English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2015
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 140, 141, 142  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 13:22    Post subject: Reply with quote

RoarO wrote:
Hehe, nei har ingen tilknytning til Messi. Skulle gjerne sagt noe mer. Kan si så mye som at jeg jobber hos en av RBK's samarbeidspartnere og i den forbindelse kom Annan sitt navn opp i forbindelse med at jeg hjalp en på jobb med noe i dag.

SÃ¥ du jobber i UDI og navnet til Annan kom over bordet i forhold til ny oppholdstillatelse Razz

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
RoarO
Junior

PostPosted: 03.06.2015 13:24    Post subject: Reply with quote

Jobber hos SpareBank 1, og kollegaen som jeg hjalp med noe svarte på spørsmål fra fra meg om han var på vei tilbake igjen at han ikke kunne svare med på spørsmålet mitt, etterfulgt av et bredt glis som ikke var bare et vennlig smil som takk for hjelpen. Har dog ikke noe informasjon fra folk i klubben rundt dette, så kan bare være at ting skal gjøres klart i tilfelle.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 13:24    Post subject: Reply with quote

Skal bli spennende å se hvordan Annan takler stopperrollen med sine 1.43 på strømpelesten. Eller spissrollen for den saks skyld.

Det eneste som tilsier at det er hold i dette er hvis Selnæs skulle være på vei bort, og det er lite som tyder på det.
Back to top
DonRevie
Proff

PostPosted: 03.06.2015 13:27    Post subject: Reply with quote

Kanksje det er Mike som muligens er på vei bort i så fall?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.06.2015 13:31    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Skal bli spennende å se hvordan Annan takler stopperrollen med sine 1.43 på strømpelesten. Eller spissrollen for den saks skyld.

Det eneste som tilsier at det er hold i dette er hvis Selnæs skulle være på vei bort, og det er lite som tyder på det.

Vi har langt bedre dekning på stopperplass og spissplass enn vi har på sentral midtbane så argumentet kjøper jeg ikke.

Kroppen til Selnæs sliter i perioder med 2-3 kamper i uka, han er en kortsamler og delvis utsatt for slitasjeskader. Det er galskap å skulle fortsette med kun han som aktuell for rollen.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 03.06.2015 13:34    Post subject: Reply with quote

Det ligger i alle fall i kortene at det skal inn en ny på midtbanen siden det virker lite sannsynlig at vi forlenger med Henderson.
moomoo
Veteran

Sikre kilder skal ha det til at Røkke har lagt 10 millioner på bordet for kjøp av Mike Jensen og Helland.

Røkker uttaler til NTB at MFK som nordens flaggskip skal betale godt for norske spillere slik at pengene går til å gjøre norsk fotball bedre.

Pengene er selvtjente etter at MFK i dag solgte Singh til Kinesiske Dong-Xin United for småpene 112Millioner.

På direkte spørsmål fra Journalist på om Molde er i ferd med å kjøpe seg ligatittelen svarer Røkke at det alltid vil være sånn at de beste spillerne vil til de beste klubbene.

Dette Scenarioet poppet opp i hodet mitt nå. HJELP!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Ivar
Veteran

Henter vi Annan er det nok som backup til Selnæs, så Strandberg ikke skal skyves frem til midtbanen hver gang. Henter vi Annan som erstatter for Mike så blir det like feil som da vi henta Søderlund for å erstatte Tarik, om ikke verre. Det må tross alt være en grunn til at han ikke gikk til en større liga enn den finske etter Schalke..
trondhb
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 13:36    Post subject: Reply with quote

40 spilte kamper på 4 1/2 år siden RBK, må si jeg er litt i tvil om dette... Men forutsatt at fødselsdatoen stemmer er han jo for så vidt ikke mer enn "bare" 29 år til sommeren.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 13:47    Post subject: Reply with quote

"Forutsatt at fødelsdatoen er korrekt" - en oppbrukt og lite morsom generalisering av afrikanske fotballspillere Rolling Eyes

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 13:49    Post subject: Reply with quote

Skeptisk
attach
Forumsjef

PostPosted: 03.06.2015 14:03    Post subject: Reply with quote

Jeg sier ikke nei takk til en gratis Annan i hvert fall. Selnæs må tåle litt konkurranse. Dessuten er det alltid bra med beviselig gode alternativer.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 14:25    Post subject: Reply with quote

Takk for at du deler, Roar.

Aner ikke hvordan Annan har gjort det i det siste, men med Henderson, muligens Strandberg og i verste fall Mike ut, er det ikke dumt å sikre seg litt på midten. Selnæs bør uansett være førstevalg sentralt.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 14:28    Post subject: Reply with quote

Annan kan bare komme inn som et alternativ til Selnæs. Han er ikke en indreløper, så om Henderson forsvinner bør vi få tak i enda en.
Megafritz
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 14:29    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Megafritz wrote:

Vi har langt bedre dekning på stopperplass og spissplass enn vi har på sentral midtbane så argumentet kjøper jeg ikke.

Kroppen til Selnæs sliter i perioder med 2-3 kamper i uka, han er en kortsamler og delvis utsatt for slitasjeskader. Det er galskap å skulle fortsette med kun han som aktuell for rollen.

Forutsatt at en av disse spillerne aksepter å spille bare 1 av 3-4 kamper så er jeg med på notene. Men det kommer iallefall ikke Selnæs - som tidligere har spilt rundt halvparten og allikevel ytret misnøye - til å akseptere.

Selvsagt kan det hende Annan er blitt såpass vant til å hvile benken at det ordner seg, men løsninger der jevngode spillere med høye ambisjoner utkonkurrerer hverandre er ofte dømt til ende med at en forsvinner. Og personlig ønsker jeg at Selnæs får fortsette å utvikle seg, samt tillegge nuller på prislappen som er klistret i panna si.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 03.06.2015 14:52    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Takk for at du deler, Roar.

Ja, toppers Tommel'n opp!
Back to top
nastynick
Rutinert

PostPosted: 03.06.2015 14:54    Post subject: Reply with quote

Jeg mener man har taushetsplikt om organisasjonens forhold også, bare det at Annan kan være kunde i aktulle organisasjon vil være å bryte taushetsplikten slik jeg ser det. Så jeg ville anbefalt å slette identifisering av kundeforholdet.
Er psykolog så kan dette med taushetsplikt skutteåsei.

Når det er sagt, vanskelig å si nei til Annan, men da må det nesten være fordi Ole er på vei bort. Kan ikke se at han erstatter Mike
attach
Forumsjef

PostPosted: 03.06.2015 15:00    Post subject: Reply with quote

Han er tenkt som ei erstatning for Henderson, vil jeg tro. Forskjellen er at Selnæs da vil være et (godt) alternativ som indreløper mens Annan i de tilfellene vil ta rollen til Selnæs. Jeg anser det som ei god løsning da det både vil åpne litt mer for Sæther samtidig som at vi ikke vil være så tynne på DM. Det vil også gjøre oss mer fleksible når det kommer til spilletyper.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 15:40    Post subject: Reply with quote

Tror neppe Ole er på vei bort (håper ikke det).
Tror heller ikke Annan evt blir hentet som erstatter for en indreløper (mike solgt/Hendo tilbake til Celtic).
Tror heller det er snakk om det jeg var inne på tidligere at vi trenger flere alternativer til den defensive rollen.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 16:08    Post subject: Reply with quote

Mot de mest defensive lagene i ligaen har vi sett at Ole har slitt/tusla etter i god barnefotballstil. Da kan jo Annan være en fin spiller å ha til disse lagene sånn at vi kan sende flere mann frem mens han klyper et par spillere i tissen

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 18:09    Post subject: Reply with quote

Før kampen mot Levanger på TV Adressa: Bjørnebye sier han liker å ha full kontroll, spesielt lenge før overgangsvinduet åpner, og det virker som om det blir salg i sommer, ettersom han nevner at vi har attraktive spillere. ''Fokus på de som er i stallen''.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AlfredoJojo
Proff

PostPosted: 03.06.2015 18:38    Post subject: Reply with quote

Viktigste transfervinduet vi har hatt på flere år, og bak roret er en uerfaren mann. Har ikke likt noen rykter så langt, verken Annan eller Une Larsson. Håper at Stig er like flink som Hoftun å beholde kortene tett ved brystet og at vi får noen knall spillere og ikke minst forsterkninger.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 18:50    Post subject: Reply with quote

Hvem er det du hadde blitt imponert av da? Det er begrenset hva midler vi har, og vi har ikke den tiltrekningskraften som vi en gang hadde.

Men jeg håper også at de kommer opp med noen spennende navn til sommeren, men jeg har ingen spesiell tro på at så skal skje.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 18:53    Post subject: Reply with quote

Synes Une Larsson var god da vi møtte Levanger, så tror nesten at han kommer hit, og Annan er slett ingen dårlig spiller å ha i bakhånd. Vi kan ikke velge og vrake fra øverste hylle, og det er på free transfer vi må gjøre det, hvis ikke Mikkelsen, Jensen, Helland eller Søderlund blir solgt for godt over 20 mill.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
danielsk
Veteran

PostPosted: 03.06.2015 20:08    Post subject: Reply with quote

Håper vi sikter oss inn på Izunna Uzochukwu fra FCM som Iconbit nevnte at har utgående kontrakt tidligere i tråden. Tror han er en bedre forsterkning enn Annan på nåværende tidspunkt. Så fremt at spilleren er interessert selv.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 140, 141, 142  Next
Page 84 of 142

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb