| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste mot molde? |
| André Hansen |
|
2% |
[ 3 ] |
| Jonas Svensson |
|
1% |
[ 2 ] |
| Stefan Strandberg |
|
49% |
[ 55 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
10% |
[ 12 ] |
| Micke Dorsin |
|
0% |
[ 1 ] |
| Mike Jensen |
|
5% |
[ 6 ] |
| Ole Selnæs |
|
11% |
[ 13 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
5% |
[ 6 ] |
| PÃ¥l Andre Helland |
|
0% |
[ 1 ] |
| Alexander Søderlund |
|
4% |
[ 5 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
5% |
[ 6 ] |
| Riku Riski |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 111 |
|
| Author |
Message |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4103 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 27.06.2015 20:09 Post subject: |
|
|
Jaja, uavgjort er 200 ganger bedre enn tap. Vi hadde flest sjanser, men kampen sett under ett så et 1-1 et greit resultat. Kjipt at målet i mot kommer pga en møkkatabbe men så lenge en har Jamtfeil som keeper trener så er det ikke uventet. Det mest overraskende er egentlig hvor lite reelle sjanser det har vært i kampen. Mye frem og tilbake men innenfor 16 har det vært tamt.
Får vel avslutte med en honnør til den som har ansvaret for å trene cornere i klubben. Har garantert satt en rekord i antall cornere uten mål og målsjanser.
Gidder Ikke sette opp børs, men ingen fortjener vel mer enn 6 poeng i dag. Ellers relativt jevnt forutenom zalo i mål. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 27.06.2015 20:10 Post subject: |
|
|
| Jeg forsvarer en nier på dommeren. er uenig i at det var et soleklart gult på Søderlund. Her var kommentatorene alt for kategoriske. En av de første kampene i år hvor jeg mener dommeren ikke har hatt innvirkning på resultatet. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:11 Post subject: |
|
|
Forøvrig vil jeg minne på at rosenborg har spilt 4 bortekamper mot topp-6, vunnet 4, og spilt 2 hjemmekamper mot topp-6 og uavgjort 2.
Minner meg litt om Chelsea. Slår eller spiller uavgjort mot alle lagene i toppen, men spiller samtidig uavgjort mot City som er regjerende mester - selv om City i sesongen er haugevis av nivåer under i ren jevnhet.
Samtidig som dette bekrefter en trend av at midtbanen vår ikke fungerer når vi må styre spillet på hjemme - når klubben vi møter er gode. Selnæs blir selvfølgelig tatt ut, og hva skjer? Jo, Midtsjø spiller med Dorsin, samtidig som at han står for høyt, og Jensen springer for seg selv som en andrespiss uten en tanke i verden for oppbygningsspillet. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 27.06.2015 20:15 Post subject: |
|
|
| Stano_11: Ironi ja. Forbanna elendig han Thorbjørsen (RBK-scouten) som ikke gidder å jobbe, men går kun etter spillere som er hauset opp på media. Alle så at han var dårlig i Odd. A. Hansen for spille fortsatt til tross for mange tabber. Hadde det vært en afrikansk keeper og som i tillegg hadde vært like ung som Hansen, ville han ha blitt solgt, og ikke satset på. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 27.06.2015 20:16 Post subject: |
|
|
Spørsmålet er - har vi et keeperproblem eller har vi et keepertrenerproblem?
Minus til Mike Jensen - forventer mye av han - i dag ble det mye rart.
Pluss til Søder - forventer at han scorer - og han gjør det. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
|
|
Å, som jeg kommer til å savne Strandberg. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
|
|
| hansern wrote: | | Jeg forsvarer en nier på dommeren. er uenig i at det var et soleklart gult på Søderlund. Her var kommentatorene alt for kategoriske. En av de første kampene i år hvor jeg mener dommeren ikke har hatt innvirkning på resultatet. |
Du har sett feil kamp. Dommeren var utrolig dårlig i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:17 Post subject: |
|
|
| Andre Hansen skal opp på hesten igjen! Ha ha ha. This can´t be for real. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 27.06.2015 20:19 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Stano_11: Ironi ja. |
Ironiske karakterer gjør seg ikke i spillerbørsen.. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:20 Post subject: |
|
|
| Hansen snakker om å komme seg opp på hesten.... |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
|
|
| stemmen min går til Strandberg. vippet dit etter kommentaren om Høiland |
|
| Back to top |
|
 |
RBK 2014 Junior
|
|
|
Andre Hansen 3: kostet oss to poeng, ellers ok
Jonas Svensson 5: Ok offensivt, mer problemer enn vanlig defensivt
Jørgen Skjelvik 5: Sliter med plasseringsevnen, kommer mye på etterskudd, redder seg inn med farten
Stefan Standberg 7 BB: Konge i duellspillet, god med ball, sprer trygghet
Dorsin 4: Svar offensivt, slår for mye langt. Ok kontroll defensivt
Mike Jensen 5: Mange svake involveringer, ok innsats defensivt
Midtsjø 5: Litt lite innvolvert, sliter defensivt
Selnæs 6: Viktig defensivt, dekker mye, ok offensivt
Helland 5: Litt lite sluttprodukt, bedre defensivt enn på lenge
Søderlund 7: God defensivt og i duellspillet, sterk scoring
Mikkelsen 5: Helt usynlig i første omgang, bør score, mye bedre på høyre |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:22 Post subject: |
|
|
| Sliter wrote: | | stemmen min går til Strandberg. vippet dit etter kommentaren om Høiland |
Hva sa han? |
|
| Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 27.06.2015 20:24 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | hansern wrote: | | Jeg forsvarer en nier på dommeren. er uenig i at det var et soleklart gult på Søderlund. Her var kommentatorene alt for kategoriske. En av de første kampene i år hvor jeg mener dommeren ikke har hatt innvirkning på resultatet. |
Du om det! |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:26 Post subject: |
|
|
| Høiland er ligaens største idiot,klovn og tosk. Han er en grei spiller, men på grunn av alle episodene ser alle de andre spillerne på han som en klovn. etc. var en lang tirade |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:28 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | hansern wrote: | | Jeg forsvarer en nier på dommeren. er uenig i at det var et soleklart gult på Søderlund. Her var kommentatorene alt for kategoriske. En av de første kampene i år hvor jeg mener dommeren ikke har hatt innvirkning på resultatet. |
Jaha, hvorfor? |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:30 Post subject: |
|
|
| Sorry, men jeg er drittlei André Hansen. Altfor mye tull og småfeil, og nå fikk vi det i den kampen det absolutt ikke burde skje i. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 27.06.2015 20:31 Post subject: |
|
|
Men pent vær da. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 27.06.2015 20:31 Post subject: |
|
|
| Fordi han dømte en del feil? I tillegg dømte han på altfor mange frispark, slik at spillet stoppet opp hele tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:33 Post subject: |
|
|
Utrolig skuffende med bare et poeng her. Det er langt fra krise, men jeg klarer overhode ikke glede meg over det.
Men jeg tror vi slår Molde borte, vi er rett og slett et bedre lag enn de, noe vi viste kun periodevis i dag. Men selv på en ganske svak dag skaper vi en god del mer enn de. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 27.06.2015 20:37 Post subject: |
|
|
| Synd vi ikke er opp mot vårt beste når det er stinn brakke mot erkefienden. Uavgjort er ingen krise, selv om skuffelsen sitter litt i ennå. En får se det positive i det, at Molde er ute av gullkampen med mindre vi kollapser fullstendig. Så tar vi revansjen på røkkeløkka. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:47 Post subject: |
|
|
For Kåre Ingebrigtsen må det være litt alarmerende at spillerne hans er såpass lette å få ut av rytmen som de var i 1. omgangen. Styrken er at alle løftet seg etter pause, og at RBK nok en gang avsluttet kampen sterkest.
Som noen skrev her inne,Når strandberg og sælnes blir tatt ut sliter vi. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.06.2015 20:55 Post subject: |
|
|
Molde spiller sin beste kamp denne sesongen, og Rosenborg er litt under par i dag. At det da ender med 1-1, og litt utur at Rosenborg ikke vinner, sier nok sitt om styrkeforholdet mellom Molde og Rosenborg i år. Hadde denne kampen blitt spilt igjen ville Rosenborg vunnet 8 av 10 ganger.
Lever uansett helt fint med 1 poeng, selv om det hadde vært deilig å kunne beholde luka ned til Stabæk. Dommeren var forøvrig godt.
Hansen: 3 | Har vært utrygg i store deler av sesongen. Gjør uforklarlige feilberegninger innimellom. Så det i starten av kampen mot Sarpsborg sist, og nå igjen i dag. Har fine redninger innimellom, men i dag koster han oss seieren.
Svensson: 5 | Blir litt stengt av offensivt i dag, og får litt problemer defensivt. Men jobber iherdig og er jevnt over solid.
Strandberg: 8 | Det er ikke mange sjanser Molde kommer til, og den fortjenesten skal Strandberg ha mye av. Flere gode blokkeringer og bunnsolid i duellspillet. Blir litt markert ut i oppbyggingsfasen, men kommer likevel med flere gode pasninger fremover.
Skjelvik: 7 | Der hvor duellspillet til Strandberg var gull verdt, får vi også se hvor viktig farten til Skjelvik var i dag. Nøytraliserer flere potensielle Molde-angrep med den.
Dorsin: 5 | Standard Dorsin karakter. Gjør det han alltid gjør.
Jensen: 5 | Vil mye, får til mye og gjør jevnt over mye fint. Men virket sutrete og sviktet når det gjaldt som mest.
Selnæs: 5 | Det som er med Selnæs er at så fort han blir litt markert, så detter han ut. Jobber greit defensivt.
Midtsjø: 4 | Muligens årets svakeste fra han. Ble litt for lett i dag.
Helland: 4 | Farlig på frispark, men ble i grunn ellers stengt av. Burde ha scoret.
Søderlund: 5 | Fint mål. Jobber greit.
Mikkelsen: 5 | VÃ¥r farligste mann i angrep i dag. Burde ha scoret 1 eller 2. Men skaper i hvert fall noe. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.06.2015 20:58 Post subject: |
|
|
Kan ikke være tvil om at den som skal erstatte Strandberg har litt av en oppgave for seg. Om det blir Sané, Une Larsson (?) eller noen andre, så er det ikke til å komme unna at Strandberg til tider har vært et forsvar alene. Har ikke alltid vært lett å forstå seg på i tiden i RBK, men kvalitet bor det i ham. Trist å se ham forsvinne. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 27.06.2015 21:02 Post subject: |
|
|
| Noen med sjansetellinga kampen sett under ett? Selv i første omgang hvor Molde ble hyllet for å være så gode i presset sitt hadde jeg et inntrykk av at vi hadde flere sjanser enn de. I andre omgang hadde de vel bare en sjanse og det var på et innlegg som ble styrt over? Straffesituasjonen får de ikke for. |
|
| Back to top |
|
 |
|