| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
52% |
[ 35 ] |
| Svensson |
|
28% |
[ 19 ] |
| Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skjelvik |
|
5% |
[ 4 ] |
| Jensen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
| Midtsjø |
|
7% |
[ 5 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikkelsen |
|
4% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 67 |
|
| Author |
Message |
sukram Veteran
|
Posted: 05.11.2015 22:43 Post subject: |
|
|
| senador wrote: |
Har du ikke sett dette før nå ? Jeg har sett dette i hele høst, tendensene har vært der og spillerne har trodd de var altfor god. |
Jeg har ikke skjønnmalt høsten, det hadde du fått med deg hvis du giddet å lese noe annet enn egne poster.
Ellers prøver jeg å skippe minst 80 % av det du skriver. Hvis jeg hadde meldt meg på samme modus som du, så hadde jeg måttet slutte å følge med på hva RBK holder på med da det er ensbetydende med fullblods depresjon. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
| SHJINNJWÆST wrote: | Det verste er at dette over hode ikke er års dårligste. Vi hadde sette det samme kampbilde om Lazio var fulltallig i Roma. Hadde Godset hadde en normal åpning på sesonge hadde det vært de som feiret seriegull i år, og ikke vi.
Alt i alt må vi være fornøyd med en fatastisk sessong med seriemesterskap og cupfinale, for det er som vi kritikere har sagt lenge. Dette laget er ikke godt i heletatt, det er det svakeste i europaligaen, det har ingen individuelle ferdigheter og er for øyeblikket et middelmådig tippeligalag. Tror heller ikke det blir noe bedre eneste sesong, så vi får være meget glad at vi omsider har fått en sjelden sesong med noe å feire. |
Må faktisk si meg helt enig. Vi har svært begrenset stall. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
|
|
| senador wrote: | | SHJINNJWÆST wrote: | | Må le av alle de som entusiastisk har trodd vi i heletatt har hatt en sjanse. |
Ja, typisk. Mange på forumet har tatt av like mye som spillerne. Trodd de er så fantastisk god at de har sluppet seg ned.
Bjørdal inn, huff og huff. |
Hvilket forum leser du på. Masse kritikk her, selv om man ikke nødvendivis er konstant gretten og negativ |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 05.11.2015 22:44 Post subject: |
|
|
| Her er det faen meg null innsats og vilje. Ikke en kjeft som har lyst til å spille denne kampen. De er ferdige med sesongen. Vi har feiret seriegullet og tatt ferie. Grenseløst uproft og pinlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 05.11.2015 22:45 Post subject: |
|
|
| Problemet til RBK heter Rotasjon, ikke samme 11'er i to kamper på rad.. Man kan rotere i tippeligaen, å vinne kamper, men det gir seg utslag i E-cup.. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 05.11.2015 22:45 Post subject: |
|
|
| Aristoteles wrote: | | Her er det faen meg null innsats og vilje. Ikke en kjeft som har lyst til å spille denne kampen. De er ferdige med sesongen. Vi har feiret seriegullet og tatt ferie. Grenseløst uproft og pinlig. |
Du har helt rett. Spillerne har tatt ferie og kåre har ikke vært god nok til å få spillerne på jorda. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 05.11.2015 22:46 Post subject: |
|
|
Stall-tips til brukere som lar seg hisse opp av andre brukere her på forumet:
Trolls-Be-Gone |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3661 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 05.11.2015 22:48 Post subject: |
|
|
| Endelig litt positive tendenser |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 05.11.2015 22:48 Post subject: |
|
|
Ta å sett den der da, Helland!! _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 05.11.2015 22:49 Post subject: |
|
|
| Skjønner godt at Villmann selger medaljen (til et godt formål), flaut å være i eie av noe sånt etter denne siste halvdelen av sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
|
|
Godt det siste minuttet. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
|
|
Usikker på hvor mange hakk for små vi er, men det er ganske mange. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
| Like farlig som et glass melk , det er rbk. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 05.11.2015 22:50 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | Stall-tips til brukere som lar seg hisse opp av andre brukere her på forumet:
Trolls-Be-Gone |
 _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
|
|
| Mye bedre tendenser nå! Vi er et sterkt lag etter pause. Jeg har trua. |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
|
|
| hellvikrunner wrote: | | SHJINNJWÆST wrote: | Det verste er at dette over hode ikke er års dårligste. Vi hadde sette det samme kampbilde om laziovar fulltallig i Roma. Hadde godset hadde en normal åoning på sesonge hadde det vært de som feiret seriegull i år, og ikke oss.
Alt i alt må vi være fornøyd med en fatastisk sessong med seriemesterskap og cupfinale, for det er som vi kritikere h ar sagt lenge. Dette laget er ikke godt i heletatt, det er det svakeste i europaligaen, det har ingen individuelle ferdigheter og er for øyeblikket et middelmådig tippeligalag. Tror heller ikke det blir noe bedre eneste sesong, så vi får være meget glad at vi omsider har fått en sjelden sesong med noe å feire. |
Ta deg ei bolle. |
Nisseargumentasjon. Vi leder med godt over 10 poeng på godset tidlig i sesongen, vi leder med 10 poeng nå. De har med andre ord sanket flere poeng enn oss utover sesongen. Er det hardt å svelge eller? |
|
| Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
|
|
Hate Senador og bommel!
Ælske Troillan og Kjærnen! |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
|
|
Jeg føler gutta prøver, men sjelden har Lerkendalmatta vært så stor og RBK gutta vært så små. Italiensk overmakt skremmer vannet av spillerne og får de til å opptre som om ballen brenner i beina slik at det er om å gjøre og kvitte seg med den så fort de har fått den. Velkommen til Europa.. Vi har nok ennå en lang vei å gå...  _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 05.11.2015 22:51 Post subject: |
|
|
| Brødsmula wrote: | | Skjønner godt at Villmann selger medaljen (til et godt formål), flaut å være i eie av noe sånt etter denne siste halvdelen av sesongen. |
Haha dette forumet når det butter imot altså, jeez. Ja, flaut å vinne gull i TL. Overlegent til og med. Kjempeflaut. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 05.11.2015 22:52 Post subject: |
|
|
| Brødsmula wrote: | | Skjønner godt at Villmann selger medaljen (til et godt formål), flaut å være i eie av noe sånt etter denne siste halvdelen av sesongen. |
Gratulerer med å være den flaueste fyren på hele forumet. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 05.11.2015 22:54 Post subject: |
|
|
| Brooklynlol wrote: | | Brødsmula wrote: | | Skjønner godt at Villmann selger medaljen (til et godt formål), flaut å være i eie av noe sånt etter denne siste halvdelen av sesongen. |
Gratulerer med å være den flaueste fyren på hele forumet. |
Det er nok ikke så enkelt å ta den tittelen... |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 05.11.2015 22:55 Post subject: |
|
|
Jeg føler jeg har blitt Senador light utover denne høsten.
Blir så frustrert av å se at ingenting fungerer, og at ingen grep blir tatt. Selv de mest åpenbare grepene blir ignorert. Det er som en vond drøm man får om og om igjen.
Denne høsten har vært så ille spillemessig at jeg har begynt å få bange anelser om neste år. KI virker som en fryktelig god motivator når han har alt å vinne, men når den toppen er nådd har han ikke flere triks i boka. BG om igjen.
Last edited by bommel on 05.11.2015 22:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 05.11.2015 22:56 Post subject: |
|
|
| HOFFA wrote: | Jeg føler gutta prøver, men sjelden har Lerkendalmatta vært så stor og RBK gutta vært så små. Italiensk overmakt skremmer vannet av spillerne og får de til å opptre som om ballen brenner i beina slik at det er om å gjøre og kvitte seg med den så fort de har fått den. Velkommen til Europa.. Vi har nok ennå en lang vei å gå...  |
Skremt du liksom. Ferdighetene med ball er ikke bedre. Var noe helt annet å se moldespillerne holde på balle, vende av spillere, slå presise pasninger, på og ikke overrasket når ballen kommer i retning dem osv. Her klarer ikke Mike Jensen og Helland å spille vegg med hverandre en gang, og dette handler ikke om at Lazio står på motstatt banehalvdel. Det har sett slik ut i hele høst.
Last edited by SHJINNJWÆST on 05.11.2015 23:00; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 05.11.2015 22:58 Post subject: |
|
|
Litt spesielt å vente 42 minutter med å begynne å spille fotball.
Midtsjø er vel det klareste eksempelet på hvordan litt trua kan påvirke spillet hans, plutselig var han involvert i en del på tampen, mot null niks og ingenting som han fikk til tidligere. |
|
| Back to top |
|
 |
rbk80 Junior
|
Posted: 05.11.2015 22:58 Post subject: |
|
|
| Brooklynlol wrote: | | Mye bedre tendenser nå! Vi er et sterkt lag etter pause. Jeg har trua. |
Så er det lov å spørre seg selv om det er fordi at Lazio leder med 2 mål og har sluppet seg veldig ned eller om det er Rosenborg som har hevet seg?. Tror mest på det første jeg |
|
| Back to top |
|
 |
|