View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 29.07.2015 22:13 Post subject: |
|
|
Det er ikke ofte lag fra samme liga møtes i kvalifiseringen, men det finnes et par muligheter der lag fra en UEFA-nasjon spiller i en liga som sorterer under en annen nasjons fotballforbund.
FC Vaduz er Liechtensteins eneste profesjonelle klubb og spiller i sveitsisk Super League.
I tredje kvalifiseringsrunde av Europa League, møter den liechtensteinske cupvinneren sin sveitsiske divisjonskollega FC Thun.
22. august møtes lagene igjen til seriekamp. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Vector Senior
|
Posted: 30.07.2015 10:21 Post subject: |
|
|
Er det flere enn meg som ikke kan fordra Red Bull Salzburg? Jeg mener, et selskap kjøper en fotballklubb og endrer navn, farger og logo. Det er alt som er galt med moderne fotball i største skala. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.07.2015 11:21 Post subject: |
|
|
Har egentlig ikke klart å hisse meg opp over det. Men det er klart jeg skulle bli grinete hvis noen startet Red Bull Rosenborg ja. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 30.07.2015 11:48 Post subject: |
|
|
STRANDerGUD wrote: | Har egentlig ikke klart å hisse meg opp over det. Men det er klart jeg skulle bli grinete hvis noen startet Red Bull Rosenborg ja. |
SalMar Rosenborg FK. Spiller i Rødt, blått og hvitt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.07.2015 12:22 Post subject: |
|
|
Tirsdag 4. august kl. 19.00 viser TV 2 Sportskanalen Molde-Dinamo Zagreb.
(...)
– Vi har en klar målsetning om å fylle Sportskanalen og Sumo med mest mulig attraktivt sportsinnhold, og Molde i avgjørende Champions League-kvalik er akkurat det vi vil tilby seerne våre, sier sportssjef i TV 2, Vegard Jansen Hagen.
– Vi jobber godt sammen med de norske klubbene for å gi publikum anledning til å se de spennende kvalifiseringskampene til Champions League og Europaligaen. Vi er derfor glade for å kunne tilby oppgjør med Odd og Molde neste uke i tillegg til kveldens kamper med Odd og Rosenborg i aksjon.
Les mer: TV 2 viser Molde i mesterligakvaliken
Syns egentlig det er litt rart at Viasat er så passive før 4. runde, som de har rettigheter til. |
|
Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 30.07.2015 18:32 Post subject: |
|
|
Odd leder mot Elfsborg. Ocean på straffe.
Elfsborg og stadion deres minner meg fryktelig på LSK og derfor liker jeg ikke de |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 30.07.2015 18:40 Post subject: |
|
|
Odd får kjørt seg skikkelig mot Elfsborg nå. De leder fortsatt 1-0 da.
Edit: Der utlignet Elfsborg.. |
|
Back to top |
|
 |
Spurven Proff

|
Posted: 30.07.2015 19:01 Post subject: |
|
|
Odd burde være happy med 1-1 til pause! Elfsborg har vært mye bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 30.07.2015 19:32 Post subject: |
|
|
woow. Elfsborg leder mot Barcelona. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 30.07.2015 19:32 Post subject: |
|
|
Ikke imponerende keeperarbeid der.. fikk kanskje en vanskelig sprett men jeg hadde tatt den. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 30.07.2015 19:46 Post subject: |
|
|
Tror sjansene for at et norsk lag hadde gått videre ville vært bedre om det var Godset som møtte Elfsborg. Kommer vel ikke som noe sjokk om begge ryker nå. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 30.07.2015 19:55 Post subject: |
|
|
Elfsborg holder 1.div nivå på forsvarsspill, egentlig bare enkeltspillere som er gode til å skape farligheter på egenhånd. odd bør klare å ta de hjemme. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 30.07.2015 20:33 Post subject: |
|
|
Feil post |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 30.07.2015 21:21 Post subject: |
|
|
Ser vi spiller med fult sponsa drakt nå mot Debrecen, imotseting til tidligere når vi har hatt "rein" drakt i Europa med kun hovedsponsor. Må vi spille med slik stygg drakt i et eventuelt gruppespill? _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 30.07.2015 21:38 Post subject: |
|
|
Nei, da må vi ned på en sponsor og redusert størrelse. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 30.07.2015 22:16 Post subject: |
|
|
For de som vil se resten av Godset-kampen. 0-0 så langt.
http://livetv.sx/en/event...sgodset/#_
#3 funker best for meg.
