| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Svensson |
|
18% |
[ 24 ] |
| Lædre Bjørdal |
|
19% |
[ 25 ] |
| Eyjolfsson |
|
0% |
[ 1 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
41% |
[ 54 ] |
| Vilhjalmsson |
|
3% |
[ 5 ] |
| Midtsjø |
|
6% |
[ 8 ] |
| Helland |
|
4% |
[ 6 ] |
| Søderlund |
|
6% |
[ 8 ] |
| Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 131 |
|
| Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 10.08.2015 00:53 Post subject: |
|
|
Børs:
Hansen 6
Svensson 7
Bjørdal 8
Eyjólfsson 6
Skjelvik 7
Jensen 8
Vilhjálmsson 6
Midtsjø 7
Helland 7
Søderlund 7
Mikkelsen 5 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 10.08.2015 01:09 Post subject: |
|
|
| Connect wrote: | | Brera wrote: | | Tror ikke de ansatte Kåre uten å ha peiling på om han var riktig mann eller ikke. |
Nå skal jeg ikke komme med malurt på en sådan kveld, men historien tyder vel på noe annet.  |
Yepp, han ble ansatt på prøve etter at Hesten ble umyndiggjort. Direkte flaks(!), både for klubben og hele Trøndelag at det ble suksess etter hvert. Hadde Kåre bare hatt en anelse dårligere resultater på tampen av forrige sesong, hadde han aldri blitt ansatt. Han var jo egentlig ment som en buffer til neste trener ble ansatt.
Jeg regner Kåre som den indirekte årsaken til at klubben på alle fronter gjør det bra nå. Uten ham ville vi nok vært blakke, hatt null engasjement blant supporterne og hatt tomme tribuner. Ikke minst ville vi ha vært i totalt villrede sportslig sett. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 10.08.2015 03:29 Post subject: |
|
|
Hansen 5
Svensson 7
Bjørdal 8
Eyjólfsson 7
Skjelvik 7
Jensen 8
Vilhjálmsson 7
Midtsjø 7
Helland 7
Søderlund 7
Mikkelsen 5
"garderobebrølet" med supportere gir meg stå***
Fantastisk!
GUD HJELPE MEG JEG ELSKER LAGET, TENDENSENE, TRENDEN, ALT!
Men ja, som andre nevner, KUDOS til LSK fansen som støtter laget sitt 20 minutter etter at de har gått på et av de bittreste tapene de har sett på årevis.
Respekt! |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 10.08.2015 04:31 Post subject: |
|
|
| RbkUrge wrote: | | Forøvrig vil jeg faktisk gi en liten kudos til kanarifansen. De sto igjen vel så lenge som kjernen og hoppet, sang og flagget. Selv på 0-4 var det flagghav og relativt bra sangnivå. Fantastisk opplevelse å være på Åråsen idag! |
Ekke meg likt å quote, men dette fortjener faktisk akkurat det.
Kanarifansen skal ha KRED!
De skal ha det, uansett hvor mye vi hater de til vanlig! |
|
| Back to top |
|
 |
£irik Proff

|
Posted: 10.08.2015 06:19 Post subject: |
|
|
| Dansinga til Lund Hansen skal ihvertfall ha kred! |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 10.08.2015 09:54 Post subject: |
|
|
Jeg må innrømme at jeg begynner å få en aldri så liten man-crush på Svensson. Fantastisk morsomt å se panikken blant forsvarerne når han kommer i hundre-og-helvete mot mål.
Fyren er tvers igjennom old-school rosenborg. En legende i spe. _________________ "At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 10.08.2015 10:05 Post subject: |
|
|
| VG børsen med en total på 70 for våre spillere i går. Dette er årsbeste, før denne kampen var det Molde som hadde høyeste sum for lag med 68. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK 2014 Junior
|
Posted: 10.08.2015 10:16 Post subject: |
|
|
| Edvardsen du er en legende! Tenk hadde LSK scora på den straffen og hangla inn et 2-2 resultat. Helt i sjokk når han blåste |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.08.2015 10:22 Post subject: |
|
|
Jeg merker meg at Romerikes Blad gir LSK-keeper Origi en firer på børsen i et lag som får fra tre til fem. Han får trekk for ikke å ha vært ute på corneren som førte til 0-2.
For meg var Origi LSKs soleklart beste, og faktisk blant de beste aktørene der ute. Han hadde flere strålende redninger, og stoppet 4-5 avslutninger som kunne blitt mål uten at noen ville kritisere keeperspillet.
For øvrig ga de både Innocent, som burde hatt sitt andre gule før han ble byttet ut og gjorde lite annet enn å gå opp i fjeset på RBK-spillere etter enhver duell i andre omgang, og dommer Edvardsen fem.
