| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
hello Veteran
|
Posted: 12.05.2016 23:02 Post subject: |
|
|
Nå må Kåre slutte å snakke om andre lag sine spillere i media. Dette blir bare pinlig.
Nå er det Ajer som får unngjelde fordi han prøvde å snakke på Svensson gult kort. Akkurat som om ikke våre spillere hadde gjort det samme.
Sist gang var det han islendingen som han trente i Viking som fikk plassen på landslaget foran Eyjolfsson som fikk unngjelde. Slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 12.05.2016 23:08 Post subject: |
|
|
Enig blir for dumt. Tipper våre spillere er like ivrig på det samme. Fremstår sutrete _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 12.05.2016 23:41 Post subject: |
|
|
| Må ha et unntak for Høiland, men ellers er jeg enig... |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 12.05.2016 23:47 Post subject: |
|
|
| Glad for at Kåre sier fra om det der enten det er noen på vårt eget lag eller noen på motstanderlaget. Patetisk oppførsel å drive å prate på motstanderne kort uansett hvem det er som gjør det. |
|
| Back to top |
|
 |
Kuling Junior
|
Posted: 12.05.2016 23:54 Post subject: |
|
|
Drit pinlig av KÃ¥re..
Synes heller ikke laget har blitt noe bedre fra i fjor, kjenner jeg er veldig bekymra.. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 12.05.2016 23:55 Post subject: |
|
|
| Synes du det er helt stiv kuling? |
|
| Back to top |
|
 |
Kuling Junior
|
Posted: 12.05.2016 23:57 Post subject: |
|
|
| Nei..Jeg ser ingen bedringer bare. Savner vårsesongen i fjor... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.05.2016 23:58 Post subject: |
|
|
| Enig med Aristoteles. Bare sunt at det reageres på alle former for idiotisk og uønsket oppførsel. |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3661 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 13.05.2016 00:02 Post subject: |
|
|
| Jeg skjønner Kåre når Ajer går hele kampen gjennom og gnåler på dommeren og påvirker. Usportslig opptreden. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.05.2016 00:03 Post subject: |
|
|
| Kuling wrote: | | kjenner jeg er veldig bekymra.. |
Veldig bekymret, faktisk. Tabellen lyver nok ikke, og det er ikke mer enn noen dager siden vi rundspilte et bedre lag enn Start. Vi lider dessverre litt av at vi mangler en frisk ving og en god nok spiss, men det kan man enkelt gjøre noe med i løpet av sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Kuling Junior
|
Posted: 13.05.2016 00:08 Post subject: |
|
|
Ja, jeg er bekymra over at ingen av spissene våre holder mål. Greit at Matti scora i dag, men jeg mener fremdeles at hverken han eller Gyt er god nok. Har mine tvil på at vi kommer til å hente ny spiss allerede i sommer, siden vi henta i vinter. Tror Kåre er såpass blind at han satser på Gytkjær, hvertfall sesongen ut dessverre..  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.05.2016 00:24 Post subject: |
|
|
Vi er tidlig i sesong enda, og i god Eggen(-lærling)-stil skal vi være best på høsten. Faktisk ligger vi bedre an nå enn på samme tid under mange av lektorens gullsesonger.
Vi leder ligaen med fire poeng og har soleklart best målforskjell (+15, ingen andre er en gang i nærheten av +10) etter ti kamper, til tross for enkelte skader på nøkkelspillere, et par profiler som er borte siden i fjor uten at vi (per nå) har erstattet med tilsvarende kvalitet, og et lag som leverer ujevnt og har mye å gå på. Selv om vi har et lite spissproblem har vi scoret tredje mest. I våre beste kamper er vi klart bedre enn alle andre TL-lag, og den stabile storformen vil nok komme etter hvert.
Ser ikke så mye å bekymre seg for enda, men vi bør få igang enkelte spillere, få inn de skadde og stabilisere prestasjonene før vi skal ut i Europa. I Norge går det bra; ikke for å høres klysete ut cocky ut, men vi er ganske suverene i Tippeligaen selv på sparebluss. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.05.2016 08:43 Post subject: |
|
|
| Kuling wrote: | Ja, jeg er bekymra over at ingen av spissene våre holder mål. Greit at Matti scora i dag, men jeg mener fremdeles at hverken han eller Gyt er god nok. Har mine tvil på at vi kommer til å hente ny spiss allerede i sommer, siden vi henta i vinter. Tror Kåre er såpass blind at han satser på Gytkjær, hvertfall sesongen ut dessverre..  |
Ville du ikke hete Senador lenger, så du oppretta ny bruker? |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 13.05.2016 08:51 Post subject: |
|
|
| Hah! Pay the man, Shirley! |
|
| Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 13.05.2016 08:52 Post subject: |
|
|
Jeg syns det blir litt feil og gå i media med slikt, det kan eventuelt Kåre ta med Ajer direkte dersom han mener det er ett tips fremfor syting for publisiteten in del. I fjor hadde vi mest sannsynlig spilleren som gremte seg mest av absolutt alle til dommeren på laget, det ble ikke sett på som mer enn helt normalt det heller. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.05.2016 08:55 Post subject: |
|
|
| Man får aldri korrigert uønsket adferd om det ikke kritiseres offentlig. Derfor var det blant annet viktig at det ble baluba da Pelu forsøkte å filme seg til straffe. Da vil færre gå i den retningen. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 13.05.2016 09:32 Post subject: |
|
|
Hvis det skal være greit at Kåre tar slike ting i media etter kamp, så må han sørge for at han selv og ingen i hans tropp noengang gjør det samme. Og om de gjør det, så må han rykke ut i media og totalslakte seg selv og/eller spillerne sine.
