English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Alex Gersbach
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 34, 35, 36  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SuperTimCahill
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 12:21    Post subject: Reply with quote

Beklager om dette er nevnt i en annen tråd, men forsøker å cache meg inn i saken om Gersbach på adressa, men får feilmelding. Har de endelig vaksinert seg mot oss som liker å lese sakene deres gratis? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
trondhb
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 12:26    Post subject: Reply with quote

Noen reaksjoner fra fans i Australia her.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 01.02.2016 12:38    Post subject: Reply with quote

SuperTimCahill wrote:
Beklager om dette er nevnt i en annen tråd, men forsøker å cache meg inn i saken om Gersbach på adressa, men får feilmelding. Har de endelig vaksinert seg mot oss som liker å lese sakene deres gratis? Razz

Har ikke fungert de siste gangene til meg heller. Deling på Facebook funker fortsatt, så legg inn linken der (og velg evt at "Kun meg" skal se den), trykk på link og slett.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 12:46    Post subject: Reply with quote

Legg inn f.eks header tool plugin i browseren, skriv inn Referer: http://www.twitter.com og kjør på. Så slipper du prakket Razz
Back to top
Fusion
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 12:56    Post subject: Reply with quote

trondhb wrote:

Virker som om de fleste ser på Rosenborg som en like god klubb som Sydney.
Back to top
Martinssen
Junior

PostPosted: 01.02.2016 13:06    Post subject: Reply with quote

trondhb wrote:

Det finnes veldig mange der som er meget "gira på" at han kommer "somewhere in northern Europe" hvor det er masse snø og det fryser nesten hele år....
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 13:13    Post subject: Reply with quote

Der var det en god dose naivitet og skylapper gitt. Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
georgios
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 13:16    Post subject: Reply with quote

Fikk nesten lyst til å skrive noe om vår venn Berisha i den tråden, men så kom jeg på at krangling på nett er noe jeg egentlig ikke er så gira på.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 01.02.2016 13:21    Post subject: Reply with quote

Vi vet ingenting om kvaliteten i Australia og de vet ingenting om kvaliteten i Norge.
Back to top
Undergangen er nær
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 13:25    Post subject: Reply with quote

SuperTimCahill wrote:

Det fungerer fortsatt å cache seg inn på andre sider på adressa, som f eks hovedsiden for adressa+. Derfra kan du klikke deg inn på plussartikler. Voila!
Back to top
Indreløper
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 14:05    Post subject: Reply with quote

Det vil imponere meg, men ikke overraske meg, om en pode på 18 år går rett inn på laget til seriestarten. Ser spennende ut og håper han får slått seg til ro i byen og kommer godt inn i det også utenfor banen. Vil tro at det er helt avgjørende for videre karriere i den alderen uten at jeg har stått i en sammenlignbar situasjon selv.
robbie
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 14:26    Post subject: Reply with quote

Guardian:
http://www.theguardian.co...-rosenborg

Litegrann Coopering:
I følge tvitter var han på flyplassen for sju timer siden. Det samsvarer med et Qantas fly til Dubai, som er et sted i Indiahavet. Da er han vel fremme i Trondheim i morgen formiddag? Med skikkelig jetlag vel og merke.
Back to top
SuperTimCahill
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 14:27    Post subject: Reply with quote

Takk til Hedon, Sløvsekken og Skeptix. Brukte Skeptix' metode. Briljant! Cool
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 14:47    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Litegrann Coopering:
I følge tvitter var han på flyplassen for sju timer siden. Det samsvarer med et Qantas fly til Dubai, som er et sted i Indiahavet. Da er han vel fremme i Trondheim i morgen formiddag? Med skikkelig jetlag vel og merke.

Tipper KLM fra Amsterdam kl. 12:25, etter ca. 30 timer reisetid...
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 14:47    Post subject: Reply with quote

Må si at jeg synes ikke noe om at folk sniker seg rundt betalingsmurer. I alle fall det å legge ut hele artikler eller sniklenker til artiklene.
Back to top
Sylta
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 14:53    Post subject: Reply with quote

Fusion wrote:

Virker som om de fleste ser på Rosenborg som en like god klubb som Sydney.

De refererer til Ante Covic, en spiller som aldri har oppholdt seg i en norsk klubb, til å bedømme nivået på TL. Ante Covic spilte i Sverige i en tid der Tippeligaen definitivt var den sterkeste ligaen.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 01.02.2016 14:55    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Må si at jeg synes ikke noe om at folk sniker seg rundt betalingsmurer. I alle fall det å legge ut hele artikler eller sniklenker til artiklene.

Det gjøres jo mest for å sikre jobber i IT-bransjen. Mange nok som sniker seg rundt betalingsvegger, så tvinges noen til å ansette noen for å fikse det, vøttø. Veldig solidarisk handling.

