View previous topic :: View next topic |
Hvem var banens beste mot molde? |
André Hansen |
|
2% |
[ 3 ] |
Jonas Svensson |
|
1% |
[ 2 ] |
Stefan Strandberg |
|
49% |
[ 55 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
10% |
[ 12 ] |
Micke Dorsin |
|
0% |
[ 1 ] |
Mike Jensen |
|
5% |
[ 6 ] |
Ole Selnæs |
|
11% |
[ 13 ] |
Fredrik Midtsjø |
|
5% |
[ 6 ] |
PÃ¥l Andre Helland |
|
0% |
[ 1 ] |
Alexander Søderlund |
|
4% |
[ 5 ] |
Tobias Mikkelsen |
|
5% |
[ 6 ] |
Riku Riski |
|
0% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 111 |
|
Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.06.2015 22:48 Post subject: |
|
|
Rattiti wrote: | Deilig å se et par moldensere få juling utenfor Lerkendal, ellers en kjip dag. |
Hva skjedde? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.06.2015 23:10 Post subject: |
|
|
Kroksæter: "Vi fikk vel også bekreftet at Rosenborg fortsatt har litt å gå på i spill mot etablert forsvar. De scorer de fleste målene sine på kontringer og dødball. Det vanskeligste er å bryte ned et lag som ligger godt samlet i forsvar, og der er forbedringspotensialet stort."
Gjør vi det? Jeg har ikke tall klare i hodet, men vi scorer flest mål på kontringer og dødball? Personlig synes jeg vi har blitt markant bedre på å spille etablert angrep, men mulig det bare er et bedrag. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.06.2015 23:13 Post subject: |
|
|
Vi har vel knapt scoret på dødball. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.06.2015 23:19 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Kroksæter: "Vi fikk vel også bekreftet at Rosenborg fortsatt har litt å gå på i spill mot etablert forsvar. De scorer de fleste målene sine på kontringer og dødball. Det vanskeligste er å bryte ned et lag som ligger godt samlet i forsvar, og der er forbedringspotensialet stort."
Gjør vi det? Jeg har ikke tall klare i hodet, men vi scorer flest mål på kontringer og dødball? Personlig synes jeg vi har blitt markant bedre på å spille etablert angrep, men mulig det bare er et bedrag. |
Kroken avslører sine totale mangler på fotballforståelse når han skriver sånt. Det er ikke mot etablert forsvar vi sliter. Vi sliter når motstander står høyt og presser aggressivt, samtidig som ta tar ut Selnæs. Da klarer vi ikke å få til et skikkelig pasningsspill, og det meste blir rotete.
Da Molde ble så slitne at de ikke klarte å presse høyt lengre, tok vi fullstendig over kampen og produserte en rekke sjanser. Det var under Perry og Janne vi slet så enormt mot etablert forsvar. Under Kåre kan vi spille ut all Tippeliga-motsand selv om de parkerer bussen.
Og at vi scorer mye på dødball? Hallo i luken, for en sprut-random ting å skrive... |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 27.06.2015 23:27 Post subject: |
|
|
Dødball gitt. RBK-cornere i år har så og si blitt timeouts for henting av øl. Jeg har knapt sett oss så svake på den fronten før, noe som forsåvidt er ok, så lenge det betyr at man terper angrep istedet. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.06.2015 23:28 Post subject: |
|
|
Mulig vi har noen mål på frispark, da. Helland mot Vålerenga f.eks. Cornerne har vært sjanseløse derimot. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 27.06.2015 23:40 Post subject: |
|
|
RBK ble ufarlige på dødball etter at Reginiussen ble skadet.
Håper på Sané nå, for han er en hardhaus på hodet. Det kan gjøre RBK farlige på cornere og frispark igjen. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Rattiti Junior
|
Posted: 27.06.2015 23:44 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Rattiti wrote: | Deilig å se et par moldensere få juling utenfor Lerkendal, ellers en kjip dag. |
Hva skjedde? |
Var rimelig ampert da jeg gikk forbi bortefeltet etter kampen for å si det sånn. Et par moldensere liggende på asfalten var god underholdning for meg som var skuffet etter uavgjort 
Last edited by Rattiti on 27.06.2015 23:49; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 27.06.2015 23:44 Post subject: |
|
|
Mulig det, men jeg synes at cornerne oftest havner litt i ingenmannsland. Er harde, innoverskrudde cornere avleggs? |
|
Back to top |
|
 |
Christian1917 Senior
|
Posted: 27.06.2015 23:50 Post subject: |
|
|
Rattiti wrote: | Hedon wrote: | Rattiti wrote: | Deilig å se et par moldensere få juling utenfor Lerkendal, ellers en kjip dag. |
Hva skjedde? |
Var rimelig ampert da jeg gikk forbi bortefeltet etter kampen for å si det sånn. Et par moldensere på asfalten var god underholdning for meg som var skuffet etter uavgjort  |
Ã… glede seg over at andre mennesker havner I asfalten blir for dumt, selv om de er fra Molde. _________________ Make it idiot proof and someone will make a better idiot. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 27.06.2015 23:53 Post subject: |
|
|
Bekymret over at Molde var så på høyde med oss når de sliter med wiggen. De er tross alt i elendig form og det var først etter 70 min vi så at rbk er bedre trent. Men bortsett fra at vi er bedre trent så ser det ikke ut som vi er noe bedre enn Molde. For meg ser det ut som Molde har et høyere potensial selv om det er tynt å si ut fra en kamp. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.06.2015 23:55 Post subject: |
|
|
Ikke en eneste gang under kampen i dag tenkte at jeg Molde at har større potensiale enn oss. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 28.06.2015 00:01 Post subject: |
|
|
Både strømsgodset og mjøndalen har faktisk fortjent poeng mot oss mer enn molde har av de kampene vi har tapt poeng i år. |
|
Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 28.06.2015 00:03 Post subject: |
|
|
Andre Hansen 3: Kostet to poeng, kommer sterkere tilbake.
Jonas Svensson 5: Litt ned fra de siste kampene.
Jørgen Skjelvik 7: Når vi har ta andre MS så må han få plassen til Dorsin.
Stefan Standberg 8 BB: Stor kamp, vinner alt av dueller.
Dorsin 3: Alle framspillene kommer med snø ned. Ødeleggende for samspillet.
Mike Jensen 5: unormalt svak
Midtsjø 5: Brukbar fremover, men sett han mye bedre.
Selnæs 7:Viktig defensivt, men fikk ikke utfoldet seg som vanlig.
Helland 6: Nærme på ett par ganger. Laget er langt mer ufarlig uten Helland.
Søderlund 6:God defensivt, sterk scoring. Stygg bom på headinga.
Mikkelsen 4: usynlig i første, og bommer på tre sjangser i andre. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 28.06.2015 02:04 Post subject: |
|
|
Andre Hansen er en perfekt backup. Han er elendig valg som førstekeeper. En sånn tabbe skal bare ikke skje.
Ok, en tabbe en sjelden gang, kanskje til og med et selvmål. Men han gjør jo så mange småtabber hele tiden. Det er noe nesten hver kamp!
Det går ikke an for svarte!
Vekk! Med både Hansen og Jamtfall! Hvorfor har vi Jamtfall egentlig! Ingen har blitt bedre under ham hvertfall. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 28.06.2015 03:01 Post subject: |
|
|
Christian1917 wrote: | Rattiti wrote: | Hedon wrote: | Rattiti wrote: | Deilig å se et par moldensere få juling utenfor Lerkendal, ellers en kjip dag. |
Hva skjedde? |
Var rimelig ampert da jeg gikk forbi bortefeltet etter kampen for å si det sånn. Et par moldensere på asfalten var god underholdning for meg som var skuffet etter uavgjort  |
Ã… glede seg over at andre mennesker havner I asfalten blir for dumt, selv om de er fra Molde. |
Uenig, knus Molde på alle måter. Fantastisk. Kjepphøye rasshøl er de. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 28.06.2015 03:12 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Ikke en eneste gang under kampen i dag tenkte at jeg Molde at har større potensiale enn oss. |
Enig..Når vi først fikk ballen gjennom ledd,slet Molde voldsomt. Vi må bare bli bedre når motstander laget presser.