Og siden de gjør dette like ofte selv, ja da er det vel kanskje best å holde munn  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.05.2016 09:42 Post subject: |
|
|
| Det må han ikke. Oppgaven med å kritisere oss tar andre seg av. Om det oppleves problematisk at Kåre er inkonsekvent, vil det først og fremst slå tilbake på ham, og det lever han nok godt med. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.05.2016 09:46 Post subject: |
|
|
Det er vel to ting vi må tenke på her;
1) Media driver denne prosessen; De spør Kåre hva han mener om sutringen til Ajer, og så vinkler de det som at han "raser" og "går hardt ut". De har skapt hele greia. Dette er agn for å få Rekdal eller en annen rikssutrebaby til å nå ta neste steg og si "RBK burde holde kjeft når det gjelder å [....]".
2) Fotballverdenen har en ting til felles med en rettssak; Det er ekstremt polarisert. Hvis vi ser bort fra de som skal være såkalt "nøytrale", så er man enten 100% for RBK, eller 100% mot. Vi som støtter RBK skal kun se det som taler til vår fordel, og ikke noe som taler til motpartens fordel, omtrent som en advokat. Hvis Kåre hadde svart på spørsmålet med "Ja, nei, vi takler jo selvfølgelig litt mer med knottene enn vi burde" så er det vanskelig å se at det hadde ført til noe positivt for oss. Og mer vann på mølla til punkt 1.
Det er som det må være i den verdenen vi lever i akkurat nå, IMHO. Ikke at det dermed er ideelt eller i det hele tatt riktig. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Last edited by OrionPax on 13.05.2016 11:46; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 13.05.2016 11:42 Post subject: |
|
|
| Hovedproblemet her er vel at RBK virker for komfortable sportslig sett, selv med varierende form og innsats. Da må media lage saker om noe annet. |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 13.05.2016 11:47 Post subject: |
|
|
| Ang voldsomme bekymringer rundt laget så langt i år. Er det vel verdt å nevne at vår konkurrent fra fergeleiet spilte 1-1 på Sør Arena for ikke så lenge siden. Godset spilte 2-2. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 13.05.2016 11:55 Post subject: |
|
|
| Det var ikke spissene våre som var problemet i 1. omgang mot start. Det største problemet var at vi slo mye langt og hadde for lite tempo og presisjon i midtbaneleddet. Matti fikk veldig lite å jobbe med i første omgang. Andre omgang er god av oss, og Gyt gjør også en veldig god jobb når han kommer inn, med unntak av den dårlige touchen alene med keeper. Ellers er Rashani fortsatt svak. Det er synd førstevalget er ute så mye som han er. Satser på at Helland er tilbake sammen med Jenssen 16. , da blir det fest. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 13.05.2016 12:16 Post subject: |
|
|
"Kristoffer Ajer bare rister på hodet av uttalelsene til RBK-treneren.
- Alle spillerne løper bort til dommeren når det er en takling, og prøver å provosere litt. Det er ikke noe jeg tenker på i det hele tatt, sier Ajer.
- Var det gult kort?
- Ja, selvfølgelig. Jeg har ikke sett situasjonen, men det var riktig å prøve likevel, sier Ajer."
Når du presterer å si noe sånt som ingenting har skjedd fortjener du å bli stemplet. Skulle ønske Bruttern tok han hardere. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 13.05.2016 12:22 Post subject: |
|
|
Tåpelig utsagn av Ajer å erkjenne at han ikke så situasjonen men gikk for å påvirke dommeren uansett. Om jeg ikke tar feil kan vel NFF gå inn og straffe han for usportslig oppførsel med den innrømmelsen.
Er det forresten noen som har en video av taklingen? Jeg mener jeg var enig i det gule kortet der og da, men husker ikke så mye av den i farten _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
vegardj Rutinert
|
Posted: 13.05.2016 12:46 Post subject: |
|
|
| Taklingen var ikke stygg, som Ajer synes å anta, men den hindret en potensielt farlig kontring, så det gule kortet var riktig. Det virket som Svensson mente han var på ballen, men det var i så fall en ubetydelig streif før han hektet Start-spilleren. |
|
| Back to top |
|
 |
|