Last edited by haavarl on 01.02.2016 14:55; edited 2 times in total
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 14:55    Post subject: Reply with quote

Nekter å legge igjen ei krone til drittavisa Adressa! Skal vurdere det den dagen Kroksleiven får sparken.
Back to top
Fusion
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 15:01    Post subject: Reply with quote

To utdrag om Alex fra Sydney fans:

Quote:
is raw still, but gets in behind defenses and can whip the ball in/take players on and make a pass in the box. He is still young though and can make errors when defending or giving too much space , but fans of his team all think he will be go on to big things.

Quote:
Fast, strong, dangerous crossing, can play short passing interchanges.
Defensive positioning has been criticised in the past, but what 18 is perfect in that regard.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 15:08    Post subject: Reply with quote

Morsomt å lese hva australiere tenker om Norge. Er jo egentlig morsomt å lese hva absolutt alle utlendinger tenker om Norge, når jeg tenker meg om, men…

Australierne sier han er flink til å komme forbi bak forsvaret og å få ballen inn i feltet, men at han sliter litt med posisjonering defensivt. Det er jo et problem som er ganske standard for en ung back som virker å være best offensivt. Svensson har/hadde samme problemet til en viss grad.

haavarl wrote:
ola. wrote:

Det gjøres jo mest for å sikre jobber i IT-bransjen. Mange nok som sniker seg rundt betalingsvegger, så tvinges noen til å ansette noen for å fikse det, vøttø. Veldig solidarisk handling.

Hehe, du sier jo noe der.
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 01.02.2016 15:14    Post subject: Reply with quote

Martinssen wrote:
Man kan ikke dømme bare fra en video hvis han er god nok eller ikke. Han får sin sjanse og mye tid til å vise seg frem. Han er bare 18 år og jeg tror ikke at han skal spille mange kamper fra start denne sesongen. Han er definitivnt en spiller for fremtiden så jeg tror ikke at Skjelvik er på vei ut. Som mange har sagt det er vedlig sannsynlig at Dorsin spiller sin siste sesong i RBK og da kan klubben ha en sterk duo på vensterbacken hvis Alex utvikler seg bra i år. Bare gi ham en sjanse til å imponere og vi får se hva han kan og hvor god han er.

Det er veldig positivt at han kommer i midten av oppskjøringa så han kan starte med akklimatisering før sesongen blir i gang.

Noen snakker også om kultursjokk og stadioner som ikke er full i Norge. Det kan stemme, men vi må ikke glemme det viktigste at det er mye kortere vei til de større ligaene i Europa fra Norge enn fra Australia... ikke bare geografisk Wink

Det er ingen spillere fra Australia som er innstilt på å være noe fremtidsprosjekt her på berget. Det kan jeg garantere deg. Han er rett og slett ikke spesielt god. Dorsin hadde mye mer spisskompetanse da han ble hentet i klubben, Skjelvik er mye raskere og kan brukes i flere posisjoner. Han her er rett og slett ikke spesielt begavet på noen områder, annet enn at han jevnt over holder greit nivå. Tviler på at det blir noe spilletid eller videresalg av han, så dette er penger ut av vinduet. Men det verste er at prioriteringene ikke er der. Når trenger vi et nytt midtbaneanker og rutine, ikke stallfyll av unge "lovende". Kunne hatt mer is i magen og ventet på et mer interessant prospekt på venstre back, men i stedet panikkjøper de spillere som etter alt og dømme tilfører laget nada.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 15:24    Post subject: Reply with quote

Skinnvest, bare se hvor mye Jonas utvikla seg på backen på et år. Alex er 3 år yngre. Spiller fast på sidney. Med mye spilletid vil han utvikle seg bra.
Back to top
Fusion
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 15:30    Post subject: Reply with quote

Ren underholdning med han nordmannen på det australske forumet nå. Hvem er den skyldige? Wink
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 01.02.2016 15:38    Post subject: Reply with quote

Gud, så glad jeg er for siteringsregelen her inne når jeg leser det forumet.

Har for øvrig ingen problem med at et par supportere der inne er skeptisk til å selge arvesølvet til Norge. Men landets beste klubb og gode mulighet for europaspill, så blir det jo litt annerledes.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 01.02.2016 16:02    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
NÃ¥r trenger vi et nytt midtbaneanker og rutine, ikke stallfyll av unge "lovende".

Det er da et perfekt tidspunkt å fase inn en ung back nå i Dorsins siste sesong. Neste år måtte vi fort ha kjøpt en dyrere, ferdigutviklet spiller. Det kan dessuten jobbes parallelt med flere posisjoner...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 34, 35, 36  Next
Page 6 of 36

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb