| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
el_che Junior
|
Posted: 23.07.2006 05:18 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Fuldstændig latterlig kritik af Storflor. Selv er jeg også kritisk til at Storflor går for mye indover og er for dårlig defensivt. Men indtil videre i denne sesong har han været en af de bedre(selv om det ikke sier stort og mye bedre end Essidiri i hvertfald.
At Essidiri slog 2 gode indlæg mod 2 divisonslaget er fint, men jeg forstår ikke hvorfor vi skal skifte en spillere, der egentlig har præsteret ok ud, bare fordi Essidiri skal have en chance. Essidiri har været markant dårligere end Storflor indtil videre.
Han kan komme innpå når Storflor præsterer dårlig. |
Exactly my point! Han kan komme innpå når Storflor presterer dårlig og det er det han gjør kamp etter kamp. At han har 6 assist er bra, men han har kun et mål. Dessuten har jeg sett ham live i alle hjemmekamper pluss et par bortekamper, han er for veik og blør ikke for drakta.. Så ikke kom med at det er fullstendig latterlig kritikk Harald! _________________ Bella Ciao!! Vi e gutta i fra Trondheim.. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 23.07.2006 08:53 Post subject: |
|
|
| Synes assist er minst like viktig som mål. |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 23.07.2006 09:22 Post subject: |
|
|
Jo, det er fullstendig latterlig kritikk. Ikke bare produserer han mål, men han er også den typen som er lojal til klubben. Jeg tror det er få spillere som elsker rbk like mye som storflor, her snakker vi spillere som Strand etc. Og stort sett de fleste klubber ville hatt ham, jeg hadde gjerne sett ham i Viking...
Hva er vitsen med å utvikle tekniske ferdigheter hos norske talenter når folk vil ha rugby?  _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 23.07.2006 09:26 Post subject: |
|
|
| Erik W wrote: | Om poengene uteblir, tror jeg ikke du blir noe mere fornøyd når du går fra stadion, etter å ha stått trangt i ca 10 meter av den ene svingen. Ca 50 meter fra nærmeste mål.
Hvor mye ligger prisen på sånn ca? |
160,- _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 23.07.2006 11:20 Post subject: |
|
|
Jeg drister meg til å spå utfallet av kampen i kveld:
Start - RBK 1-1
La oss håpe det blir seier  |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 23.07.2006 11:48 Post subject: |
|
|
| SverreBrandhaug wrote: | Jeg drister meg til å spå utfallet av kampen i kveld:
Start - RBK 1-1
La oss håpe det blir seier  |
Hehe... Jeg liker å være optimist! Start leder 1-0 til pause, og i andre omgangen kjører vi over de og vinner til slutt 1-3  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 23.07.2006 11:53 Post subject: |
|
|
| HeiaVincent wrote: | Hva er vitsen med å utvikle tekniske ferdigheter hos norske talenter når folk vil ha rugby?  |
Hva er du snakker om? Jeg (og el_che) ønsker at Essediri skal få sjansen fremfor Storflor, hvis du får det til å bli et ønske om rugby-spillere fremfor tekniske spillere så må jeg si at jeg tviler på dine analytiske evner. |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 23.07.2006 12:28 Post subject: |
|
|
Det er et svar på el-ches klokketro på at unngå taklinger = dårlig fotballspiller/ikke blø for drakta/etc. osv. bla bla.
Produserer man mål så gjør man det. For all del, Essediri er sikkert god ham, og jeg har ingenting imot at dere spiller med den som produserer minst. Men noe av kritikken mot egne spillere er på grensen av latterlig. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 23.07.2006 12:31 Post subject: |
|
|
Bare for å spore av litt, så håper jeg på RBK seier ikveld. Blir spennende ettersom Start ser ut til å ha funnet seg selv igjen.. Tenker med gru på det som skjedde i fjor.. _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 23.07.2006 15:38 Post subject: |
|
|
| Einherjar wrote: | | Tenker med gru på det som skjedde i fjor.. |
Ja det kan du si.. Men i fjor på dette tidspunktet hadde Start Keiko, det har de ikke nå... |
|
| Back to top |
|
 |
shrimpen Proff

|
Posted: 23.07.2006 15:55 Post subject: |
|
|
Hirschfeld
Basma-Kvarme-Riseth-Koppinen
Karim Essediri, Alexander Tettey, Daniel Braaten, Jan Gunnar Solli, Øyvind Storflor, Steffen Iversen
IKKE SPØR MEG HVA FORMASJONEN ER!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 23.07.2006 16:03 Post subject: |
|
|
| Tilgi min uvitenhet, men hva med Kone? |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 23.07.2006 16:04 Post subject: |
|
|
Ser ut som en 4-5-1... Samme som mot Viking? Gikk jo rimelig bra det da... _________________ "If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever." |
|
| Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 23.07.2006 20:24 Post subject: |
|
|
Ja d gikk jo knaill d, gjor d itj..
Kone du er herved mitt 1 valg på topp..Ivers er lat..
Solli, du kan selges, gies bort elr bare forlate rbk frivillig.. samma for meg.. bare du drar.. nå er jeg lei.. _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Å gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
| Back to top |
|
 |
Henging Senior
|
Posted: 23.07.2006 20:27 Post subject: |
|
|
| Har det vært serverproblemer her? |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 23.07.2006 20:37 Post subject: |
|
|
| *ber innstendig til alle guder som måtte finnes om at dette var Høgmos siste kamp som RBK-trener* |
|
| Back to top |
|
 |
Halcyon Junior

|
Posted: 23.07.2006 20:47 Post subject: |
|
|
Helt enig at Solli spilte dårlig, han virket ukonsentrert (som vanlig) og på det første målet til Start mister han ballen. Det som er helt jævlig er at han lunter etter i stedet for å gjøre alt han kan for å rette opp feilen.
Iversen er like lat og uinteressert som han alltid er og Storflor spiller uten selvtillit som vanlig.
Kone viser at han fortjener å starte mot Lillestrøm, målet var veldig bra og han viser at han har veldig god teknikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 23.07.2006 21:00 Post subject: |
|
|
| Einherjar wrote: | Høgmo skylder på sjansesløsing...
Det er alltid noe å skylde på. |
Yes, det er alltid noe å skylde på, og sjansesløsing er vel noe av det enkleste, for da legger du hele skylden på spillerne.
Dette var gjennomgangsmelodien i Nils Johan Semb's landslagsperiode også. Etter hvert som resultatene ble dårligere, ble det poengtert at de skapte nok sjanser og at spillerne måtte score på sjansene. Samtidig ble spillet dårligere og dårligere, og moralen sank nok noen hakk også.
Jeg ser igjen mye av det samme i Høgmo's kommentarer som Semb's for noen år siden.
Sjanser....... Til og med når Rosenborg møter Melhus får Melhus et par-tre 'sjanser' de kunne scort på.
Hvem hadde de fleste og de største sjansene, i tillegg til det beste kombinasjonsspillet og gjennomløpningene av Start og Rosenborg? Svaret er ganske åpenbart, selv om Høgmo setter fokus et annet sted. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.07.2006 21:12 Post subject: |
|
|
Høres ud som om vi var elendige, som sædvanlig, i dagens kamp? _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 23.07.2006 21:14 Post subject: |
|
|
Rosenborg ser late ut utpå banen, spesielt Daniel Braaten.
Jeg er lei av Høgmo, han har ikke gjort en dritt sportslig nesten.. bare ødelegger og ødelegger. Rosenborg er ikke aggresive, heller ikke motiverte, og veldig kjedelige.
Kalle Løken kunne gjort jobben bedre enn Høgmo!
Også var det høyrebacken som hadde problemer på førstemålet, og hvem var det som var på hørebacken? Jo, Basma...
Jeg kunne fortsatt og fortsatt, men jeg stopper nå. Huff.  |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 23.07.2006 21:31 Post subject: |
|
|
| tr0ndern wrote: | | *ber innstendig til alle guder som måtte finnes om at dette var Høgmos siste kamp som RBK-trener* |
Dagen er 07. august 2005. Rosenborg møtte Lillestrøm på Lerkendal og tapte 1-2. Perry sa opp sin stilling like etter kampen.
Dagen er 30. juli 2006. Rosenborg møter Lillestrøm på Lerkendal... _________________ "If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever." |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 23.07.2006 21:34 Post subject: |
|
|
Høgmo sa til TV2 at han syntes, ikke overraskende, at RBK gjorde en meget god 1. omgang, men 2. omgangen ble for oppstykket pga mange dødballer, så da fikk til ikke til så mye, men alt i alt en god kamp.
In my ass. |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 23.07.2006 21:35 Post subject: |
|
|
| O-F wrote: | | Rosenborg ser late ut utpå banen, spesielt Daniel Braaten. |
Nei, Daniel var aktiv i dag. Grunnet Hauge fikk han dog ikke beveget seg for Start-spillerne taklet han ned hele tiden uten at Hauge reagerte. Daniel kunne heller ingenting gjøre med at han ble satt som sentral midtbane... og Storflor som midtspiss... Uten at jeg la merke til det siste. _________________ "If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever." |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
|