View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 27.06.2006 19:18 Post subject: |
|
|
1-1... |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 27.06.2006 19:20 Post subject: |
|
|
tja.. Jeg har gitt opp Høgmo.... Han gjør vel som han vil, RBK har gitt han ALLE fullmaktene..... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
AmG Proff

|
Posted: 27.06.2006 19:22 Post subject: |
|
|
1-1 mot HAUGESUND! er dt mulig?  _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.06.2006 19:31 Post subject: |
|
|
Klart det er mulig. Men la oss gi ham ut 2007-sesongen nå.......... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 27.06.2006 19:34 Post subject: |
|
|
Tror egentlig det holder med 2006 sesongen, jeg har sett nok........ _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 27.06.2006 19:37 Post subject: |
|
|
For 2 år sia ødela et slikt resultat dagen, no ligner det mer skadefryd.. Lurer på hva Esediri synes om forestilinga.
Mulig kampen får de til å selge skiten og kjøpe en ordentlig midtbanespiller, for å fokusere på det positive. |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 27.06.2006 19:39 Post subject: |
|
|
vil ikke legge for mye vekt på disse treningskampene i sommerpausa. husker fjoråret hvor vi vel moste Sundsvall 7-0 etter brukbart spill, mens perioden i de kommende månedene var temmelig mørk.
Det som derimot skremmer meg er valget av Solli som høyreback. Dersom Russell er skadefri er dette utrolig skuffende, og imot mye av et man har sagt om årsaker til Sollis varienrende prestasjoner over tid. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.06.2006 19:58 Post subject: |
|
|
1-1 mot Haugesund (som er i 2. divisjon) etter å ha toppet laget. Det gir store forhåpninger for resten av sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 27.06.2006 20:07 Post subject: |
|
|
Haugesund er i 1 divisjon, like dårlig uansett.. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.06.2006 20:10 Post subject: |
|
|
Tenkte tabellsituasjon jeg. Snart 2. divisjon vil være mer korrekt  |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 27.06.2006 20:13 Post subject: |
|
|
sånn sett kan man vel leke med tanken på at vi snart er et 1. divisjonslag også...
Det er tross alt bare snakk om 4 poeng |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 27.06.2006 20:14 Post subject: |
|
|
Noen som blir med å starte Anti-Høgmo klubb? klarer faen ikke skaffe spillere til klubben engang. |
|
Back to top |
|
 |
MrBabic Junior
|
Posted: 27.06.2006 20:20 Post subject: Huff!!! |
|
|
Syns det va flaut å sitt på Lerka i dag... Herre må vær årsverste!
Og må trekk frem det første kvarteret av 2 omgangen der Haugesund har 1 i stanga, 1 i tverligger og Rosenborg redder en ball på streken i tillegg til Skoringa!!! Tør ikke tenke på høstsesongen no...
Eneste lyspunktet synes jeg var innhoppet til Jamtfall, som var svært nære å skore, pluss at Braathen skulla ha spilt han når han var alene med keeper, hadde han dyttet ballen ut til Michael på åpent mål, hadde vi vertfall vunnet kampen... |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 27.06.2006 20:38 Post subject: |
|
|
Resultatene av Høgmos strategi for å unngå uavgjortresultater bærer frukter.. 1-1 mot Ålesund i en enkeltkamp er vel tilgivelig, men dette begynner å likne et mønster (et helt jævlig ett).
Nå må vi for guds skyld få på plass den midtbanespilleren. Koste hva det vil. Tror ikke det blir enklere å hente inn spillere i vikarligaen. Våkn opp! _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 27.06.2006 20:47 Post subject: |
|
|
Det mest skremmende idag var at vi ikke virker å være bedre.. Sårbart bakover, strekk i laget, og når det endelig går fort fremover stopper det på 16-20 meter, og ender med ett innlegg mot stillestående spillere. Høsten kan bli mer spennende enn de fleste liker, og da snakker jeg ikke om gullkampen..
Forresten, var Høgmo tilstede idag ?? Syns kun jeg så Tørum på benken. _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 27.06.2006 20:49 Post subject: |
|
|
rævva sei æ!
Dette er så deprimerende at jeg velger og konsentrere meg om VM og Tour de France i en måned til før jeg begynner å tenke på det triste som venter når serien starter... Beklager negativiteten, men jeg ser ikke noe annet akkurat nå! _________________
a sphincter says what? |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 27.06.2006 21:00 Post subject: |
|
|
huff, lurer på hva skutle sier til dette jeg. Lurer på om hani det hele tatt bryr seg noe om ledelse strategier, eller bare om det er RBK's framtidige gutteklubb som prioriteres!
Det som virkelig skremmer meg er alle intervjuene en leser med skutle. Hver gang påstar han at de reagerte for sakte, en tok ikke signalene, man sov i timen etc og bla bla bla.... Dette gjelder blant annet trenerbytte, spiller kjøp etc. Men igjen viser det seg at de ikke tar signalene. Man tar ikke signalene at en selv er iferd med å ødelegge det Sir Nils Arne Eggen så flott har bygget opp. Når skal man få den selvinnsikten som kreves i en suksefull bedrift. Bare fordi man driver med fotball er ledelsen de som til syvende og sist former klubbens framtidige retning.
makan til innkompetanse skal en lete lenge etter.
Noe jeg synes en bør tenke på vedrørende solli er følgende: Hadde solli jobbet i en vanlig bedrift hadde han fått sparken for lengst.
Tilsammenligning blir ikke saken lettere når lagets dårligste, på banen, gang på gang får spille. Han ble til og med flyttet ned til høyreback idag! Et slikt trekk er å spytte på russel. Man sier at "du er ikke god nok", som igienn fører til at en sakte men sikkert blir skvist ut av laget, jfr Lago og Eguren saken.
Burde ikke solli nå bli SATT på benken, og evt prøve å jobbe seg tilbake? Hvorfor denne undelige tilliten? Hva gjør denne gutten vi resten av Fotball Norge ikke ser?
Om russel faktisk er god nok kan jeg ikke si bastant, men referatene shrimpen har gitt fra rbk2 kampene, samt det lille en har sett av han i tippeligaen tilsier at han er bedre enn både både solli og basma på denne plassen. Burde en kansje gi russel tillitt og vise resten av gruppa at eneste måten å komme på laget er gjennom prestasjon på trening, samt kamp!
Den enste logiske konklusjon jeg kan komme til hvorfor russel ikke spiller er at han rett og slett må SUGE på trening, men jaja.
Bekymrer meg hvirkelig signalene Høgmo sender ut til spiller gruppen ved et slikt trekk. Stusser på at Høgmo av alle gjør noe slikt.
Med dette sagt vil jeg likevell presisere: Å gi høgmo sparken nå løser ingen ting. Men en ny ledelse er noe som virkelig bør taes tak i.!
Og jeg kommer framover til å støtte høgmo, noe annet tror jeg vil forverre situasjonen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.06.2006 21:19 Post subject: |
|
|
Maradona wrote: | Storflor inn for Basma, og Solli ned som back... |
- Hvis vi får en skade på Christer Basma eller en av de to i midten, må vi ha et alternativ, slår Høgmo fast.
Kneplagede Robbie Russell er nemlig ikke kampklar.
- Robbie har fortsatt mye å gå på rent fysisk. Han kjører skikkelig tøffe økter for tida. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 27.06.2006 21:22 Post subject: |
|
|
da kjøper du en ny høyreback da vet du Høgmo, Solli skal IKKE være noe alternativ på høyre back |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.06.2006 21:37 Post subject: |
|
|
Øh!? Russell blir kampklar snart, da... |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 27.06.2006 21:50 Post subject: |
|
|
Betyr det at han skal satses på? |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 27.06.2006 21:53 Post subject: |
|
|
Ja men Russell er ikke god nok 2mas.
Uansett, hvordan gjorde Michael Jamtfall det? Spillte han sentral midtbane?? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 27.06.2006 21:57 Post subject: |
|
|
Det gjør ikke saken noe særlig bedre at FK Haugesund kun har 3 poeng på de siste 7 Adeccoligakampene, og er på vei mot nedrykk. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.06.2006 22:18 Post subject: |
|
|
Skylder på tunge bein
Hahaha...for en patetisk klovn... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 27.06.2006 22:22 Post subject: |
|
|
Det kan jo faktisk være sant. |
|
Back to top |