| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
76% |
[ 192 ] |
| Svensson |
|
0% |
[ 1 ] |
| Lædre Bjørdal |
|
0% |
[ 1 ] |
| Eyjolfsson |
|
0% |
[ 2 ] |
| Skjelvik |
|
9% |
[ 24 ] |
| Jensen |
|
5% |
[ 15 ] |
| Selnæs |
|
3% |
[ 8 ] |
| Midtsjø |
|
0% |
[ 0 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikkelsen |
|
2% |
[ 7 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 251 |
|
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.08.2015 00:31 Post subject: |
|
|
| sukram wrote: | Sånn for å sette meg i rumenske sko:
Rosenborg gjør på bortebane sånn som noen andre, toppklasse-lag har straffet RBK mens vi selv fortsatt var noe urutinerte i Europa-sammenheng. Vi kunne gjerne kjøre kampene, ha godt med halvfarligheter og fine kombinasjoner - uten å score. Men motstanderen fikk tre sjanser, og tre mål. Sinnsykt frustrerende da, fantastisk deilig nå!
Ellers takk gutter (og jenter), denne kampen hadde jeg ikke overlevd uten et forum å blåse ut på, med RBK-folket. Tipsy begynner jeg visst å bli også  |
Kan skjønne det, men dette innlegget så jeg først nå. Great minds think alike.  |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.08.2015 00:31 Post subject: |
|
|
| kevinpieter wrote: | | Gaddammit STRANDerGUD, nå ser jeg bare teit (og treig) ut. |
Sorry, jeg lurte på om noen fikk med seg at jeg bomma litt på uttrykket. Så for the record, kevinpieter har rett i at jeg dreit meg ut til å begynne med  |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 21.08.2015 00:32 Post subject: |
|
|
| KenMan wrote: | | Jeg tror Molde snubler på bortebane. |
De bommer pÃ¥ straffe og ryker med minste margin. 😆 _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt sÃ¥ gode venner. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.08.2015 00:34 Post subject: |
|
|
| kevinpieter wrote: | Gisp! analyserer i hjel "Expidition Modern Norsemen" - og turen går til helvete. Gisp! analyserer i hjel Steaua Bucuresti - og hele klubben går til helvete.
Ser frem til Gisp!s analyser av den blåblå regjeringa, Molde, Vitaepro og sjølerklærte SoMe-eksperter. |
Ha ha. Får ta en om gangen da.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Sputnik Senior

|
Posted: 21.08.2015 00:34 Post subject: |
|
|
«Det ska dæm ha, Steaua Bucuresti, dæm prøvd!»  _________________ Meeeeeeeget beeedre ! |
|
| Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
Posted: 21.08.2015 00:37 Post subject: |
|
|
@attach
Ja, det rakk jo tross alt å renne litt vann i elva mellom de to innleggene! Rart hvordan man får de samme assosiasjonene.
Møte kl 07.30 imorgen, men det er da umulig å få sove etter en slik kveld.  |
|
| Back to top |
|
 |
olapo Junior
|
Posted: 21.08.2015 00:38 Post subject: |
|
|
| Aristoteles wrote: | I dag var Helland dårlig. Han sendte pasninger i hytt og gevær og klarte aldri å komme forbi backen sin, men mannen har jo herjet i hele år så det skulle nå bare mangle om han ikke presterer til 10 på børsen hver eneste kamp.
Uansett for et fantastisk resultat  |
Utrolig deilig å ha en spiller som Helland som ikke alltid overbeviser og er ganske ujevn iløpet av en kamp, men leverer omtrent hver gang med målpoeng. Gjør vel at vi får beholde han en stund til  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 21.08.2015 00:50 Post subject: |
|
|
Så en del hjemmesupportere som klappet på 3-0-scoringa, men tenkte først det var ironisk mot eget lag. Mestalla er vel sist RBK ble klappet ut av et stadion i e-cup? _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
jorji Rutinert

|
Posted: 21.08.2015 00:53 Post subject: |
|
|
Ja var vel både klapping og hvite lommetørkler hvis jeg husker rett (på mestalla).
Herlige bilder fra Ultraene som synger shalala  |
|
| Back to top |
|
 |
vegardj Rutinert
|
Posted: 21.08.2015 00:54 Post subject: |
|
|
Hvis man ser på tribunen bak mål, i hvert fall på 3-0-målet (har ikke gransket de andre målene ennå), er det flere som faktisk hopper og jubler, så det virker som det var en god del der som ønsket å se Steaua tape.
Edit: Ser ikke så mye jubel på de andre målene...
Last edited by vegardj on 21.08.2015 00:57; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 21.08.2015 00:55 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | 1200+ innlegg, 100k visninger. En kamptråd for historien. Glad jeg var med. |
100.000 unike IP-adresser som har klikket seg inn i tråden? Du store min. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.08.2015 01:00 Post subject: |
|
|
| Selvsagt ikke. 100k visninger. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.08.2015 01:05 Post subject: |
|
|
De som elsker Steaua vil jo ha bort Becali. Han blir de kvitt når klubben ikke lenger er en inntektskilde for ham. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.08.2015 01:12 Post subject: |
|
|
Haha, så fantastisk  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 21.08.2015 01:14 Post subject: |
|
|
Jeg klarte ikke summe meg før nå jeg...
Jeg tror ikke dette er flaks, men et resultat av det vi har jobbet med over tid.
Kanskje har vi litt "tur", men steaua produserte ikke SÅ mange opplagte målsjangser samtidig som vi var dødelig effektive.
gråten tok meg nesten på 0-3 men den ble kvalt av gledeshyl og jubel i stua.
Andre Hansen beviser at han virkelig har noe her å gjøre selv om det ikke sto til 10 på børsen var han bunn solid i dag.
Den troppen vi har....
Er så mye å glede seg over at nå må jeg prøve å sove selv om jeg tviler på at det går, har spasmer hvert 12 sekund og hodet snurrer som en jojo.
Til alle dere som bidro til denne tråden, takk for en emosjonell reise og et orgasmisk høydepunkt nesten på nivå med glansdagene.
god Natt _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 21.08.2015 01:20 Post subject: |
|
|
Det er vell mulig at man trenger søvn på tross av dette fantastiske resultatet. Gratulerer og god natt  |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.08.2015 01:25 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | 1200+ innlegg, 100k visninger. En kamptråd for historien. Glad jeg var med. |
Sykeste og beste kamptråden jeg noen gang har lest på forumet!
Etter å ha lest gjennom samtlige innlegg og stemt på BB, ser jeg at vi har passert 200 stemmer. Det tror jeg med sikkerhet er ny rekord. I tillegg til alle de fantastiske innleggene så er det jaggu meg en hel gjeng med børser, også. Har rett og slett ikke ord for hvor fantastisk dette forumet er. Kudos til dere alle! Spesielt takk til gisp! og Ivar!
Ellers så er det jo bare å bøye seg i støvet for det Kåre, Erik, Stig Inge, hele klubben og alle de deilige supporterne er ferd med å gjennomføre. I min villeste fantasi ville jeg ikke trodd det som er i ferd med å skje denne sesongen.
Nå blir det faen meg Europa League på oss, også!!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 21.08.2015 01:31 Post subject: |
|
|
For å sitere en "gammel" klassiker (fritt etter hukommelsen seff)
"Hide yo' gollies, hide yo' defenders and hide yo midfielders too. 'Cause Rosenborg is rapeing everybody up in here" _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
kim1990 Junior
|
Posted: 21.08.2015 01:33 Post subject: |
|
|
| Et ord beskriver alt. Magisk! |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 21.08.2015 01:37 Post subject: |
|
|
Hvis han eier faktisk sparka de to spillerne så har vi vel gjort noe historisk idag også. Vi har vel aldri slått et lag så jævlig at spillerne får sparken _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.08.2015 01:48 Post subject: |
|
|
| Denne kampen var for Steaua-supportere det Saint-Etiennkampen var for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 21.08.2015 01:59 Post subject: |
|
|
Hahaha! Så jævlig konge! Vet at det er et stikk til Becali, men læll. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
GuitarHero Senior
|
Posted: 21.08.2015 02:06 Post subject: |
|
|
Haha, er så gøy å betrakte takraset etter seieren på lang avstand. Et hjemmepublikum som klapper på 0-3, Becali som tilsynelatende mister hodet totalt, samt Dinamo Bucuresti-supporterne som synger for målene. Hvis Steaua nå er i fritt fall, levner jeg absolutt ingen mulighet til de på Lerkendal.
Hvilken fantastisk kveld det har vært!!  |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.08.2015 02:28 Post subject: |
|
|
Noen som forresten kan hoste opp et skjermbilde av Hansen etter at han reddet på den offsiden hvor han hevet armen og viste hvem som var sjef med stor S? Det var så utrolig kult det han gjorde der, synes jeg. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
|