| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sheva1917 Junior
|
Posted: 09.04.2015 11:42 Post subject: |
|
|
| Hva med stoor? Fikk vi ikke sinnsykt mye for han? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.04.2015 11:42 Post subject: |
|
|
Det store spørsmålet er....
Hva om Strandberg ikke fornyer og forsvinner til sommeren?
- Steiring/Eyolf som stoppere evt Skjelvik/Eyolf evt Eyolf/Ny
Hva om Eyolf blir skadet også?
- Steiring/skjelvik som stoppere evt Steiring/ny.
siste alternativ er å dra Iron Mike ned som stopper, men da har vi vell mer eller mindre resignert og akseptert at vi vil sloss for top 4 og ikke gull.
Dette viser bare hvilken situasjon vi er i. Skadefri mann for mann er vi ikke mye svakere enn MFK, men vi mangler en spiss som jeg håper Søder kan step up to be.
Huff, kjenner jeg blir deppa når jeg tenker på det... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 09.04.2015 12:05 Post subject: |
|
|
Jeg inngikk et veddemål i fjor, om en pakke tyggis, på at vi ville få se Dorsin/Jensen som stopperpar i minst fire kamper. Antall tilgjengelige midtstoppere var egentlig ikke mye bedre fra start i fjor. Nå tapte jeg dét veddemålet, men kanskje jeg skulle prøve meg igjen ... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.04.2015 13:47 Post subject: |
|
|
jeg har bruk for mer tyggis jeg!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 23.07.2015 09:13 Post subject: |
|
|
Sannelig en stund siden denne spillertråden ble brukt.
Da blir det ei Hólmarsdóttir i desember. De beste ønsker for de vordende. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 23.07.2015 09:38 Post subject: |
|
|
Hurrarur! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 23.07.2015 09:45 Post subject: |
|
|
| Da må vel fruen oppsøke en fittur-tittur. Altså gynekolog. |
|
| Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 23.07.2015 09:45 Post subject: |
|
|
| Har vel hittil i sesongen prestert litt dårligere enn det som var forventet. Trenger vel en bedre stopper og sjef ved siden av seg enn Skjelvik for å prestere optimalt i øyeblikket. Fortsatt en habil stopper, men er spent på styrkeforholdet mellom han og Bjørdal. Hva blir stopperparet når Tore er tilbake? |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 23.07.2015 10:07 Post subject: |
|
|
Tror Bjørdal vil være vår ledende spiller bak forsvaret resten av sesongen, men jeg tror Holmar fort kan jobbe seg inn og nappe den plassen fra Bjørdal neste år når Regga er tilbake. Islendninger er ikke redde for å legge ned arbeidet for å få foten innafor. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 23.07.2015 11:57 Post subject: |
|
|
| jeg har en følelse av at Holmar havner bak Reg og Bjørdal neste sesong, men det er litt tidlig å si hvilket nivå Bjørdal er på enda. |
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 23.07.2015 13:00 Post subject: |
|
|
| Om Bjørdal og Tore får fast plass neste sesong kan vi konkludere med at vi har 3 veldig gode stopperen på Tippeliga nivå iaf. Dette med skaden til Tore har på mange måter vært litt hell i uhell husk at Holmar er ung og all denne spilletiden har gjort han bedre. Jeg mener at Holmar har kvaliteter til å bli den beste stopperen i Tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 23.07.2015 13:51 Post subject: |
|
|
Er litt enig med deg. Uten at jeg kan se at han har strålt så langt i sin korte RBK-karriære er det noe med ham som gjør at jeg tror han kommer til å bli en meget god spiller for oss. Mer en magefølelse enn observasjon. Samt at jeg har grunnleggende tro på enhver spiller som er fra sagaøya. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 23.07.2015 14:14 Post subject: |
|
|
| Bjorni wrote: | | fittur-tittur |
HØØØØY!!!!
Har vi blitt et SÅNT forum nå? |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 23.07.2015 14:24 Post subject: |
|
|
| Vi er jo tross alt et ynglested for hat og forakt. |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 23.07.2015 15:11 Post subject: |
|
|
Nei, det er Øvre Øst som er blitt det. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 23.07.2015 16:37 Post subject: |
|
|
| Beklager, klarte ikke å dy meg. Har ventet i 3 år for å bruke den i en relevant sammenheng. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 23.07.2015 16:54 Post subject: |
|
|
Tilgivelse herfra.
Henfalt selv til "skille Bill Clinton fra hveten" her forleden.
Sier som offentlige foretak: Det som skjedde skal ikke skje. Det har skjedd, men skal ikke skje. Vi må gjennomgå rutinene våre. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 10.08.2015 00:02 Post subject: |
|
|
Må si jeg synes Eyjolfsson har tatt flere steg denne sesongen. Synes han er en klart bedre spiller nå enn han var på starten av sesongen. Nå er ikke LSK laget som de akkurat møtte noen særlig målestokk men jeg synes han har blitt en veldig god stopper i TL sammenheng.
Virker å ha steppet opp enda mer den siste måneden siden Strandberg var på vei ut, noe som er veldig bra mtp at de har måtte brukt Skjelvik der og nå Bjørdal som er litt rusten (Bjørdal var god mot LSK).
Favoritt for øyeblikket til å bli stoppermakker med Reginiussen når han er tilbake, men om Bjørdal kommer opp mot nivået han hadde mot slutten av Viking tiden så kommer Kåre til å få ett lite luksusproblem på stopperplass. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 10.08.2015 00:06 Post subject: |
|
|
Enig med deg Vegard. Forøvrig fantastisk å se reaksjonen hans når han bommet før 0-3 målet, haha  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 10.08.2015 00:46 Post subject: |
|
|
| Haha, litt av en reaksjon ja. Litt irriterende for han at han ikke scoret, har jo vært nære ved flere anledninger nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 10.08.2015 00:57 Post subject: |
|
|
Han har vært nære i hele år - i hver eneste kamp - virker det som. Bare et tidsspørsmål før han setter sjansene sine. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 10.08.2015 01:22 Post subject: |
|
|
Virker som de fleste tar det som en selvfølge at Tore skal gå rett inn i startingen. Vel, det gjenstår å se. Tore er en klassespiller, men om både örn og Bjørdal leverer ut sesongen så blir det iallfall ikke knock-out seier om Tore starter første kamp neste år. Gleder meg stort til å se han på banen igjen i høst! _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.08.2015 06:45 Post subject: |
|
|
| Adressa wrote: | Holmar Eylofsson 6
Drev gjennom ledd før 1-0. Laget straffe, som var billig. Assist til 3-0. God i duellspillet. |
Flott av Adressa å gi trekk for den straffen. Skjønner heller ikke hvorfor alle omtaler den som billig fremfor totalt feil. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 10.08.2015 10:48 Post subject: |
|
|
Så Helland også omtalte den som billig, men spillerne selv ser kanskje litt stort på det når LSK brenner straffen og vi vinner 5-0. Da kan en koste på seg å kalle den "billig", selv om den var helt feil. Hadde den blitt avgjørende derimot tror jeg pipa hadde hatt en annen låt.
Bra Eyjolfsson beholdt roen og ikke kranglet på seg et kort.
Skriver også under på det flere har nevnt, Eyjolfsson har løftet seg kraftig utover sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.08.2015 22:14 Post subject: |
|
|
- Hvordan går det med norsken din?
- Det går OK. Siden Matthias kom, har jeg forsøkt å snakke litt mer. Og det går bra! smiler Eyjolfsson etter å ha slått om fra engelsk.
Les mer: - Tungt at jeg ikke finner nettet
Bra med litt gruppepress! Kjedelig å være den eneste engelsktalende på laget nå som Riski og Malec er borte. |
|
| Back to top |
|
 |
|