English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tribune nord
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ingeman
Veteran

PostPosted: 18.03.2016 12:41    Post subject: Reply with quote

Er dere ikke fryktelig hårsåre nå Atta og Shjinnwæst? Er helt enig med Gucci. Dere skal ha for innsatsen, men det var ikke særlig pent.

Vi kan ikke ha mosaikk på 2 felt, og helt rent de andre feltene. Det MÅ være 100 % mosaikk, eller ingenting.
Back to top
View user's profile Send private message
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 18.03.2016 13:28    Post subject: Reply with quote

Ingeman wrote:
Er dere ikke fryktelig hårsåre nå Atta og Shjinnwæst? Er helt enig med Gucci. Dere skal ha for innsatsen, men det var ikke særlig pent.

Vi kan ikke ha mosaikk på 2 felt, og helt rent de andre feltene. Det MÅ være 100 % mosaikk, eller ingenting.

Er vel ingen som er hårsår her. Har bare svart på kritikken, der attboy påpekte mangel på konstruktiv kritikk, noe jeg er helt enig i.

Nå er det ingen problem å gjøre mosaikk ut av de mønsterne jeg foreslo. jeg mener det mønstert passer utmerket til den motsatte tribunen og er mye mer i tråd med resten av arenaen enn det rent mosaikk vil være-

Jeg kan anta da at du mener at resten av tribunen bør være i samme stil som de allerede har kjørt? Altså ca en 50-50 tilfeldig blanding av svarte og hvite seter uten noe struktur på det.Du mener det ikke vil gjøre at arenaen ser enda mer fjollete ut enn den ville gjort med røde seter?

Sånn kan man flette inn mosaikk i det mønsteret jeg foreslo.

Nå er meningen at det skal forestille designet på den øvre seksjonen på juventus arena.

Det er helle ingenting i veien med å gjøre mosaikk ut av de hvite feltene med svarte seter, eller variere om mønsterene skal prege nedre eller øvre seksjon av den nedre tribunen,

Det eneste som ikke er fint med forslaget mitt er den tilfeldige mosaikken på sidene, som bare ser påklistret, pompøst og harry ut. Den må uansett forandres, du kan ikke alvorlig talt mene at en tribune gjør seg bedre i den stilen?

Ser heller ingenting i veien med å lage noen mosaikkstriper rundt lerkendal skriften

Er heller ingenting i veien med å komme med forslag, men da noe helt annet enn at vi må fortsette å legge mosaikk uten noen plan over hvordan det skal se ut. Det blir for dumt å fortsette på en dårlig idee som bare er i startfasen enda. Her må det ryddes opp.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 18.03.2016 13:51    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:

Det der var jo veldig vakkert ...
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 18.03.2016 15:36    Post subject: Reply with quote

hjelpes meg for en diskusjon. sikker på at de på brakka som sådde frøet om rbkweb-medvirkning på tribunedesignet ler godt nå.

nei folkens. ta helg. kjøp dere billett. drikk øl.
Øystein
Veteran

PostPosted: 18.03.2016 17:21    Post subject: Reply with quote

Amen.
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 18.03.2016 18:09    Post subject: Reply with quote

Jepp, man skal jo ikke bry seg om hvordan stadion blir seende ut. Det blir jo bare for dumt... Wink
Back to top
Rocko
Senior

PostPosted: 18.03.2016 18:41    Post subject: Reply with quote

Synes det var mange gode forslag her Tommel'n opp!
Håper ihvertfall de går for noe symetrisk og stilfullt, og at de ikke bare kaster på plass setene etterhvert som de kommer. Synd det skal ta så sykt lang tid før det blir ferdig...
Back to top
BalleK
Veteran

PostPosted: 18.03.2016 18:44    Post subject: Reply with quote

Jeg sliter litt med å forstå hvorfor man skal lage denne mosaikken. Litt av poenget med å bytte seter er vel at man skal få et mer helhetlig preg på hele anlegget. Da burde man jo "fullføre stadion" - og pusse opp nordre tribune slik at den ble lik de andre.

Mosaikk kan sikkert bli flott det, men da burde det vel ha blitt gjennomført på alle fire tribunene? Ikke bare på den ene?

Hvis man skal skrive "LERKENDAL" (eller "ROSENBORG") på nord-tribunen, så må man jo ha en ensfarget bakgrunn (ellers forsvinner bokstavene i bakgrunnen). Skal man da ha mosaikk på tribunen så burde man vel ha en overgang fra det svarte feltet i midten øverst til hvitt nederst og ytterst. Noe slikt som Juventus-overgangen fra hvitt nederst til svart øverst. Men slik som setene er plassert nå så går ikke det. Nå er setene plassert 50/50 svart/hvit over hele feltene. Kan jo flytte på dem selvsagt, men hadde jo vært greit om det var en plan over det hele før de satte i gang med å skru fast setene...
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 18.03.2016 18:47    Post subject: Reply with quote

I god RBK-ånd så har de startet på noe også ser de bare an hvordan det går. Denne klubben er så gjennomsyret amatørmessig drevet på enkelte områder at jeg noen ganger(til flere av forumbrukernes store glede) sliter med å puste.
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
DiCanio
Junior

PostPosted: 18.03.2016 19:11    Post subject: Reply with quote

Tipper "Trondheim" er brukeren til Alstad. Lagde denne tråden for at vi skal krangle om dritstygge tribunedesign istedenfor ting som at vi ikke erstatter vår beste spiller.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 18.03.2016 23:13    Post subject: Reply with quote

gollumLAD legend wrote:
Denne klubben er så gjennomsyret amatørmessig drevet på enkelte områder at jeg noen ganger(til flere av forumbrukernes store glede) sliter med å puste.

Det er ikke astma, da?
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 19.03.2016 00:28    Post subject: Reply with quote

Uten mosaikk. SÃ¥nn passer den mye bedre til resten av tribunene.

Forslag til hvordan mosaikken i det minste bø legges. Børstarte som en sammenhengende farge som fader gradvis ut mot midten. Ikke bare hulter i bulter uten noe klart skillepunkt mellom fargene
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 19.03.2016 13:26    Post subject: Reply with quote

Må si jeg liker utseendet på det øverste bildet, men jeg vet ikke helt hvor villig de er til å gå tilbake på mosaikk-"avgjørelsen". Hadde vært storfornøyd om det der ble resultatet.
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 19.03.2016 14:23    Post subject: Reply with quote

De er nok neppe villig til å gå tilbake på det, selv om det egentlig er en jævla smal sak. Foreløpig har du kun satt opp enn brøkdel, som det er lett å forandre på. Men jeg håer hvertfall de er villig til å se litt mer på hvordan mosaikken på juventus arena er lagt. Sånn som det er nå ser det bare klovnete ut.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 19.03.2016 14:31    Post subject: Reply with quote

Gå og kjøp billett istedet, så spiller det ingen rolle hvordan stolene ser ut, fordi ingen ser dem, amen. RBK
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 19.03.2016 15:32    Post subject: Reply with quote

Kjøper ikke noen billett før denne klubben begynner å ta sin merkevare seriøst.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 19.03.2016 15:42    Post subject: Reply with quote

Jøss, du medgangssupporter? Det var overraskende gitt..
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 19.03.2016 16:01    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:

Og hva legger du i det? Kjøper du ikke billett pga fargene på setet?
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 19.03.2016 17:30    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Jøss, du medgangssupporter? Det var overraskende gitt..
[list=]

Kommer fra kulten av med - og motgangssupportere.

Intet galt i å la være å støtte klubben når de selv mangler engasjement for det de driver med. At de ikke engang gidder å prøve å gjøre noe ut av det de har satt i gang, men bare slenger det på alt etter som hva de gidder føyer seg bare inn i rekken av en masse amatørmessig drift av merkevaren Rosenborg.

Kampen er alltid bedre på tv. Skal de ha supportere på stadionen så får de også sørge for at tilbudet er tilstrekkelig. Minner meg om han der idiotiske haugesund-supporteren som en gang sa " hvis ikk engang vi på tribnen gidder å gi alt vi har for laget, hvorfor skal vi forvente at de på banen skal gjøre det?" da laget lenge lå i nedrykksdumpa.

hahaha, er de som får betalt for å gjøre nettopp det. Kulten av med og motgangssupportere bidrar bare til og glorifisere slett innsats og mangel på yreksstolthet i klubb og lag, og slår seg på brystet og retter frustrasjonen mot feil ende.

Last edited by SHJINNJWÆST on 19.03.2016 17:35; edited 1 time in total
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 19.03.2016 17:33    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
SHJINNJWÆST wrote:

Og hva legger du i det? Kjøper du ikke billett pga fargene på setet?

Jeg kjøper ikke billett fordi klubben nok en gang viser at de nok engang ikke bryr seg spesielt om merkevaren sin, og at kampen går på tv.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 19.03.2016 17:38    Post subject: Reply with quote

En supporter støtter laget i både medgang og motgang. Hva man mener om klubbdrift, ledelse, trenere osv. er underordnet i den sammenheng. Er supporterne misfornøyd med ting i klubben, så finnes det aksjonsformer som klubben faktisk ser. Det du holder på med er som å gi faen i å stemme ved valget og deretter sette seg ned å syte og klage over at feil parti er i regjering. "Alt er feil, men jeg gidder ikke gjøre noe med det" Tommel'n opp!
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 19.03.2016 17:41    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
En supporter støtter laget i både medgang og motgang. Hva man mener om klubbdrift, ledelse, trenere osv. er underordnet i den sammenheng. Er supporterne misfornøyd med ting i klubben, så finnes det aksjonsformer som klubben faktisk ser. Det du holder på med er som å gi faen i å stemme ved valget og deretter sette seg ned å syte og klage over at feil parti er i regjering.

Ja, det blir utrolig mye bedre av at jeg holder kjeft og kjøper billett og lar de styre på som de vil, i stedet for å aksjonere litt mot dem her på forumet og heller se kampen på tv. Klubben støttes av det også vet du. Er betal tv, så de får inntekter av tv og mediaomsetningen og vet du.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 19.03.2016 17:45    Post subject: Reply with quote

RBK er en medlemsstyrt klubb VET DU. Du kan melde deg inn og delta på medlemsmøter og årsmøte og stille kritiske spørsmål VET DU. Å boikotte klubben fordi du ikke er enig i alt de gjør, er bare håpløst. I tillegg presterer du å kalle deg supporter Very Happy

Men for å ta det litt vidre, så kan det jo være interessant å høre litt konkret om hva klubben gjør så forferdelig dårlig at du ikke gidder å gå på kamp, og ikke minst hvilke tanker du har rundt å gjøre det bedre.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 19.03.2016 21:15    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Kampen er alltid bedre på tv.

Av alle teite ting å si...
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 20.03.2016 12:18    Post subject: Reply with quote

Er vel en helt grei ting å si. Mange ganger når jeg har reist på kamp har jeg sett selve kampen på tv igjen, etterpå, for å se hvordan vi faktisk spilte.

Opplevelsen er best på stadion, men å få med seg selve kampen er enklere og bedre på tv.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 6 of 10

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb