| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 02.07.2006 05:06 Post subject: |
|
|
| Nei, han har forandret navnet sitt for å matche stilen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.07.2006 10:56 Post subject: |
|
|
| Resten av familiene heter fortsatt Hoset. Derfor så det dumt ut da han og brødrene ble intervjuet etter å ha møtt hverandre i en cupkamp: To brødre het Hoset, den tredje Hoseth... |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 02.07.2006 14:44 Post subject: Hoseth til RBK |
|
|
Jeg håper RBK henter Magne Hoseth.
Tror han ville passet godt i 4-3-3 systemet som dere bruker. Han er en meget offensiv midtbanespiller, og har en god passning- og skuddfot.
Det ville kanskje fått fart på karrieren hans igjen, og mer landslagspill.
Et klubbskifte kan være veldig psykisk oppløftende ;o) _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 02.07.2006 14:47 Post subject: |
|
|
Enig det du sier her  |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 02.07.2006 15:44 Post subject: |
|
|
| Hadde vi bare hatt en trener som kunne fått ut potensialet hans så...... |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 02.07.2006 15:45 Post subject: |
|
|
Jeg tror "skandalen" ved at en spiller som nærmest er selvfølgelig for Aker FK, heller velger R. Ballklub blir for stor til at ha får den roen han trenger til å bli en meget god spiller igjen. Jeg tror Hoset har godt av å dra utenlands igjen, selv om det skulle være en dårlig klubb. Det beste ville vært om det var en i god/ok liga. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.07.2006 16:07 Post subject: |
|
|
| FXT.no's Groven skriver Hoset uten h. Deilig. |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 07.07.2006 16:08 Post subject: |
|
|
| Hvorfor er det deilig? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.07.2006 16:12 Post subject: |
|
|
Fordi h'en er rent jåleri fra Magnhild sin side, og det viser gode holdninger å gi blaffen i den.  |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 07.07.2006 16:31 Post subject: |
|
|
| mirar wrote: | Enig det du sier her  |
Skremmende om folk vil ha Magnhild hit. RBK driver da tross alt herrefotball. Selv om det ikke ser slik ut bestandig. _________________ PÃ¥meldt |
|
| Back to top |
|
 |
Kråka Junior
|
Posted: 15.07.2006 09:36 Post subject: |
|
|
Jeg tror han kunne tilført RBK noe bra, men er på den andre siden usikker, siden han er ustabil.
Allikevel skal det sies at han ikke har fått noe særlig tillit av Rekdal i vålerenga, og man blir jo ikke god av å ikke spille kamper. Jeg har ikke sansen for Rekdal da, og jeg tror ikke R har klart å få frem det gode i Magne Hoset (uten H). Samma det. Uansett trenger vi spillere nå, og ikke selge oss til fant. Om vi skal ha mulighet til å få sølv i tippeligaen, eller rappe gullet fra bergenserne (er jeg kanskje litt for ambisiøs nå?), er vi nødt til å få inn spillere som kan gjøre noe bra for klubben. Hoset er jo en mulighet, men under en annen tråd, er jo mange bra midtbanespillere nevnt. |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 15.07.2006 12:33 Post subject: Hvorfor henter dere ikke Hoseth ? |
|
|
Hvorfor henter dere ikke Hoseth ?
Han er en glimrende midtbane spiller.
Det eneste Høgmo bør få gjort med ham er å barbere ham på hodet, så han ikke har noe hår å være opptatt av. Da får han bare et fokus, fotball.
Det er kun Frode Johnsen, Thorstein Hekstad og Danien Braaten som mestrer å ha en skikkelig hårmanke  _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 15.07.2006 12:38 Post subject: |
|
|
Arnar Førsund  _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 15.07.2006 12:56 Post subject: |
|
|
| Vi henter ikke Hoset fordi han er den verste klysa i norsk fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 15.07.2006 12:59 Post subject: |
|
|
| Juchmako2 wrote: | | Vi henter ikke Hoset fordi han er den verste klysa i norsk fotball. |
trangsynt... _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 15.07.2006 13:00 Post subject: |
|
|
| Ja, uff. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 15.07.2006 13:17 Post subject: |
|
|
Hoset hever ikke RBK, han blir bare en i mengden og tar opp plass på RBK 2... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.07.2006 15:38 Post subject: |
|
|
| ARIS wrote: | | mirar wrote: | Enig det du sier her  |
Skremmende om folk vil ha Magnhild hit. RBK driver da tross alt herrefotball. Selv om det ikke ser slik ut bestandig. |
Skal vi se. Utlendinger vil du ikke ha. Gode spillere fra nærområdet (Averøying, er han ikke?) vil du ikke ha om de ikke lever opp til machismoidealet ditt?
Hvem vil du ha til klubben?
Asle Reinsbakk fra Rissa? Tror han er macho (og er definitivt en idiot), og er trønder. Ikke så veldig god siden han flere ganger har falt gjennom på 2. div nivå, men... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.07.2006 18:42 Post subject: |
|
|
| Magnhild i RBK ville nok blitt brillefint før han forlot Molde (dvs for noen år sida). Tror Magne var vesentlig bedre da enn han er nå, og slik han fremstår nå tror jeg ikke han vil heve RBK desverre. Sier desverre da han faktisk er en "lokal" spiller som Recon sier og at han er relativt ung.. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.07.2006 18:43 Post subject: |
|
|
Asle har tapt seg. Jeg ville heller hatt Erlend Børmark, men han har vel lagt opp nå.
 |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 15.07.2006 18:57 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Skal vi se. Utlendinger vil du ikke ha. Gode spillere fra nærområdet (Averøying, er han ikke?) vil du ikke ha om de ikke lever opp til machismoidealet ditt?
Hvem vil du ha til klubben?
Asle Reinsbakk fra Rissa? Tror han er macho (og er definitivt en idiot), og er trønder. Ikke så veldig god siden han flere ganger har falt gjennom på 2. div nivå, men... |
Nærområdet ja. Da mener jeg trøndelagsfylkene. Magnhild er da møring. Holder ikke det? Dessuten er han ikke noe god. En ting er jo at han ser ut som ei kjerring. Værre er det da at han spiller som tre kjerringer. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.07.2006 19:36 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Asle har tapt seg. Jeg ville heller hatt Erlend Børmark, men han har vel lagt opp nå.
 |
Asle er en idiot og har aldri vært så god som kjeftamentet hans skulle tilsi.
Bør har fortsatt utvist den beste ballbehandlingen jeg har sett i levende live, og hadde det ikke vært for de skranglete anklene hadde han vært langt oppi divisjonene i sin karriere. Beste spilleren jeg (såvidt) har spilt med.
Total iceman med ball. Iskald og rolig og vanvittig overblikk og kontroll på det rundt ham. Mange preposisjoner der, men men...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.07.2006 19:43 Post subject: |
|
|
Ja, han var utrolig til tider. Jeg trente med han for en del år siden. Husker ikke i hvilken forbindelse. Da sleit jeg med å ta fra han ballen gitt. Han var litt Zidane. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 16.07.2006 13:19 Post subject: |
|
|
| ARIS wrote: |
Nærområdet ja. Da mener jeg trøndelagsfylkene. Magnhild er da møring. Holder ikke det? Dessuten er han ikke noe god. En ting er jo at han ser ut som ei kjerring. Værre er det da at han spiller som tre kjerringer. |
Mer OT:
Tror noen får seg en ovverraskelse på hvor grensa mellom Trøndelagsområdet og Vestlandsområdet kommer til å gå når det blir innført storfylker om ett tiår.
Grensa vil gå ved Romsdalsfjorden der Sunnmøringer blir vestlendinger i ett storfylke som strekker seg til Bergen, menst Romsdal og Nordmøre blir en del av Stortrøndelag.
På Nordmøre så er RBK laget og Trondheim byen. Ikke Molde.
Hoseth kommer fra RBK`s og Trondheims naturlige omland. |
|
| Back to top |
|
 |
|