English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steaua Bucuresti - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 53, 54, 55  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best?
Hansen
76%
 76%  [ 192 ]
Svensson
0%
 0%  [ 1 ]
Lædre Bjørdal
0%
 0%  [ 1 ]
Eyjolfsson
0%
 0%  [ 2 ]
Skjelvik
9%
 9%  [ 24 ]
Jensen
5%
 5%  [ 15 ]
Selnæs
3%
 3%  [ 8 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 0 ]
Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Mikkelsen
2%
 2%  [ 7 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 1 ]
Total Votes : 251

Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.08.2015 14:51    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
Noen som har mulighet for å ta opp denne kampen? Dessverre ikke tilgjengelig i opptak på Dplay.

Hvis du har et anbfealt opptaksprogram kan jeg ta opp fra Dplay.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 15:13    Post subject: Reply with quote

Huff. Hjelpes. Er urolig i hele kroppen med tanke på kampen i kveld. Det hadde vært så fortjent og morsomt om vi klarte europaligaen i år. Tror fremdeles vi smeller inn et 4-0 tap her, men håper å ta mer feil enn jeg noen gang har gjort før.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 15:19    Post subject: Reply with quote

Gleder meg så sykt. Jeg frykter ikke at vi ikke er gode nok. Det jeg frykter er at vi ikke kommer opp på vårt beste nivå eller at noen av nøkkelspillerne våres blir skadet (spess Helland).
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 20.08.2015 15:23    Post subject: Reply with quote

Gleder meg skikkelig til i kveld sjøl.

Jeg må si jeg vet lite om Steuas form og fremtoning per dags dato, men det er joi et navn man kjenner fra e-cup tidligere. Vi får bare gå ut på banen og gjøre to gode kamper, og se hvor langt det holder. Som Deila sa i går; gjør vi gode kamper og allikevel ryker ut, er vi rett og slett ikke gode nok for EL.
Henri
Legende

PostPosted: 20.08.2015 15:28    Post subject: Reply with quote

Av en eller annen grunn så er jeg ganske avslappa mtp denne kampen. Jeg merker at jeg er så gira så seriegull at disse kampene føles nesten som to bonuskamper.
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 15:30    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
jeg vet lite om Steuas form og fremtoning

Gisp! sine innlegg fortjener at alle går gjennom hele tråden her og leser alt han har skrevet. Da vet man også plutselig ALT om dagens Steaua(minus skostørrelser).
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 15:31    Post subject: Reply with quote

Jeg sitter med en ekkel følelse av at vi etter dagens kamp kommer til å konkludere med at: "Vi fortsatt kan avgjøre dette på hjemmebane".
Back to top
Numsk
Rutinert

PostPosted: 20.08.2015 15:33    Post subject: Reply with quote

Kampen i kveld kan gå i alle mulige retninger. Håper at harmonien i Rbk kontra smått kaotiske tilstander i Steua vil ha en effekt. Vi har vel selv erfart hva moral kan gjøre med et fotballag. Jeg blir ikke overrasket om Rbk putter to-tre mål i kveld. Så spørs det hvor mange vi får imot. Uansett er det rimelig deilig å kjenne Europakriblinga i magen igjen! Tommel'n opp!
Visit the infidels
Junior

PostPosted: 20.08.2015 15:35    Post subject: Reply with quote

Noen med gode tips ift å se kampen når man er i Frankrike? Dårlige streams frister ikke, men kan være eneste utvei. =(
Harceïde
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 15:38    Post subject: Reply with quote

Vil neppe være krise for oss å ryke her, men herregud for en bonus det vil være å slå de ut. Vi har alt å vinne.. med mindre klubben har kjøpt spillere over evne, i håp om at vi skal snuble oss inn i gruppespillet. Forventer at spillerne gjør en jobb verdt 50 millioner kroner ikveld.

Blir en aldri så liten heksegryte neddi der. Heldigvis demper været temperaturen litt. Har visstnok vært 35-40 grader tidligere i uka, mot kveldens litt mer Trøndelag-vennlige 15 grader og småregn.

Og jeg må si jeg blir litt bekymret når jeg ser vi skal la Steaua kjøre showet fra start - vi har slitt voldsomt selv mot Glimt, Mjøndalen og Sarpsborg når vi har gått defensivt ut. Her må vi peise på, uten å blottlegge oss bakover.

Either way spår jeg tidlig mål. Et tidlig mål til Steaua fordi de brenner av all energien mot målet vårt de første 20, eller et tidlig mål til oss fordi vi straffer de med kontringene våre.

Håper vi går 100% for seier. Så får heller uavgjort være skuffelsen!
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 20.08.2015 15:54    Post subject: Reply with quote

Ivar wrote:
Zorac wrote:

Gisp! sine innlegg fortjener at alle går gjennom hele tråden her og leser alt han har skrevet. Da vet man også plutselig ALT om dagens Steaua(minus skostørrelser).

Ser den, men det er uansett litt gambling å vurdere styrkeforhold mellom oss og dem. Samtidig virker det jo å være komplett kaos i ledelsen og en spillerlogistikk som ikke ligner grisen.
vegran
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 16:22    Post subject: Reply with quote

Ivar wrote:
Zorac wrote:

Litt skuffende at han ikke har laget noen oversikt over skostørrelser enda.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 20.08.2015 16:39    Post subject: Reply with quote

500 gendarmeri skal være tilstede på kampen. Dette i tillegg til arrangørenes egne sikkerhetsvakter.

Tenker at hvis 500 norske politifolk skulle gå rundt med våpen på Lerkendal, måtte nok Anundsen forberedt seg på å svare Tajik med flere om skutte hester, skuddhull i TV-busser og istykkerskutte speil og toalettvegger etter en ellers helt rolig kveld på stadion.

Kuriøst også at lovene som skal forebygge og bekjempe vold på sportsarenaer i Romania faktisk pålegger arrangørene plikt til å sørge for at det, blant mye annet, ikke fremvises for eksempel symboler og tekst med obskønt innhold.
Litt mindre skøyeraktig vil nok mange se på at samme bestemmelse også hjemler inngripen mot kritikk av nasjonen.
Indreløper
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 16:51    Post subject: Reply with quote

Jonas Svensson - Johan Bjørdal - Holmar Eyjolfsson - Jørgen Skjelvik

Mike Jensen - Ole Selnæs - Fredrik Midtsjø

Pål André Helland - Alexander Søderlund - Mikkelsen

2-1

Søderlund etter 70 minutter
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 20.08.2015 16:57    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Kjello wrote:
Noen som har mulighet for å ta opp denne kampen? Dessverre ikke tilgjengelig i opptak på Dplay.

Hakke peiling dessverre. Ikke prøvd å ta opp live-streamer selv. Hadde noe som funka på opptak før, men det er mange år siden.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
bestutenball
Proff

PostPosted: 20.08.2015 17:10    Post subject: Reply with quote

Har forsøkt å navigere på forumet til Steaua, men det var visst vanskeligere enn jeg trodde å forstå Rumensk...Uansett, Det snakkes en del om at de ikke forventer så mye av sine egne i kveld, iallfall ikke offensivt, da treneren (som vi vet) sitter på tribunen, og bare skal ha telefonisk kontakt med assistenttrener.

Sitter med en følelse av at kampen ender med mål av Søder, men tror det skal hole hardt med seier i ei heksegryte av en fotballstadion! Håper selvfølgelig at jeg tar feil. Har dog klokketro på seier på hjemmebane. Treneren er så vidt det er meg bekjent "dømt" til å sitte på benken også i dette oppgjøret. Det lukter det seier av på Lerkendal.
oxbailla
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 17:10    Post subject: Reply with quote

Noen som vet om pub i London som kan være troende til å vise kampen?
Back to top
bestutenball
Proff

PostPosted: 20.08.2015 17:13    Post subject: Reply with quote

oxbailla: Er flust med såkalte "nordicbars" som garris viser kampen, men vet selvfølgelig ikke hvor disse ligger ift. hvor du er! Om du er riktig så gira på å få sett kampen har du enda noen timer på å f.eks. besøke sjømannskirka og høre med de!
attach
Forumsjef

PostPosted: 20.08.2015 17:17    Post subject: Reply with quote

Albania, Frankrike og England. Jeg kan ikke huske at det har vært sånn interesse for å få sett kamper på mange år.

Jeg googlet forresten "sports bar tirana" tidligere og fikk opp flere muligheter, blant annet en plass som het Bar Oslo. Til deg som spurte om det.
Back to top
suruk
Rutinert

PostPosted: 20.08.2015 17:20    Post subject: Reply with quote

Og København Wink

Her sendes den som sagt på The Dubliner Downtown, Ny Østergade 14

Foretrekker fortsatt Dorsin fra start i dag om han er skadefri.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 17:23    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
Hedon wrote:
Kjello wrote:

Hakke peiling dessverre. Ikke prøvd å ta opp live-streamer selv. Hadde noe som funka på opptak før, men det er mange år siden.

Camstudio er open source og enkelt og bruke, men ikke kommet noen ny versjon på en god stund. Bør uansett kunne gjøre jobben vil jeg tro. Ellers er Camtasia populært og kan lastes ned med 30 dagers free trial.
sundancekid
Junior

PostPosted: 20.08.2015 17:26    Post subject: Reply with quote

Bare så det er sagt en gang for alle...

For et fantastisk forum. Jeg deltar ikke mye, men har lest jevnlig de siste par årene. Så en enorm takk til de som bidrar fra oss stille lurkere... og kanskje spesielt til gisp i denne tråden.

Ser ellers ikke fryktelig mye fotball, men det siste året er enhver RBK kamp bankers over stream. Oppvarming på rbkweb er et must selvsagt. Trodde ikke det skulle skje igjen, men begynner nesten å kjenne gufstet fra gamle minner med både pappa Ivers fra klokkesvingen og senere CL på nittitallet.

Har trua ikveld faktisk, men tror første 15 - 20 blir veldig avgjørende...
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 20.08.2015 17:43    Post subject: Reply with quote

Takk for all takk.

Kan bli viktig at ikke Chipciu får selvtillit i kveld. Han har visst mistet momentum etter at playmaker Sanmartean med utsøkte pasninger, og flere offensive spillere som beveget seg og bidro til å skape rom, forsvant fra laget.

Det er ellers ryktet at den offensive midtbanespilleren Stanciu, som har vært ute med skade og ikke har spilt siden hjemme mot Trencin 22. juli, skal komme innpå i andre omgang.

Nå skal jeg ikke spamme ned tråden mer. Logger inn etter egen kamp i kveld, og håper rent egoistisk på en liten utsettelse av kampstart i Bucuresti, så rekker jeg forhåpentligvis å se det meste RBK

Last edited by gisp! on 20.08.2015 17:53; edited 1 time in total
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 17:45    Post subject: Reply with quote

herregud for en lang dag!! brutalt med kampstart kl 20.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 20.08.2015 17:52    Post subject: Reply with quote

Kampen kunne startet klokken 13. For allerede da følte jeg at jeg hadde ventet lenge nok.

Er ikke sunt med fri fra jobb på en dag som denne.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 53, 54, 55  Next
Page 13 of 55

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb