| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
EspN Veteran
|
Posted: 08.06.2015 21:56 Post subject: |
|
|
Synes det ble bedre med RBK spillerne på..men det ble for lite duell kraft på banen uten tettey og skjelbred.
Så resten måtte jobbe mer hjemmover. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 08.06.2015 21:57 Post subject: |
|
|
Hadde hatt en spiller med Grorudpalme som spiss.
Mon tro om medspillerne var sure på Helland da han avslutta på slutten der. Godt å se at han prøver, Nielsen ville klart å gitt ballen til en motspiller og fått kontring i mot. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.06.2015 22:01 Post subject: |
|
|
Søderlund viser seg som vi er vant til, egentlig. Beveger seg veldig godt, og er god i defensiv jobbing og som fighter, men bommer grovt på to av våre beste sjanser. Allikevel milevis foran Nielsen, og også farligere enn King grunnet bevegelser. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 08.06.2015 22:38 Post subject: |
|
|
| Synes selv at Hellands siste involvering er halvveis perfekt, elsker hvor rolig han drar av førsteforsvareren, men om han først skal avslutte når det finnes gode alternativer, må han få den på kassa. Noget utilgivelig å blåse den over. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 08.06.2015 23:00 Post subject: |
|
|
| Morsomt at nettavisen gir søder 3 på børsen. Forren, som hadde fler feilpasninger enn de som traff, fikk 6. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 08.06.2015 23:44 Post subject: |
|
|
Må få noen poeng for at han er villig til å spille i Molde veittu _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.06.2015 23:49 Post subject: |
|
|
Det er ekstremt sjelden jeg synes synd på svensker, men fy faen er det ikke mulig å snakke om noe annet? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 09.06.2015 00:01 Post subject: |
|
|
Det kommer snart et forslag opp i stortinget om å endre nasjonalsangen til
Ja vi elsker ødegaard som han stiger frem.
Ung og Evig over Zlatan trenger ikke hjelp
Elsker elsker det å tenke, på vår Ødegaard
Og den Ødegaard som senker Ødegaard på vår jord
Og den Ødegaard som senker, senker Ødegaard på vår jord _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 09.06.2015 00:05 Post subject: |
|
|
| Det er synd å si det men Tettey bremset mye av angrepet til Norge. For ofte støttepasninger eller til kant på fot. Fikk ofte sjansen til å overlappe på kant også men benyttet seg ikke av muligheten. God og sterk defensivt da. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 09.06.2015 10:20 Post subject: |
|
|
| Høgmo wrote: | | – Jeg hadde ikke noen kantalternativ. Vi måtte ha et alternativ der. Det var bakgrunnen. Jeg så langsiktig frem mot Aserbajdsjan-kampen, svarer Høgmo, uten å utdype noe mer. |
Sånn bortsett fra våset om at det ikke finnes kantalternativer, er det mulig at han rett og slett glemte at Tarik ikke var tilgjengelig på fredag? |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 09.06.2015 11:34 Post subject: |
|
|
"Da var Elyounoussi på ferie i Marokko og på vei til flere ferieuker i Mexico.
– Det var litt spesielt. Jeg var på ferie og koste meg i solen. Så skulle jeg egentlig dra på ny ferie i går (søndag) til Mexico. Den måtte avbestilles."
Det er ikke lett å være fotballspiller nå til dags altså  |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.06.2015 11:39 Post subject: |
|
|
Skjønner godt at han reagerer litt på det der. Han er jo ikke sint, han bare ler litt oppgitt og det har jeg stor forståelse for.
Absolutt ingen grunn til at Høgmo på død og liv skulle ta ut en Tarik som er på ferie.
Spillere har ikke så mye ferie akkurat, skjønner behovet for litt oppladning før oppkjøringa starter igjen i Tyskland. Og fotballspillere har jo familie som alle andre, de blir ikke noe mindre lei seg over å måtte avbryte og/eller endre feriene sine enn andre koner og barn.
Det sagt så er det på generelt grunnlag vanskelig å synes synd på folk som tjener hauger av millioner på noe de elsker.  |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 09.06.2015 11:44 Post subject: |
|
|
Enig, så enig Miami. De trenger å lade batteriene  |
|
| Back to top |