View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
robbie Veteran

|
Posted: 02.02.2016 00:21 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Mulig jeg er litt vel følsom, men måtte rett og slett skru av Deadline day-sendinga til TV2 etter halvannet minutt. Ble for pinlig å se på utspørringa av en ung ManU-supporter om Omar E., som han naturligvis ikke hadde hørt om. |
Det er faktisk ingen i hele Storbritannia som har hørt om han.  |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 02.02.2016 12:50 Post subject: |
|
|
SuperTimCahill wrote: | Noen her som følger russisk fotball og kan si noe om Oumar Niasse? Visst nok så godt som klar for Everton. Alt jeg vet er at han ikke var god nok for Brann for et par år sia.. |
Fremdeles ikke god nok for Brann _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 02.02.2016 13:12 Post subject: |
|
|
Haha, han hadde nok klart seg helt greit i Brann, tenker jeg. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 02.02.2016 19:41 Post subject: |
|
|
Ref. Til deadlineday i England, så var det vel ikke all verdens av spennende ting som skjedde den siste dagen? Mener å huske at det var forholdsvis lite spennende forrige gang vintervinduet stengte i England også. De sa vel forsåvidt at det ble satt ny rekord for pengebruk i et vintervindu (igjen), men det ser ut til at de fleste klubbene har blitt flinkere(?) til å handle tidlig. De største klubbene med desidert mest penger var også de gjerrigste ser det ut til; Liverpool regner vel sesongen som en mellomsesong, mens Man Utd har nedlagt transfernekt for Van Gaal? City får ny manager som visstnok skal handle stort, samme hos Chelsea. Tipper sommervinduet blir heftig, med flere nye managere og endel tropper som skal bygges opp fra ny av igjen.
Vi får håpe på at Harry Redknapp skal gjøre comeback om deadlineday igjen skal bli en spennende affære.  |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 02.02.2016 19:56 Post subject: |
|
|
Det var rituale i mange år for meg å se 'arry rulle ned vinduet på Sky Sports News. |
|
Back to top |
|
 |
Martinssen Junior
|
Posted: 02.02.2016 20:21 Post subject: |
|
|
Vegard2711 wrote: | Guardiola til City... Det var noe dritt. Ikke bare fordi jeg ville ha han til Man Utd men fordi dette kan bety at det kan bli svært vanskelig å slå City. Forhåpentligvis går han på trynet siden engelsk fotball er litt annerledes enn det han er vant med fra Spania og Tyskland, men når han kan få alt han peker på så tror jeg det skal litt til for at han skal misslykkes stort.
Han drar jo nærmest til dekket bord igjen slik som i Bayern. Jeg hadde et håp i det lengste at han kanskje ville prøve seg på en litt større utfordring nå, men han går i stedet til dem med mest penger. |
Morsomt at han har valgt å gå til City men ikke spesielt overraskende for meg. Det var bare enten City eller Chelsea etter min mening. Det blir spennende å så hvor mye han kan forbedre dem. Han må bygge et helt nytt lag, men det blir ikke noe problem fordi han får så mye penger han vil. Jeg også lurer på hvordan han vil klare det PL-nivået hvor hvert lag kan slå hvem som helst. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 02.02.2016 22:42 Post subject: |
|
|
Den ketchupdrikkinga kunne du lett ha posta i WTF?-tråden også. Kan umulig være spesielt sunda for verken mage eller andre organer det der. Blæ! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 02.02.2016 23:45 Post subject: |
|
|
Sinnsykt mål av Vardy mot Liverpool. Håper dette Leicester-laget holder koken og pisser på storklubbene  |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 02.02.2016 23:56 Post subject: |
|
|
Hadde vært utrolig gøy om de vant ligaen, ja. Mye heller dem enn City, Spurs eller Arsenal.
Det jeg dog ikke liker er at de da vil få en CL plass (riktignok fullt fortjent), men noe som nok ikke er så bra for England når det kommer til å samle poeng i Europa, nå som jo Italia er så nærme. Leicester gjør det knall bra nå, men jeg er veldig tvilende om de kan repetere prestasjonen neste sesong og tror de kommer til å ryke rett ut av CL (tar det da for gitt at de ender topp 3 og slipper play off).
Men slik flere av de andre storlagene spiller så kan jo engelske lag ryke ut av gruppespillet uansett.
Uansett utrolig at Leicester klarer å holde det gående. De hadde en dårlig periode etter jul men nå har de hevet seg igjen og ser ut til å kunne ta minst en CL plass. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 03.02.2016 00:05 Post subject: |
|
|
Utrolig hva selvtillit kan gjøre med en spiller (og hva mangel på selvtillit kan gjøre, som med Torres i Chelsea feks). Var ikke veldig imponerende i fjor, bare ett par enkeltkamper han viste prov på noe, men nå leker han med alle lag og scorer noen utrolig mål. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 03.02.2016 00:28 Post subject: |
|
|
Det angrepet der var jo helt sykt. Sykt. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 03.02.2016 00:45 Post subject: |
|
|
Hadde glatt vært årets mål om de hadde satt den ja  |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 03.02.2016 00:51 Post subject: |
|
|
Det er vel slik at alle klubber i England har eiere, som er mer eller mindre rike. Hvordan er egentlig situasjonen i Leicester? Kan den i det hele tatt sammenlignes med f.eks Chelsea? (dårlig situasjon før utenlandske eiere kom inn i bildet)
Synes dog det er litt artig at de gjør det så bra for tiden, men det er vel ikke bygd opp av langsiktig tankegang og med den samme treneren over flere år. _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 03.02.2016 01:02 Post subject: |
|
|
De er eid av King Power eieren såvidt jeg vet, eller han er i allefall deleier. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 03.02.2016 01:06 Post subject: |
|
|
Til og med i The Championship er lagene drevet av rikinger som pøser inn midler i håp om de får gulleget (opprykk).
SÃ¥ ja, Leicester har penger. Men en type som Vardy viser jo klart at et bra lag alltid er bedre enn elleve gode spillere. |
|
Back to top |
|
 |
Martinssen Junior
|
Posted: 03.02.2016 02:01 Post subject: |
|
|
Vegard2711 wrote: | Utrolig hva selvtillit kan gjøre med en spiller (og hva mangel på selvtillit kan gjøre, som med Torres i Chelsea feks). Var ikke veldig imponerende i fjor, bare ett par enkeltkamper han viste prov på noe, men nå leker han med alle lag og scorer noen utrolig mål. |
Jeg skriver under dette. Jamie Vardy having party! Han er det beste tilfellet til selvtillit som vi kan se i hele sesongen. Stort imponerende hvor god han er nå. For et mål!
Det er veldig artig å se hvor Leicester ender opp på slutten av sesongen. Det er jo fortsatt en lang vei til sesongen er over, men jeg begynner å ha trua at de kan holde en CL plass til slutt.
Last edited by Martinssen on 03.02.2016 03:17; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 03.02.2016 03:06 Post subject: |
|
|
Imponerende av leicester ja! Skulle ønsket Nottingham forest i premier league også  |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 03.02.2016 11:35 Post subject: |
|
|
Vegard2711 wrote: |
Det jeg dog ikke liker er at de da vil få en CL plass (riktignok fullt fortjent), men noe som nok ikke er så bra for England når det kommer til å samle poeng i Europa, nå som jo Italia er så nærme. Leicester gjør det knall bra nå, men jeg er veldig tvilende om de kan repetere prestasjonen neste sesong og tror de kommer til å ryke rett ut av CL (tar det da for gitt at de ender topp 3 og slipper play off). | Og når fikk engelske lag en gudegitt rett til å ha fire lag i CL? De får til helvete prestere de som alle andre, noe de ikke har gjort de siste årene! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 03.02.2016 12:16 Post subject: |
|
|
Det er sant, men vi sier jo det samme her hjemme. Irriterer oss over at f.eks cupvinnerne får EL-plass når det er alt mulig ræmmel som da aktivt senker koeffisienten for norge som gjør det vanskeligere for norske lag å kvalle til europa. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 03.02.2016 13:12 Post subject: |
|
|
Vi kan syte og klage så mye vi vil om dette, men de lagene som kvalifiserer seg til e-cup spill har gjort det gjennom den prestasjonen de har oppnådd og da fortjener de den, uansett kvalitet og klubbnavn. Om det er bra for rankingpoeng etc. er en annen diskusjon. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 06.02.2016 15:53 Post subject: |
|
|
Leicester leder 2-0 over City, og har for øyeblikket 6p luke ned til dem. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.02.2016 15:55 Post subject: |
|
|
Demichelis er jo helt borti natta. Mahrez sendte han jo uti kiosken på 2.målet  |
|
Back to top |
|
 |
|