Var sykt skuffa at vi klarte bare 1 poeng så klarte ikke og se mye positivt.Men vi er solide nesten gjennom hele matchen.
Må huske at det var Molde som la taktikken etter vårt lag.Vi ser utvikling under kåre og det er deilig.
Molde skapte farligheter gjennom indivduelle prestasjoner.Synes ikke de er så gode. |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 28.06.2015 07:38 Post subject: |
|
|
Hvis vi hadde hatt full klaff i dag kunne vi enkelt vunnet 3-0. Er spent på hvilket potensiale Molde ville blitt forært da.
Dette var en enkelt-kamp.hvor det meste av marginer gikk mot oss. Vi får mer og mer kontroll på banespillet utover kampen. Ergerlig at vi ikke vinner når vi endelig er bedre enn de, men sånn er fotballen i blant. Det går an å være best i en kamp uten å vinne. Dette var en slik kamp. Uansett et kvantesprang i riktig retning sammenlignet med tilsvarende oppgjør i fjor. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 28.06.2015 08:39 Post subject: |
|
|
På Røkkeløkka kan ikke Molde legge opp taktikken etter oss i like stor grad - tror jeg. Jeg er rimelig sikker på at de kommer til å gå mye heftigere til verks der - hvilket sannsynligvis passer oss utmerket godt!
Vi så det allerede i fjor, da vi i 1. omgang skapte mange muligheter mot Molde, og vi bare var uheldige som lå under - og dette etter at kåre kun hadde vært her i noen dager! _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.06.2015 10:38 Post subject: |
|
|
Jaja, ble litt antiklimaks denne kampen, men på tross av en middels prestasjon så var vi klart nærmest seieren. Strandberg enorm utover i kampen. Humrer fortsatt over "Legg sykehuset til Kristiansund"-banneren  |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 28.06.2015 10:49 Post subject: |
|
|
Haha ja, det banneret var genialt! _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
larskill Junior
|
Posted: 28.06.2015 11:33 Post subject: |
|
|
Synd vi ikke avgjorde denne kampen. Jensen hadde et par muligheter til å legge ballen 45 grader ut til Søderlund og Mikkelsen som stod veldig godt plasserte ved et par anledninger, i stedet for å skyte selv.
En stor takk til Kjernen. Veldig gøy å komme på kamp når en kjenner at det dirrer i kaffekoppen når Kjernen synger.  |
|
Back to top |
|
 |
bjorjost Proff

|
Posted: 28.06.2015 13:02 Post subject: |
|
|
Dunga og Skullerud har liknande problem eller mest truleg same unnskuldning;
http://www.dagbladet.no/2.../39891535/ _________________ Brattbakk 1994–1997
Kampar 100
MÃ¥l 94 |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 28.06.2015 14:00 Post subject: |
|
|
5 punkter å ta med seg etter kampen .
1. Kjernen- ingen over, ingen på siden. Smurfene skal ha for oppmøtet, men "Molde - klapp, klapp,klapp" er retro 70 tall..
2. Hullet etter Strandberg blir stort, med Tore R ute vil savnet av en sjef bli tydelig.
3. Med riktig makker er Skjelvik en mer enn god nok stopper i TL.
4. Avslutningstrening!
5. Molde er faktisk et godt lag selv om de har negativ X faktor ( jfr Høiland) |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 28.06.2015 14:33 Post subject: |
|
|
Ikke så mange som har skrevet børs denne gang, så da bidrar jeg med mine karakterer.
Børs etter Storflorskalaen:
1 Katastrofalt
2 Svært dårlig
3 DÃ¥rlig
4 Under pari
5 OK
6 God
7 Meget god
8 Strålende
9 Magisk
10 Historisk
4 André Hansen