View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.02.2016 16:38 Post subject: |
|
|
Der var United ute av kampen om Champions League. En skål i gravøl til Louis van Gaal, tidenes dårligste Man Utd manager. En utrolig prestasjon å få til et så møkkdårlig lag med pengene han har fått bruke På nivå med hesten  |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 13.02.2016 16:58 Post subject: |
|
|
For så lite som et halvt år siden ble jeg skjelt ut på VGD fordi jeg skrev at Van Gaal ødelegger klubben, bit for bit.
Hva har vi fått til under Van Gaal?
Spilt oss til en 4. plass (og nå foreløpig 5.plass) i en liga som ikke har vært dårligere på 20 år. Vi har blitt rævkjørt ut av ligacupen før den rakk å starte (2 ganger), vi har spilt grusomt kjedelig fotball og vi har sakte men sikkert begynt å ødelegge det fantastiske arbeidet som ble lagt ned i junioravdelingene tidligere.
Samtidig har vi brukt mer penger enn noensinne, og likevel endt opp med en stadig svakere stall.
Van Gaal får skryt for Juniorarbeidet. At unge spillere får sjansen. Problemet er bare at de unge spillerne får sjansen av helt feil årsaker. De får sjansen fordi LVG ikke går overens med halvparten av spillerne våre. Ikke fordi de er så forbanna gode (med unntak av BJ, Martial og Lingard).
Woodward og Van Gaal kan dra til helvete (Molde) _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.02.2016 17:50 Post subject: |
|
|
Jeg er lite inne i engelsk fotball, men det virker for meg som om MU har "tatt en Rosenborg", bare raskere og hardere. De hadde en manager som mer eller mindre egenhendig bygget opp et godstog og styrte laget til suksess over lang tid, og etter at han pensjonerte seg er det blitt hentet trenere med gradvis større avstand fra den opprinnelige filosofien i klubben. Når resultatene uteblir, spys det ut penger for å redde det lekke skipet uten at det hverken ser bra ut på tabellen eller banen.
Mourinho, som det spekuleres sterkt i, kan muligens få resultater, men han er diametralt motsatt av Ferguson hva fotballfilosofi angår - som Perry var satt opp mot Eggen. Om han blir ansatt og får en periode med suksess før det går på tverke, slik han vel har gjort det over alt ellers, kan det hende at styre og stell i Manchester omsider kommer tilbake til røttene igjen. Kanskje Giggs om noen år blir Uniteds Brutter'n? _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 13.02.2016 18:20 Post subject: |
|
|
Mourinho er vel litt Hamren..... _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 14.02.2016 15:12 Post subject: |
|
|
Hjemmedømming på den arabiske arena i London. |
|
Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 14.02.2016 16:39 Post subject: |
|
|
La meg da få foreslå kampen i reprise. |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 14.02.2016 16:40 Post subject: |
|
|
Orker ikke pine meg gjennom mer engelsk fotball enn nødvendig. Var vel enveis etter utvisninga. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 28.02.2016 16:39 Post subject: |
|
|
Heh...Rashford med 2 mål på 3 min mot Arsenal. Ser ut som egenutviklet er veien å gå  |
|
Back to top |
|
 |
kentosd Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 28.02.2016 17:01 Post subject: |
|
|
To rene akademi mål. Varela til Rashford (etter litt klabb og babb) på 1-0 og Varela, Lingard og Rashford på 2-0. Så scorer jo ett annet Man Utd produkt også..
Det er jo 6 akademi spillere til på benken, det er jo bare å kaste de utpå! (hehe )
Håper de kan holde ut og vinne denne kampen, da har de en liten sjanse på CL plass i ligaen (selv om den fortsatt vil være liten). Men med over halvparten av de godt over tosifret antall skadde spillerne ventet tilbake de kommende ukene så vil laget bli styrket utover våren. Noe som vil komme godt med med EL og FA cup og kanskje noe å kjempe for i ligaen også. |
|
Back to top |
|
 |
kentosd Rutinert
|
Posted: 28.02.2016 17:10 Post subject: |
|
|
hadde vært fint for min del om man utd holder dette. var fin odds på de før kamp  _________________
Innehaver av innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb.
http://www.rbkweb.no/vis/13776
Si ifra når det trengs mer - www.facebook.com/forfylla |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 28.02.2016 17:58 Post subject: |
|
|
Fantastisk! Må være sesongens deiligste seier og det takket være at unggutta står frem når klubben virkelig trenger det.
Utrolig de to første kampene til Rashford, 2 mål i begge kampeen. Håper han kan fortsette å vise seg frem fremover.
Det var også gøy at Timothy Fosu-Mensah (1998) debuterte, kanskje det største talentet i Man Utd. Sammenlignes litt med Pogba, i hvert fall slik Pogba var i Man Utd akademiet. Fosu-Mensah er jo riktignok en mer defensiv spiller enn Pogba. Fosu Mensah spiller både stopper og midtbane for U21 (men blir nok en midtbanespiller av han og der kan han bli knallgod).
Får håpe denne seieren kan gi Man Utd en boost fremover. De har fortsatt litt å spille for utover våren slik det er nå.
EDIT: Herlig levert av Van Gaal også: https://vine.co/v/i6l2aQWOEuq |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 29.02.2016 01:25 Post subject: |
|
|
Dette ligner mere på den Van Gaal folk kjenner fra Ajax, Bayern og Barca. Spillestilen har alltid vært det samme men Van Gaal har alltid vært avhengig av loyale akademiprodukter til å utgjøre forskjellen.
Jeg tror folk merker forskjellen om han byttes ut med Mourinho for å si det sånn. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 03.03.2016 00:04 Post subject: |
|
|
Tottenham, Arsenal og City med tap i dag. Tipper Leicester er rimelig fornøyde med det, hehe. |
|
Back to top |
|
 |
Martinssen Junior
|
Posted: 03.03.2016 00:59 Post subject: |
|
|
Arsenal har vært helt elendig de siste ukene og det sier jeg som en Arsenal supporter. Tittelen er tapt. Tror ikke at de kan heve seg så stort at de kjemper om tittelen igjen.
Trodde aldri at Leicester skulle holde ut så lenge, men de er vel eneste laget som virkelig fortjener å vinne EPL. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 05.03.2016 18:29 Post subject: |
|
|
Aston Villa virker helt fortapt nå. Ikke bare kommer de høyst sannsynlig til å rykke ned men det laget er så talentløst at de skal slite med å kunne kjempe om å rykke opp igjen. Ganske utrolig det som har skjedd med laget som for ikke så veldig lenge siden var ett lag som nesten var med å kjempe om CL plasser i flere sesong på rad.
Aston Villa har jo også nesten alltid vært på øverste nivå, med unntak av en dårlig 8-9 års periode på slutten av 60-tallet og starten av 70-tallet så har de bare vært nede ett par tre sesonger som var rett før 2 verdenskrig og en sesong på slutten av 80-tallet. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 05.03.2016 18:43 Post subject: |
|
|
Hjelper jo ikke med hjernedøde klovnspillere som svarer slik på kritikk når han og laget driter seg ut da: https://pbs.twimg.com/med...AEALaW.jpg
Litt trist med lag som Newcastle og Aston Villa dog. Klubber fra store byer, med mange tilhengere, som har så voldsomt mye større potensiale. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.03.2016 18:58 Post subject: |
|
|
De fortjener ikke bedre når man ansetter managere som Sherwood og McClaren |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 05.03.2016 21:18 Post subject: |
|
|
Newcastles egentlige problem er jo eieren. Han gir en lang faen i at laget gjør det bra. Det eneste som betyr noe er PL-plassen og det å selge spillere med profitt. Sånne svin bør kjeppjages bort fra alt som har med fotball å gjøre ASAP!
P.S. Ikke Magpies-fan, men sånt gør meg forbanna. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 05.03.2016 21:24 Post subject: |
|
|
Snørrviktig seirer for Leicester i dag mtp poengdelingen i London. Faen som jeg håper de tar dette nå! _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 06.03.2016 12:12 Post subject: |
|
|
Jeg er Magpies-fan og er egentlig enig i det med Mike Ashley, men i år har vi jo brukt £80 millioner på spillerkjøp. Da går det faen ikke an å spille på denne måten. Spillerne finner ikke hverandre på banen, det er som å se et Perry-lag. |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 13.03.2016 17:25 Post subject: |
|
|
Charlton-fans planlegger visstnok å invadere banen for å avbryte kampen i protest mot eierne i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 13.03.2016 18:26 Post subject: |
|
|
Charlton er jo et farmer-lag til Standard Liege. Skjønner godt at supporterne er drittlei. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 13.03.2016 18:32 Post subject: |
|
|
Video fra fansen på vei til stadion. https://vid.me/F42y
Håper de får gjort noe med situasjonen. |