Edit: Hajduk går opp til 1-0 på et fantastisk volleyskudd. Synd. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 30.07.2015 22:52 Post subject: |
|
|
Og der ble det 2-0, hjelp i E-køpp, kjøss mæ! Får nok gjøre som vi alltid har gjort. Gjøre jobben sjøl. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.07.2015 22:52 Post subject: |
|
|
Sampdoria 0 - 4 Vojvodina (Serbia) Ingen røde kort, hva i all verden? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 30.07.2015 23:19 Post subject: |
|
|
Meanwhile in Albania _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
smeboe Proff
|
Posted: 30.07.2015 23:34 Post subject: |
|
|
Mustrum Ridcully wrote: | Og der ble det 2-0, hjelp i E-køpp, kjøss mæ! Får nok gjøre som vi alltid har gjort. Gjøre jobben sjøl. |
Fortjent? Jeg så bare 10 min hvor godset hadde en GIGAsjanse som bare traff Sørum på blank goal, og gikk utenfor. 0-2 er en tøff ledelse å ta igjen. _________________ - En av St Hallvards menn |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.07.2015 23:34 Post subject: |
|
|
Balkan fortsetter å gjøre seg bjørnetjenester i europacuper. Nå må UEFA gripe inn snart. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.07.2015 23:36 Post subject: |
|
|
smeboe wrote: | Mustrum Ridcully wrote: | Og der ble det 2-0, hjelp i E-køpp, kjøss mæ! Får nok gjøre som vi alltid har gjort. Gjøre jobben sjøl. |
Fortjent? Jeg så bare 10 min hvor godset hadde en GIGAsjanse som bare traff Sørum på blank goal, og gikk utenfor. 0-2 er en tøff ledelse å ta igjen. |
Utifra VGD-gjengen er det ikke mye som tyder på at de har troa på å vinne dette. Ingenting der som tyder på at det var noe trøkk fra Godset, men det er VGD da _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.07.2015 23:37 Post subject: |
|
|
Vector wrote: | Er det flere enn meg som ikke kan fordra Red Bull Salzburg? Jeg mener, et selskap kjøper en fotballklubb og endrer navn, farger og logo. Det er alt som er galt med moderne fotball i største skala. |
Det er visst nærmere reglen enn unntaket i Østerrike, har jeg forstått. Salzburg er selvsagt i særklasse, men jeg hadde en lengre samtale med en fotballinteressert østerriker for et par år siden, og han kunne fortelle at svært mange av lagene var eid og styrt av "A/S", som hadde ført til at han og veldig mange andre heller fulgte tysk fotball. Østerrisk fotball har rett og slett mista noe av grepet på publikummet sitt grunnet penger og business. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Vector Senior
|
Posted: 30.07.2015 23:44 Post subject: |
|
|
Jeg har vært på Philip II stadion i Skopje i kveld og sett kampen mellom Rabotnicki og Trabzonspor. Det endte overraskende 1-0 til hjemmelaget.
Trabzonsporlaget var veldig ballsikkert, men spilte mye på tvers og var trillet mye ball. De skrudde opp tempo i siste halvdel av første omgang og kom da til fet sjanser. I andre omgang var de dog merkelig tamme.
Rabotnicki spilte overraskende skandinavisk. Det vil si, mange tidlige pasninger og løp inn i bakrom og mye raskt vingspill. Målet kom nettopp etter en hurtig pasning og løp i bakrom. Dette skapte masse problemer for borteforsvaret og flere sjanser til å doble ledelsen.
Jeg er ikke imponert over Trabzonspor, altså, som dessuten ga bort mange unødvendige frispark og gule kort. Dette laget skal evt Rosenborg kunne ha en sjanse mot.
Makedonsk fotball har vist seg å være bedre enn ventet. Jeg hadde forventet et Rabotnickilag på nivå med nedre halvdel av tippeligaen. De er definitivt bedre enn som så. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.07.2015 23:46 Post subject: |
|
|
Artig med sammendrag fra slike "ukjente" kamper!  _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
|