English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Steaua Bucuresti
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best?
Hansen
1%
 1%  [ 3 ]
Midtsjø
7%
 7%  [ 15 ]
Lædre Bjørdal
8%
 8%  [ 17 ]
Eyjolfsson
3%
 3%  [ 7 ]
Svensson
18%
 18%  [ 37 ]
Jensen
11%
 11%  [ 23 ]
Wilhjalmsson
2%
 2%  [ 5 ]
Konradsen
37%
 37%  [ 75 ]
Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
8%
 8%  [ 16 ]
Mikkelsen
1%
 1%  [ 2 ]
Total Votes : 200

Author Message
SondrMan
Rutinert

PostPosted: 27.08.2015 23:59    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Attaboy wrote:
SondrMan wrote:
http://www.nrk.no/trondel...1.12522007 - artig at dama mi og jeg vant drakt! RBK RBK RBK RBK RBK RBK

Tommel'n opp! Konge! RBK

Den er fake. Alt skal være andre veien. Men grattis lell!

Heheh, takktakk! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 00:01    Post subject: Reply with quote

Fake?? Trist i så fall ...

hello wrote:
Hehe, noen som mente vi skulle nedprioritere EL i år, altså Attaboy? Virker jo ganske dumt nå.

Yepp! Mange ønsket at vi skulle nedprioritere denne cupen da sesongen tok til. Vi hadde mer enn nok med serien å ta hensyn til. Til og med NM var jo for flere bare å drite i.
chroma
Senior

PostPosted: 28.08.2015 00:07    Post subject: Reply with quote

Noen som har peil på tv-sammendrag? Vil se hvor dårlig dommeren egentlig var. Har aldri sett noe sånt på Lerkendal før. Helt utrolig. Må være drapstruet eller noe for å dømme sånn. Stor skam!
hello
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 00:14    Post subject: Reply with quote

Dommeren må ha virket mye dårligere på Lerkendal enn han var på TV. Han var dårlig for all del, men ikke noe dårligere enn det vi er vant til fra TL synes jeg. Søderlund ble straffet hardt et par ganger ellers stort sett OK.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 00:30    Post subject: Reply with quote

Hoffreporteren fra Romania på Twitter:

Quote:
Steaua manager Radoi: "It's painful when a team that plays just 25 minutes between 2 legs kicks you out". #Rosenborg #RBK

Quote:
Didn't like the 'F*** Steaua" banner I saw in the #RBK stands. That was low. Written in Romanian, of course.

Quote:
Apart from that, good luck to Rosenborg in the Europa League. Smile

Quote:
Romanian football back where it belongs. Out of Europe.

Var en del humor i møtet med disse rumenerne må jeg si, han eieren må være noe av det mer spesielle vi har vært bort. Venter i spenning på evalueringa fra Gisp!.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 00:51    Post subject: Reply with quote

Hvorfor det banneret, egentlig? Vi ble jo applaudert der borte. Oser ikke klasse av å sparke noen som ligger nede, etter at vi ranet dem på bortebane. Såvidt jeg kan se, ble vi behandlet med respekt av Steaua. Har ikke noe mot negative budskap, men virket litt malplassert og humørløst.

Ellers var Kjernen utrolig imponerende i den grad man kan måle slikt på TV-lyden. Knapt noen bunner i kveld.

Last edited by abjoern on 28.08.2015 00:58; edited 1 time in total
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 00:57    Post subject: Reply with quote

Applausen kom vel fra folk som ikke heia på Steaua?
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 28.08.2015 01:02    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Dommeren må ha virket mye dårligere på Lerkendal enn han var på TV. Han var dårlig for all del, men ikke noe dårligere enn det vi er vant til fra TL synes jeg. Søderlund ble straffet hardt et par ganger ellers stort sett OK.

Jeg så den på TV. Geographicly challenged. Han pirket på de minste ting i en del situasjoner, mens han lot andre grove ting gå. Blant annet ble Søderlund jevnt over behandlet som en overgriper; et hvert tegn til fysisk konfrontasjon ble blåst imot, mens han selv omtrent kunne voldtas uten at det ble blåst. Han ene svarte (Muntari?) fikk gå inn nesten i rødt kort-stil, hvor det ble dømt innkast. Stanciu (om jeg husker rett) fikk sitt første gule kort etter drøyt 20 minutter, og kunne fort fått to-tre til etter det. Samtidig fikk Bjørdal gult for tilsynelatende å krasje med en Steua-mann i en uforskyldt episode.

For øvrig kan jeg ikke huske å ha hørt en dommer noen gang som har blåst så hardt og lenge i fløyta som den skotske pipeblåseren. Han får Edvardsen til å fremstå som hu lille afroamerikanske i Politiskolen.
Largactyl
Veteran

Quote:
Så. To av oss benyttet muligheten til å dra på Dinamo kamp 2 dager etter Steaua-Rosenborg. De tok oss godt imot, og dette har nå høstet frukter. En liten beskjed til ære for våre venner fra Dinamo!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Attaboy
Veteran

Du er i overkant negativ til avansementet, abjoern? Leste det du skrev før kampen, og at dette var et lag vi måtte «nærmest» se oss å være underlegen? Flaks at vi kom oss igjennom med seier over to kamper mot Steaua - er det det du mener?

Å angripe dine egne er vel heller ikke akkurat klasse, spør du meg ...
abjoern
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 01:11    Post subject: Reply with quote

Da misforstod du godt.

Nå fikk jeg svar på banner-spm, og takker for det! Da er mysteriet løst.

Ikke negativ til avansement i det hele tatt, men jeg mener vi har vært rimelig "heldige" i dette dobbeltoppgjøret, og det preger nok måten jeg uttrykker meg på. Nå var jo avansementet omtrent i boks etter forrige kamp, så i dag er det først og fremst lettelse.
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 01:13    Post subject: Reply with quote

Stemte Lædre Bjørdal som BB, jeg. Han var ruvende i lufta og overalt. Vi slipper dem til utrolig få sjanser, men banen er så utrolig våt og vanskelig å spille på at jeg vet ikke helt hvor mye jeg legger i denne kampen, hverken for vår del eller for Steauas. Enig i at dommeren var dårlig, men bruke energi på ham nå virker litt meningsløst. Mye artigere å se fremover og tenke på hvordan gruppene kommer til å være. Får vi riktige lag er absolutt videre avansement mulig!

A.n.: Jeg bor på i Oslo og måtte derfor se kampen på TV. I TV-sendingen var i hvert fall Kjernen (og publikum for øvrig) veldig høylytte og sang gjennom hele forbanna kampen. Imponerende!
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 01:27    Post subject: Reply with quote

Lar «ballen» ligge, abjoern, for jeg vet egentlig hva du mener. Er jo som regel alltid, og da mener jeg alltid, enig i det du sier, men før denne kampen ble jeg litt sjokkert over den negative holdningen din. Mulig jeg leser for mye ut av det sier og at jeg missoppfatter deg, men sterke og innholdsrike innlegg får man jo til å tenke, da spesielt når man får en negativ og vond følelse overfor noen som både tenker og skriver på en så enestående og reflektert måte som du. Derav negativiteten, abjoern.
abjoern
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 01:36    Post subject: Reply with quote

Null problem Tommel'n opp!

Jeg skrev vel det innlegget først og fremst fordi jeg fryktet undervurdering og at møtet med mellomhøyt europeisk nivå kunne bli tøft og uvant for et lag som er vant til å dominere kamp etter kamp, men det gikk veldig bra til slutt.

Jeg mener jo at RBK er på høyde med Steaua, ikke minst som lag, men noen spillemessig formtopp tror jeg ikke vi er inne i for tiden, men den kan komme utover høsten Smile
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 01:40    Post subject: Reply with quote

chroma wrote:
Noen som har peil på tv-sammendrag? Vil se hvor dårlig dommeren egentlig var. Har aldri sett noe sånt på Lerkendal før. Helt utrolig. Må være drapstruet eller noe for å dømme sånn. Stor skam!

Jeg synes han dømte glimrende i første omgang, så kom andre og jeg kom kraftig ned på jorda.
Nærmest prikkfri i første, nærmest udugelig i andre.
Kort oppsummert:)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 28.08.2015 01:58    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
Fake?? Trist i så fall ...

Bare fjas fra meg. Det er bildet som er speilvendt.

Søt dame, forresten! Ta med deg den i dusjen, du, for å følge opp de nærmeste dagers fokus.
LanoX
Rutinert

PostPosted: 28.08.2015 02:10    Post subject: Reply with quote

Får gåsehud langt inn i urinrøret av å tenke på en høst med Europacup-spill igjen. Det føles virkelig ut som det er flere tiår siden sist.

BB: Svensson - rett mann i feil posisjon.

Drømmegruppe:

Tottenham
Liverpool
Monaco

Forresten, hvordan vil det å være i gruppespill i år ha av betydning for neste års sannsynlige CL-kvalik? Kan vi slippe unna et par kvalikrunder?
hello
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 02:17    Post subject: Reply with quote

Det går ikke an å ha to lag fra samme nasjon i en pulje.

Og ja, seedingpoengene våre kan hjelpes oss å bli seedet på høyere nivå neste vår. Men vi klarer neppe å hente noe mer enn at vi kanskje blir seedet i en 3.kvalifseringsrunde.
Back to top
chroma
Senior

PostPosted: 28.08.2015 05:51    Post subject: Reply with quote

Edit: Av en eller annen grunn posta den dobbelt.

Last edited by chroma on 28.08.2015 07:51; edited 1 time in total
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 06:01    Post subject: Reply with quote

Dommeren hadde helt klart en "25000 euro deal" med Gigi. Faen så digg med Europa igjen!!!!!
Back to top
zinedinestrand
Proff

PostPosted: 28.08.2015 06:01    Post subject: Reply with quote

Lillebjørn wrote:
Så hvorfor spiller Helland i det hele tatt når han ikke kan utfordre? de Lanlay er bedre defensivt, om det var det som var jobben til Helland i dag.

Døllis er vel fortsatt skadet etter mjøndarnkampen. Nielsen også fortsatt skadet. Mangel på bedre alternativer vil jeg tro!
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 06:35    Post subject: Reply with quote

Bra det ble handlet i sommer. Vi blir raskt svekket med skader og jeg tør ikke tenke på hvordan det vill vært dersom vi hadde hatt styring hvor vi skulle spare oss rike igjen.. phu!

Når det gjelder dommeren - Ved minst et par anledninger så jeg ballen over streken på tv. Var det bare meg? Og ellers mange syke avblåsninger.
krist2
Rutinert

PostPosted: 28.08.2015 06:47    Post subject: Reply with quote

Artig på Lerkendal i går! Kjernen var bare helt rå! Jeg og kona satt denne gangen på langsia, og vi klappet og sang med på mye av det Kjernen sang. Men det var tyst rundt oss på sangene, men må si det virket som om publikum var mer med enn vanlig. Og veldig artig at så mange sto igjen for å hylle laget! Neste gang vi klarer å karre oss på kamp så står vi på ØØ!!

Europa, er kommer vi RBK

Last edited by krist2 on 28.08.2015 08:40; edited 2 times in total
Back to top
Zzyzx
Veteran

PostPosted: 28.08.2015 06:51    Post subject: Reply with quote

Sidelinja ja? Den var klart over et par ganger uten at dommer/linjedommer klarte å se det. Ikke livsviktig for kampbildet, bare veldig dårlig dømming!
Back to top
rokdog
Junior

PostPosted: 28.08.2015 08:08    Post subject: Reply with quote

LanoX wrote:

Drømmegruppe:

Tottenham
Liverpool
Monaco

Du vil faktisk ha Lerkendal fylt opp med anglofile jævler?

Drømmegruppa kom Christian Stendal med på twitter idag: Dortmund, Celtic og Legia Warszawa. Både fine borteturer og mulighet for avensement.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Next
Page 37 of 39

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb