| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Svensson |
|
0% |
[ 2 ] |
| Eyjolfsson |
|
2% |
[ 6 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
2% |
[ 6 ] |
| Strandberg |
|
4% |
[ 9 ] |
| Midtsjø |
|
34% |
[ 69 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Søderlund |
|
53% |
[ 109 ] |
| Mikkelsen |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 202 |
|
| Author |
Message |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 19.05.2015 12:00 Post subject: |
|
|
248 markert ledige nå. Mener det var 370-ish ledige da jeg kjøpte for en uke siden. Så, et sted rundt 400? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 19.05.2015 12:55 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | | BjarneS wrote: |
Jeg har tatt feil en gang selv så jeg kjenner følelsen! |
Ydmykhet fra BjarneS der altså  |
Jeg vet - til gjengjeld var det en ganske stor feil ved at jeg mente vi burde gi Perry og Wiggen tid fra starten av, selv etter "to vinger med hockeysveis"-intervjuet.  |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 19.05.2015 12:58 Post subject: |
|
|
Du burde lære av meg. Jeg tar nemlig aldri feil. Derimot har jeg av og til mindre rett _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 19.05.2015 13:42 Post subject: |
|
|
Tilbake til de 11 som skal på banen. Kan det tenkes at, med Helland tilbake, vi får se en snudd V og Riski inn for Selnæs?
Jeg tror ikke det hadde vært noen krise - men personlig tror jeg at Henderson går inn for Selnæs og at han eller Mike får den sentrale rollen. Og da tipper jeg Mike får den. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 19.05.2015 13:45 Post subject: |
|
|
Riski har ikke spilt i den rollen siden Perry var her, så tviler sterkt på noen "snudd V".
Vi kommer til å komme ut i samme formasjon som alltid.
Spørsmålene er:
- Hvem vokter buret?
- Hvor i forsvarsfireren settes Skjelvik inn for å demme opp for ekstrem hurtighet hos Stabæk?
- Hvem får Regista-rollen til Selnæs?
Jeg tror svarene er:
- A. Hansen (dessverre ikke Lund i midten av det navnet :/)
- Venstre back
- Mike Jensen (Henderson spiller indreløper på venstre, midtsjø på høyre) |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 19.05.2015 14:05 Post subject: |
|
|
Jeg tipper Strandberg på midten og Skjelvik inn som stopper. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 19.05.2015 14:15 Post subject: |
|
|
| Med absolutt ingenting med forsvarsfiber på benken? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 19.05.2015 14:23 Post subject: |
|
|
Mange kan jo vikariere litt i forsvaret hvis det dukker opp flere skader. Dytt inn Malec og Henderson foran, så kan Mike og Søder trekke bak. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.05.2015 14:54 Post subject: |
|
|
Håper virkelig ikke at de gjør det. Syns ikke Strandberg er god i sentral midt-rollen og Skjelvik er ikke i nærheten av samme kvalitet som stopper som Strandberg.
Nei, håper Mike Jensen starter kampen som sentral med Midtsø og Henderson som indreløpere, og at Henderson og Jensen bytter plass når krigen er vunnet. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 19.05.2015 16:20 Post subject: |
|
|
Spørs om kampen Stabæk - Rosenborg kan bli avgjørende for uttak også da?
| Budstikka wrote: | – Jeg så ham [Adama Diomandé] i aksjon senest i kampen mot Molde 16. mai. Og man kan se at han er en god spiller, for å si det veldig generelt. To mål og én i treverket er sterkt, sier A-landslagets assistenttrener, Jarl Torske, til Budstikka.
– Jeg er imponert over den jobben han gjør. Han scorer jevnt og trutt, og det er veldig interessant å se den angrepsrekken til Stabæk. Den er kreativ, med veldig stor fart og et godt trykk i boksen. Spesielt det trykket i boksen er det jo Adama Diomande som står for, mener den norske landslagsassistenten Jarl Torske.
Nå avslører han at Stabæk-spilleren er en spiller de følger tett, og som kan være aktuell til landskampene mot Sverige (8. juni, privatlandskamp) og Aserbajdsjan (12. juni, EM-kvalifisering).
– Adama Diomande er en spiller vi har registrert med interesse, for å si det slik. Og vi er nysgjerrig på gode spisser. Mot Molde hadde han flere flotte prestasjoner, sier Jarl Torske.
Han røper også at Rosenborg-duoen Pål André Helland og Alexander Søderlund er spillere som landslagsledelsen følger tett.
Landslagstroppen blir presentert 28. mai. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 19.05.2015 17:11 Post subject: |
|
|
| Håper Høgmo finner plass til både Søderlund og Diomande i en landslagstropp. Spisser som kan ta litt for seg har vært mangelvare i mange, mange år nå. |
|
| Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 19.05.2015 19:39 Post subject: |
|
|
Har så sykt lyst til å dra nedover med Kjernen, men er eneste i kompisgjengen som er Kjernenmedlem. Blir litt kjedelig å dra alene  |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 19.05.2015 19:44 Post subject: |
|
|
Da vil du få mange nye (kjernen)venner på den turen der hvis du drar aleine  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 19.05.2015 19:49 Post subject: |
|
|
| MkBerg wrote: | Har så sykt lyst til å dra nedover med Kjernen, men er eneste i kompisgjengen som er Kjernenmedlem. Blir litt kjedelig å dra alene  |
Kjernenturer er vel så artige om du reiser alene, da har du en ypperlig mulighet til å få deg venner med like mye interesser som deg..
Reis alene - få nye venner!
Hiv deg med på tur, å være på tur med kjernen er utrolig artig og sosialt! Der reiser alle som en stor gjeng, ikke mange forskjellige gjenger, å noen blir holdt utenfor!
Bli med på kjernen tur mot Stabæk og Vålerenga, du kommer aldri til å angre  |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 19.05.2015 20:14 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Jeg tipper Strandberg på midten og Skjelvik inn som stopper. |
Skjelvik + stopper = ugyldig.
Du så jo hvordan det gikk mot Mjøndalen. Nå møter vi sterkere lag, og da blir det ikke noe lettere. Så tipper det ikke skjer. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 19.05.2015 20:26 Post subject: |
|
|
Å plassere skjelvik i forsvaret er reneste hasardspill. Føler det er mindre risiko å ha ham frem på banen. Jensen må da kunne bekle den rollen på midten, kan ikke skjønne annet. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 19.05.2015 20:32 Post subject: |
|
|
| Har Stabæk noe særlig fans da ? SS som de kaller seg ble vel regnet som ganske bra for noen år siden i hvertfall. Kan jo bli kamp også på tribunen til en forandring . |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 19.05.2015 21:30 Post subject: |
|
|
| MkBerg wrote: | Har så sykt lyst til å dra nedover med Kjernen, men er eneste i kompisgjengen som er Kjernenmedlem. Blir litt kjedelig å dra alene  |
Jeg har et onkelbarn som klaget over det samme. "Dra heller alene på kamp enn å dra sammen med noen som ikke er virkelig interessert," sa jeg til ham. Han står nå rundt fn13-gjengen på Øvre Øst og trives greit.
Dra aleine! SÃ¥ finner du folk med felles interesse.
Topp. Da sier vi det  _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.05.2015 21:39 Post subject: |
|
|
Ja, bussturene er den beste måten å bli kjent med nye medsupportere. Og om de skulle være for ille, så er det bare å finne seg et annet sete.  |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 19.05.2015 21:43 Post subject: |
|
|
| Å bli kjent med andre Rosenborgere må være det letteste i hele verden, nesten i alle fall. Ingenting å frykte. |
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 19.05.2015 22:08 Post subject: |
|
|
Bli med du, tursjefen spanderer pils på alle påmeldte. En pils gjør at man får venner. _________________ ultras nidaros |
|
| Back to top |
|
 |
kentosd Rutinert
|
Posted: 19.05.2015 22:32 Post subject: |
|
|
Frister bra å slenge seg med mot Stabæk. Ganske lik problemstilling som deg, MkBerg, bare at når det kommer til RBK og egentlig fotball generelt er jeg ganske alene med den interessen blant vennene mine her i byen. Fuck it. Bestiller nå. 
Last edited by kentosd on 19.05.2015 22:48; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 19.05.2015 22:38 Post subject: |
|
|
Tommel opp! Gled deg til en iskald Dahls på morrakvisten på Lerkendal:) _________________ ultras nidaros |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 19.05.2015 22:41 Post subject: |
|
|
Jeg lover dere røvere over en lav sko nedover!
Meld dere på! _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
Moldesupporter Junior
|
Posted: 19.05.2015 23:01 Post subject: |
|
|
| Håper på uavgjort, men dette er nok en ganske så sikker hjemmeseier. |
|