View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 30.04.2015 23:24 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Rosenborg trenger ikke Strandberg. Miljøet blant spillere blir bedre hvis han drar. |
Basert på hva? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.04.2015 23:27 Post subject: |
|
|
Er det virkelig nødvendig å spørre om det? Messi har bunnsolide kilder i de innerste kretser på Brakka. Heldigvis for oss så blir han aldri lei av å dele nyttig info. |
|
Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 30.04.2015 23:33 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | Vi så veldig godt hvorfor vi trenger STrandberg i dag.
Eyolfson er ikke god nok, ikke på langt nær. Skrekkelig kamp av islendingen. |
Skrekkelig kamp er vel å ta i. Men han var ikke god i dag nei. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 30.04.2015 23:45 Post subject: |
|
|
Nei, egentlig ikke, Hedon. Men, håpet er at han svarer godt for seg på denne, da jeg tidligere (i begynnelsen) lot tvilen komme ham til gode. Siste sprell fra den kanten om han heller ikke her kan vise til fakta. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 01.05.2015 01:59 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke helt utenkelig at Messi har et poeng uten at jeg kan utdype mer. Så man skal være forsiktig.
Uansett var jo forseelsen til Malec ganske uskyldig. Han hadde en håpløs dribling på motstanders 16m og vi får brudd i mot. Hadde det vært på midtbanen kan man mer forstå reaksjonen. |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 01.05.2015 08:26 Post subject: |
|
|
meget god i går. tørr å ta med seg ball fremover, god i duell spillet og gode pasninger igjennom ledd. herlig hvordan han klikker på Malec som roter vekk ball pga egoisme, viser en stor vinnermentalitet.
håper vi får signert han kjapt. |
|
Back to top |
|
 |
Nidaros 79 Senior

|
Posted: 01.05.2015 09:57 Post subject: |
|
|
Fulham var på Lerkendal for å følge Strandberg i går. |
|
Back to top |
|
 |
Trollunge Junior
|
Posted: 01.05.2015 11:07 Post subject: |
|
|
Alle lag trenger noen som sett krav til det som presteres på bana. Vi satt nære nok til å hør Malic få hårføneren! Han mist ikke ballen feilvendt med hele laget i boksen en gång til:), hærlig!
Æ snakka med Sælnes og Riku en dag og de karakteriserte Strandberg som en kjemegutt utenfor banen og en stor ressurs i det sosiale, men med knallhøye forventninger til sæ sjøl og alle rundt sæ på trening og i kamp. E det nokken som har et anna inntrykk? |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 01.05.2015 12:30 Post subject: |
|
|
Strandberg spiller virkelig med hjertet utapå drakta. Virker også som en bra fyr som ikke er redd for å si ifra når ting ikke er som de skal. Veldig viktig spiller for oss. Hadde vært helt fantastisk om han signerte for et par år til. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 01.05.2015 13:21 Post subject: |
|
|
Nidaros 79 wrote: | Fulham var på Lerkendal for å følge Strandberg i går. |
Skjønner ikke hvorfor han skulle ønske en bunn klubb i Nationwide. Må være like vanskelig å bli PL spiller fra championship om man ikke mot formodning skulle rykke opp. Ikke får en Europa erfaring heller. Styr unna Stefan. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 01.05.2015 13:46 Post subject: |
|
|
Må da være best for Stefan å minimum spille ut året for oss og få være med å avslutte en sesong som starter som denne. Signer! |
|
Back to top |
|
 |
angvik Proff

|
Posted: 01.05.2015 15:48 Post subject: |
|
|
Jeg kjenner ikke Strandberg, men oppfatter ham utenfra som en person som sosialt kan ta stor plass. Forhistorien og måten han håndterer situasjoner på, både internt og det som kommer utenfra, gjør at jeg som supporter ikke har så mye til overs for ham.
Det er fint at Strandberg enkelte ganger viser hvor skapet skal stå, men måten han raser på er sjelden særlig konstruktivt i lengden. Måten han etter kampslutt på død og liv skal kjefte på Malec, uansett hvor unødvendig reduseringen var, kan jeg ikke skjønne kan være positivt for miljøet i spillergruppa.
Samtidig - vi vinner etter en god prestasjon i andre omgang. Det ser ut som spillerne har det artig på banen og ønsker å score/ha ballen. Da har man lov å glede seg i garderoben. Men - jeg la nettopp merke til på Sportskanalen, at Strandberg gir blanke i å feire med de andre. Jeg synes det er symptomatisk for hvilken type han er...
Som NAE sier; "Du har lov til å være sint, men ikke i mer enn ett sekund på rad" |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 01.05.2015 16:19 Post subject: |
|
|
Kanskje han følte at Malec forkludret Fulhamdrømmen?
Strandberg var i ingenmannsland på det første baklengsmålet og sjanset på å bryte pasningen på utsiden av Ajer, men bommet og havnet på etterskudd på det andre. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 01.05.2015 17:04 Post subject: |
|
|
angvik wrote: | Jeg kjenner ikke Strandberg |
Bra du tok med denne tror jeg. Jeg registrerer forøvrig kun positive meldinger fra de som kjenner han, senest fra stoppekolega Reginiussen som ønsker å overtale han til å fortsette i klubben. |
|
Back to top |
|
 |
angvik Proff

|
Posted: 01.05.2015 17:17 Post subject: |
|
|
Montana:
For min egen del synes jeg det er bedre å kommentere hvordan han i offentlighet har blitt oppfattet, enn å mene noe på bakgrunn av noe "man har hørt fra noen som kjenner Strandberg".
Hvis man ter seg ordentlig i offentligheten (når kameraet går) er det lettere å like vedkommede óg  |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 01.05.2015 17:31 Post subject: |
|
|
Du må gjerne få lov til å ikke like hvordan han uttrykker seg eller hele fyren for den del, men du skriver jo at han er negativ for miljøet i spillergruppen samt at han gir blanke i å feire med lagkameratene som visstnok er "symptomatisk for hvilken type han er". Ganske spekulerende påstander fra en som ikke kjenner fyren.
Angående det Eggen sitatet. Har du tenkt over at Strandberg kanskje var nettopp sint i et sekund av gangen på Malec og dermed utfører sitatet i beste RBK ånd? |
|
Back to top |
|
 |
angvik Proff

|
Posted: 01.05.2015 18:09 Post subject: |
|
|
Det jeg har skrevet er begrunnet ut ifra hvordan han ter seg offentlig. Det jeg mener, er at jeg ikke helt forstår at det skal være så store motsetninger i hvordan han oppfører seg utad kontra hvordan noen har hørt han er innenfor fire vegger.
Quote: | Angående det Eggen sitatet. Har du tenkt over at Strandberg kanskje var nettopp sint i et sekund av gangen på Malec og dermed utfører sitatet i beste RBK ånd? |
Dette er også en spekulasjon, hvis du vil gå inn på den diskusjonen. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 01.05.2015 18:25 Post subject: |
|
|
Er det noe som tyder på at Strandberg var sint på Malec i mer enn 1 sekund?
Kan forøvrig ikke huske sist det var så god stemning i laget og rundt klubben som det er nå om dagen, men det er vell på tross av Strandberg det tenker jeg. |
|
Back to top |
|
 |
RBK 2014 Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 02.05.2015 16:58 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/sport/fo.../23445312/ _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 02.05.2015 18:36 Post subject: Re: Panathinaikos |
|
|
Den klubben jakter mange og mange blir lånt videre ut til tulleklubber. Hellas er ikke rette plass for noen som vil ha noe ut av karrieren sin. Spesielt ikke nå i dagens kaotiske situasjon der nede. Pengene uteblir og han blir fristilt og havner trolig i noe annet rart land eller klubb. |
|
Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 02.05.2015 18:49 Post subject: |
|
|
Kommer nok en spansk, tysk, evt italiansk klubb på matta i sommer, kan ikke skjønne noe annet. Han har vært TL beste midtstopper i år, er nok dette han sitter og venter på. Finnes haugevis med klubber som soper opp free transfer deals som venter på muligheter som det her. Om dette ikke skjer trur jeg han blir i RBK, han sa jo tross alt nei til Belgia som er en fin liga ute i europa.
Om han ikke faller drastisk i nivå før sommeren er det nok veldig sannsynlig at han får muligheten for ett lag i en av de største ligaene. Om han derimot får spilletid er en annen sak. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 02.05.2015 18:51 Post subject: |
|
|
Dette viser bare hvor idiotisk det er å signere noen på en kontrakt som løper ut i midten av en sesong. Skaper problemer!  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.05.2015 18:59 Post subject: |
|
|
Strandberg nektet å skrive under fireårskontrakt, og Hoftun syntes 3,5 år var bedre enn tre. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 02.05.2015 19:00 Post subject: |
|
|
At Panathinaikos er "stort og bra" nok for at Strandberg vil vurdere det sterkt om det foreligger noe konkret, er nok et bra tips. Selv om de også har hatt sitt å stri med de siste årene. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
|