Det er ikke bare Adressa av lokalavisene som ser kamper med merkelige briller. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 10.08.2015 10:28 Post subject: |
|
|
| RBK 2014 wrote: | | Edvardsen du er en legende! Tenk hadde LSK scora på den straffen og hangla inn et 2-2 resultat. Helt i sjokk når han blåste |
"Skulle gått til Specsavers" |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 10.08.2015 10:43 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Jeg merker meg at Romerikes Blad gir LSK-keeper Origi en firer på børsen i et lag som får fra tre til fem. Han får trekk for ikke å ha vært ute på corneren som førte til 0-2.
For meg var Origi LSKs soleklart beste, og faktisk blant de beste aktørene der ute. Han hadde flere strålende redninger, og stoppet 4-5 avslutninger som kunne blitt mål uten at noen ville kritisere keeperspillet.
For øvrig ga de både Innocent, som burde hatt sitt andre gule før han ble byttet ut og gjorde lite annet enn å gå opp i fjeset på RBK-spillere etter enhver duell i andre omgang, og dommer Edvardsen fem.
Det er ikke bare Adressa av lokalavisene som ser kamper med merkelige briller. |
Haha, keeperen som er forskjellen på 0-5 og 0-9 får fire på børsen, mens spilleren som fikk så overtenning at han måtte byttes ut før han fikk seg selv utvist får femmer?
Jaja. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4103 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 10.08.2015 10:45 Post subject: |
|
|
| Brooklynlol wrote: |
Jonas 8 - Fyren må nesten være halvt maskin. Fantastisk oppvisning nok en gang, og med Høgmo på tribunen bør han være i neste landslagstropp.
|
Med Høgmo på tribunen regner jeg med Gamstern blir tatt ut. Null tillitt til den mannen. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 10.08.2015 11:53 Post subject: |
|
|
da har man endelig krøpet til jobb
syke stivert for en kamp.
Og for en stemning. Fikk jammen meg gåsehud når vi klarte todeling med langsiden  _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 10.08.2015 11:59 Post subject: |
|
|
Fantastisk oppmøte på Åråsen i går av Kjernen og RBK supportere. Hvor mange kan det ha vært tilsammen med Kjernen på kortsiden og andre RBK supportere på langsiden? 3-4.000,-? _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 10.08.2015 12:00 Post subject: |
|
|
Morten P.
| Quote: | | Rosenborgs håndtering av tabelltopp og Lillestrøm uten Frode Kippe på Åråsen var en ren formalitet. Og ganske pinlig for hjemmelaget. 0-5 forteller alt om et nedsolgt hjemmelag som skal være glad for poengene de har (24), og om et bortelag som har bestemt seg for seriegullet. Men så enkelt er det ikke å ta avgjørelser som norsk landslagstrener. |
Er det bare jeg som sliter som et uvær å forstå sammenhengen, tegnsetting og språkbruk i denne ingressen fra Morten P? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD
Last edited by SeG on 10.08.2015 12:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 10.08.2015 12:10 Post subject: |
|
|
Morten Pedersen er en tulling. Han kommer vel til å stå på ut sesongen at Stabæk på sitt beste er bedre enn Rosenborg bare fordi han har bestemt seg for det. Hallo Morten, det går an å gå tilbake på gamle påstander, ingen som arresterer deg for det.
-
Innslaget på NRK i går kveld for de som ikke så det, hyller fansen
https://tv.nrk.no/serie/k...15#t=9m43s |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 10.08.2015 14:01 Post subject: |
|
|
Morten P er et mirakel. Sjelden har en så talentløs fyr slått seg så heftig opp. At Dagbladet gir den mannen lønsslipp sier det meste om avisa. Kjøper aldri!
2mas, gisp! og en del andre her kunne skrevet ringer rundt han. Klasseforskjell. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 10.08.2015 14:03 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Morten P er et mirakel. Sjelden har en så talentløs fyr slått seg så heftig opp. At Dagbladet gir den mannen lønsslipp sier det meste om avisa. Kjøper aldri! |
Det er faktisk en prestasjon; han har vel hatt helfigur byline i DB siden 1990 nå. Uten å skrive en fornuftig setning. Noensinne. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 10.08.2015 14:36 Post subject: |
|
|
Hansen 6 (Gjør en god match for en gangs skyld, gode igangsettelser, god reaksjonsredning på skudd i 2 omg og er på vei mot riktig hjørne på straffen)
Svensson 7 (Maskin I, stabilt herlig som vanlig)
Bjørdal 7 (Nesten 8, meget farlig på offensiv dødball, trygg bakover)
Eyjólfsson 6 (Trygg og god)
Skjelvik 6 (litt nesten i denne kampen, venstresiden fungerte ikke like godt som høyre)
Jensen 8 (Maskin II, elsker denne mannen, offensiv en trussel alene)
Vilhjálmsson 6 (trygg, prøver ikke på det aller frekkeste, god gjenombrudd til Søderlund)
Midtsjø 7 (nesten magisk scoring, blir bare bedre og bedre)
Helland 8 BB (GÃ¥r tom for superlativer, herlig kamp igjen. LÃ¥ser opp LSK-bussen alene)
Søderlund 7 (Sikker på straffe, trussel i lufta, nok en gang 2-3-4 ganger der han hadde scoret om han hadde BRUTT ballbanen)
Mikkelsen 5 (usynlig, men gjør heller ingen store feil) |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 10.08.2015 18:54 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | | Dew wrote: | | Morten P er et mirakel. Sjelden har en så talentløs fyr slått seg så heftig opp. At Dagbladet gir den mannen lønsslipp sier det meste om avisa. Kjøper aldri! |
Det er faktisk en prestasjon; han har vel hatt helfigur byline i DB siden 1990 nå. Uten å skrive en fornuftig setning. Noensinne. |
Hvis du leser hele avisa så er det ikke så sjokkerende. Dagbladet får jo VG til å virke helproffe. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 10.08.2015 19:20 Post subject: |
|
|
Et sidesprang. Satt nettopp og så fotballkveld fra i gårkveld, hvor Mathisen og Gauseth (brekkekkel moldenser) sitter og prater om Real Madrid og Milan som drømmemotstandere (i forbindelse med engen-real). Så skjærer Mini inn med "jeg synes det er morsomt at dere prater om lag som jeg har vært med å slå". Priceless  |
|
| Back to top |
|
 |
suruk Rutinert
|
Posted: 10.08.2015 19:24 Post subject: |
|
|
| Quote: |
Rosenborg Ballklub retweetet
Opta Nor @OptaNor · 21 t21 timer siden
14 - @RBKfotball hadde flest avslutninger på mål denne runden #2FX #Cmore
70,00 % - @RBKfotball hadde høyest andel avslutninger på mål denne runden #2FX #Cmore
85,70 % - @RBKfotball traff best med pasningene denne runden #2FX #Cmore
41,70 % - @RBKfotball traff best med innleggene sine denne runden #2FX #Cmore
13 - @RBKfotball skapte flest målsjanser denne runden #2FX #Cmore
|
85,7% pasningssikkerhet med sprutny sentral er helt fantastisk. Forstår ikke femmerne Viljamsson får på børsene, han bomma jo ikke på en eneste pasning. |
|
| Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 10.08.2015 19:45 Post subject: |
|
|
Viljamdon gjorde jo en knallbra jobb forutsetningene tatt i betraktning, han spillte trygt og enkelt. Men skal vi se på det negative så var han sånog si alltid feilvendt når stopperne spillte opp og evnet i liten grad til å vende og og få ballen forbi ett ledd.
Misforstå meg riktig, det var nok det riktige valget, for han holdt ballen i laget og vi fikk den opp. Men i perioder slet vi med å få ballen oppover, forsvarslinja hjalp bra til etterhvert med å passere det første leddet og indreløperne kom lavere og plukket å plukket opp ballen enn de ofte gjør når sælnes spiller.
SÃ¥ en bra kamp, men kreativt sett flere divisjoner under el barista. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 10.08.2015 19:50 Post subject: |
|
|
| Han hadde da en fantastisk bakromspasning til Søderlund ved et av av gjennomløpene det ble noe av, og han bidro stadig mer fremover når han ble varm i trøya. Kåre har kommentert at det er de defensive delene av rollen de har fokusert på i den lille uka han har fått rolletrening der. Jeg synes dette var helt supert til å være første kamp for oss i denne rollen, og vil gjerne se ham igjen der. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 10.08.2015 20:21 Post subject: |
|
|
| eksiltrøndern wrote: | | Så en bra kamp, men kreativt sett flere divisjoner under el barista. |
Så ikke kampen, så kan ikke uttale meg om hvor bra han spilte, men synes dette er helt riktig ende å starte i. Spill først noen kamper på det trygge, og la det kreative vente. Med Stamnestrø ble det alt for mye feiling, og til dels også utrygt. Utfører du jobben din i det minste trygt som sentral på midten så kan de andre på laget prøve å gjøre sin greie og få til RBK-fotball likevel. Gjør du din jobb på midten utrygt, så må alle mann holde tilbake og forvente det værste hvert øyeblikk... |
|
| Back to top |
|
 |
|