| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 23.02.2016 23:33 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | VM i fotball for urfolk |
Forventer klokkerene treff, urmakerpresisjon og mye tikk-takk-tikk. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.02.2016 23:35 Post subject: |
|
|
Tipper Sveits stiller sterkt. Treneren er litt av en gjøk dog. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 23.02.2016 23:38 Post subject: |
|
|
Da må han gå. Hvis han står er han uaktuell i dette mesterskapet.
Alle må gå i dette mesterskapet. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.02.2016 23:40 Post subject: |
|
|
Haha  |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 27.02.2016 19:33 Post subject: |
|
|
Marek Sapara tilbake for Ružomberok for første gang i obligatorisk kamp siden skaden han pådro seg i april i fjor. Gjorde det andre målet i 2-0-seieren mot Zlaté Moravce på et klassisk frispark. Forøvrig på samme bane og mot samme lag som han ble skadet mot i fjor. Samme resultat også den gangen. Sapara var kaptein og spilte 73 minutter.
Må nevnes at etter kampen i dag, den 27. februar, så har spiller nummer 27 og resten av laget 27 poeng og en målforskjell på 27-27.
 |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 27.02.2016 19:35 Post subject: |
|
|
| Traore gjør det godt i Tyrkia for tiden og. 2 mål på de 2 siste |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 28.02.2016 12:43 Post subject: |
|
|
Efter fire sæsoner i tyske Greuther Fürth og norske Rosenborg gør Tobias Mikkelsen i eftermiddagens Superliga-kamp mod Viborg FF comeback hos FC Nordsjælland.
Således har FCN's træner Kasper Hjuldmand fundet plads til kantspilleren i sin startopstilling.
Mikkelsen får FCN-comeback |
|
| Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 28.02.2016 17:55 Post subject: |
|
|
Søderlund med fantastisk skudd i gammel stil!! BlÃ¥ser ballen over fra 7meter pÃ¥ Ã¥pent mÃ¥l! 😂 _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.02.2016 18:39 Post subject: |
|
|
| Fortsatt 0-0, så bommen kan bli dyr. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 28.02.2016 18:58 Post subject: |
|
|
Ikke for Rosenborg!
(med mindre det resulterer i benking og uoppfylte klausuler) |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.02.2016 21:56 Post subject: |
|
|
Morten Gamst Pedersen synes ikke det er noen nedtur å avslutte karrieren der den på mange måter begynte.
– Jeg føler meg fortsatt ung. Jeg er godt trent og topp motivert. Hvem vet? Kanskje får jeg sjansen på landslaget igjen.
Han trekker på skuldrene av dem som mener han burde gitt seg på topp eller rundet av med noen innbringende år i Kina, USA eller Emiratene.
– Beløpet på kontraktene har aldri interessert meg. Penger har aldri vært noen motivasjon for meg. Da jeg valgte å dra hjem, var det egentlig bare for å stoppe kjeften på fatteren: Ta serie- og cupgull sånn som han gjorde! Og det gjorde jeg med Rosenborg.
Les mer: – Hjem for å stoppe kjeften på fatteren |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 29.02.2016 23:09 Post subject: |
|
|
Siden fatter'n til Gamsten er trukket inn i tråden "Hvor er de nå" så anbefaler jeg alle som har lyst til å slå ihjel et par timer å sjekke litt rundt svindelprosjektet Kokoon.
Ernst Pedersen var sentral, men siden tråden handler om tidligere RBK-spillere må vel Dagfinn Enerly nevnes.
Det er nok flere tragiske skjebner her. Folk som har investert og tapt enorme summer, men som muligens nekter å innse at pengene er tapt og blir med videre på karusellen.
Det er en del skjebner fra særlig Østfold blant annet.
(I parentes bemerket er Rosenborg Ballklubs navn også sneket inn i noe promomateriale for Kokoon. Dog ikke flagrant nok til at jeg fant det verdt å alarmere avdeling for omdømmetryggleik om å ta affære og forsikre Kokoons tidligere kontakter på Gran Canaria om at klubben ikke har noen rolle i denne svindelen.
Flere i prosjektet har i tillegg flittig brukt #Rosenborg i sosiale medier i tilknytning til omtale av Kokoon, bilder etc, men slik bruk er jo av en helt annen karakter enn promomateriale på trykk/PDF. )
Bodo.nu har gjort en utmerket jobb med å grave i Kokoon-saken, men som gammel nyhetsnarkoman må man bare ha mer, mer ... så det er litt å finne om du leter selv også.
Gravde meg ned i dette for noen måneder siden og ladet opp med skjermbilder, linker og sitater, men fant i et våkent øyeblikk ut at dette nok ikke var noe for andre enn meg selv på RBKweb.
Mer som en for lang og smal episode av "Ting du ikke visste du kunne bruke tid på mens vi venter på sesongstart". _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 01.03.2016 08:16 Post subject: |
|
|
| Blir vi enda mer attraktive for danske spillere nå med Hareides Danmark inntreden? Må være bra for Mike dette. Tidligere RBK trenere har erobret Skandinavia. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 01.03.2016 21:30 Post subject: |
|
|
Skadet Tettey byttet ut etter 36 minutter i kampen mot Chelsea. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.03.2016 16:03 Post subject: |
|
|
Per Skjelbred ist nämlich ein Profi, bei dem die Daumen nach oben schnellen, wenn man nach ihm fragt: "Er ist ein Paradebeispiel für Einsatzwille, prädestiniert für den Begriff Mannschaftsspieler und auch neben dem Platz eine ganz wichtige Persönlichkeit für uns. Er ist unser Mr. Zuverlässig", schwärmt Preetz, ansonsten kein großer Schwärmer.
(...)
"Meine Aufgabe im Spiel ist vornehmlich die defensive Arbeit. Ich soll die Bälle holen und das Tempo vorgeben", sagt Skjelbred. Er ist der Vorarbeiter im System von Trainer Pal Dardai, und er ergänzt sich gut mit Darida, der nach abgesessener Gelbsperre gegen Frankfurt wieder in die Startelf zurückkehrt, und Lustenberger.
"Mit den drei Jungs im Mittelfeld klappt es, weil sie unterschiedliche Stärken haben", sagt Preetz. "Per unterbricht die Angriffe des Gegners, Fabian ist der Stratege und Vladimir der Kreative mit Zug zum Tor." Dardai nennt das Trio "schiefes Dreieck", es bildet das Herz der Mannschaft, und deshalb ist Preetz daran interessiert, es zusammen zu halten.
Mehr lesen: Per Skjelbred ist Herthas König der Diebe |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 02.03.2016 16:12 Post subject: |
|
|
Synes det har syntes i landslagsspillet hans at han har mest defensive oppgaver i Hertha. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 03.03.2016 21:27 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/sport/fo.../23630531/
Fransk TV-kjendis hudfletter Søderlund.
Han ser vel det samme som vi egentlig har sett hele tiden. Er Søderlund god nok? Var det RBK som gjorde han god...? Han trengte veldig mange sjanser på å score og det var ikke mange lekre mål. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Last edited by Number10 on 03.03.2016 22:41; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.03.2016 21:55 Post subject: |
|
|
| Helt som forventet at han ikke slår an i Frankrike. TL er Søderlunds høyeste nivå. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 04.03.2016 03:00 Post subject: |
|
|
| Enig, ser virkelig ikke for meg at han slår i gjennom i en bedre liga enn vår. Han har helt elendig basisteknikk, men klart, han hadde jo etter hvert en evne til å dukke opp på rett plass og dermed score mål - finner han den igjen kan han fort være bra nok. En spiss som scorer mål benker ingen. Men så langt har han ikke funnet frem den evnen heller, og da ser det svært tynt ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 04.03.2016 03:22 Post subject: |
|
|
Merkelig å slakte han så voldsomt. De rundt han framme på banen er ikke noe særlig bedre og han er uansett tiltenkt å spille andrefiolin etter Beric som hadde superimponerende 3 mål på sine 9 kamper for asse. At søder ikke er et angrep alene visste nok både journalisten og asse lenge før han ble hentet. Det samme om farten (treg som epletog osv). Søder burde vel og merke hatt et par mål til med normal uttelling til han å være( som tilsvarer ca 1 pr 3. sjanse). Han har brent straffe og hatt et par megabom på åpent mål. Jeg synes dog han har truffet bra på headingene sine og kun godt keeperarbeid har hindret han i å stange inn flere innlegg fra ganske vanskelige posisjoner.
Over til Nederland. Rambo2 med både mål i begge ender av banen da AZ tapte mot feyenoord i cupen. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.03.2016 10:43 Post subject: |
|
|
Norwich City FC
| Quote: | | Alex Neil confirms to Norwich City TV that Alex Tettey is set to undergo ankle surgery and is likely to miss the rest of the season. #ncfc |
Tettey ute resten av sesongen, det tror jeg betyr at Norwich rykker ned. SÃ¥, tar Alex nye 50+ beinharde knokkelkamper i Championship, eller kommer han hjem i sommer? |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 04.03.2016 12:07 Post subject: |
|
|
| Evt. alternativ 3, annen PL klubb. Han har såpass bra rykte der borte nå at jeg blir overrasket om ingen klubber er interessert. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 04.03.2016 13:13 Post subject: |
|
|
| Alex, på ti' å kom hjæm no. |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 04.03.2016 13:35 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | Evt. alternativ 3, annen PL klubb. Han har såpass bra rykte der borte nå at jeg blir overrasket om ingen klubber er interessert. |
Dette tror jeg skjer hvis Norwich rykker ned. |
|
| Back to top |
|
 |
|