic) og smiler.
Raufoss har styrket stallen med en konkurrent til Ole Kristian Lauvli i kampen om keeperplassen. I tillegg har de fått en spiller som ikke bare er flink til å gripe ballen med hendene sine. De har også fått en gutt som er flink med hendene på andre områder. Lund Tronhus er utdannet kjølemontør og jobber 40 prosent som vaktmester på anleggene til totenklubben.
- Jeg jobber først og fremst i storhallen, men har også vært med å pusse opp mediehuset og i arbeidet med å få på plass de nye tribunene. Jeg er vel en altmuligmann, og trives godt med kombinasjonen fotball og jobb ved siden av, sier Christopher Lund Tronhus.
(...)
Lund Tronhus er bare 24 år, men har allerede lang erfaring. Han har stått mange sesonger for Byåsen i 2. divisjon og spilte for Stjørdals/Blink i fjor.
- Jeg kom til Byåsen som 16-åring og stått i 2. divisjon siden jeg var 17-18 år, forteller han.
(...)
Drømmer om RBK På lang sikt er drømmen å bli god nok for Rosenborg.
- Da vi var små så reiste vi inn til Trondheim og så på Rosenborg. Da Alexander ble med der så ble det enda flere turer til lerkendal. Nå er det usikkert om Alexander må gi seg fordi han har hatt flere hjernerystelser etter hverandre. kanskje jeg en dag blir god nok til å få spille der også? Det må være lov å drømme, sier trønderen med et stort smil rundt munnen. |
|
Back to top |
|
 |
Harakiri Junior

|
Posted: 19.05.2016 09:48 Post subject: |
|
|
Gikk forbi bopelen hans i dag og ser ut til at det skal selges. PÃ¥ vei bort? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.05.2016 14:55 Post subject: |
|
|
Mest trolig til annen bopel i Trondheim? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.07.2016 09:14 Post subject: |
|
|
- Jeg følte meg veldig bra i starten denne gangen, så jeg trodde ikke det ville ta så lang tid. Men det har jo vist seg å være ganske alvorlig når jeg, så mange måneder etterpå, fortsatt har en kropp som ikke responderer bra nok på trening. Ved forrige smell i hodet var jeg ute fra midten av august til ut på nyåret, og det har ikke gått noe raskere denne gangen. Så fotballmessig er det en alvorlig skade, sier Lund Hansen.
(...)
Når Lund Hansen nå tar bladet fra munnen, er det for å si at beslutningen om fotballfremtiden hans ligger nettopp der – i fremtida et sted.
- Klubben og jeg har blitt enige om å forholde oss til at jeg fortsatt er sykemeldt, og at jeg har kontrakt ut neste år. Jeg skjønner at RBK har havnet i en litt kinkig situasjon de også. Men de har vært utrolig tålmodige og har forståelse for min situasjon, sier han.
- Hvorfor sier du ikke at nok er nok?
- Jeg har hele tiden har sagt at jeg vil ta den avgjørelsen om og når jeg eventuelt blir frisk. Jeg ønsker ikke å ta den avgjørelsen i affekt. Avgjørelsen kan fortsatt bli den samme, men jeg vil altså vente med å ta den til jeg har blitt frisk. Driven er at jeg fortsatt har utvikling – jeg føler at kurven fortsatt peker oppover. Hadde jeg følt det motsatte, ville det vært et enklere valg. Så får vi se den dagen jeg er helt frisk. Vi får telle opp da, sier han.
Les mer: «Det viktigste er å fungere som pappa og ektemann» |
|
Back to top |
|
 |
möllenbergs Senior

|
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 28.07.2016 13:35 Post subject: |
|
|
Hedersmann. Trist at det ser ut til å bli slik _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 05.11.2016 13:33 Post subject: |
|
|
Bekreftet: Legger opp!
Takk for innsatsen gjennom mange år!  |
|
Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Rutinert
|
Posted: 05.11.2016 13:40 Post subject: |
|
|
Takk for innsatsen og lykke til videre  |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 05.11.2016 13:57 Post subject: |
|
|
Fin fyr, med en nesten like fin karriere. Leit at det skulle ende på denne måten. Lykke til videre og takk for kjempeinnsats, Lunna! _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 05.11.2016 13:57 Post subject: |
|
|
Takk, Lunna! Du vil bli husket for mye men selv går jeg og nynner en liten "Hate Molde By" til din ære akkurat nå.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 05.11.2016 14:19 Post subject: |
|
|
Fantastisk fyr og rosenborger. Trist at du måtte legge opp pga skade, men glad for at du blir med klubben videre. Takk! |
|
Back to top |
|
 |
Cashew Junior

|
Posted: 05.11.2016 14:21 Post subject: |
|
|
Regner med han fremdeles kommer på framtidige seiersfester for å synge "hate molde by"?
Takk for alt, Lunna!  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.11.2016 14:26 Post subject: |
|
|
Takk og lykke til videre i livet! Jeg må innrømme at jeg alltid har vært litt stolt over å ha spilt mot deg og trent med deg på krets-/sonesamlinger. Nå har jeg ingenting å slå i bordet med.  |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 05.11.2016 16:17 Post subject: |
|
|
Bare å takke og bukke. Har representert klubben på en god måte. Lykke til med å få fram framtidas keepere. |
|
Back to top |
|
 |
|