| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.05.2016 21:28 Post subject: |
|
|
| Gudi er lik Winsnes. Treg og piruettglad med god nærteknikk, overblikk og fot. |
|
| Back to top |
|
 |
Markus Senior
|
Posted: 12.05.2016 21:33 Post subject: |
|
|
| Largactyl wrote: | | Positiv til Konradsen og Gudi - på tross av en laber kamp i dag. Jensen er meget god når han er god, og Midtsjø er god - men har også enkelte meget svake kamper hvor han kunne tatt andre avgjørelser. I tillegg har vi Simen som ser mer og mer ut til å banke på døra for mer spilletid. Er dog litt usikker på om denne gjengen holder den siste kvalikrunden i CL hvis vi kommer så langt. |
MÃ¥ bare si at jeg elsker at du kaller han for Simen!
Ellers synes jeg Gudi ikke hadde en veldig god kamp i dag, men har blitt svært positivt overrasket over han de siste kampene og tror han kan bli svært god å ha. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.05.2016 21:40 Post subject: |
|
|
Det Attach sa +1. Dessverre litt det jeg fryktet på forhånd da han ble hentet hit; mener vi trenger en indreløper-type med mer løpskraft og tempo enn det Gudi har. Sånn sett interessert i å se mer av Stamnestrø fremover. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 12.05.2016 21:41 Post subject: |
|
|
Tydeligvis ikke fått med deg Simen-greia Markus  |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.05.2016 21:58 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | Hva tenker folk om midtbanen nå da? Tilfredse? |
Terningkast 4.
Helt greit. Midt på treet. Pari.
Burde og kunne vært bedre, samtidig berger de seg helt greit unna i de fleste kamper. Jensen, Konradsen og Midtsjø en god Tippeliga-trio. Hadde jeg vært Bjørnebye hadde jeg klinka til med en skikkelig storfisk i sommervinduet, føre var når Midtsjø og/eller Jensen forsvinner til vinteren. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 12.05.2016 22:02 Post subject: |
|
|
Markus: Mulig du gikk glipp av det, men Stamnestrø ble tatt for å være Simen Stamsø Møller i cup-kampen for litt siden. Liten internspøk her i gården.
Jensen ble jo tatt ut på landslaget, og det kan vel, desverre for oss, vekke interesse fra utlandet? |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 12.05.2016 22:06 Post subject: |
|
|
Björn Bergmann Sigurdarson - kunne vært noe?
En mer riktig type enn Bolleknegten på topp for oss etter min mening.
http://www.nettavisen.no/...23549.html _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.05.2016 22:18 Post subject: |
|
|
Eget banner for en spiller som har 17 ligamål på 70 kamper for klubben, og som i tillegg har ligget i samme Kornmo-pakke som Helland gjør nå de siste årene? Knis. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 12.05.2016 22:20 Post subject: |
|
|
EDIT. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.05.2016 22:49 Post subject: |
|
|
Tror du bør gå inn på Trondheims-Ørn sitt forum hvis du skal foreslå kjøp av damer. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3655 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 12.05.2016 22:54 Post subject: |
|
|
Heller Edit enn Eva-Britt |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 12.05.2016 23:39 Post subject: |
|
|
Signer med engang!FÃ¥ han i form og vi har en utrolig god spiss. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 13.05.2016 06:25 Post subject: |
|
|
7 mål på 75 kamper for wolves, gjorde lite ut av seg i Molde. Kjeks.
Skal han hentes må det være en realistisk kontrakt. Lav grunnlønn med bonuser for spill. Kan ikke blakke oss på tidligere proffer med skadeproblematikk (gamst) |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 13.05.2016 06:36 Post subject: |
|
|
Blakket vi oss på Gamst? Var sikker på at Koteng var med å betale lønnen til Gamst... _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 13.05.2016 08:02 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Gudi er lik Winsnes. Treg og piruettglad med god nærteknikk, overblikk og fot. |
Helt enig. Vanskelig for å se at han blir noe annet enn (nok en) squad-spiller. Stamnestrø bør være foran i køen nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 13.05.2016 08:43 Post subject: |
|
|
At vi skal prioritere Stamnestrø forran Gudi forstår jeg ikke helt. Ja, han har vært god i cupen mot nisselag og ellers spilt en OK del av en kamp mot et lag som var ferdige for dagen i en periode hvor kampene kommer tettere enn hagl. Jeg syns Gudi har vært god i de kampene han har spilt for oss bortsett fra da han blei plassert på vingen og idag hvor ingen del av laget fungerte som det burde. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 13.05.2016 08:45 Post subject: |
|
|
| Hadde vært interessant å se Gudi i "Selnæsrollen" i en kamp vi styrer. Tror godfoten kunne kommet til nytte der. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.05.2016 08:56 Post subject: |
|
|
| Lomaxx wrote: | | At vi skal prioritere Stamnestrø forran Gudi forstår jeg ikke helt. Ja, han har vært god i cupen mot nisselag og ellers spilt en OK del av en kamp mot et lag som var ferdige for dagen i en periode hvor kampene kommer tettere enn hagl. Jeg syns Gudi har vært god i de kampene han har spilt for oss bortsett fra da han blei plassert på vingen og idag hvor ingen del av laget fungerte som det burde. |
For min del handler det om at Stamnestrø fremstår som en klassisk RBK-indreløper med offensivt driv i spillet sitt, mens Gudi ser ut som en spiller som passer bedre i ballbesittende lag. Helt enig med RBKSandvika at det hadde vært morsomt å se Gudi sentralt, mulig han kan blomstre der, han har jo absolutt spennende ferdigheter. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.05.2016 09:01 Post subject: |
|
|
Enig. Har ikke bitt meg all verden merke i Gudis defensive jobb og evner, men han har god nærteknikk, blikk og pasningsfot som bør gjøre seg godt i regista-rollen. Samtidig synes jeg han mangler litt på tempo, fart og driv både med og uten ball til å fungere optimalt som indreløper i vår spillestil. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 13.05.2016 09:11 Post subject: |
|
|
Tror at han kun kan gjøre Registarollen dersom vi møter lag som legger seg "bakpå" mot oss. Føler ikke han har den defensive tyngden vi trenger i jevne kamper. Da må indreløperne gjøre mer av den defensive jobben igjen, og han er rett og slett ikke god nok til at vi skal tilpasse spillestilen vår etter ham..
Dette er vel forøvrig litt "off-topic" butde evt fortsette i Gudi-tråden.
Når det er sagt håper jeg vi scouter etter nye vinger.
Riski, Rashani og Nielsen er dårlig backup og Midtsjø/gudi er indreløpere/midtbaner, ikke vinger |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.05.2016 09:23 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: |
Signer med engang!FÃ¥ han i form og vi har en utrolig god spiss. |
Han har nesten ikke scora siden han forlot Lillestrøm. Nei takk! |
|
| Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 13.05.2016 09:37 Post subject: |
|
|
Prica bøtte ikke akkurat inn mål før han kom til oss heller. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.05.2016 10:02 Post subject: |
|
|
Prica ble vel toppscorer i Danmark og dro videre til PL. Der ble det lite spilletid. Ikke så rart kanskje med tanke på nivået. Han putta også en del i Bundesliga før han dro til Danmark.
BBS har ikke spilt på høyere nivå enn Championship og League 1 etter at han dro fra Lillestrøm, uten å score nevneverdig, prøvde seg i molde og FCK på lån uten å score noe særlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 13.05.2016 11:42 Post subject: |
|
|
| BBS er veldig god spiller. Ønsket meg hit da han spilte for LSK. Når han spilte i FCK og MFK, fikk han ikke så mye tid. Vet heller ikke om han passer til spissrollen i vårt system. Han er rask, og fysisk sterk, men vi trenger en som også er god på hodet. En Iversen og Prica type spiss. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.05.2016 13:40 Post subject: |
|
|
| BBS har skiftet navn til Nets. |
|
| Back to top |